Na, pont ezt nem tapasztaltam sosem. Nálam nagyon szépen fut. Még a legdurvább fordulók sem akasztják meg. Az viszont már más kérdés, hogy felraknak egy olyan videót.:)))
Egyébként a játék érdekessége, hogy az alapot fényképekről csinálták meg, de sokkal jobb minőségű, mint ami most van az msfs-ben. Nincsenek felhőárnyékok, meg rajzolatok. Szép tiszta az egész, és még közelről sem olyan vészes. Itt csinálták meg először, hogy a fényképeket arányosan görbítették a topológiához. Úgy, hogy ne nyúljon meg a kép. Valószínű térképkészítéshez alkalmas képekkel dolgoztak. Alacsonyan és nagy magasságban is szép. Ahogyan feliratozták a terepet, nagyon kúl lett. Ha repülésre nem is, de madártávlatból VFR tanuláshoz nagyon jó. Pont az a terület van lefedve, ami számomra érdekes. Ezért vettem meg, és arra nagyon jó volt.
Ha van egy 5 évesed aki pilóta szeretne lenni, akkor pont a legjobb választás. De csak azután miután kijött a tűzoltó korszakból. Komolyan. Szimulátornak hívni nagyon erős túlzás, inkább arcade. Semmi köze a repüléshez, mármint paraméterekben. Nem lehet indítani/leállítani a rendszereket (már ami van), egy idő után nem fogy az üzemanyag, nincs súly, sőt egyáltalán semmi. A busszal könnyebb leszállni mint bármi mással, igazából csak a meredek becsapódáskor van crash. Időjárás nuku, mármint statikus amit a repüléshez beállítasz. Az irányítás ék egyszerű: amerre húzod arra megy. Függetlenül mindentől. Viszont nem gond ha kint marad a futómű. .7mach-al is lehet repülni kieresztve. Majd behúzod és újra ki, gond nélkül. Fékszárny sem kell feltétlenül leszálláskor. Viszont tudomásom szerint ez az egyetlen "szimulátor" ahol a 747-est lehet műrepülni. Minden manővert meg lehet vele csinálni. Nekem megvan, és tényleg csak akkor van elindítva amikor kisgyerekes család van nálam. Arra pont jó, hogy a gyerek ne körülöttünk rohangásszon.
Off, de valaki használja ezt? Aerofly FS 2 Flight Simulator Már egy ideje a listámon, most beolcsózták 50%. Videó alapján nem ronda, elég sok gép, VR támogatás, papíron nem lehet rossz de van esetleg tapasztalat?
Köszönöm a tippeket! Most nyüstölöm a repülést. Egyenlőre itt tartok: bármilyen beállítást használok ,az fps nagyon ritkán megy 30 alá.Ez igaz az ultra beállításokra is! Ha a high-módra állítom 40- 45 állandóan. A proci max 55%-on dolgozik. Amint írtam, a vga 98 -100 % között . Nem szoktam, de meghúzom a procit. Próbálom a net kapcsolatot minimalizálni. Tesztelem,hátha valami kijön. Mindenképpen, köszönöm a segítségeteket!!!!!!!!
Igen, én is a procira tippelek. Z-s lapodban azért tudnál húzni rajta, valamennyit segíthet, de én is emiatt váltottam 1151- es platformra, ez van, kell neki az erő. Használd a Feladatkezelőt, overlayer, a Teljesítmény fülön figyeld a tüskéket a processzornál, ha egybeesnek a dadogással, akkor megvan a tettes.
Persze, hogy departure, én is azt jelöltem be, itt írtam csak el. A probléma pedig valós, amelyre a flightsimulator. com fórumán kaptam választ: A C: \ Users \ USERNAME \ AppData \ Local \ Packages \ Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe \ LocalState \ MISSIONS \ Custom \ CustomFlight tartalmát törölni kell, ha új repülést akarok kezdeni. Ez így megy is... De mi van akkor, ha elmentem a repülést és folytatni szeretném? Nos, fagyás, a menüben.A fly ablak nem reagál, de más se, újra kell mindent indítani.Azért nem értem, mert maguk a repülések( mármint ha üres ez a mappa) tökéletesen futnak,semmi akadás, a grafika minőségi.(Spec. I7-6700, 32GB Ram, SSD, Geforce 1060 6 GB). Azt sem értem, miért nem a dokumentum könyvtárba ment, mint a többi game? Utoljára szerkesztette: Pelsodriver, 2020.10.23. 13:23:46
Nekem i7 4790K volt az előző procim és ez alat is voltak ilyen gyakori 3-5 mp-es megállások, erős laggok és a MSI Afterburner-rel jól láttam hogy a lag idejében az összes mag fogta magát és a 100%-os terheléssel ment, utána persze visszaállt és a program ment tovább normális fps-sel, de majd újra és újra előjött... Amióta váltottam az i7-1700K-ra (és a RAM-ot is bővítettem 16-ről 32 GB-ra) azóta nincs ilyen problémám, stabil fpssel fut végig.
Sziasztok!Köszönöm az eddigi ötleteket,javaslatokat!Elfelejtettem írni,hogy ssd-re van telepítve a program.Szerintem ez lényeges,de így is fennáll a dolog. A vga:8Gb -ram. Azt viszont még szeretném kérni: legyetek szívesek olyan programot ajánlani, ami biztosan a valós értékeket mutatja repülés közben. Cpu, vga, memória kihasználtság.Jelen pillanatban egy HVmonitor nevű programot használok.Lehet.hogy nem hiteles értékeket mutat? A gépemet jobb színben feltüntetni , szerintem teljesen értelmetlen lenne. Tényleg a programmal max 60% nálam a cpu kihasználtsága. Ha hiteles!!!! Az internet kábelen van az alaplapra kötve,nem wifi módon jön be.Köszönöm az eddigi ötleteket, továbbra is várom az esetleges javaslatokat.Köszönöm!!
1.ha nálad az xmp kikapcsolása oldotta meg a problémát, akkor valami nem stimmel a gépeddel. jó eséllyel alaplap-ram probléma. különböző okokból kifolyólag gyakran előforduló hiba (szinte már alap), hogy az xmp nem működik megfelelően. 2.ha igaz amit állít a cpu-gpu arányokról akkor biztos, hogy nem cpu.
Ilyenekkel vannak tele a fórumok, sokkal jobb gepuknál is. Én állandóan fájnelen fagytam ki, a ramot alapra állítva XMP off oldotta meg, lehet rajtad is segít. Eég csumpri a procid is, az is okozhatja eme jelenséget. Utoljára szerkesztette: VDomino, 2020.10.23. 00:13:42
ez inkább háttértár hiba, vagy a netről nem tudja időben lekapni a dolgokat. mindenkinél akadozik időnként csak nem ennyire. a vga nem lehet rossz, azért egy 1080 legyen már elég neki. gondolom legalább 8gb ram van rajta. próbáld meg a nethasználatot minimalizálni a beállításoknál. ekkora alkalmazásnál az ssd mindenképpen elvárt (ebben a kategóriában meg pláne). tehát ha hdd-n van, ez konkrétan lehet gond főleg ha az automatikus leállítás is be van kapcsolva. mondjuk a cpu-gpu arány kissé érdekes, mert igazából a procinak kellene tekernie. de ez nem lehet az akadozás oka.
Sziasztok! Segítséget,véleményeket szeretnék kérni. FS 2020 -at dvd kiadásban vettem meg.Olyan probléma van , hogy többször kifagy repülés közben a program.A hang megy tovább a kép megáll.Utána 5-10 másodperc múlva ismét működik, mintha semmi nem történt volna. Teljesen mindegy , hogy milyen alapbeállításokat használok ezt csinálja. indulásnál kéri az első lemezt.Gondolom az eredetiséget nézi ilyenkor.Erről csináltam egy iso fájlt, hogy ne kérje.Így most nem kéri , azt hittem,hogy ez is lehet a baja.Semmi javulás! Menet közben nézem az fps-értéket. A legjobb beállítás alatt sem megy 30 alá sosem.Természetesen, ha alacsonyabb akkor 45 folyamatosan. Ezért sem értem mi lehet a probléma. A proci repülés közben max. 55-60 %-on megy. Viszont a vga 100% .on Lehet hogy vga-gond lenne? Konfig: I7-4770k alapon állítva. 550w-Gigabyte táp.16 gb ddr 3 ram. Asus z87a alaplap. Gigabyte gtx 1080 vga. Ha lennének ötletek, szívesen fogadnám! Köszönöm szépen, előre is!!
Köszönöm az infókat mindenkinek! Az Ortho4XP-re ránézek, végülis nem biztos, hogy elvetendő. Egy 8TB Hdd nem elérhetetlen már, a fontosabb desztinációk talán ráférnek. A kérdés csak az, hogy mekkora meló 1-1 scenery, illetve azt sem tudom, egyáltalán bírná-e a szimulátor kezelni? Nem tudom, hogyan működik, de feltételezem folyamatosan tölti a fotókat a HDD-ről, tehát elvileg lényegtelen, hogy 50GB-ot vagy 6TB-ot rak tele az ember. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.10.21. 23:16:42
Nekem a nagy fájdalmam az időjárás megjelenítése. Csak emiatt sárgulok az MSFS2020-ra. Ha feleilyet tudna az X, akkor már elégedett lennék.
Persze így van, ha minden ZL19 lenne, akkor 100 giga felett van Mo :) ZL16 asszem az alap, és a környékünk van felhúzva, ha a reptereket is meghúzom úgy simán felmegy még pár tizest még. Ez az 50 egy jó kompromisszum nekem, ennél kisebb nem nagyon lesz.
Az Ortho4XP-vel lehet azért trükközni. Pl. a terep nagy részét ZL15-tel vagy ZL16-tal generálod le, a repterek környékét meg ZL17-tel. Így egy-egy tile nem lesz óriási (a ZL17-es 8-9 giga környéki méretek helyett 2-3 giga kb.), és ha javarészt IFR-t repülsz, akkor jó esetben földközelben csak a repterek környékén vagy, FL300-ról meg a ZL15-ös tile-k is nagyon jól néznek ki. Arról nem is beszélve, hogy ezekkel nagyon postprocesselni sem kell, eléggé homogén és megfelelő színvilágúak. A víz/part vonalakat gyönyörűen megcsinálja, az autogent az openstreetmaps alapján készíti, ami szintén több mint jó. Mesh-nek pedig alá a HDMeshSceneryV4. Utoljára szerkesztette: ToMy_, 2020.10.21. 19:01:02
3rd party addonnal van értelmezhető ATC, sőt kifejezetten jónak mondható, a Pilot2ATC. Élőszóban vagy klikkelgetve is lehet használni, beszél és írja is. IFR-re és VFR-re egyaránt használható.
AI traffic-nak meg ott van a Livetraffic. Változó a lefedettsége, de van ahol/amikor elég sűrű légtérbe lehet belefutni. Alapból az Opensky Network-öt és az Open Glider Network-öt használja, de ha van előfizetés, akkor ADS-B Exchange és a RealTraffic-ot is megjeleníti
A Pilot2ATC-vel is össze lehet húzni, igaz csak TCAS adatnak használja, de az is valami, meg a controller úgysem fogja irányítani az IRL-ből jövő adatok alapján repülő AI-t. :)
Így van, az FS nagy előnye hogy mögötte van a MS cloud, és nem kell a gépeden tárolni a több petabyte ortho-t. Nekem csak Magyarország van legenerálva, de az is 54 giga + a játék ugye XP11-ben. Ha valahogy meg tudnák oldani, hogy legyen ugyanúgy egy google vagy bingmap proxy, az qrvajó lenne. De nincs, szóval be van szorítva az ember ha igazán szép környezetet akar. De amúgy a MS-ben is csalódtam, nekem -még- nincs meg az FS mert várom a VR támogatást, anélkül nem érdekel. Szóval hogy állítólag tök régi az ortho amit használnak, de években mérve régi. Ehez hozzájön, hogy itt-ott ordas hibák vannak benne, és ha még tényleg a szimuláció része is gagyi ... hát akkor lehet adni kéne neki még egy (kéthá) évet mielőtt beletolok huszonharmincezret? Mert alapvetően az XP11-el is elvagyok, max nem váltogatom a területet ahol repülök sűrűn, vagy megy winyóra aztán visszarakom SSD-re ha kell megint az orho.
Ezekkel az a baj, hogy csak kis területekre megoldás, én meg mindig máshová repülök, mert úgy tartom izgalmasabbnak, ha nem mindig ugyanott repdesek. FSX-hez anno volt egy TileProxy nevű addon, ami a GoogleEarth-ból szedte a satfotókat és tette be a szimulátorba, ez működött bárhol bármikor, scenery készítés nélkül is. Sajnos az autogent nem volt képes kezelni (nem meglepő módon), ezért csak magasból volt élvezhető, leszálláshoz közeledve kilapult a táj, shol egy fa, vagy épület. Jól működő megoldás nincs szerintem...Ebben az Fs2020-hoz is nagyon durva technológiákra volt szükség, hogy a látvány így működjön. IFR-nél nekem kevéssé érdekes a látvány, de tény, hogy az Fs2020 után azért hiányzik még akkor is, ha IFR-re valóban használhatatlan.
Van már az X-planeben értelmezhető ATC és AI traffic? Annyira már nem vagyok fanatikus mint régen, online Vatsim vagy IVAO nem játszik, így fontos, hogy az offline ATC azért működjön rendesen. Korábbi verziókban ez nagy hiányosság volt az X-planeben, nem tudom, azóta fejlődött-e ez a része is? Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.10.21. 17:16:25
Te írtál desztinációt nem én. Mindenesetre megállapíthatom, hogy nálam nem kell végigrepülni semmit, onnan indul ahonnan szeretném, és azt hiszem vagyunk ezzel még így egy páran.
Nálam a Departure indulást jelent, ezt használom.Újra megpróbáltam Bécsből indulni, de megint budaörsi repülőtérről akar indítani. Itt minden repülést végig kell vinni a leszállásig vagy a leesésig, hogy újra lehessen tervezni? Hülyének tűnik, tudom a kérdés, de a helyzet is az. FX-ből, Xplane-ből nem ehhez vagyok szokva... Utoljára szerkesztette: Pelsodriver, 2020.10.20. 21:57:48
Azért ezt így nem mondanám. :) Amit igértek, az egy űberrealisztik minden eddigieket elsöprő aerodinamikai szimuláció. Na most jelenleg mindez az FSX szintjén (se) van, és ahogy nézem az upcoming patch-eket, a közeljövőben nem is tervezik ennek a javítását/továbbfejlesztését. Ami azért szerintem nagyon gáz - már annak akinek az FD fontosabb mint az eyecandy. Mert hát legyünk őszinték, jelenleg úgy fest, az eyecandy-kedvelő vérpistikék játéka ez, aki komolyabban szokott (értsd: nem VFR) szimulátorozni, az nem az FS2020-at használja e célra. Legfőképp mert a jelenlegi nagyvasak benne a repülhetetlenség határát súrolják mind rendszerileg mind pedig FD-ileg.
Én a magam részéről továbbra is az X-Plane 11-et tartom az etalonnak, már ami a FD-t, a szimulációt illeti. Fényévekkel jobb a P3DV5-nél és az FS2020-nál is. Kinézetre és tudásilag persze elmarad az FS2020-tól, de a P3D-vel, sőt, még annak a legújabb v5 részével is simán felveszi a versenyt.
Egy alapos general ( SSD 480 GB, 32 GB RAM ) után cirka másfél nap egyfolytában letöltéssel elvileg használható a game( szimulátornak még nem minősíteném), egy jelentős szépséghibával: A repülési tervben először Budaörsöt állítottam be indulási célnak egy körre, majd ezt félbeszakítva új desztinációt jelöltem meg. Ezt többször ismételtem, de mindig a budaörsi indulás jön be...Ilyenkor mi a megoldás ( Csak nehogy újra kelljen letölteni!!!)szerintetek? Mellesleg a játék fóruma zsúfolásig tele van csalódott, becsapott játékosokkal, én megértem őket.
Rajta kell lennie a térképen. "Runway lights is operation" ha jól emlékszem. Az IAP térképeken pedig a bevezetőfények típusa is. De attól, hogy ki lehet világítani még nem biztos, hogy éjszaka is landolható.
Sziasztok! Azt honnan lehet tudni, hogy egy-egy reptér kifutója ki van-e világítva, vagyis alkalmas-e éjszakai landolásra?
1.9.5 patch lehet tölteni
Remélem jön hozzá új patch, mert a legutóbbi teljesen szétkúrta az egészet, hiába szedett le vagy 7 gigát. Van mikor be se lehet indítani a gépet, tök sötét minden kijelző, az AI mód egyáltalán nem működik a levegőben, rá se fordul az irányra, VFR térkép alig tölt be.. Nem tudom hogy lehet ilyen patcheket kiadni. Utoljára szerkesztette: Rodman6, 2020.10.13. 17:02:57
Az valószínű a pitot jegesedés akart lenni. Bár attól még a magasság nem megy el, az másik érzékelőn van. Szóval a kettő együtt valszeg programhiba. Azért egy caravant még áramszünet ellenére is illik letenni. Egyedül a sebesség a fontos, a többi megvan visualból. Már ha nincs 0 látótávolság. Utoljára szerkesztette: nibron, 2020.10.11. 23:31:26
"A játékban a jegesedés eléggé statikusan van megoldva, elég hozzá -1 fok és bármilyen felhő, azonnal úgy jegesedik mintha észak-kanadában lennénk. A valóságban nem ilyen, azért van idő bekapcsolni a jégtelenítést. Későbbiekben valószínűleg finomítanak majd rajta, vagy az addonok majd megoldják"
Igen, pikk-pakk egy jégtömb lett szegény Caravan, ami így érdekes volt az őszi Anglia felett kis magasságban. :) Biztos javítani fogják, nem idegeskedem miatta. Elég nagy projekt ez a szimulátor, kell neki idő hogy kiforrja magát. Attól még játszható és élvezhető hogy vannak bugok. Most is belefutottam egy számomra újba. Nantes-ból továbbrepültem Sevillába. Minden OK, aztán a céltól olyan 60 mérföldre megszűnt működni a Garmin sebesség és magasságmérője. Hozzátartozik hogy többször megállítottam a játékot (Esc, nem aktív pause) és egy ilyen után ragadt az aktuális állásba a két műszer. Pár funkció is megszűnt működni. Garmin reboot sem segített. :/ A GPS map és az analóg műszerek meg az autopilot azért ott voltak még, így sikerült leszállni, így nem veszett kárba 3 óra repülés. Ráadásul leszállás közben a Garmin is magához tért. :)
A Ground Handling (azaz földi kiszolgálók alias "rampások"), az állóhelynél fogadnak, és a pushback végéig tart a működésük, ill. a "follow me" autót is ők vezetik. Akik a toronytól átvesznek, ill. átadnak gurulásra, az a Ground Control ("gurítók"). Körülbelül így kell átvenni, de a várható guruló utat is el lehet kérni előre amikor a handling jelentkezik (ha tudják). Az időjárást is szívesen bediktálják, ill. a radarról megmondják, hogy hány gép van előtted. Valamennyi helyismeret azért fontos ill. a térképhasználat, de pl. a kifutóról letérést segítik azzal, hogy megmondják, hogy jobbra vagy balra kell kimenni. Szóval van bőven van idő felkészülni. Ahol van, lehet kérni "follow me" autót (vagy a szerződésben eleve benne van), ezt is még a levegőben intézik (vagy szerződés esetén automatikus). Mindezek ellenére a légiközlekedésben a legtöbb probléma gurulás közben van jelenleg, elég kemény fejlesztések folynak különböző megoldásokra. Van például hasonló megoldás is mint a szimben van a gurulásra. Úgy tudom, hogy Münchenben tesztelik is már valamelyik megoldást. A játékban a jegesedés eléggé statikusan van megoldva, elég hozzá -1 fok és bármilyen felhő, azonnal úgy jegesedik mintha észak-kanadában lennénk. A valóságban nem ilyen, azért van idő bekapcsolni a jégtelenítést. Későbbiekben valószínűleg finomítanak majd rajta, vagy az addonok majd megoldják.
" A valóságban már a süllyedés megkezdésekor adják a közelkörzetet (bár mindig módosíthatják), a közelkörzetben már keres a Ground Handling, hogy melyik állóhelyet kapjuk illetve, hogy tankolunk-e és a Handling Szerződésben felsorolt tételeken kívül van-e valami extra igényünk."
Igen, az elég zavaró hogy kb. lövésem nincs hogy földet érés után mi a teendő. Az előbb is leszálltam, hurrá sikerült - aztán jött a kellemetlen érzés hogy gurulok a nantes-i éjszakában de lövésem nincs hogy merre taxizzak, merre van a kijelölt gép-állás. Jó lenne ha legalább nem a kifutó végén venne át a ground handling hanem kicsit hamarabb.
Köszi a válaszokat! Folytattam a tegnap elkezdett utat, Gatwickből indulva Nantes volt a cél. Most is a megközelítés előtt közvetlenül akart felküldeni 22k-ra.Ezt ignoráltam, (ezután persze jöttek a baszogató hívások hogy emelkedjek) aztán az approach alatt már normális magasságokat adott meg.
Felszállás után volt egy kis izgalom. Felhős, borult volt az ég Anglia felett. 7000ft körül elkezdett jegesedni. Anti-ice kompresszort high-ra tettem, és az airframe-re állítottam a szélvédő helyett (Grand Caravannal repültem ismét, tetszik az a gép). Hőmérséklet olyan -10 fok körül volt. Kezdett leesni a motor teljesítménye is. 10k körül már elkezdett tisztulni az ég, de azért voltak izgalmak addig. Az időjárás-radaron úgy tűnt hogy vékony a felhőréteg, ezért megpróbáltam felül emelkedni, ami sikerült is, de már kb. 75-el vánszorgott a gép. Kicsit meglepődtem. Nem volt annyira extrém az időjárás és azt hittem ezen a gépen hatékonyabb a jégtelenítés. Vagy valamit rosszul csináltam?
A leszállás egy fokkal jobban sikerült mint Gatwickben tegnap. Akkor túl nagy volt a sebességem, kb. 100-110 csomóval mentem. Most kipróbáltam hogy majdnem az utolsó pillanatig bekapcsolva hagytam az auto-pilotot. Előtte visszavettem a gázt, légcsavar szöget, és a legvégén flaps legenyhébb állásba. Így lelassultam kb. 85-90-re, az aktív glide slope miatt az AP szépen betrimmelte a gépet és ezzel a sebességgel süllyedt. Végül AP OFF és egész simán földet értem. :) Holnap megyek tovább Spanyolországba.
Az FSX-ben és a P3D-ben is van ilyen. Butázik egy kicsit az algoritmus. Ha több helyről lehet belépni különböző magasságokon, akkor hajlamos így kezelni a dolgokat. Illetve ha nincs szinkronban a megközelítés a final magassággal (és szerintem itt most inkább erről van szó) abból lehet ilyen anomália. Ha nem fogadsz szót előfordul, hogy nem fog békén hagyni és így nem kapod meg (vagy túl későn) azokat az utasításokat amiket meg kellene, hogy kapj. Én azt szoktam csinálni, hogy lassú emelkedésbe kezdek tudván, hogy jön a "korrekció". Így nem lesz gond a magassággal. Viszont az előző szimekben viszonylag jók voltak a kiosztott magasságok. Itt viszont szinte teljesen rossz, sokkal magasabb mint kellene. Nem tudom honnan vették ezeket az adatokat. Engem sokkal jobban zavar, hogy mindig a legutolsó pillanatban (inkább azután) kapom meg a pályát és a megközelítést. A valóságban már a süllyedés megkezdésekor adják a közelkörzetet (bár mindig módosíthatják), a közelkörzetben már keres a Ground Handling, hogy melyik állóhelyet kapjuk illetve, hogy tankolunk-e és a Handling Szerződésben felsorolt tételeken kívül van-e valami extra igényünk. És ha tudják megmondják a visszafordítási időt is. Ésatöbbi... Amúgy pedig majd ha lesz hozzá külső ATC ami a mindenkor aktuális AIRAC-ot használja, akkor jó lesz mint az előző szimek esetében. Utoljára szerkesztette: nibron, 2020.10.10. 20:28:35
Nálam is ezt csinálja ,én teszek rá... Sokszor kizárt annyi idő alatt emelkedni-süllyedni ahogy ő szeretné...főleg hogy sokszor már "látótávban" van a reptér. Max ha vadászgéppel repülnék.... Szerintem az ILS-approach-al valahogy nincs összhangban,de ez csak az én tippem.
Tapasztaltabb kollegákat kérdeznék: az ATC bugos, hogy össze-vissza magasságokra küldözget, vagy van ennek realitása? Példa: tegnap Írországból repültem Gatwickre, ILS leszállással, műszeresen. Az út nagy része lement normálisan, az "arrival" waypointoknál az ATC fokozatosan levitt 16.000-ről 4.000 lábra. Utána az első "approach" kordinátánál jött a kérés hogy legyek má' olyan kedves és húzzak fel 21.000 lábra. Próbáltam alkudozni (request lower cruise altitude) de nem volt rá vevő. Volt 3 perc a következő waypointig, addigra fel is kapaszkodtam a kért magasságra, ekkor megszólalt a rádió hogy ereszkedjek 3.000-re! Relatíve kis géppel (Grand Caravan) repültem. Elképzelhető hogy a forgalom (mégiscsak Gatwick) miatt így akart eltakarítani a nagy gépek útjából az ATC? Vagy szimpla bugról van szó? Próbálok szabályosan repülni, betartani az ATC utasításait, de ha ült volna mögöttem 10 ember azon a Grand Caravanon szerintem egy raklap Dedalon és 100 hányózacskó sem segített volna rajtuk. :)
Kíváncsiságból teljesen elcsesztem a Steam könyvtárat, ezzel rákényszerítve, hogy törölje majd töltse le újra. Meg is tette, le is töltött kb. 1GB-ot. Majd a játékot indítva elindult a saját letöltője, beírtam ugyanazt a könyvtárnevet ahol a nagy fájlok vannak (ezekhez ugye nem nyúltam csak a Steam-esekhez), erre végigellenőrizte pár perc alatt (tovább tart mint általában, mert így most első indításnak számított), és nem töltött le semmit. Viszont ha törlöm a játékot, törli az egészet. De éppen tanácsokkal segítek gépet összerakni valakinek. Megkértem, hogy mielőtt a régi gépén formázná az SSD-ket, csinálja meg ő is ezt. Bár gyanítom ugyanez lesz az eredmény. Azért mert a játék két darabból áll össze. A Steam-es részből, ami igazából csak egy launcher és a core (kb. 1GB az egész), a másik azok az adatok. És az adatok frissítése nem a Steam feladata, tehát hozzá sem nyúl (kipróbáltam, hogy átnevezem a mappanevet és létrehozok a jó névvel egy üreset, szeme sem rebbent). Még csak jelzést sem tesz be a játéknak (csak teljes [újra]telepítéskor), ezért van minden indításnál ellenőrzés. Törlésnél sem nyúl az adatokhoz, csak akkor meghívja a flightsim exe-jét a törlési paraméterekkel ami csendes módban eltávolítja az adatokat. Ezek szerint az adatok törlése nem igazán következhet be egy Steam frissítési ciklus alatt, mert azt nem ő kezeli. Max. a launcher+core tartalom. Az pedig csak ~1GB. Utoljára szerkesztette: nibron, 2020.10.09. 09:37:52
Nem érdemes vitatkoznunk.Nem nyúltam mellé, nagyon is odafigyeltem, hiszen az ellenőrző gomb fölött van a törlésgomb is, tényleg mellé lehetne nyúlni. Kiírta, hogy a fájlok rendben vannak, csak éppen eltűnt a játék, és valóban , a könyvtára teljesen üres. Szinte a Steam létezése óta fizetős játékait vásárló ügyfele vagyok, szerencsére még soha nem volt erre a funkcióra szükségem, mindig minden prímán letöltődött és használható azóta is..Teljesen új a probléma.Bánom már, hogy ezt a programot nem lemezesen vettem.És nem a ,,hülyegyerekek" kártérítésére gondoltam, hanem a Steam-es törzsvásárlók nagyobb megbecsülésének igényére.
Sziasztok.A játék letöltés néha kifagy, ilyenkor érdemes újraindítani a gépet. Újraindítottam a gépet és folytattam a letöltést és ugyanonnan indult ahol előtte abbahagyta.
A Steam-nél ezt a funkciót rendszeresen kell használni annak eldöntésére, hogy a frissítés valóban korrekt módon történt-e meg. Ha frissítés után eltérést talál, akkor jobb leszedni az egészet és újratelepíteni. Különben elég sok apró (szinte megmagyarázhatatlan) rejtélyes hiba keletkezik. Előfordul, hogy nem lehet valamelyik fájlt frissítéssel cserélni, vagy törölni és emiatt szar lesz. Ez egy nagyon régi fícsör, szinte kezdetek óta megvan. Rendszeresen használom évek óta, soha semmi bajom nem származott belőle. Természetesen itt is használom minden frissítés után. Viszont már nálam is előfordult (nem is 1x), hogy nem a megfelelő gombot nyomtam meg. Tudom, hogy tele vannak a fórumok különféle bejegyzésekkel, nem csak az MSFS viszonylatában, de ezek egyike sem (már amit olvastam) éri el a szakmai szintet (hirtelen csak ilyen hülyén tudtam megfogalmazni nagyon finoman). Kártérítésről pedig ott a Valve szerződése. Elég világosan le van írva, hogy a te géped, a te döntésed, stb. Nem is lehet felelősséget vállalni minden hülyegyerek, összes féregrágta, elhanyagolt gépe után, amin az alkalmazások többsége illegális. Amiben mondjuk el tudnám marasztalni a Valve-t az, hogyha nem sikerül egy frissítést 100%-osan megoldani, értesíthetné a felhasználót. Most csak akkor van valamiféle visszajelzés, ha hardverhiba (pl. sérült lemezfelület) miatt nem sikerül frissíteni. Minden más esetben sikeresnek veszi. Qrva sokszor lett már emiatt szólva nekik, talán majd egyszer megoldják.
Hát nagyon nem így történt. És az előbbi hozzászólás is bizonyítja, nem egyedi az eset. Ez a funkció enyhén szólva a felhasználó megtévesztése kár okozásával, ami után erősen jogos lenne valamilyen kártérítés.Tudom, ennek mennyi az esélye... Helyette jó fiú leszek, és beszerzem a szükséges hardvereket. Talán egyszer még használni is tudom majd a szoftvert, amire nem keveset költöttem...
Ha elolvasod az MS fórumait ,nem egy bejegyzés vonatkozik-utal erre a problémára. Többen is úgy jártak akinek Steam-es van, ahogy te mikor ezt a funkciót indították. Tudom ez nem vigasz ,de legalább többet nem használod ezt a funkciót. Újra kellett letölteni a játékot emiatt nekik is.
A Steam ,,Játékfájlok épségének ellenőrzése " nevű alkalmazását futtattam hibakeresési céllal. Hibát nem talált, de a játékmappából mindent törölt. Ezt mégis...hogy? Ez az ellenőrzés?
Igen az volt a gond a .Net.Kicsit rendberaktam a visual c-t.Köszi!
Eseménynaplóban megnézheted, hogy mi a hiba, de szerintem ott azt találod, hogy a RenoirCore.WindowsDesktop.dll 5-ös hiba (access violation) lépett fel. Ismert hiba, az utolsó patch-el tették be. Nem csak a VFR mapnál jelentkezik ez a hiba, pl. külső nézetben ha már egy ideje nem néztél hátra, akkor maga a hátranézés is kiválthatja. A checklist és navlog-nál ritkábban, az ATC panelnál állítólag nem jelentkezik.
Általános szabály, hogy a dotNet-ben készült alkalmazások ha elszállnak, akkor nem elég magát az alkalmazást újraindítani, hanem a gépet is kell. Főleg ha a hiba "állandósul" minden alkalmazásindításkor. Ez a dotFos működése miatt van, mert az általában sosem takarodik ki a memóriából, mivel más alkalmazások is használják. Többnyire ezért sem lehet alatta stabil alkalmazásokat írni, mert olyan kényes mint egy prosti aki nem szereti ha szívatják. Utoljára szerkesztette: nibron, 2020.10.05. 01:34:03
Innen nincs tovább.Ilyen hibával kihez lehet fordulni?
Az újratöltéssel és a frissítések frissítésével annyi változás történt,hogy már nemcsak a repülési tervből nem tölti be a repülést, hanem újabban már a Logitech Extreme 3D pro-t sem ismeri fel a controllbeállításoknál. Szuper!
Csak nekem tűnik úgy hogy az új patch óta mintha visszafejlődött volna a grafika? Az erdők eddig gyönyörűek voltak most meg később jelennek meg a fák: elég béna látvány ahogy az üres hegyoldalon egyesével tűnnek fel. Korábban ilyen nem volt, vagy ha volt is olyan távolságban hogy nem volt zavaró.
Nálam minden flottul ment eddig az összes updatenél. Steammel sincs baj. Utoljára szerkesztette: exTrem, 2020.10.02. 17:37:10
Ennek a játéknak a letöltő menedzsere kritikán aluli, legalábbis Steam esetében.Újra kellett kezdenem a letöltést, mert ismeretlen okból az előző verzió törlődött fájlellenőrzés közben.( Útvonal-tervezőből nem indult el a játék)) 1 hete csinálom! Borzasztóan lassan jön le 14, 5 Mbit letöltési sebességnél, de éjjel nem akarom bekapcsoltan hagyni a gépet., a pause gombra kattintva alvó állapoton hagyva majd elindítva következő alkalomkor kétharmada elveszik a letöltött fájloknak.Tudom, hogy újabban SSD a sláger, de ez eredetileg csak extra beállításokra volt ajánlva, HDD-n is működnie kellene.A Red Dead Redemption 2 8 óra alatt leszedhető volt tavaly, igaz, nem Steakes változatban.itt valami nagyon nem korrekt.Kiábrándító.
Minden csak beállítás, nyelv kiválasztása, meg időráfordítás kérdése. itt nyilván a legegyszerűbbre mentek, angol-magyar, google translate, és amit kiad, átnézés nélkül beilleszt.
Lehetne játszani hogy nem az angol hanem lengyel a nyelv, meg hogy nem csak google hanem más fordítót alkalmazunk. Illetve átnézni, és átírni ahol nagy hülyeséget fordított volna. (Akár össszehasonlítva a többi fordított dolgot) De mind1, hanyagoljuk ezt itt, mert hülyeség :)
Fordításhoz: "Fejezz be legalább 8 egy propellerrel rendelkező óra egy repülését vagy a propeller-turbinás repülőgépeket." A lányom egyik barátja angol nyelvész, még nem végzett a visszafordítással (kb. 20perc). Mondjuk egyrészt a röhögéstől.
Mindenképpen szükség lenne ilyen(ek)re. Unalmas téli estéket, hogy fel lehetne dobni vele. Kicsit komolyabban: programozóként időnként amikor ilyeneket látok elgondolkodom, hogy tényleg csak ennyire szar fordítókat lehet írni? Manapság is amikor már szinte minden nyelven komplett mondatelemzők vannak? Amellett, hogy jó párat (a legismertebbeket) több tíz éve fejlesztik. Nem nagyon fejlesztettem még ilyet, de volt már jó pár runtime fordításos probléma amit meg kellett oldani, és azért azokat korrekt módon meg tudtam valósítani elég sok nyelven. Azonkívül ott van már az AI amit jómagam is programozok, és abban a neuron network-ben simán lehetne venni a nyelvtani nehézségek okozta galibákat. Azonkívül, hogy az még bővül is (magától tanul, ha akarom), tehát nem kell újraírnom ha elrontok valamit. Bár ha jobban belegondolok, ha megírnák jól, akkor nem tudnánk szörnyülködni/röhögni/beleborzongolálni/akármi.
Sziasztok!
Színte teljesen kezdőként kérdezem, hogy találok segítséget ha szeretnék kicsit jobban elmélyülni a game-ben? Az angolom gyengusz és néztem különböző videókat, de rengeteg a ködös folt bennem még egy cesnas repüléshez is, Amiket a héten tettek fel magyarul 7-8 részt azt láttam, de az inkább csak elméletben beszél pár dologról Nekem olyan kéne ami teljesen gyakorlatias és menet közben mutatja be a repülés és a játék rejtelmeit érthetően egy kezdő számára is. Köszönöm
Annyi kérdésem lenne, ha Xbox Game Pass for PC szolgáltatás alatt megvettem a game-et olcsóbban (Deluxe-ot 23920 HUF- ért) és ha lemondom, vagy nem hosszabbítom meg a szolgáltatást, a játék megmarad ugye? Szóval nem kell hozzá ez az Xbox Game Pass a későbbiekben ha a játékot megvásároltam, a szolgáltatást lemondhatom majd. Jól gondolom?