Warhammer 40 000: Dawn of War 2

Warhammer 40 000: Dawn of War 2

2009. április 4. 05:30, Szombat
Grafika: A Company of Heroes-ban kiválóan teljesítő Essence 2.0 motort fejlesztette tovább a Relic csapata, és nagyon jó munkát végeztek. Egy jól optimalizált, látványos, minden téren a mai igényeket kielégítő grafikus motor dübörög a játék alatt, mely változatos helyszínek, részletes textúrák és gyönyörű környezet megteremtését tette lehetővé.

Kezelőfelület: A klasszikus RTS elemek kigyomlálásával, a hack'n'slash és az RPG elemek megjelenésével teljesen megváltozott az irányítás. A kevés szakasz - szám szerint négy - irányítása pofonegyszerű, a harc átlátható. A bázisok építésének, illetve a nyersanyagok gyűjtögetése hiányának köszönhetően nincs semmi, ami megosztaná figyelmünket, így könnyen áttekinthető az egész rendszer, aminek kezelését pillanatok alatt elsajátíthatjuk.

Játszhatóság: Túlzottan ismétlődő és unalmas, így némi vigaszt csak a szakaszok fejleszthetősége, a taktikai pontok kiosztása, hőseink állandó babusgatása és felfegyverzése okozhat. Sajnos a helyzeten a többjátékos mód sem segít, bár ha igazak a hírek, és a Relic hamarosan ontani fogja a multiplayer térképeket, ebben az esetben a mérleg nyelve könnyen átbillenhet.

Intelligencia, nehézség: Klasszikus hentelős játékot kreált a Relic. A lényeg a gyors, precíz mészárláson van, a taktika teljesen a háttérbe szorul. Ezúttal a puszta, nyers erő a nyerő. Ugyan a térképek által kínált taktikai lehetőségek némi változatosságot kínálnának fel, ezekkel alig fogunk élni.

Hangok, zene: A játék egyik legprofibban kivitelezett alkotóeleme. Kiváló szinkronszínészi munka fültanúi lehetünk. A Dawn of War 2 zenéi pörgősek, sokszor feltüzelik a játékost, ráadásul mindegyik frakcióhoz eltérő dallamokat komponált a stúdió.

Összegzés: A Relic ügyesen lavíroz a sok-sok stílus vékony határa mentén, megfelelően adagolja az elemeket és mindig a legjobbkor. A klasszikus RTS ismert építőkockáit kukába hajítva egy pergős játékmechanikával, látványos grafikával és kiváló zenei aláfestéssel felvértezett produkciót kapunk. Akadnak még hibák, de egy esetleges harmadik rész esetében ezek könnyen orvosolhatók, csak kicsit több időt kell szánni a fejlesztésre, és akkor egy ötös skálán nem négyet, hanem csillagos ötöst kap a játék.


<< Előző oldal  1 2 [3] 


Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások