Hentelni (1 shot 1 kill) azt valóban nem nagyon lehet velük az alap játék impossible fokozatán (leszámítva a sniper rifle-t és a laser cannon-t ami egy heavy kezében duplázva azért továbbra is rendesen tud takarítani). Csapatban viszont jól használhatóak nagy távról is és összedolgozva már tudnak takarítani. Csak el kell tudni fogadni a tényt, hogy nem nagyon lesznek azonnali kill-ek.
Ezen felül szép, hogy a lézer pontosabb, csak az agyvérzés kerülget, amikor kiritkus sebzés gyanánt zsinórban 3+4 HP-t lövök bele egy mutonba... A vanillában lehet, hogy nem lesz pontosabb, de legalább lehet hentelni velük.
Hát én nem vettem észre a pontatlanságot. Teljes fedezékben levõ embereimnek a mutonok olyan sebzéseket osztanak ki, hogy a 7-8-as dmg alap és örülök, hogy csak annyi. A félfedezékben levõ embereknél a girnyó kis thin man 12-13-as kriteket is osztogatott. Az elsõ három hónapban normális csapatom nem volt, mert igaz, hogy sokan túlélték a bevetéseket csak 40-60 napra mentek felépülni...
Azért nem akkora a különbség a találati arányokban a Warspace esetében (plusz a gránátokra, spec képességekre sincs kihatással), bár tény hogy kevésbé pontosak az idegenek. :)
Míg az alap játékban 70-95 között mozognak az idegenek alap offense értékei, addig a warspace ezt 3-8-al csökkentette (mivel a magasabb nehézségeken sem kapnak bónuszt találatra így tök mindegy hogy easy vagy impossible fokozaton tolja a modot az ember, ugyanazt a karakterisztikájú idegent fogja mindenhol lõni). Ehhez még hozzájön a plazma fegyverek miatt 2-7 pont közötti levonás. Egy sectoid valóban nem lesz egy mesterlövész (ahogy vesszük, azért még így is 50% felett marad a találati pontossága ha nem is sokkal), de a thin man például elég pontos maradt és az esetek 2/3-ában azért találni fog. Egy muton is olyan 60% körül lebzsel, míg elit nagytesója 75% körül ha jól emlékszem (már puskával, heavy plasma esetén gyengébb).
Idõnként szívom is a fogam miatta, legközelebb lehet inkább kihagyom, mert nagyon be tud tenni a több helyen fejét felütõ pánikhangulat (bár az, hogy többféle jutalomból lehet így választani az nem rossz). :)
Az eddig felhalmozott tapasztalataim mellett is a veszteségeim akkorák, hogy a memorial részen teli van az elsõ oldal. Classic ironman módon vesztettem EGY embert a saját marhaságom miatt, ez totál kezdõt egyszer, mikor már volt tápos banda és bõvült a csapat létszáma. Szóval bocs, de ez elég meredek komment volt...
Igen. De sajna nem egészen úgy mûködik mint a leírása sugallja. Valóban bead több célpontot amibõl választani lehet hová mész és potenciálisan ezáltal több helyszínen emelkedik majd a pánik (8 hónap alatt volt 11 abduction mission, abból csak 4 volt olyan ahol 4 város volt támadva), ám leginkább ugyanúgy csak 3 van, sõt futottam már bele 2 város ellenibe is (eddig kétszer). Szóval ez inkább tûnik egyfajta véletlen módon meghatározott mennyiségnek mint fixen és állandóan többnek.
Ha adott sorrendben csinálsz valamit, akkor a visszatöltés nem segít, a randomgenerátor elõre kiszámol mindent, adott lépéssorendben. Tehát, ha két emebereddel eltérõ sorrendben tüzelsz, akkor visszatöltve más sorrendben lõve is fix az eredmény, de eltérõ attól, mintha fordítva csinálnád.
A képernyõ két szélén egy egy kamion. A bal oldalsó mögött 3 muton, 2 thinman. A jobb oldalsó mögött 3 katonám.
Lentebb bujkál egy heavy, van még rakétája. Ráküldöm a bal oldalsó kamionra, erre bele lõ a jobb oldaliba. Na ne. Szerencsére az ehhez hasonlók miatt nem ironman módban tolom, visszatöltöm. Újra lövök, újra robbannak a katonáim.
3. visszatöltés után meguntam, és inkább jobb oldalról szétgránátoztam az ellenfelet (bár fel voltam készülve rá, hogy maguk alá dobják a gránátot).
Na azt lehagytam, hogy a saját játékomban még megnöveltem 2-rõl 4-re a maximum beköszönõ UFO-k havi számát (2 biztosan jön így, ahogy az alap játékban is, valamint további 1-2 még meg szokott így jelenni, általában leszállt ufo formájában, néha meg röpködve amit le kell lõni).
Kukkants be az IGN oldalán a xcom-mal folgalkozó részlegbe. Ott van egy saját wiki-jük, abban szépen megtalálod az összes fejelsztést (nem fa struktúrában, hanem téma szerint csoportosítva de megtudhatod mi kell hozzá és így magadnak is felállíthatod azt a fát).
Ellentétben azzal, amit Molnibalage ír, nem lehetetlen minden mod nélkül megcsinálni az impossible fokozatot (többeknek sikerült már azt mégsem csodabogarak). Csak marha nehéz a classic után, fõleg ha nem töltögetsz vissza állandóan (ami elég felesleges is, mert az eredményen nem fog változtatni ha csak nem csinálsz a a visszatöltés után teljesen mást, én ezért is kapcsoltam ki az autosaveet és használok csak 1 mentést).
Persze az tény, hogy egy jól megválasztott vagy magad kreálta mod az sokat segíthet, csak nem szabad túlzásokba esni. Én jelenleg is az alap modommal nyomom már 22 órája az impossible fokozatot, egy kivételével (diminishing returns) az összes second wave opció aktiválva, plusz a fegyvereket módosítottam kicsit (sebzésben az alap csúzlikná 1 ponttal tápoltam az assault rifle sebzését, általánosan visszavettem a pisztolyok max pontos távját 12-re és ugyanígy tettem az összes shotgun variánssal is, a lézerek sebzése megegyezik az alap csúzlikéval de cserébe pontosabbak - tehát lényegében gyengültek kicsit ám még így is elégségesnek bizonyulnak, míg a plazmák nagyot sebeznek -a normál sebzésük maradt, nagy a kritikus esélyük de pontatlanok). Máshoz nem piszkáltam hozzá ebben a játékban (sem árakhoz, sem pánikhoz, sem statokhoz, sem kutatáshoz sem pedig gyártáshoz), bár a rangok neveit átírtam katonai rangok helyett egyedi elnevezéseket használok. Az egyéb módosítgatásokat kipróbálom, hogy mûködik vagy sem (ha igen azt lejegyzem), majd visszaállítom a normál modomra. Az igazi buli játék várat magára míg be nem fejezem az impossible-t.
Iszonyat nagy váltás az ellenfelek létszámának 50%-os növekedése, ami miatt tényleg egy adott idõben több kis csoportjukba is belefutsz (vagy õk futnak beléd). Ezen igazából nem nagyon dob már sokat az, hogy minden lény kapott pluszban 5% kritikus találati esélyt meg még 1 Hp-t és akik a classicon nem kaptak +aim-et azok itt már kapnak, akiknek meg volt már bónuszuk azok természetesen nem veszítették el azt.
Az országok pánikhelyzete és reakciói sokkal intenzívebbek, magasabb pánik szintrõl kezd a játék és gyorsan lehet országokat bukni. A fejlesztés üteme és ideje ugyanaz mint a megszokott kisebb nehézségeken. A lehetõ leggyorsabban rá kell startolni a páncél és a lézer fejlesztésekre. Elõbbire azért, hogy mielõbb meglegyen a skeleton armor (plusz mozgás és plusz defense jobban fog számítani mint a titan armor adta plusz Hp, mert jobb ha el sem találnak mint ha biztosan benyeled a találatot és úgy is kifekszik az embered). De ha nagyon akarod akkor rámehetsz a plazmákra is csak ehhez ugye elõbb el kell fogni legalább 1 idegent.
Nagyon hamar kelleni fog majd jobb fegyver az interceptorra is (bõven elég a lézer is de ha nagyon akarod akkor vihet plazmát is, de akkor már inkább EMP szerintem), szóval ezt se hanyagold el és minden kontinensre telepíts nagyon gyorsan 1-1 interceptor-t, ha nem akarsz nagyon a játék elején battlehip-be és nagy ufókba futni csak azért, mert elszalasztottál lelõni egy repülõ poháralátétet.
Impossible fokozaton nagyon nem mindegy hol lesz a bázisod. Sokan a plusz pénzre esküsznek (amibõl szintén kevesebb van impossible fokozaton) és ezért Afrika a kezdõhelyük, én inkább a gyors kutatás érdekében Dél Amerikát preferálom és ott szeretek kezdeni. Rengeteg idõt meg lehet spórolni azáltal hogy a hullák és lõ idegenek kutatása nem kerül idõbe és ezáltal (az élõk kivallatása miatt) gyorsul a kutatás is.
MOD nélkül az imp fokozatot felejtsd el. Én majdnem kibasztam a monitoromat az ablakon mérgemben. Totálisan játszhatatlan. Ott csal a gép, ahol tud, a random mindig ellened esküszik össze, grántáttal senkit sem tudsz kinyírni stb. Az imp. semmi másról nem szól, mint visszatöltögetsérõl. LEHETETLEN megcsinákni fõleg, ha beadja azt a pályát, amit korábban linkeltem már. Nem tudsz úgy mozogni, hogy ne rontson rád egybõl 3x3 sectoid. Vicc... Imp. szinten a hevay ember a lejobb az elején. Le kell szarni, hogy alig kapsz weapon fragit, valahogy túl kell élnie az embereknek.
Nem, nem az. Az alien baseig gyak. mindenhova fel lehet küldeni holdat. Utána nagyon visszaesik a tevékenység és simán agyonverhetõ bárki. Az elején lehet, hogy elvesztesz pár országot, de utána már elég nehéz... MOD-dal imp szinten eddig asszem 1 vagy két országot buktam, pedig már nyár közepe van és a fejlesztés rohadt lassú úgy, hogy két laborom is van már.
Hm, szóval a pánik akkor elkerülhetetlen? Hiába csinálok bármit, csak elodázom?
Egyébként tud valaki olyan oldalt, ahol a fejlesztési fastruktúra van? Jó lenne célirányosan fejlõdni majd impossible fokozoaton.
A Fenrir MOD elég furcsa. Az abduction az adott kontinensre is hat, de a legutóbbi terror küldetésem csak az adott országra hatott. Persze ez lehet, hogy azért volt, mert az összes többi ország 1-es szinten állhatott. Nem tudom, nem ellenõriztem. Mindesetre nem írta ki, hogy a többi országban is csökkent.
Az impossible még a MOD-dal is elég nehéz. Egyszerûen nevetséges, hogy mindentõl pánikolnak katoniám. Legyakok 6 thin mant veszteség nélkül, jön egy új csoport és lemérgez egy embert. Három ember bepánikol. Ház bazdmeg, vicc. Mi vagynuk túlerõben, széthenteltünk egy rakás idegent és egy 0 szintû ámde kivédehetetlen támadás ezt okozott. Az szintén imádnivaló volt, mikor 4 muton elindult felém és bepánikolt három ember. Nem lõttek, nem találtak el senkit, csak elindultak...
Igen, alapvetõen csak azzal. Ha nagyon magas akkor reménykedhetsz még abban, hogy esetleg oda fog szólni az adott hónapban a terror mission és akkor azt megoldva jelentõsen javulhat a helyzet (ha a kontinens stimmel már az is elõrelépés, mert egy sikeresen kivitelezett terror mission az adott kontinens minden országában csökkenti a pánik szintet)
Egy ország fölé csak egy szatellitet tudsz felküldeni, szóval ha már van ott egy, akkor a lehetséges szatellit helyek oda beteltek. Szatellitet meg addig nem szabad felküldeni míg nem legalább 4-ess a pánik szint egy adott országban. Így elég könnyû szinten tartani a pánikot, még impossible fokozaton is.
Sziasztok! Érdeklõdnék, hogy pánik szintet csak szatelit fellövéssel lehet csökkenteni? Illetve ha van ott már szatelit és mégis teljes a pánik akkor löjek oda mégeggyet?
ok, panic egy fos, szóval inspiration lett a nyerõ, sikerült is vele két küldi alatt hármasra felhúzni psi képességeket szinte mindenkinél.
a kérdés már csak az, h hova tovább: Telekinetic Field vagy Mind Control a nyerõ?
legyen firestormod feltápolva, mert különben az unszimpatikus virtuálisan csalánba fogják a farkad csapkodni és leszedni pár szatellited.
pszi képességekre ki mit mond? offenzív vagy defenzív cuccok? gondolom kettes szinten Psi Panic a nyerõ (legalábbis még nem futottam bele olyanba, ahol több will-re lett volna szükségem), de harmadikon? Telekinetic Field gondolom jó pusztában kint lévõ assault seggének védelmére, Mind Control-ról mi a vélemény?
Bázis kipucolva. Kellõ odafigyeléssel nem volt annyira nehéz. Olvastam pár fórumon hogy a Hyperwave Relay-t nem kell annyira sietni, mert utána új lendületet vesznek az események.
Ha lehet most gyúrjak rá komolyabb fejlesztésre/építésre mielõtt ezt megépítem?
Az UFO bázis a játék vége? Most érem oda, azt ha igen, akkor még húznám az idõt :)
Azért a MOD pánik számítási rendszere is érdekes. Legyakok 3 floatert 3 chryssalidot, egy emberembe lõnek bele 8 HP-t, nem hal meg. 3 másik erre pánikol. Vicc... Ez kb. olyan, mintha a Reald Madrid ellenfele 6-0-ás vezetésnél kap egy 11-est és pánikba esik.
Mi az az UFO remake aminek mostanában indult a zárt (?) bétája? Arról mi hír?
Minden emberemnek van lézer fegyvere, de ha a táposságot az Armor-ra meg a fejlettségre érted, akkor ott vannak bajok, mert elõzõ küldetésnek köszönhetõen az elitek mind sebesültek lettek :S
Igen, addigra el kell érni azt, hogy legyenek tápos embereid és lézerfegyvereid. Ha nincs, akkor neked harangoztak.
Hali van egy nagy gondom, Classicon játszok és elérkeztem ahoz a részhez mikor dronok meg ilyen csészealj szerû badass vadállat robotok jönnek a nyakamra. Egy terror missiont kell megoldani, de az a helyzet, hogy hiába próbálok bármit is orvosolni a chrysalidok meg ezek a nagy robotok röhögve ledarálják az egész csapatot van valami orvosság erre vagy hagyjam a fenébe és mennyek tovább?
No meg pont akkor nyomtam egy lézer snipert az egyik emberem kezébe (tobbi emberemnél alap fegyók voltak), lehet, hogy a 2 egyutt triggerelte oket.
Ez mondjuk a pálya nehézségétol is fugghet sztem, impossiblen ugye csak hard/very hard kuldik vannak, classicon viszont nem, és ahol beléjuk futottam az asszem egy very hard volt.
#3188: hmmm... tévedés lehetõségét fenntartom, de én még soha nem láttam muton-t harmadik hónapnál hamarabb, se floater-t elsõ hónapban, pedig áprilisra már én is sketeton suit-ban rohangáltam
Amikor impossiblen játszottam a 3. hónap elején jelentek meg a mutonok, pont akkor amikor carapace armort raktam az embereimre, amikor meg classicon a 2. hónap elso napján, pedig nem volt az embereimen semmilyen armor (ennek ellenére rohogve daráltam le oket...)
nem problémás, de értelmetlen. gyakorlatilag onnantól kezdve, h megvan light plazma rifle + skeleton armor - ami nálam kb második hónap közepe-vége szokott lenni - érdemes lerohanni, mert azokkal kacagva végig lehet zúzni. ...és biza amit kapsz - psi erõk - viccesek. nagyon.
btw ne feledd, h interrogation-al csomó cucchoz szerezhetsz research credit-et, ami csökkenti a research idejét - pl titan armor-t én hanyagolnám, akkor már egy körbe fejleszd ki ghost-ot is, de csak miután megvan muton berserker interrogation. szintúgy plazma fegyverekbe nem éri meg mélyen belemenni amíg nincs meg muton interrogation, vagy carapace/skeleton suit-ba, amit nem faggatsz ki egy floater-t.
hónaptól függõen nehezedik szvsz, pl Muton-ok fixen mindig a 3. hónapban tûnnek fel, Floater-ek másodikban, csótányok szintúgy... de van pár kivétel, lásd sectoid commander, aki bázis elpusztítása után tûnik fel hajókon, outsider-ek helyett.
Mitõl függ hogy mikor jönnek a terror küldetések? Vagy azok ilyen véletlenszerûek?
A bázist érdemes minél hamarabb megcsinálni? Már minden katonám titán páncélban feszit de még csak lézer cuccaik vannak. + 2-3 zsákmányolt light plasma rife.
Tévedtem. A lassú fejlesztési idõ miatt az elsõ terror mission lehetetlen. Mivel a chryssalid "termelés" valósabb, ezért képtelenség lelõni minden közeledõt, fizikailag nincs tûzerõ a 10 HPs horda ellen. Az is kedves volt, mikor egyszerre 4 floater és 2 chryssalid jött. 3 floater egy missiletól meghalt, de ez sem segített..
Nem, sajnos az ellenfelek részben lekövetik a felszerelés változását. Tehát úgy lehet csalni, hogy addig nem veszel meg semmi újítást vagy nem fejleszted ki, ha nem tudod legyártani az összes tag számára. Mert legyártasz 1 páncélt és 1 fegyvert, akkor a többi embered hirtelen túl nyápic lesz. Felrakod a összesre és hirtelen úgy hentelsz, hogy ihaj...
Én úgy vettem észre, hogy a játék attól függõen erõsödik ahogyan a katonáidnak is jobb lesz a felszerelése. Én az idegen bázisig semmit sem fejlesztettem és ott így csak Chryssalid, Thin Man, Floater meg pár Drone volt. Ahogyan meglett a Carapace Armor a következõ küldetésben megjöttek a Muton-ok és a Cyberdisk-ek.
Mondjuk én a Warspace Extension modot használom, nem tudom, hogy ez valamit befolyásol-e ezen valamit vagy nem.
Igen tényleg bug, ráadásul a szemét fajtából. Építettem egy másikat, az már fegyós lett...
Pár kérdés...
1. Az Outsider Shard kikutatása elõtt ha sokat várunk az nem problémás? Ki akarom fejleszteni a Titan armort ás még pár dolgot mielõtt bázisozni mennék. Meg legalább begyûlik pár fegyver, fejleszteni való cucc, alloy, meg fegyódarab.
2. Melyik a jobb a lézer vagy a plazma? Gondolom az nagyobb sebzést ad.
Az Alloy SHIV-et nem lehet felszerelni fegyverrel? Nem láttam olyan opciót, ahol lehetne rakni rá. Mert így nem sokat ér.
Ha ez nem is de jönnek majd páncélozott és fegyós SHIV-ek?
Köszönöm teljesen korrekt válaszodat! Akkor le is teszek arról, hogy a cover értékét változtassam. Viszont amiket írtál, hogy kipróbáltad és mûködtek, azokat én is meglesem :) Amúgy teljesen röhej, hogy amikor még nem jött ki a játék a fejlesztõk olyanokat mondtak, hogy teljesen mod barát lesz. Ehelyett mit kaptunk? Egy teljesen össze vissza hivatkozó forráskódot, ahol ha valamit szeretnénk változtatni, azt még 30 helyen át kell írni és 2 hétig bújhatnánk a kódot. Hab a tortára hogy rendes UDK sincs hozzá és hexa editorral kell szerencsétlenkedni.
A cover több helyen is elõfordul, több fájlban és sokszor változóként, szóval a konstansok átírásával (xgtacticalgamecorenativebase-ben) azon még nem változtatsz. De speciel annyi is lehet, hogy ha a változtatáshoz tartozó szövegrészt nem írtad át akkor kijelezni mindvégig az eredeti beállítás értékeit fogja. Szóval hiába állítasz te be mondjuk 99-es def-et high cover-nek (meglehet hogy ez túl magas érték ami túllép egy valahol fixált határt azt onnantól nem lesz figyelembe véve) kiírva nem ennyi lesz ha nem írod át a megfelelõ helyen a szöveget ami a kieszközölt változtatáshoz tartozik.
Az Aim ability értékét ne piszkáld hacsak át nem írod magát az abilityt is a megfelelõ helyen, hogy igazodjon a konstansok között beírt változathoz. Plusz mivel ez egy ability, ha a hozzá tartozó szöveget nem írod át, úgy bizony kijelezve mindig a 20-as érték lesz.
A rakéta számnövelés valószínüleg nem fog mûködni, mert ahhoz egy ability-t kellene átírnod, mert azt használja ennek megállapítására a játék nem pedig a fent említett fájlban lévõ constant értéket a base_num_rocket mellett (hasonlóan például a rakéta lõtávolságához). Szóval a fire rocket(missile) ability-ben módosíts és akkor több rakétád lesz (de simán meglehet hogy ez is több helyen lefixált érték, vagy nem engedi hogy bizonyos érték fölé növeld). Ellenben amit könnyedén változtatni tudsz, az a plusz rakéták száma ha felveszed a rocketeer perk-et. Na azt tudod befolyásolni a constant átírásával és az mûködni is fog.
Ha defaultgamecore.ini-s változtatásokat is használni akarsz, akkor azt aktiváld elõbb, majd utána a módosított upk fájlt. Így be fogja olvasni mindkettõt. Azonban úgy tudom ,hogy ha netán megint módosítgatnál valamint akkor ugyanígy kell aktiválni a modokat hogy gond nélkül mûködjenek, máskülönben az egyik kiüti a másikat.
Én amúgy már matattam ebben a részlegben is és amit átírtam az gond nélkül mûködik is (+1 helyett +2 rakéta rocketeer-nek, +2 helyett +3 gránát a grenadier perk esetén, wound aim penalty-t növeltem 15-rõl 20-ra, battle scanner duration-t 2-rõl 3 körre, smoke and mirror bonus bombs 1-rõl 2-re). Illetve egy dolog, a base smoke bombs módosítása 1-rõl kettõre az nem mûködött, így esélyes hogy ott is az ability háza táján kéne szétnézni.
SaGa Jr: Köszönöm a válaszod, az XSHAPE-t futattam, mûködött is rendesen, mert a perkeket is upk-ban cserélgettem össze és azzal nincs gond. Felvettem új embereket is, de azoknál sem volt több mint 1 rakéta, amúgy folyton új játékkal teszteltem, mert azt én is észre vettem, hogy a mentésnél néha nem tölti be a modifikációkat. Amúgy a cover értékeket is átállítottam, meg az AIM ability értékét is ezeknek egybõl kellett volna látszódni pl.: High_Cover=99 a katonára kattintva F1 és ott mutatja a defensét, és hát maradt minden a default sajnos. Inkább itt az a gond, hogy az INI-bõl a beállításokat is az XComGame.upk inicializálja méghozzá ugyan ott, ahol a többi battle konstans van. Annyi a különbség, hogy míg az inicializált értékeket amik a DefaultGameCore-ban vannak azokat berakja a játékba addig amiket az upk-ban, const int -ként definiál, azok valamiért nincsenek benn. Azt is írták többen, hogy az lehet csak debug miatt volt bent és hát benne felejtették. Viszont ilyenkor feltenném a kérdést, vajon honnan szedi a játék, ezeket az értékeket, ha nem a constansokból? Valahol kell hogy tárolja, hogy minek mennyinek kell lennie az értékének?!
A katonák között minden rendszer nélkül ugrál a kamera, stb. Igen, ilyenek a mai fejlesztõk és kiadók. Legszívesebben lekevernék egy virtuális taslit nekik.
csak azt nem értem, tesztelésnél hogy a fenébe nem vették ezt észre? nevetségesen könnyû lett volna fejlesztõi oldalról javítani, játékos meg szophatja, hogy a kedves kamera össze-vissza ugrik, esetleg a hajó tetejét nézi a belsõ tér helyett... ahol épp a harc zajlik
szkkteam: Aktiváltad a változtatásokat a XSHAPE programmal (megtalálod a xcomnexus fórumába)?
Sok változtatás csak új játék indításakor észlelhetõ vagy legalábbis új emberek felvételekor. A meglévõkre nem hat. Szóval ha több rakétás manusra van szükséged akkor toborozz és képezz ki újat, de biztosabb ha új játékot indítasz.
sevendoor: A defaultgamecore.ini-ben (a config mappában van a játék xcomgame könyvtárán belül) csak a havi járandóságot és az országok biztosította összeget tudod emelni. A pillanatnyi értékre nincs kihatással, ha netán azonnali pénzmag emelésre lenne szükséged (érdemes eladogatni a felesleges cuccokat és hullákat a situation room grey market opciójában, elég szép pénzt hoz).
Azzal már lehet boldogulni, csak óvatosan nyomulj elõre. A tûzerõ már megvan, ha van lézered, titan vagy skeleton armoron még érdemes elgondolkodni. A vicc az, hogy a játék legjobb vértje lehet, hogy a skeleton, mert +3 (?) mozgást ad. Sokszor pont ennyi kell "kék" mozgással két fedezék közt. A magas szintû embernek úgy is van már elég HP-ja. Persze azért a 12-es kritikus sebzés azért megviseli õket. A chitin plate-es titan aromoros 25 HP körüli "tank" manus meg szinte röhög rajta. :)
A Skeleton Key elkészítése lõtt érdemes kissé felkészülni/feltápolódni?
Most lett lézer az egész csapatnak de még csak az alappáncélban nyomják a srácok, valamint még van pár kifejlesztendõ/építendõ cucc amit meg szeretnék csinálni.
Tiszteletem uraim!
Van egy olyan problémám, amit már a nexus fórumon is feltettem, és volt is róla szó, csak még válasz nem született. Valaki próbálta már az XComGame.upk-ban az XGTacticalNativaBase -ben a konstansokat megváltoztatni? Van ott vagy 210 db konstans ami többek közt a low cover és high cover értékét is állítja, meg még 1 rakás mindent. Én hexa editorral szépen átállítottam párat, megnéztem UE explorerrel és tökéletesen átíródtak, viszont a gondom, hogy a játékban nincs változás, nem csak a tooltip szerint, hanem pl, megnöveltem az alap heavy rakétáinak számát, de még is csak 1-et tud lõni. Valakinek van valami ötlete, észrevétele, hogy azokat a konstansokat a játék miért nem használja? Esetleg honnan szedi alapból a low_cover high_Cover értékeket pl?
help, szeretném a pénzt átirni, mert már unom, hogy semmire nem elég, de visszaolvasva a gamecore.init kéne átirni, de nekem olyan nincs. xcomgame.ini, meg xcomgamedata.inim van, ezekben viszont nem találom. köszi
DirectX-et frissítetted? .NET4-et ír még a játékhoz, az fent van? Illetve milyen verzió a játék?
0 megnyomására behozza mission controlt, 1680x1050-es felbontásra van, másnál screenshot után simán be tudja helyettesíteni a kétlábú a saját koordinátáit.
ha valakinek meg hasonló elven mindent "leklikkelõ" macro kell (mivel a kedves fejlesztõk legtöbb helyen lehetõvé tették enter/space/escape használatát, de pl küldetés utáni képernyõk nem):
szintúgy belép mission controlba ha azon a képernyõn vagytok, MButton az egér középsõ gombját jelzi, állítható ofc
már egy ideje piszkálja a csõrömet, de gondoltam most már megkérdezem: ki lehet valahogy kapcsolni, h a kamera minden karakterváltásnál visszaugorjon a kiválasztott karakterre, illetve hogy "kizoomolva" maradjon, miután a magasságot piszkálom az egérgörgõvel? baromi idegesítõ, fõleg h még akkor is visszaugrik, amikor kinézem hova akarok menni, majd kiválasztom run and gun-t...
nem hiszem, h fokozat függõ, nálam classicon rookie pl 2 küldi után squaddie lett, úgy, h senkit sem puffantott le, és supportjaim is tápolódnak, pedig szökõévente egyszer lõnek le bárkit is.
elsõ pálya átugrására meg megesküdnék, h láttam valahol modot, de most nem találom.