Sziasztok. Nemsokára megveszem a játékot. Már nézegettem milyen build jönne be. Egy Bleed build tetszik. De nem tudom mi kellene egy Igazán OP bleed buildhez PVE-ben. Tanácsok érdekelnének azoktól akinek ilyen buildje van. Utoljára szerkesztette: Reich, 2022.05.28. 21:53:28
Simán lehet menni guide nélkül. Persze egy napló jó lett volna… De az NPC-k elmondják a dolgokat és a grace is mutat irányt. Fejlesztések miatt sem kell újra kezdeni, mert Renalla után lehet statot resetelni. Érceket meg találsz is bőven (főleg bányában), meg vásárolható is, ha megtalálod a Bell Bearinget hozzá. De a játékban a 5-6 meta builden kívűl is van vagy 15, ami működik. Nagyon elrontani nem lehet szerintem, mert rengeteg opciót ad a játék, hogy karaktert építs.
Két hónap után újra megpróbáltam, de ugyanazt érzem mint korábban: egyszerűen nem működik a recept nyílt világgal. Legfőbb problémám azonban hogy játszhatatlan guide nélkül, folyton ki kell belőle lépnem hogy megnézzem mit kell csinálni, hova kell menni. Korábbi souls játékokban is volt néha eltévedés, no de azok jóval kisebbek voltak, átláthatóbbak, rá lehetett jönni a dolgok nyitjára. Szóval külső segítség nélkül nem jutsz egyről a kettőre, akár ha csak a fejlődési rendszert nézem akkor se. Rosszul osztod el a pontokat, nem a megfelelő fegyvert fejleszted, és hazavágtál 50 órát. Komolyan, egy vicc az egész.
Ultrawide-ot sikerült valakinek működésre bírni Steam-en?
Azért, most őszintén, az a hírverés, hogy Martin részt vesz a történet írásában, kurva nagy hoax volt. Egy az egyben ugyanaz a történet, mint bármelyik Dark Souls-ban. Konkrétan fogalmak nevét változtatták csak meg. Jaaaj, megint volt egy csodás világ, amit egybetartott a LÁNG, ja, bocs, a GYŰRŰ, ami kialudt, bocs, eltört, és a maradékait összeszedve a régi, nemes világ urai torz, iszonyatos szörnyszülöttekké változtak. Mindenki szomorú, és szarul van. De megvetett, kiüresedett, jaj bocs, kopott egykori hősök megpróbálják visszaszerezni a láng, bocs, a gyűrű egykori fényét.
A nevekben talán észre lehet venni Martint, és való igaz, hogy ezelőtt egyetlen Margitot sem pofoztam fel még, főleg nem férfit. :D
Rennala akire gondolsz? Eleget szórakoztam vele én is akkor, de olyan 30-40-es szinten megléphető. Első fázist, kardal üsd meg a daloló kis köcsögöket, majd a boss-ra mehet a rock sling. Summont ne használj itt! Második fázis, mehet a summon, és a rock sling. Summonra én a csontikat javaslom, ha halnak is, újraélednek egy idő után, csak mikor megfeküdtek el kell csalni tőlük az ellent. Egyébként ha még nem megy, akkor majd gyere vissza később. Remélem nem nagyon kései a válaszom... vagyis remélem azóta túljutottál rajta ;)
Van a játéknak története, csak az nincs az elején a szádba rágva, hanem játék közben, az npc-ket hallgatva és az egyéb infokat összeszedve lesz világos. Elvont az egész, mert japán, de azért érthető. Nem kell a képzeletednek semmit se betöltenie, sőt, igazából nem is nagyon hagy semmit se a képzeletedre. A játék elején annyi elég, hogy a célod az Elden Ring megtalálása és Elden Lorddá válni. Az intro elmondja: az elden ringet széttörték és a részei egy-egy nagyúrnál vannak. Ezeket kell összeszedned, de persze van más út is a végéhez, de ez az alapfelütés. Te tarnished vagy, egy korábban száműzött sereg része, aki most visszatért.
A wretch a legnehezebb kezdőkaszt, de amúgy hosszútávon semmi jelentősége, mert igen, szintlépéskor tudod a tulajdonságaidat növelni. Semmi mást nem tudsz, egész pontosan. Minden más ezekből van lekövetkeztetve.
Ezt a játékot elkezdtem háromszor, de az elején letettem. "Nem jött át", hogy egy klasszikus Péli Barnát idézzek. Szénné van ajnározva, de számomra csak annyi, hogy egy végtelen tájat látok, mindenhol ellenség, és nem tudom hova tartok és miért. Próbálom Skandar Graun kalandjához hasonlítani, akit az entrópia létsíkjára a Limbóra száműzött Yvorl, amiért ...hu azt már nem tudom miért, de a lényeg, hogy a Limbón össze kellett szedni kulcsokat mindenféle szörnyektől, és csak úgy volt kiút, ha kinyit vele egy portált. Na most ez a játék ez szakasztott olyan sztorival van, csak lélektelen. Persze erre meg lehet azt mondani, hogy mi töltjük meg tartalommal a képzeletünkkel, és működnie is kellene, de valahogy nem működik. Próbálkozom.
Szakmai kérdés: A wretch nevű kasztnál behozhatatlan hátrányt jelent, hogy a tulajdonságok 10-esre vannak levéve, vagy a szintlépéssel együtt kapunk tulajdonságpontot is, és idővel be lehet hozni a lemaradást?
Erre a Lucaria bossra van valami tuti recept varázslóként? Nagyon az uninstallon gondolkozom, rég kúrt fel valami ennyire mint ez a fos, a nevetséges első phasehez mindig visszacaplatni, aztán leütögetni a 2. phaseben meg summonál mindenféle baromságot, persze helyette azokat sikerül betargetolni, mikor meg végre egyszer kinyírtam akkor meg persze a summonált szarja lever...jah 76-os szinten vagyok szóval a tápoljak még már nem nagyon játszik.
Rock sling az gravity spell hasznald hozza a Meteorite staff-ot(Boosts the power of Gravity sorceries by 30%). Maga a spellnek van poise damage resze es nehany castbol staggert okoz, ott lesz a mob stunolva par masodpercig.
Szeretném kérdezni a hozzáétőbbektől, hogy hogyan éri meg a rock sling? Nem vagyok jártas a souls játékokban, szóval lehet valamit rosszul csinálok, de valahogy nem látom, miért éri meg. Egy átlagos glintsone pebble nálam olyan 250 körül sebez, a rock sling ha mind betalál akkor olyan 300. Ez ugyan +20%, de sokkal lassabb, nem is spammelhető és jócskán több FP. Mi az amit nem látok, vagy rosszul csinálok?
2. végigjászásban Margitot lvl15ön, egy szál kesztyűben meg nadrágban, 1 kardal meggyaktam 3. próbára… Ahhoz képest, hogy mennyit bénáztam mikor kezdtem az első karival pár hete :D
Nálam a láthatatlan ellenségek hiba jött elő. Nem a szellem ellenfelekre gondolok, ott még nem tartok. A lovam is sokszor eltünik, olyan mintha a levegőben ülnék.Van erre valami megoldás? Eddig a játék simán fut. Köszi ha valaki válaszol.
Megtörtént az első végigjátszás! :D (Ranni ending) NG+ mekkora szívás? Mert nem tudom eldönteni, hogy új kari vagy ng+. Illetve, ha ng+ba bemegyek, akkor utána még coopolhatok ismerőssel, aki simában van? (hátha segitenem kell neki)
A következő karakterem biztos spellblade lesz, de most maradtam az str/faith vonalon és már kicsit tovább is jutottam. Az open worldködés nem annyira zavaró, mint elsőre hittem. A lóval és a lovas harccal is sikerült megbarátkoznom. :)
A spellblade build oké, de nem a legerősebb a játékban. Az idézett fegyverekkel való közelharcos battlemage szerintem erősebb, de nagy személyes tapasztalat nincs. A carian slicer / greatsword, később az adula's moonblade elég erős és utóbbi kettő ráadásul AOE.
A sorcery katanáról és a sorcery greatsword artos kardról láttam pár videót. Érdekesnek tűnnek és ha jól értettem egész korán elérhetőek. Viszont hasonló faith fegyvereket nem nagyon láttam. Talán a Treespear érdekes, de eléggé úgy néz ki, hogy ha str/faith felé megyek, akkor a többi souls játékhoz hasonlóan itt is egy claymorehoz hasonló fegyverrel játszom végig a játékot. :D
Patch előtt a bleeding fegyveres str/int build volt a legjobb, de szerintem a faith build is életképes. Egy rakás boss érzékeny a scarlet rot-ra pl, ami egy incantation. A játék elején a sorcery erős, de a vége felé van sokkal jobb is. Respec nem olyan nehéz egyébként, második boss után elérhető.
Még nem játszottam túl sokat, kb a játék elején rohangálok a karaktereimmel mielőtt újrakezdem. Az összes eddigi Souls játékkal játszottam, de elsőre megrémít az open world, és ami még rosszabb nem tudom eldönteni, hogy str/faith vagy dex/int karakterrel játszak előbb.
Eddig annyit tudok kb, hogy a sorcery már a játék elején is életképes lehet, de pyromancy és egyébb faith dolgokat csak később érheti el az ember. A Rock sling és a Glintstone arc nagyon tetszettek eddig, faith spelleket még nem próbáltam kb a kezdő healen kívül, de azt olvastam a Black flame és a Lighting bolt is egész jók most is, a rengeteg support képességről nem is beszélve.
A coop részt biztos jobban élvezném egy "sunbro" karakterrel, egy spellblade jellegű karakterrel pedig könnyebb solozni.
Decreased Ash of War, Hoarfrost Stomp's damage and increase cast time - bekaphatják, nagyon jó volt az a skill...
Van pár balance update benne pl "Decreased Ash of War, Hoarfrost Stomp's damage and increase cast time." "Decreased the damage of spirit summoned when using the item Mimic Tear Ash and changed the spirit’s behavior pattern."
Meteor staffot onnantól fel tudod venni egy kardcsapás nélkül, hogy megkaptad a torrentet, a lovadat. Egyébként ez a staff kb level 80-ig el is fog kísérni, sokkal jobb nem lesz nála addig kb. A Rock Sling is a játék feléig kitartott nálam, mint alaptámadás.
Kis cheese taktika hozzá: a rock slinggel be tudsz a ködfalak mögé lőni. Szorosan elé állsz, varázsolsz és a három követ a ködfal másik felén emeli fel és lövi el. Van pár boss, amit le tudsz úgy verni, hogy még be sem léptél az arénába. Nem sok, de egy-kettő akad.
"Általában a PC verziók mindig fejlettebbek szoktak lenni, mint a konzolosok"
Egy kezemen meg tudom számolni a "fejlettebb" konzolportokat. A Souls játékok pedig mindig a borzalmas portjairól volt híres. Talán a DaS3 volt az egyetlen kivétel. 60fps-nél nem lesz több, soha a játék keyframe mechanikája miatt, de ez szerintem nem is baj. Ultra wide képernyője a játékosok 2%-nak van, mint elsődlegesen konzol cím, nem fognak ilyenekkel foglalkozni. DLSS kerülhet bele, bár kétlem, RTX biztos hogy nem, ha alapból nem használta, azt utólag nem lehet betenni, csak komoly munkával. A koop mindig ilyen volt a Souls játékokban.
Röviden: így szereted vagy nem szereted. Ne igen számíts semmilyen új funkcióra. Jön pár balance és bugfix patch, 1-2 dlc és ennyi volt a játék.
A magasabb fps eltöri a játékmechanikát, nem fogsz tudni parry-zni, sűrűbben eltalálnak (minél magasabb az fps, annál rövidebbek lesznek a parry/evade ablakok), stb. Az ultrawide valszeg nem okoz gondot, de majd kiderül. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2022.03.17. 11:28:32
Találtam egy segédprogramot, amivel be lehet állítani az ultra wideot és ki lehet kapcsolni az fps limitet, de azzal csak offline lehet játszani, mert az anticheat program kibannol miatta. Szóval ezt nem használom. De jó lenne egy legális megoldás.
Sziasztok! Most játszok először soulslike játékkal és nagyon tetszik. Most 89-es szintű vagyok, nem rég öltem meg Radahnt. Tetszik a játék, de technikailag nem az igazi. Pc-n játszok és teljesen megmaradt a játék konzolos szinten. Általában a PC verziók mindig fejlettebbek szoktak lenni, mint a konzolosok, de ehhez a játékhoz szinte semmit nem nyúltak. Pár másodpercenként FPS drop van a játékban. Hiányolom az ultra wide támogatást. 10 éve nem láttam olyan pc játékot, ami nem támogatja az ultra wide kijelzőket. Nem értem miért nem lehet 60-nál több az fps? Ezek be fognak kerülni a játékba? Most jelent meg az új patch és semmi fejlesztés nincs benne, csak bug fix és balance. Hiányolom a DLSS és Raytracing támogatást is. Nem lehet állítani a field of view-t sem. Nahát meg a coop része is nagyon túl van bonyolítva. Mennyivel egyszerűbb lenne és kényelmesebb, ha simán lehetne partyt létrehozni és együtt menni egy baráttal. Utoljára szerkesztette: ProNoob, 2022.03.17. 11:19:12
Azt kellene eldöntened, hogy mit akarsz játszani, ill. milyen fegyverrel szeretsz játszani. Ahhoz kell igazítanod a pontjaidat, de az elején pakolj a hp-ra is. Arra azért figyelj, hogy bizonyos fegyverekhez és varázslatokhoz kell minimális tulajdonság pont.
A quickstep ash of war sokat tud segíteni abban, hogy elkerüld az ellenség csapásait. Mondjuk a bloodhound's step még jobb, de azt kicsit macerás megszerezni, de ha megvan, az nagyon durva. :) Utoljára szerkesztette: fluency, 2022.03.16. 20:56:41
Szerez vérzést okozó fegyot ebbe a játékban az nagyon jót sebez.
Bal kézben egy Bloody Wakizashi jobb kézben egy Bloody Uchigatana, igy elég könnyen haladok, azt kell mondjam ez a eddigi legkönnyebb From játék föleg ha még a summont is használok.
Én L50-en küzdök még Godrick-al de mivel nem vagyok gyakorlott Souls játékos így jól elcsesztem pontelosztást is.. Co-op is próbáltam csak ott ugye egyikünk meghal akkor vége meg csak 2 poti van. Viszont egyre jobban megy.Gondolkozom újrakezdem hiába farmoltam ki az 50szintet
Na így level negyven valahányon sikerült felszednem a meteor staffot meg a rock varázslatot, akkora könnyebbség hogy le sem tudom írni, Godrick eddig feléig ha sikerült, most elsőre kampó a tree lovag is második nekifutásra kampó, az első sárkányt még a sima staff + varázslattal nyírtam ki ezzel a pecuval az is gyerekjáték lett volna, azért a dög sárkány gyorsan összecsomagolt de ne legyünk telhetetlenek:D
Hétvégén meglett Margit és Godrick is. Godrick volt a nehezebb, ott feladtam a kard + kombóm és végül 9. tryban meg lett, kétkezes karddal. :)
Tegnap én is beszereztem a kardot, csak még nem tudom használni :D Majd felhuzom hozzá az intet meg faitot.
Még pár napja coopba bejött egy csávó ezzel és úgy agyonverte a bosst vele, hogy csak pislogtam, hogy ez mi.
Ez a forma is hasonló utat jár be,de kicsit másképp.
Istvan az egy NPC volt. Olyasmi lesz, mint Rogier Margitnál. Később is találkozhatsz majd vele. ;)
Én még csak ismerkedek a világgal, de ez a játék baxott nagy és Jól ki van dolgozva. Bár vannak néhol teljesítménybeli problémáim, de nem annyira vészes. :)
Tegnap a Demi-Human bossok barlangjánál felvillat, hogy idézzem meg Old Knight Istvant, megidéztem és legyaktuk a bossokat, majd eltünt. Ez most akkor player volt Steamről? Ez az össz coop magyarul?
Zseni az a file név :D
Nyilván a linkeltet tisztázza le. Ezért is tud gyorsan haladni. Ehhez nem is kell nagy képzelőerő.
Több fővel nagyobb hpja van a bossoknak. Ami az elején igazán segítség az a HPra pakolás szerintem. kb 700ig én második playthroughnál meg se állok majd early game. Szerk.: coopban akkor szívás ha nagyon hamar meghalnak, mert akkor ott állsz egy pimpeltebb hpjú bossal szemben és még van 80% hpja (mondjuk) :D Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2022.03.04. 22:04:25
Most azért rosszat is írok a játékról, level 34-esen lett meg Maargit és azt kell mondjam, hogy semmi könnyebbség nem látszott mint mikor 10 levellel előtte próbáltam, sőőőt mikor elfelejtettem madárijesztőt megidézni, akkor ha nem fogy el a mana potim kinyírtam volna, így meg hogy megidéztem, meg farkas öcsik meg a fentebb említett szint is többedjére sikerült csak...
"Elden Ring has reportedly sold 10 million copies on PC in a week"
"A couple of days ago, we informed you about Elden Ring surpassing 5 million sales on PC. And yesterday, SteamSpy updated its data, revealing that the game has sold over 10 million copies on Steam in just a week."
Jó reggelt.Igen pc.A bal karral tudom a caraktert irányítani de a többi gomb nem működik.Kicsit kényelmetlen a billentyűzet de megszokom.Egy sima usb contlorerol van szó ami más játéknál müködik.
PC-n? Egér + billenytyű, de úgy tudom elég fos jelenleg még. Talán Steam Controller is jó.
Üdv.A játékot csak PS és Xbox controllerel lehet játszani vagy esetleg van rá mód másfajtával is?Ami nekem van azzal irányítani tudom de a többi gomb nem működik.probáltam beállítani de semmi.
"Elden Ring has reportedly sold 5 million copies on PC in less than a week"
Tudom, melyik hely az. Ha varázslót játszol, akkor a mocsárban van két dolog, amit érdemes felvenned és elég könnyű is harc nélkül megszerezni: egy staff és egy varázslat.
Offline elkezdtem en is. Kanyargasok utan ratertem a Grace iranymutatasra: Tree Sentinels ugy nyomott le, mint postas kisasszony a belyeget - minden komolyabb erolkodes nelkul ;) Meg kicsit kezemben a Nioh 1-2 (utobbit jatszottam eddig), es nagyon szokatlan a jatek.
//PC-m oreg, mint az orszagut (i5-4690, 16 DDR3, R9 390, SSD), igy kompromisszumokat kotve High-Medium settinggel, FHD, 50-60 kozott a jobb helyeken, 30-50 kozott a rosszabbokon. v1.02.1
Remélem, hogy tényleg így van, mert akkor rengeteg és izgalmas kaland vár majd rám az eltévedéseim miatt! :)
Én most úgy jártam, hogy valami kis patkányos rész kipucolása után a kincsesláda csapdát rejtett és elteleportált valami kristály gólemes barlangba, ahonnan - ugyebár barlangos graceből nem lehet teleportálni másik gracehez - még elég lesz visszamenni a már felderített részre, de nagyon jó érzés mikor egy új ellenfelet elsőre sikerül megfektetni - mondjuk nem is sokszor fordul elő:D
Ez egy souls játék, nem egy rpg. Nem lesz benne város meg küldetések meg npc-k meg conversation opciók stb. stb. Elárulok egy titkot: a játék pontosan olyan lineáris mint mindig, csak úgy tesz, mintha nem az lenne. A fokozatosan emelkedő konstans nehézség egy útvonalra kényszeríti a játékost. Nem fogsz elmenni sárkányt ölni a játék elején, pedig oda tudnál a tóhoz lovagolni 5 perc alatt, de le fog verni a boss. Ebben csak annyiban tér el pl. a DeS-től hogy ott a Nexusból teleportálsz a pálya egyes részeire, itt meg az egész egy nagy pálya és odalovagolhatsz. És ahogy ott is, itt is megteheted, hogy az elején elmész egy olyan helyre, ahol sok keresnivalód még nincs, de ügyesen fölveszel valami jó cuccot és szaladsz vissza a rendes sorrendhez, ott Boletariahoz mondjuk.
Példa? DeS: Crescent Falchion a 4-1-en ER: Meteorite staff a varázslónak meg a hozzátartozó spell a mocsárban Utoljára szerkesztette: lwb, 2022.02.27. 07:48:35
Ahm.. hány órád van a játékban? Csak mert a hsz-ed alapján egy sincs. Nem megyek bele, mert nem akarok, de sokan fogják végigjátszani, mert k*va jó a cucc.
Időpocsékolás, de tényleg. Szembeköpi a saját maga alkotta műfajt. Mert mi is a recept? Pucold ki az adott területet, nyisd ki a shortcutokat, majd jöhet a pályavégi boss. Egyik területről mentél a következőre, érezted hogy haladsz valami felé. Na most itt semmi ilyesmi nincs, az idő nagy része azzal telik el hogy a büdös semmiben lovagolsz és fogalmad sincs merre indulj, mit kéne csinálnod. Ennek a műfajnak a linearitás áll jól, a nyitott világ nem való neki. Nem megy egy főellenség? Semmi gond, vár a nagyvilág, ölj bele száz órákat, farmolj amíg véreset nem hugyozol és akkor majd menni fog. Hányan fogják ezt végigjátszani? Ha a játékmenet nem áll másból mint kaszabolásból és SEMMI sincs ami ezt megakasztaná, érdekesebbé tenné, akkor a nyílt világ bűn a játékos ideje ellen. Vagy egyszerűen unalomba fullad a játék. Mi tartson benn, mi motiváljon, ha ugyanazt a lélektelen, önismétlő, frusztráló dolgokat kell újra és újra csinálnom? Ha már szabadság és RPG, akkor lettek volna bátrabbak és alkottak volna egy olyan világot amit érdemes felfedezni. Városok NPC-kkel akik nem akarják a vérünket, küldetések, épkézláb történet, társak, esetleg egy komolyabb dialógusrendszer... Bármi megfelelt volna. De így tényleg nem más mint egy túl nagyra hízott Dark Souls. Hiányzik belőle az az eredetiség és innováció ami viszont a Sekiroban megvolt.
A DF tesztelte teljesítményre a játékot és gondoltam bedobom, hátha valakit érdekel. Erőteljesen gondolkozok a vételen, de asszem várok egy kicsit, amíg pár peccsel gatyába nem rázzák.
Ja értem köszi.
Csak fullscreen lockolt, a borderless nem és semmi baja. Én is borderless játszom és még gyorsabb is. Ha máshogy nem megy: Unlock FPS Utoljára szerkesztette: yesname, 2022.02.26. 16:48:41
Most láttam csak videóban hogy van benne kasza, ez remek hír mert Nioh-ban is ez volt a kedvenc fegyverem. Talán könnyebb lesz átállni rá, a mozdulatok és az ütem hasonló. Több karakterrel is próbálkoztam, egyelőre Prisoner a leghasználhatóbb számomra. Amúgy nagyon nehéz megvetni a lábamat, szokni kell, jóval lassabb ritmusú játék mint a Nioh.
Nálam szaggat mint az állat, egyelöre félre is tettem a játékot mig nem jön rá patch.
Sokan még amiatt is lehúzták h nincs widescreen support...
Kb. 3 óra játék után nehéz de nem olyan elborultan mint a DS volt ott konkrétan egy ellenfelet sem tudtam leverni úgy ment az uninstall itt meg már többfélét is persze mikor belebotlottam egy hatalmas sárkányba és halál után mégegyszer nyekk lett oda 3000 soul pont némileg nem volt őszinte a mosolyom:-/ Mikro akadások valóban vannak, de mintha 1-2 halál után megszűnnének?! Miután a Ds sorozat nekem kimaradt így leginkább a Dragons dogma érzetet hozza és azt szerettem....Ha a Lost ark steames 71%-os értékelését nézem ami pedig egy igazi ipari hulladék akkor nem is értem ez mitől csak 64%-on áll...