We just pushed out a hotfix for the June Update, addressing a number of critical and non-critical technical issues found in the latest update and generally improving the user experience based on the feedback we've received:
TECHNICAL/USER INTERFACE:
Leaderboards are back online. Server Browser no longer crashes. Server Browser is now more responsive and correctly displays server info. Mod Manager does not glitch anymore when more than one page of mods is installed. Selecting Game Mode in the Quick Race Options now works correctly. In Team Race, points are now correctly awarded for crashing. Reset is no longer disabled in single player after playing online on a server with reset disabled. Reset Car and Reverse Limiter options are now shown on their own rows in Lobby and Server Browser. After toggling V-Sync in the Settings a game restart is now required menu to apply the setting. Number of max players is now shown correctly in Lobby. Lobby chat is now more responsive. Replay UI is now correctly displayed. Scroll bars are now displayed correctly in Lobby and elsewhere. Background is now displayed correctly when using ultra wide resolutions. THQ logo is now properly centered.
VEHICLES:
Vehicles imported from old save data are now automatically given correct replacement parts in case parts are missing or invalid, fixing the red exclamation mark error in multiplayer. Reduced tire dust effects so that they are less intrusive and cost less performance wise. Ragdoll model is now shown correctly instead of grey cubes. American 3 roll cage no longer gets detached too early.
TRACKS:
Added Mixed 4 Main Circuit Reverse layout Improved Mixed 7 checkpoints to prevent outrageous cheating. Speedway 2 white tire barrier now has a proper collision. Fixed Gravel 1 missing texture. Fixed Tarmac 2 missing textures + improved environment art. Fixed Sandpit 3 start camera. Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.07.02. 22:52:09
Jó lett szerintem új update. :)
Az irányítást remekül belőtték (assistok mellett billentyűzettel is tökély), a Sandpit (meg a többi fejlesztés alatt álló map) sokat fejlődött-szépült, érzésre talán még a három AI szint is változott egy kicsit, Class A-n legalábbis mintha durvábbak lennének valamennyivel, mint C-n. A legfontosabb viszont, hogy nagyon-nagyon odavág a zúzás a versenyek alatt, szinte minden futamon van olyan durva ütközés vagy momentum amit szívesen visszanézek replayen.
Az új testreszabási vonalban van potenciál, persze a Bugbeartől megszokott módon még elég félkész az új feature. Az optikai tuning nem rossz, a vásárolható páncélzat meg akkor lesz érdekes, ha majd súlya is lesz az elemeknek, szóval lehet majd legózni, hogy teljesítményre vagy armorra gyúrjunk-e inkább a versenyek előtt. Ja, és pacsi a finneknek, hogy kivették végre a marha idegesítő és teljesen felesleges javítgatást a versenyek között, úgy tűnik mostanra rájöttek ők is, hogy egyáltalán nem passzol egy destruction racerbe.
Az új menürendszer színre nem rossz, de egyelőre elég bugos és kissé átláthatatlan, meg zavar is hogy lassabb-körülményesebb mint a korábbi placeholder elrendezés. Erősen gamepad-re gyúrták, így marhasokat kell oldalirányba lapozni, az nem igazán jön be egyelőre, remélem még finomítanak majd rajta. Az új build emellett érezhetően többet is eszik, az újabb mapokon kb. 10-15 fps mínusszal fut, holott nem néznek ki jobban mint a korábbi terepek. Ja, és murvás pályákon túltolták kicsit a poreffektet, nemhogy a mezőnyt, de még a pályát se látni a homokviharban, azt remélem visszább fogják majd. :)
Akit esetleg érdekel még a játék: a Bugbear egyik twittje alapján könnyen lehet, hogy az év végi "éles" megjelenésig már nem lesz több early access update.
Tök jó, hogy az idei rendszeres(ebb) tavaszi és nyári frissítésekkel lassan újraépített renoméjukat megint aláássák ezzel a totál bekussolással. Mondjuk erős a gyanúm, hogy emögött a THQ Nordic állhat, gondolom ők nem vevők annyira a finnek early access töketlenkedésére, mint a játékot még nyúzó keménymag, és odaléphettek kicsit, hogy fejezzék be év végére a játékot, kerül amibe kerül.
Ezzel pedig lehet, hogy a Wreckfest lesz az első early access játék, ami négy évnyi pre-alfa állapot után azonnal retail verzióba lép, kihagyva az alfa és béta buildeket. :D
Nem az első....tonnányi EA cucc van amiről szimplán leveszik hogy EA és 1az1be ugyanaz marad... Mondjuk itt ettől most nem félek mert a THQ nem magát égetni vette meg (gondolom én)
Ma újra letöltöttem és rohadt jó lett. Carrier mód már működik, játékélmény szuper, lassan hozza a régi Faltoutos szintet. Nem tudni mikor lépnek ki az ea-ból?
Ja most kapott játékosbarát keretet, nekem egyik kedvencem mert nem unalmasok a futamok még akkor sem ha egyedül mész AI-val.
akkor valami gubanc van, sztem qva jól fut, lejjebb a 227-s hozszólásban van egy videó /nem pörög annyira a topik :D Az lassan egy éves...és annál csak jobb lett, a jelenlegi állapotban sem röccen meg, de lehet összerakok egy videót megint.
Akinek bármi gondja van a frissítés után: én a helyetekben nyomnék egy fájlellenőrzést, meg kitörölném a profilt (természetesen elveszik minden, helye: Steam\userdata\*******\228380\local)
Korábban nekem is szarul futott, az update után sokkal jobb, pedig nincs erőművem
Sziasztok
Tavaly év elején kérdeztem hogy milyen a játék és kaptam is rá választ akkor még úgy döntöttem hogy várok a vásárlással.
Most hogy kapott a játék decemberben egy új updatet megint felteszem a kérdésem.
Megéri a játék az árát? Milyen a multiplayer? vannak szerverek? lagg? több xp-t kapsz ha első vagy?
Helló!
Single rész szuper lett, pedig még mindig ea. Fizika, vezetés rendben, karrier mód is van már. Én nem bántam meg, hogy megvettem. Multit még nem próbáltam.
New update- Real Damage mod and smoke. race és 8 as verseny :)
Részemről vagy 20 eurót megérne készen, bár nem is tudom hogy ennél a játéknál az mit is jelentene, de ami még rosszabb, hogy úgy tűnik a fejlesztők számára is elég ködös a fogalom... Kipróbáltam a 2017-12-24 pre-alpha buildet, a maga kategóriájában még mindig k*rva szórakoztató - mondjuk nem mintha lenne érdemi konkurenciája, mára a Burnout játékok is kihaltak, egyedül egy Paradise remake hírt hallottam tavaly. A vezetési modell komálható billentyűzettel is "half assist" beállításokkal, hard AI mellett. Csak azt tudnám, hogy ki és miért találta ki az egymás után 3 ugyanolyan versenyt lejátszani kényszerítő bajnokságokat... Nem mintha az első két versenynek lenne különösebb jelentősége az első 12-be kerülésen és speckó feladat teljesítésén kívül...a legnagyobb WTF mégis az, hogy a játék a teljesítményünktől függetlenül random bedob a versenyek kezdetekor 1-24-ig valahová, így előfordul hogy az első versenyben betesz az 1. rajtkockára - aminek a végén ha 12. vagyok sem jelent többet annál, mintha első lennék - majd a 3. versenynél, aminél valóban számítana a végeredmény első hely, betesz az utolsó rajthelyre, ahonnan egy lassabb pályán lehetetlen nyerni, kivétel ha nagy verekedés van a mezőny elején...ami nagyrészt nem fordul elő, inkább csak középtájon, ahol meg nekem hátrány. Ezt a random kiindulási pozíció generálást a végleges verzióra remélem elfelejtik... Amikor 4 verseny van és 4 verseny különböző is - nem 4x3 fordulós sz0pórollerezés - akkor legalább taktikusan ki lehet lépkedni a főmenübe, majd visszalépve a bajnokságba újra generál egy másik random pozíciót a játék, aztán kis szerencsével a mezőny végéről áttesz az első 10 környékére, ahonnan általában az 1. hely is lőtávolban van...ha nem jönne össze, akkor meg 'lehet pörgetni a rulettet' amíg siker nincs. :) Akármennyire is szórakoztató, nevetséges hogy csak ennyit sikerült összepakolni 6 év alatt, a grafika terén amit visszaléptek a 2 évvel ezelőtti szinthez képest, mára inkább az lenne az elvárható sztenderd. Bármit nyálcsorgatva sz4rrá lehet törni, csak az irányításra alig vagy sehogy nincs hatással, akármilyen bucira is van törve az autó, vagy a sofőr belesajtolva a padlólemezbe. A különféle alkatrészeket megoldhatták volna különállóan az utastérben is, látványosabb lett volna ha kipattan ez-az a helyéről, mosolyogtató ahogyan a kormány együtt deformálódik a tetővel/A-oszloppal. No és a bukócsöveket is mintha valami lenyúlós közbeszerzés keretein belül valósították meg valamelyik haver biliacél gyárának támogatásával, mert bizonyos ütközéseknél az is úgy görbül, mintha csak látványelemként lenne az autóban, valós funkcionalitás nélkül. (közben látom a #260 alapján, hogy javíthatták valamelyest) Az autók változatosságának terén a 2. részt nem sikerül felülmúlni, a hasonló kategóriába szánt autók irányítása is néha indokolatlan mértékben különbözik és az egész felhozatal nem hat túl diverzifikáltnak a teljesítmény adataikon túli realitást tekintve. Az adott versenysorozatokba lépésnél is kiírhatnák, hogy pontosan milyen kritériumoknak megfelelő autókkal lehet nevezni, mert itt-ott néztem, hogy az indulók között van az én autóm fajtájából is 1-2, mégis indulhatnak, én nem...ja túl sokat modoltam, csak C-s autót engednek indulni, az enyém meg 2 ponttal átnyalta magát a B-be, egy jobb hajtókar által...nem mintha egy jól modolt B-s autó ellen sok esélye lenne, C-be meg már elvileg sok. Vicc. A pályaválaszték az eddigiek alapján nagy kérdőjel, de valószínűleg elég repetitív lesz a 2 kipróbálható bajnokság utáni maradék 3, eddig lényegében minden FlatOut játékban az volt. Mindenesetre üdvözlendő lenne, ha ebben a részben változtatnának, mivel számos pálya túlnyomó részén kihasználhatatlan lesz egy A osztályos autó gyorsasága, esetleg a célegyenesben megy majd 200 felett, mindenhol máshol meg a pályavezetésből adódóan marad a B-s, C-s tempó. Csak azoknál még lendületből ment, A-ban meg önmegtartóztatásból, mert túltolva az idő nem lesz jobb, csak rosszabb. Összességében akármennyi kifogásolható pontja is van, fun azt' kész, remélem összerakják tisztességesen még az éven valóban, nem csak ígérgetnek, mint az utóbbi fél évtizedben...
Igaz is meg nem is. Én kormánnyal vezetem, és érezni ha megtörik az autó, mivel alapvetően szimes vagyok persze sz@rrá tudnám kifogásolni, de ez más műfaj. érezni ha elmegy a kormány, ha kiesik a kerék. A versenyzés irgalmatlan szopás :D ..amíg meg nem értetettem mit akar a műfaj, ahogy írtam 10+ éves szimes vagyok ha lehet kerülöm a kontaktot, pláne a másik szándékos kiforgatását, de itt bizonyos versenytípusoknál másként nem működik, ráérezve nagyon lehet tervezni még a 8-s versenyeket is ami még így is szpás persze, nem kell élen menni csak a végén. Addig meg darálni,...és olyan típusú autó kell ami bírja, mert ropi autónál két kisebb kontakt is a verseny feladását jelenti. Sztem qva jó a játék 2013-ban vettem meg ..nem most volt, pont nekem lehetne nagy szám, ha nem tudnék vele játszani, de tudok. Jelenleg két autós játékot nyomok Assetto-t rally-ban, meg ezt. Utoljára szerkesztette: b type free, 2018.01.15. 13:41:48
A billentyűzet miatt "normal" driving beállítással és csupa "half" assist mellett őszintén az első két árkád Flatout is sokkal jobban szívatott az autód töréséért, mint ez. A kitört kerék az, ami nyilvánvalóan durván érződik és versenyképtelenné tesz, de az elhajlott kerék még nem húz idegesítően semerre, lehet hogy minimális húzást tettek rá, de akkorát nem, mint régebben, hogy egyenesekben határozottan húzta magát az autó a villanyoszlopok felé minden pillanatban. Az elfolyó fékolaj, bedöglött hűtő, tropa felfüggesztés is inkább csak beleélést segítő visszajelzés, hogy történt valami, egyébként rá nem jönnék. Az autó teljesítménye látványosan soha nem korlátozódik, akármennyire bucira is van törve, a felfüggesztés gallyra vágása is gyakorlatilag lehetetlen normál verseny körülmények mellett, amíg az első Flatoutban még ha nem volt dulakodás, akkor is érdemes volt vigyázni bizonyos domboknál, hogy ne menjen az ember túl határozottan bele, mert pár kör alatt úgy szét lehetett zúzi a felfüggesztést hogy folyamatos volt a 'bakkecskézés' és minden ugratásból földre érkezés miatyánkos hogy egyenesben maradjon az autó...ez ahhoz képest gondtalan sínautózás. Lehet hogy itt a kezdő C osztály is sokkal jobb tulajdonságú alkatrészekkel rendelkezik, mint az első Flatout elején elérhető kert végében rohadt gépek... :D
A tuningra el lehet szórni töménytelen mennyiségű pénzt, kiemelten az erősen túlárazott racing alkatrészekre, de csalódás, hogy többnyire csak a gyorsulás fog tőle változni, az autó kanyarodási képességeinek növelésén ingyér' lehet a legtöbbet javítani a versenyek előtti Tune menüben a diffi meg felfüggesztés beállításával. A váltó áttételezésénél kész vicc, hogyha a "rövid" opciót választjuk, akkor a végsebesség lecsökken, de a gyorsulás nem nő, viszont a "hosszúnál" egyik sem változik...legalábbis a visszajelző teljesítmény csíkokon nem. Bár a közepes és rövid között mintha a gyakorlatban sem lenne sok különbség, hosszút favorizáló pályát meg így max. B kategóriás autókig érve nem is láttam.
Sok-sok órás régi Flatoutos múlttal mögöttem nem riadtam vissza az ellenfelek letörésétől, de "hard" AI mellett nem fér bele töménytelen mindenkit úton-útfélen lezúzós ökörködés, inkább csak 1-2 gyors taktikus, autót óvós pit kipörgetés meg lassú kanyar előtti tisztességes féktáv helyett az ellen s3ggébe hajtás, hogy ő ne tudjon időben kijönni előttem, én meg pozíciót nyerve lelassulok ezzel a verzióval is az ideális sebességes, íves kihajtáshoz és időt sem vesztek. :D A legjobb esetben még az első kör folyamán az első helyet megszerezve lezáródik a darálás és megy szigorral a legjobb fékezési-kigyorsítási pontok megtalálása, folyamatos best lap javítás. Utóbbiban szerintem elég erős tud lenni a hard AI, általában 1 másodpercen belül voltak hozzám többen is a 2. bajnokság legtöbb versenyében, pár kör után 2-3 másodperc fenntartása meg már magabiztos előny...amíg nem sikerül valamit nagyon benézni...az meg ritka, mivel a minimap hiányában javallott minden pálya vonalvezetését minél előbb a retinánkba égetni, általában vagy 2 kör elég. :)
Ha a normál versenyekben nem is előnyös a nagy zúzás, a kifejezetten gyilokra kitalált műfaj számomra elég lassú és vontatott lett, mondjuk a Flatout 2-höz képest, ahol lehetett nagyokat gyorsulva oldalba vágni az ellent és pár ilyen akcióval vége is lett, itt meg érdemes valamilyen podcast adást hallgatni közben, hogy az ember ne unja el magát a folyamatos 5-10% károkozások nyomán...10+ százalékhoz már elég extrém dolgot kell alkotni és nem minden pályán van hozzá gyorsulási lehetőség. Az AI pedig nem túl agresszív, jól elfoglalják magukat egymással, túlzottan megkönnyítik a dolgunkat, mintha mindenki azért zúzná a másikat lelkesen, hogy a player az utolsó pár kifáradt szerencsétlent lezúzza és a legtöbb kiesést eredményező végkimenetellel nyerjen, az azt megelőző kötelező taktikai kímélős 5 perc ásítós körözgetés és alkalmankénti 1-2 zúzogatás után. :) A régi Flatoutokban kaotikus és pezsgő Crash Canyont is sikerült a hard AI-nak sorra annyira óvatosan játszani, hogyha a player beragad egy fix helyre az első körben, aligha fog sokat javítani a pozícióján, annyira esélytelen hogy bármelyik autós áttérjen szembe és lezúzzon bárkit...sikerült az egész pálya lényegét kiherélni és ellaposítani a túlzottan profi és elővigyázatos AI által. Egyedül a nyolcas működik, ott valahogy eszükbe sem jut lassítani, hogy ne essenek vissza egy potya T-bonetól vagy 10 helyet az első helyről... :D Valójában ott is inkább a hideg, kimért körözés melletti hülyeség dominál és nem az agresszivitás, amit gyakran hiányolok az AI-tól.
Én igazán szimesnek sem mondanám magam, inkább a félszimes műfajt komálom, bár nagyon tág kör és a szájízemnek megfelelően kevesen csinálják igazán jól. Amilyen dizájn döntéseket kifogásolok a játékban, abból rengeteghez nem is kell kikacsintani a műfajból és irreális elvárásokat támasztani...élvezem a cuccot felemásan is, mert annyira hiánypótló, de ha nagyon nyitott szemmel nézem, gyakran értetlenkedés lesz a vége, hogy mennyi dizájn döntésre nem figyeltek vagy elbaltázták. Olyan hosszú fejlesztési idővel, ahogy abból profik összeraknának egy AAA szerepjátékot nulláról, de közösségi finanszírozásból működő, létszámügyileg töredék, de szintén profik is egy tartalmas, koherens indie cuccból még vagy kettőt is. Csak azt tudom remélni, hogy rengeteg kód/asset/tartalom adott már és csak össze kell legózni, valamelyest bugmentesíteni, aztán minden ami furcsán működik, többnyire csak pre-alpha összeszedetlensége miatt olyan amilyen, de a véglegesre kiadja majd minden...nehéz elhinni ezt a verziót, de ki tudja... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.01.15. 18:04:43
Majd kipróbálom, mert nálam már minden fullon van ennyi idő után összes autó A-Z-ig, xp meg mittomén, most kipróbáltam az egyik járgánynál ezt a váltó dolgot, talán nem volt a legjobb ötlet a Jaguar-nál, mert akár 4.-be is indulhattam volna ennyire rövid fokozatoknál :D Számít, ott ahol drifttel sodorva megyek nagyobb váltóosztásnál, ott a legrövidebbnél szpok, meg lepörög hamar. Majd még megnézem kisebb autóknál is, úgy is ki kellene nyomni a karriert is. Az AI egy kcsög, nem tudom, lehet nálam moddolva van, elég komoly műhelytartalom érhető el a játékhoz, autók, pályák, gameplay, effektek, UI. Úgy telibevert most is, lesodort az S bevezető szakaszán, azt telibevert oldalról hogy pörögtem a levegőbe. tolnak, löknek...igazi arcade kcsög AI, szoktam köpködni amíg el nem hagyom őket. Két dolog jellemző amikor játszom, óriási vigyorgás és óriási káromkodás/köpködés. :)
Üdv. játszik valaki ezzel? Én megnéztem kicsit a márciusi frissítéssel és hát elég rosszul van optimalizálva, maximumon talán 50 FPS @ 1080p-ben, egy olyan gépen, amin a DiRT Rally maximumon megy 60 fölött. És sajnos annyira szép sincs, mint mondjuk egy GRID 2. Ahogy olvastam lassan jön a végleges verzió, szóval ennél jobb grafika biztos nem lesz, és sajnos elég üresnek is néz ki a világ, mint írtam március végi build, viszont van egy-két FlatOut-os jellegzetessége, ez a pozitív oldala. Először az első kiadást próbáltam még 2013-ban, azután most 1-2 pályát néztem meg, de most nézem youtube-on milyen tartalom van a karrierben még, hogy egyáltalán érdemes neki adni egy esélyt is a tesztelés helyett. Utoljára szerkesztette: mester1987, 2018.04.20. 17:53:45
Videók helyett inkább told a karriert pár órát, aztán eldől hogy beszippant-e vagy sem...engem sikerült egy időre minden kérdéses dizájn pontja ellenére. :)
Mikorra várható ez a játék?,már eléggé régóta ígérik hogy kijön.
Szerintem ebben az évben. Bár tavaly év végére ígérték. Mondjuk steamen az van a neve mellett, hogy April, márciusban, pedig March volt. Nem tudom mi lehet a jelentősége, de lehet csak a build miatt.
Most változott sokat, a tegnapi frissítéssel, sajnos nekem rossz irányba, nagyon sokat változtattak az irányításon, az én ízlésemnek túl könnyen lett irányítható :( Továbbra is egy nagyon szórakoztató játék, de az előző verziókban nekem jobb volt az autó irányítása.
rendesen megvariálták, nullázták az eddigi karriert szal hosszabb tesztelést igényel. Vezetni nem rossz, kicsit egykezes a régihez képest (vagy inkább régi-régihez).
Ha valaki, akkor én aztán már minden reményt feladtam (#238 :DD), és alapból elég kritikus vagyok mindenben, de a végeredmény nekem 10/10. Nagyon bejön, rohadt hosszú volt az út, de végül megérte.
Rögös volt nem hosszú, és kínkeserves.
absz. más véleményen vagyok, a kezdetektől használom, mindig jó móka volt.
Csak így most elég kevés tartalom és a pontokkal szórakozni kell, hogy továbbmehess.
Ez ilyen. Akkor nyílik ki minden ha játszol vele, a karrieren kívüli futamokon lehet bőven pénzt keresni és másik autót venni és fejleszteni, valamint pályákat megismerni.. Nem nehéz de az AI klasszikus AI...kegyetlen köcsög, és neki szinte minden jobban megy, nyugodtan fel lehet rá készülni hogy sok kanyarban kifejezetten azzal a céllal megy be hogy téged kiverjen, vagy tapad oldalról és kivezet..a kanyar bevétele csak másodlagos nála :D klassziker köcsög arcade AI, ha riválist szereztél, akkor érdemes húzni a segget minden kanyarkijáraton, ahol lehet padlógáz.
beállítod hogy fűnyíró, és valamelyik kisovál, én a fiamnak ezt szoktam beállítani mert nem éri el a pedált ezek meg teligázasak, és visszajátszásban érdekes akciókat látni az AI-tól :))
Tegnap a karrier Pro részében toltam az egyik 6 körös versenyszériából az egyik versenyt és egyenesben húzták rám a kormányt többször is, néztem is mi a pék...addig nem tették. Hogy kanyar előtt féktávon suttyók néha, azt még felfogtam az AI gyengeségének, de később mintha nem csak elnézett féktávon meg holttérbe nem néző figyelmetlenségből zúznának le... :D 24 versenyzővel elrajtolni is sok restartos művelet néha, főleg ha az idjit' játék legalább a mezőny közepére - ha nem a végére - tesz, aztán pár kanyar után már csak feleannyian maradnak talpon... -.-'' Összességében tetszik az, ahogyan láthatóan az AI is küzd az erősebb autókkal, lecsúszik az ideális ívről vagy ha összejön lekörzőzi a se3ggével, egészen emberszerűen tökéletlenek, a játékos nem érzi magát UFO-k között. A legfurább dolog hogy a lezúzós versenyeken még mindig elég sokat mennek tolatva, de a kiadás előtti verziókban még többet csinálták... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.06.17. 13:35:55
Hát, ez meglepett. Még anno megvettem évekkel ezelőtt. Gyönyörű, csilla villa.. de nem boldogul a Logi kormány + fanatec pedál kombómmal.... Valakinek van ötlete?
Nekem is külön kell állítani a kormányt (logitech), a pedált (Fanatec). A lényeg hogy lapozgass a kontrollermenüben, mindent nullázz, aztán Logi' kormány menü-> jobbra-balra (meg amit még kormányról vezérelsz), Fana' pedál menü-> szintén nulláz aztán gáz-fék-kuplung,...ha van több akkor tovább így.
[broman]: a zúzdában sokszor én is tolatva megyek, pláne ha már az eleje odavan.
Végül is van a tolatásban logika, főleg orrmotoros autókkal, bár ahogy észrevettem "realistic" töréssel olyan könnyedén le lehet szedni 10%-okat sorban az autó állapotából, akárhol, akármiképpen sebződve, a legsúlyosabb armor opciókat használva is, hogy én inkább csak biztos ami biztos alapon 'dögkeselyűzöm' körbe-körbe, amíg az a többiek le nem zúzzák egymást, majd időnként elkapok 1-2 halálsoron lévőt belőlük. Ha legalább hármat sikerül, akkor 99% garantált az első hely. Bár például az 1500 damage csillag ugrik, de azt gondolom inkább az önfeledtebb, árkádabb sebzési beállítással gondolták... "Realistic" sebződés és "expert" AI mellett nem is értem miért tesznek be normál versenyekbe is irdatlan sebzést teljesítve csillagozós extra feladatot, amikor ha rendesen elrajtolok és sikerül kimaradnom a balhékból, soha többet nem is látom az ellenfeleket...már csak a stadionos roncsderbiben kérhetne "best lap" teljesítést a játék, úgy lenne kerek... :D Egyébként a csillagozásnak van valami értelme? Mivel pénzt mintha nem kaptam volna értük soha, sem másféle juttatást...a játék pénzrendszerére is ráférne az átgondolás, a legegyszerűbb lenne mondjuk a másfélszeres szorzó mindenért, hogy ne kelljen annyit farmolni még sorra első helyek mellett is...és a rengeteg 6 körös versenyes bajnokság végén járjon már legalább egy A kategóriás autóra elegendő pénz - vagy egy random A autó - a nagy semmi helyett, mert ez a jutalmazási rendszer elég szűkmarkú. Még a FlatOut 1 is előrébb járt ezen a téren...és legalább ott volt a rengeteg fun mutatványozós verseny gyors farmolásra, itt meg legfeljebb stadionozni lehet kb. 2 percenként 1340-ért... Összességében amennyire komálom a játék rengeteg pontját, legalább annyira pislogok mint hal a szatyorban a megannyi felemás dizájn döntést elnézve...
szevasztok ! tudtok olyan működő mod linkeket amelyek nem steam műhelyre mutatnak ? érdekelne néhány skin/pályák spec. autók mod, de sajnos nem találtam. (egyelőre a steames nem használható mert virágboltit próbálgatom) köszi
Farmolni lehet egyszerűen..oválon. De kőkeményben is...tudom ajánlani a 3kerekű verdát és az iskolabuszokat :DDDD gondolom már próbáltad na ott elkapott a -videót csinálok- érzés, brutális kerülgetni ezeket a szrokat, mert az AI marad ugyanolyan ugye. Persze lehet ezt fordítva is csinálni, amikor olyanom van akkor berakom farmolásra a beállításokat, aztán kiválasztom magamnak az atom gyilkológép gyakorlatilag páncélozott amerikai verdámat, ellenfélnek meg Supervans és gyerünk egy 6köröset valami városi aszfaltos pályán, hibátlan ahogy az AI próbál fellökni a háromkerekű vackával... ugyan úgy mintha normál mennénk belémrántja a lemezautót. Általában lepöckölgetek ezt azt amíg felérek az elejére, majd szépen hagyom hogy megelőzzön egy-kettő és forgatgatom őket, vicces és jól fizet :) utána lehet fejleszteni-vásárolni :)
Tegnap én is kipróbáltam az ovált, kb. betöltéssel és ismétléssel 1 percenként lehet 940-et keresni 2 körös 24 mezőnyös "A" AI mellett, az úgy már egészen jó, félóra alatt összejöhet a legdrágább autó is, minden drága tuninggal is 1 órán belül. Lecsupaszított 10-es gyorsulású autóval a 2. kör végére általában megelőzhető mindenki, ha nem kegyetlen előnytelen a random start pozíció...ennyi kihívás azért kell. :D Próbáltam a széttuningolt öreg Supra utánzattal fűnyíró traktorok ellen nyomni, fun volt, csak keveset fizetett... :D Meg ahogy elnéztem minden funra vett beállítással kevesebbet adott mint "A" AI ellen. Kettőnél több kört is néztem, de nem skálázódott jobban az elérhető $/perc arány, egyenesen rosszabb lett. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.06.19. 16:30:18
tapasztalati pontra viszont nagyon jó a bármi vs. fűnyíró traktor :)) ha pályaismeretre úgy mész rá, ez annak szól aki még nem ismeri a játékot, hogy valami erős védelmű vas és fűnyíró, akkor mire végigmész a pályákon lesz bőven kredit is meg szintlépés is, első körben (ha nem a fiam vezet az ölemben) elnyomom a leggyorsabb kört, aztán vagy utolérem őket (4kört tolok általában), vagy bevárom és begyűjtök párezer TP-t kipörgetéssel, de főleg eliminálással :D Nagyjából ismertem az összes pályát még EA alatt, de azért jó móka.
Ez meg...3 kört meg tudtam csinálni mert tolatgattak és valahol elfértem, de a 4.-ben kész, végleg összeakadtak:
Ez most ilyen Custom event amit Te állítottál be? Ezeket ugyanúgy számolja mintha Carrier-ben vagy multiban játszanál? Eddig egyszer próbáltam ilyet indítani, de kifagyott pályatöltés közben, azóta nem is néztem rá. Carrier-ben tolom, ott tuningoltam fel 2 autót maxra úgy, hogy még tegnap este nyílt emg a harmadik szakasz. Multit csak kipróbáltam, mert alap járgánnyal szinte esélytelen elsők között végezni, és ilyen 240 credittel évek alatt jönne össze minden, plusz pályaismeret nélkül se nagyon megy :) Most már azért vágom, hogy melyik pályára milyen beállítás a jó.
Ja, custom race opcióval lehet ilyen fun versenyeket tolni. Nekem még nem volt egy fagyásom sem, nagyritkán random crashem van valamilyen memóriából kifogyás miatt, nem tudom miért lehet, elvileg mindenből van elég, lehet hogy túlcsordulás... Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.06.22. 17:18:16
Köszi, azóta sikerült jó pár versenyt lenyomni custom-be, tényleg brutál módon lehet grindelni.
Multiban server-eket lehet kedvencekbe rakni? Eddig még nem jöttem rá, hogy hogyan lehetne, pedig lenne pár ahova szívesen visszanéznék, de így hogy mindig újra kell keresni, kicsit nehéz.
csak azt tudom javasolni amit magadtól is tudsz, ha kap kedvezményt kap summer sale alatt akkor meg kell venni, addig meg alapcuccok. jelenleg 45 euro ami nem kevés. A játék sztem kitart, már a EA időszakban is elég kemény mag multis közönsége volt, nem nagy, de szinte állandó, én kb 1 éve multiztam vele, most még nem nagyon figyeltem. De a játék elég hosszú EA időszak alatt kitartott, szal sztem fésülgetni fogják még pár évig, hivatalosan is meg modderek által.
Vannak igen kedvező ajánlatot felvonultató oldalak ahol kulcsot lehet venni és azt aktiválni steam-en. Nem kell tőlük félni, eddig mindig működtek és legálisnak is tűnnek..aztán ki tudja. Mindenesetre egyikkel sem volt még problémám amit ilyen helyről vettem. Ezt most pl. 32,45 Euro-ért lehet Instant-gaming-en megvenni, az azért nem rossz ár.
köszi azért. igazából a vanilla dolgokkal is szórakoztató . majd meglátom hogyan tovább. köszi
Nos, hat év fejlesztés után úgy látszik ezt is megéltük, "megjelent" a játék. Kicsit vegyesek az érzelmeim, mondom ezt úgy, hogy egyébként állandóan tolom szabadidőmben az "éles" rajt óta. :)
TL;DR: ---------
Nagyon szórakoztató simcade szellemi örököse a FlatOut-nak, de öt év early access alatt azért kicsit megkopott, és tartalmilag elég fapados, nem nagyon van arányban a "végső" változat a hosszú fejlesztési idővel. Ha pontoznom kéne, olyan 65/100-at adnék neki. :)
Hosszabban pro és kontra: -----------------------------------
Pro:
+ A már megszokott zúzós játékmenet még mindig odavág. A sérülésmodellezés remek, a vezetési modell patent, fél asszisztokkal billentyűzeten is remekül játszható. Egyszerűen fantasztikus érzés versenyezni/derbizni benne.
+ A Figure 8 és Crash Alley pályák.
+ A kocsik dögösek (mármint roncsderbis értelemben), és elég jól testreszabhatók, nem spórolták ki az elmebeteg díszítőelemeket sem (pl. a koporsót az európai kombiról :D). A festést is egész jól testre lehet szabni, persze ne számítsunk Forza-szintre.
+ A soundtrack nem lett rossz (illik hozzá a finn rockzene), a karriermód leírásai meg olykor elég pihentek, jól megteremtik az alaphangulatot.
+ Van benne kombájn- és Reliant Robin derbi, meg iskolabusz-verseny. 'Nuff said. :D
+ A karrier és a progresszió nem kényszerít rá sem a tiszta versenyzésre, sem a zúzásra (ha nem akarod...). A jó helyezésért és a durva sebzésosztásért is egyaránt jár jutalom, a bajnokságokban meg nem muszáj minden versenyt megnyerni ahhoz, hogy megnyissuk a következő bajnokságot. Elakadni meg gyakorlatilag nem lehet benne, mert egyénileg setupolt versenyekkel is lehet XP-t vagy pénzt "farmolni".
Kontra:
- Abszolút fapados karriermód, voltaképp a Forza megoldásait vették át nagyon-nagyon leegyszerűsítve. Van öt nagy bajnokság, mindegyikben tucatnyi verseny/esemény, azokból x számút kell teljesíteni, hogy megnyissuk a következő bajnokságot. Az eventek teljesítése közben a jó helyezések után pénzt, a zúzás és a csillagok jelezte bónusz célok teljesítése után meg XP-t gyűjtünk. Utóbbival kocsikat és alkatrészeket oldhatunk ki, előbbivel meg megvehetjük azokat. Működik az egész, félreértés ne essék, de öt év early access után (meg egy Forza Horizon vagy Dirt 4 tükrében) ez nagyon sovány, valami kidolgozottabb körítés azért jó lett volna (elvégre basszus, még a 12 éves FlatOut 2-ben is pl. nevesített versenytársak voltak saját kocsikkal, meg minimálisan eltérő viselkedéssel).
- Némi extra polír nem ártott volna azért neki, a minimum gépigényt vastagon meghaladó gépemen azért egyes murvás pályák 24 kocsi mellett eléggé belassulnak 20-30 fps közé a verseny elején.
- Apróbb problémák azért a törésmodellel is vannak, a sofőrünk pl. a kocsival együtt deformálódik (ez azért így 2018-ban elég gáz), de a félig-meddig komolyra vett folkracingbe az is belefér, hogy két kerékkel érünk célba teljesítményromlás nélkül (Realistic sebzésmodell mellett is). Apropó, Realistic modell: azt jobb lenne Hard-ra vagy Unfair-re átnevezniük, mert a játékos kocsija fixen mindig nagyobb sebzést szed be olyankor mint az AI, páncélozottságtól és az ütközés sebességétől/szögétől függetlenül.
- A multi kb. a 2006-os FO2 szintjén ragadt. Online eventeket vagy ligákat ne is várjunk, a FlatOut-okhoz képest viszont előrelépés, hogy van dedikált szerver támogatás is a LAN és a listen server mellett. Az online szcéna viszont az elmúlt öt évben azért eléggé elfogyott, jelenleg kb. 150 szerver van online, amiken összesen kb. 300 ember játszik, de legalább azok is teljesen meg vannak osztva, számomra teljesen érthetetlen módon ugyanis a clean racing közösség elég népes egy Wreckfest című destruction racerben, szóval az önfeledt zúzás a népszerűbb szerverek egy jó részén eleve nem is opció. Steames matchmakingről persze ne is álmodjunk, nem lehet invite-olni a cimbiket a kiszolgálókra.
- Az AI-t elég rosszul lőtték be. Novice és Amateur szinten voltaképp sínen vezet és alig hibázik, az első kör végére általában beáll a végeredmény náluk, ütközni is csak nagy ritkán hajlandóak. Experten van rendes zúzás, de ott még néha nagyon is szuicid a gép, mondjuk ha ezzel a dirty racing szerverek szimulálása volt a cél, akkor célba találtak. :D
- Nincs minimap. Oké, a 22 pályát azért be lehet idővel tanulni, de főleg a Sandpit mapok elég szívatósak a beláthatatlan bukkanók mögötti éles kanyarokkal, arról nem is beszélve, hogy néha jó lenne tudni, relatíve hol van a mezőny többi része. A FlatOut-okban abszolút helye volt, nem értem a Wreckfestbe miért nem tették bele, főleg hogy nem szimulátorról beszélünk.
- A pre-race képernyő kocsibeállításait kissé parasztvakításnak érzem. A felfüggesztés állítása minimálisan hat ki a menetteljesítményre, a difit jó eséllyel egyszer állítja csak be az átlagjátékos (nekem fixen Half-Openen van, úgy lehet normálisan farolni), a váltót meg nincs értelme közepesnél magasabbra venni, mert gyakorlatilag nincs olyan pálya, amin lenne olyan hosszú egyenes szakasz, ahol ki lehet hajtani akkor a kocsit. A fékbeállítások szintén egyénfüggőek, nekem az alap közepes vált be a legjobban. Feleslegesnek érzem az egészet, annyira azért assistok nélkül sem szimulátor a játék, hogy értelme legyen ezekkel foglalkozni a futamok előtt.
- Az Armor rendszer jól meg van csinálva, hatalmas dorbézolást lehet művelni egy teljesen felpimpelt kocsival a derbiken, de logikusan végiggondolva egy felesleges klikkfesztivál ez is. Derbire ugyanis nyilván felpáncélozzuk a kocsit, versenyek előtt meg aztán levesszük, mert ott ugye championship pontszám és pénz a jó helyezés után jár, semmint a zúzásért, miért szopatnánk hát akkor magunkat azzal, hogy egy tankkal megyünk körversenyre a páncélozatlan, de gyors konkurencia ellen? (Legalábbis szólóban, az AI ugyanis jelenleg nem páncélozza fel magát még derbire sem a karriermódban.)
A fentieknek a zöme persze nem komoly probléma, inkább csak furcsa átgondolatlanság és apróbb-megmosolyogtatóbb hiba, ami nem töri össze az élményt, de alátámasztja, hogy nagyon rosszul menedzselték a játékot. A végeredmény ugyanis egy remek, de a FlatOut 2-n csak technikai megvalósításban túllépő demolition racer lett, szóval az összhatás nem nagyon van arányban a hosszú fejlesztési idővel, és nem hiszem, hogy megérné azt a 45 eurót, amibe alapjáraton kerül. Leértékeléskor ellenben kötelező vétel! :)
Üdv! Van magyar dedikált szerver is. A maprotáció még építés alatt. Esténként szoktunk fent lenni. Az alábbi néven találjátok: [EU/HU] club27 Racing Team #club27.eu Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.07.05. 18:08:40
Ez áll. Én a diffit állítom, autófüggő, de oválon jobb érzés. a fékerőt detto állítom, mert laza talajon eltolja az elejét ha aszfaltos beállon van. A váltót szintén autófüggő, van ahol legrövidebb, van ahol hosszú fokozatok...gondolom gondoltak a modderekre is akik összeraknak olyan pályát ahol jó ha nem pörög le. Meg erős autóknál kellhet, mert ugye el lehet cseszni, figyelmeztet is a játék ha nagyon könnyű autóba teszed a legbrutálabb motort, akkor vezethetetlen és akkor vagy lesúlyozod kasztni megerősítésekkel, vagy feltolod a váltóáttételt és zárod a diffit. Nekem ezek nem problémásak, az AI az elég gyerek, esélye nincs mert lassú, viszont hátulról rajtolva minden AI elsődleges célja hogy full kamikaze engem kicsapjon a versenyből. Ez sztem nevetséges...nincs rá jobb szó. A karriermód is, ahogy írod nagyon gyenge. elfért volna benne valami fantázia.
Nemtom, Én állandóan csavargatom a beállításokat, attól függően, hogy aszfalt vagy vegyes pályát ad be. szerintem van köztük különbség, főleg az áttétel vagy mi a túró ami a váltást szabályozza. 8-as pályán szerintem a legkisebbre kell tenni, hogy legyen motorerő kigyorsításnál, mivel nincsenek hosszú egyenes szakaszok ezért a max sebesség elég alacsony.
Multival egy bajom van, hogy elég lassan töltibe a dolgokat, sokat kell várni a futamok között. Persze, állítja mindenki amit kell, meg ahogy figyelem amikor mindenki ready akkor bedobja a versenyt idő lejárta előtt is. Nekem ez a része nagyon fun, olyan ütközések, borulások vannak, hogy ihaj, majd kiesek a székből a röhögéstől :D Utoljára szerkesztette: pett3rson, 2018.07.06. 12:07:34
Nagyon jó lett az új pálya, örülök neki, hogy tovább foglalkoznak a játékkal. Kíváncsi leszek, hogy a kőrajongók említette lakókocsis versenyekből meg a havas pályákból lesz-e valami végül. :)
Hali. Tudja valaki hova teszi a játék a mentéseket. Lehalt a win. És nem kezdeném újra.
A steam felhőbe nem lehet elmenteni? Én sem szeretnék úgy járni, hogy újra kelljen kezdeni. Ki akarom "aranyozni" az összes pályát. Nekem így amatörön is elég kihívás manuális váltással. De élvezem. Szerintem nagyon jó játék lett és várom a további frissitéseket. Téli meg pocsolyás pályák még jó volnának. Na meg a pályarövidítős pajta bodega széttörős farmos pályák sem lennének rosszak.
Volt most valami patch amitől vannak fps droppok vagy csak nekem esik le néha 10 fps-re 1-2 pálya?Vagy 2GB VRam lenne kevés neki?
Aki backupolni akar, a profil fájlokat a mentésekkel itt találja: \Steam\userdata\[egyedi_Steam_user_id]\228380\local\wreckfest
Más: Sikerült lebeszélnem a játék vezető tervezőjével, Jannesszel, hogy elkészítem a játék magyar fordítását. A munkálatok jól haladnak, csak pár olyan szövegrész van hátra, ami valamiért nincs benne a jelenleg elérhető fordítási adatbázisban. Ha minden jól megy, a következő frissítéssel bekerül majd a játékba. Addig egy kis ízelítő: