már olyan mélységig belementem az ügyfélszolgálatba, hogy az fáj..... majdnem találtam hozzáértõ embert is, s én még mindig kételkedek a korlátozásban....mivel nagyon (és ezt lehet szó szerint venni) tagadják a dolgot.
Megvan a lehetõség egy hivatalos panasz benyújtására, ahol kivizsgálják hogy miért nem megy rendes sebességgel. (mert menni kellene itt, ezt õk is elismerték végre.)
Megjött a havi számla, az elején az egyenlegértesítõben két nem fizetett tételt jelöl, holott minden számla be volt eddig fizetve... a csekken viszont csak 5000 forint szerepel szokás szerint... Asszem van egy köröm be a vodába
Hali Most mi a rák van a 3g+-al, mert néha csak 12 kbyte a letöltési sebesség, s eddig nem volt semmi gond, szép gyorsan hasított. Hol a gond, a vodafone-nál?
olvass vissza pár hsz-t.....
sajnos ez van.... nálam már 10 napja folyamatosan.
Hali Én most próbálkoztam egyet, a haveromnak is ilyene van cserélgettem a sim kártyákat és a modemeket, s láss csodát, csak az én sim kártyám volt ilyen lassú.Le lennék korlátozva?Na majd hétfõn megyek be a vodához.
majd avass be mit mondtak a vodánál.
ha valóban le lettünk korlátozva, akkor lemondom és nagy lófaszt fizetek nekik, de nem kötbért.
(hivatalos válaszlevélben TAGADJÁK a korlátozást....)
FIGYELEM!
Mindenkinek akinek belassulási problémája van. Megvan a megoldás, voltam bent a vodánál, szerencsére már egy ismerõsöm dolgozik ott.
Bementem, odaadtam a modemet, lemérte. 300 kbit/s. Berakta a saját SIM kártyáját, 2400 kbit/s. Felhívta a központot, átiratta a nevemre a másik kártyát, betette, 300 kbit/s.
Le vagyunk korlátozva a túl sok adatforgalom miatt. És ez így is fog maradni. Jövõ hónap elején megyek és lemondom.
Köszönet mindenkinek a sok infóért, türelemért.
Üdv.
jótudni... ha nem képesek tartani, ne kínáljanak korlátlan netet, tuti rohattnagy balhé lesz ebbõl még
Hali Igen le vagyok én is korlátozva, sim kártya csere után ua a sebesség.Most írok 3xra az ügyfélszolgálatnak. Ezt sehol sem írták, hogy lekorlátoznak. Csodás
Hát nekem meg kell taratnom mert ahol lakok ott nincs másmilyen net elérhetõség ...:S
hali Én ma este bementem a sim kártya csere után, megérdeklõdni a plázás vodához, mi a pálya. A csaj rögtön jövök papírt kirakva fél óra multán került elõ. De ezzel semmi gond. Felhívta õ a vodás ügyfélszolgálatot, de átadta nekem a telefont, a srác 1x próbálkozott a tûzfal szöveggel, hamar leállítottam. Végül azt mondta, hogy hivatalosan is akarom jelezni a problémát? Naná. Akkor 5 különbözõ idõpontban mérjem meg a sebességem és jegyezzem fel és aztán hívjam ismét az ügyfélszolgálatot. Még 1x kipróbáltam a modemem és a sim kártyám cseréjét, a speedtest. net-en az én sebességem 180 kbit lett, a haverom cuccával 4300. Szóval kiváncsi leszek, mi lessz a vége.
nos megmondom mi lesz a vége :)
én ugyanis ezt megcsináltam. 4 idõpont lediktálva, 3 honlappal lemérve a sebesség. Hivatalos panasz benyújtva, mondják 15 nap mire kivizsgálják. Egy hét sem telt el. Ma hívtak. Átmeneti leterheltség mondja a srác. Én meg 2 órával azelõtt voltam a vodában ahol a gyerek beavatott hogy biza korlátozva vagyunk a túl sok letöltés miatt.
Azaz várhatsz te a végére, de szokj hozzá a 180 kbit/s -hez. A voda megteheti ezt, és meg is teszi azokkal akik sokat töltöttek. Hivatalosan pedig mindig is tagadni fogják hogy korlátoznának. Mert megtehetik.
Én még nem adom fel levelezgetek az ügyfélszolgálattal. Amúgy ez a lassulás dolog a máshol is elõfordul.Egy másik frumon azt olvastam, hogy rendzerhiba, és keresik rá a megoldást. Ja, és egyik srácnak jóváírnak egy havi díjat a sebesség vesztés miatt. Itt a másik fórum http://prohardver.hu/tema/huawei_e220/hsz_1501-1550.html
Az ügyfélszolgálat mai reagálása: Köszönjük szíves visszajelzését!
Szeretnénk tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálatunk nem rendelkezik olyan információval, mely szerint korlátozás lehetõsége elérhetõ lenne az adott SIM kártya internet sebességére vonatkozóan.
Amennyiben panasza továbbra is fennáll, kérjük, szíveskedjen az alábbi adatokat jelen levelünkre válaszolva megküldeni részünkre, hogy panaszát kivizsgálhassuk
• A mobil internet telefonszáma és ügyfélbiztonsági kódja • Pontos idõpont, mikor a jelenséget tapasztalja • A pontos hibajelenség • A pontos cím, ahol a szolgáltatásunkat használni szeretné • Mióta tapasztalja ezt a jelenséget • Idõszakosan vagy állandóan • A készülékének a típusa • Connect Now szoftvert vagy manuális betárcsázást használ • Milyen operációs rendszert használ • Tûzfal, vírusirtó, adatszinkronizációs program van-e telepítve a gépre? • Esetleg, ha másik készülékben van lehetõsége kipróbálni a szolgáltatást, akkor ott mit tapasztalt?
Szíves együttmûködését köszönjük!
Tisztelettel:
Villangó Ferenc Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport
nos szép dolog a remény, csak hasztalan. Figyelj, akkor elmondom mégegyszer, mert olyan nehezen érted te is mint az ügyfélszolgálat.
Bemegyek a Vodához. Odaadom a modemem, benne a simkártyámmal. Rádugja a gépre, csatlakozik vele, sebességmérés. 300 kbit/s. Hmm ez érdekes mondja õ. Betesz egy új sim kártyát. Sebességmérés. 2400 kbit/s. Ó, mily érdekes. Felhívja a Vodafone központot, s megkéri õket hogy az új simet írassák a nevemre, megadja az adatokat. Oké, váratják pár percig, majd végeznek, az új sim immáron az enyém.
S lõn, újabb sebességmérés: 300 kbit/s.
Ekkor a Vodafoneos arc rámnéz, s emígyen szól: Ezt senkinek ne mond, s én is tagadni fogom, de így jártál, le vagy korlátozva, túl sokat töltöttél. Bocs, nem tudunk mit tenni. A szerzõdésben garantált minimum letöltési sebesség amúgy is 1 kb /s, szóval hiába is perelnél. Sorry.
Ezekután megköszöntem hogy végre õszinte volt velem valaki, s elhagytam a boltot.
Szóval levelezgess nyugodtan, mindig ugyanazt a sablondumát fogod kapni.ennyi.
nos, hogy mindenki tisztában legyen mindennel: a sebességek esnek, és lesz még rosszabb is. mindenki visszakapja a maximális sebességét, csak nem most. ugyanis, mint minden szolgáltató általában a voda is túlvállalta magát. ezt értsétek úgy, hogy egy 10 embert kiszolgálni tudó rendszerhez csatlakoznak vagy 500-an. naná, hogy elveszik a sebességet tõlünk, mert nem jut az újaknak, akik ugyebár 1 hónapig élhetnek a retorzió nélküli szerzõdésbontás lehetõségével. ez van. addig meg osztozik a sok ember a sávszélen. amég akció lesz, és amég ki nem törnek a botrányok, nem lesz változás.
pontosan. Azzal a kis különbséggel hogy NEM fogod visszakapni a sávszélességed. Pláne azokat veszik elõ elõször akik sok adatot mozgatnak, mozgattak meg. Nem lehet az elsõ hónapban sem szerzõdést bontani, kizárólag az elsõ három munkanapban.
Te pedig már nem tehetsz semmit, max lemondhatod. Ennyi.
KORLÁTOZÁS VAN nincs értelme mellébeszélni elõször azt hittem én vagyok a hülye de 2 és fél hétig szivattak hoyg semmi baj na akkor monodom nálam a gubanc csakhogy felraktam xp vista modemeket cserélgettem már mindent végigzongoráztam és utánna kezdtem el neten utánnaolvasgatni
ugye én is fix helyen használom aztán jött a sim csere (havertõl kölcsönkértem, pár száz méterre lakik és neki semmi baja nem volt) és persze hogy egybõl visszakaptam a rendes sávszélem....
ügyfélszolgálat egy elõre betanított sablon szöveget mond de ha technikussal beszélsz az is hülyének fog nézni de ne hagjátok magatokat
viszont azzal nem értek egyet hogy szerzõdésbe mi van ugyanis a reklámokban meg az van hovideõt nézhetsz online meg nagy file-okat töltesz le szóval meg lehet ezt támadni plusz
a másik pedig hogy ez elõre le volt játszva fejben ez a dolog hogy aki majd túl sokat tölt az korlátozzák tehát lecsökkentik majd a szolgáltatás minõségét és mivel az addigi használhatósággal elõre megfontooltan tévedésbe ejtik a user-t ezért ez csalás is...
de én is csak azt tudom megerõsíteni hoyg ne várjatok csodára korlátozás van
A reklámok csak tájékoztato jellegûek, és általába nem minõsülnek ajánlatnak...
Hello, a kövi problémám van, 5gbs voda netem van, elvileg átléptem a forgalomhatárt sima netezésel, skype stb semmi torrent és egyéb nem volt, viszont a net amikor disconnecteltem kiirta hogy átléptem az 5gbt. Voda oldalán ügye ez olvasható:
Elõször ajánlott levélben értesítünk róla, hogy rendszerünk rögzítette az extrém használat tényét. Ha a következõ számlázási ciklusban vagy késõbb megismétlõdik az eset, értesítést küldünk arról, hogy elõfizetésedet átváltjuk a Vodafone Internet 5G tarifacsomagra, mely havi 5GB felett forgalmi díj-köteles. A levél kiküldése elõtt a tarifacsomag-váltással 10 napot várunk.
Ahogy visszaolvastam egyáltalán extrém nek számit az hogy simán böngészek a neten elég sokat, és ki kell-e fizetnem az 5gb feletti forgalmat? Vagy egyáltalán figyelmeztetõ levelet küldenek hogy átléptem a forgalmat csak ügye énmár alapban az 5gbs ben vagyok nincs hova váltani. Ez az elsõ eset hogy átléptem az 5gbt pedig már 2-3 hónapja megvan a net. Elõre is köszönöm.
én nem igazán értem a problémádat.
Te 5 gb-os csomagban vagy. Torrentezhetsz is ha akarsz. Számodra nem korlátlan a letölthetõ adatmennyiség, meghatározott havi 5 gb-ot tölthetsz. 5 gb felett 0.06 Ft minden megkezdett 10 kb.
Azaz ha pl összesen majd 7 giga lesz az adatforgalmad, akkor a következõképp kell fizetned:
5 gb = 5000 Ft + 2 gb, azaz 2147483648 byte. egy kilobyte: 1024 byte, 10 kilobyte, az 10240 byte. Így tehát 2 GB = 105.000 X 10 kbyte. Remélem eddig érthetõ. :)
Tehát neked 105.000 X 0.06 Ft-ot kell fizetned a csomagban foglalt 5 gigabyte felett pluszban felhasznált 2 GB adatért. Ez kb 6.300 Ft.
Üdv. m.kinek! Másik fórumon jelezték,hogy Ti is foglalkoztok a voda letöltési seb. "korlátozásával",Javaslom olvassátok vissza a fejleményeket http://prohardver.hu/tema/huawei_e220/friss.html 07.09-tõl! Röviden:már az elsõ héten bebizonyítottam a voda-technikusoknak feleségem voda-elõfizetéses SIM-kártyájával,hogy névhez rendelt szolgáltatás "korlátozás" van let.seb. 380-400Kbit/s.,másik feles. SIM-el 4-4.5 Mbit/s.Mivel minden bizónyítékot mailben is elküldtem,és semmi érdemleges nem történt,elküldtem a Fogyasztóvédelemnek,1 hét múlva reagáltak,válaszuk belinkelve a másik fórumon.Azóta kaptam 1 havi jóváírást,ígéret,hogy nemsokára helyreáll a rend...Fogyasztóvédelem,és NHH ugrott a vodára! Üdv.:V.András-Szigethalom /Linket beszúrni nem enged 30 napig,ezért így...
Hát nekem ezt küldték ma: Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Tájékoztatjuk, hogy bejelentését felelõs technikus munktársak felé továbbítottuk, akik hálózati problémát nem találtak.
Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy a Vodafone Magyarország zrt. az Ön által megrendelt szolgáltatást az elõfizetõi szerzõdésben, az annak részét képezõ Általános Szerzõdési Feltételekben, illetve a 3. sz. mellékletben meghatározott technikai specifikációnak megfelelõen biztosítja. Panaszát megvizsgáltuk, azzal kapcsolatosan megállapítottuk, hogy a szolgáltatást a vállaltak szerint nyújtottuk.
A Vodafone Magyarország zrt. a továbbiakban is a szerzõdésben meghatározottaknak megfelelõen biztosítja minden ügyfele számára a szolgáltatását, természetesen a technikai fejlõdés további lehetõségeinek folyamatos kihasználásával emelve a szolgáltatás színvonalát.
Szíves megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy segítségére lehettünk!
Amennyiben további kérdése, vagy kérése lenne, kérjük, hívja 24 órás ügyfélszolgálatunkat a belföldrõl, hálózaton belül díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon! Munkatársaink készséggel segítenek Önnek!
Tisztelettel:
Kéry Viktor Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport
és igazuk van, mert a szerzõdésben a minimum az 1 kbps, amit megadnak...
2008 július 9. óta többször megkerestem Önöket mind levélben, mind telefonon. A probléma ismert, egyik napról a másikra a letöltési sebesség (HSDPA modem használatával) lecsökkent 300 kbit/s-os átlagra.
Mivel semmiféle érdemi választ nem kaptam az amúgy teljesen egyértelmû helyzetre, így a tegnapi napon felkerestem az egyik Vodafone szaküzletet, mintegy próbaképpen. Munkatársuk letesztelte az általam bevitt modemet a benne lévõ Sim kártyával. A letöltési sebesség mintegy 300 kbit/s volt. Ezután kicserélte egy bontatlan Sim kártyára, majd azzal tesztelve a modemet, 2400 kbit/s-os átlagsebességet ért el. Mindezekután nevemre irattatta az új Simet, s miután ez megtörtént, a sebesség újra 300 kbit/s-ra csökkent.
Ekkor már munkatársuk is elismerte a tagadhatatlan tényt, miszerint személyre (Sim-re) szóló sebesség korlátozás van érvényben. Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy a szerzõdésben foglalt minimális sebességet eléri a kapcsolat, azonban azzal is tisztában vagyok, hogy semmilyen fórumon és semmilyen tájékoztatóban, illetve szerzõdésben nincs megadva az Önök számára a személyre szóló korlátozás lehetõsége. (Azaz az állampolgárok, ügyfelek szándékos, ok nélküli megkülönböztetése). Ennek megfelelõen az Önök által hirdetett korlátlan internet hozzáférés reklámja, szerzõdése nem felel meg a valóságnak.
Mindemellett természetesen mélységesen etikátlannak tartom, hogy továbbra is, ugyanazt az összeg kiszámlázzák ezért a szolgáltatásért.
Több fórum is foglalkozik már ezzel a témával, s számos ugyanilyen panasszal élt nagyon sok ember.
Megvárom válaszlevelüket, majd a kialakult helyzetrõl (több hasonló cipõben járó társamhoz igazodva) értesítem a Fogyasztóvédelmet, illetve a Gazdasági Versenyhivatalt a történtekrõl.
Üdvözlettel: .........
korrekt levél, a fejleményeket is szeretném látni majd... :)
Én is írtam a fogyasztóvédelemnek. Meg a vodának is, csak nem ilyen udvarias hangnemben.
Írtam privit,ezen már 1 hete túl vagyiok!Fogyasztóvédelem hétfõi válasza: Tisztelt Uram,
Levelét köszönettel vettük.
A problémával megkerestük a szolgáltatót, válaszukat várjuk.
Az ügy súlya miatt tájékoztattuk a szolgáltató felettes szervét, a Nemzeti Hírközlési Hatóságot is. (Tõlük nem várunk választ, mert egyedi panaszokkal nem foglalkoznak, csak akkor, ha nagy számban érkeznek egyazon problémára.)
© speeki89 ma 11:47 | privát | válasz erre | #350
A reklámok csak tájékoztato jellegûek, és általába nem minõsülnek ajánlatnak...
A GVH gyakorlata szerint a reklámnak nem feladata a minden részletre kiterjedõ, teljes körû termékleírás. Ugyanakkor, ha egy tájékoztatás kiemel valamely lényeges körülményt, akkor azt pontosan kell tennie, nem elhallgatva a közlés helyes értelmezéséhez feltétlen szükséges tényeket. ( ez idézet ez alapján marasztalta el a gvh a t-online-t mert senki nem érte el a 8 mbit/s-ot)
szóval ne adjátok fel! nme kell hogy megtévesszen titeket a szerzõdés minimum sebessége mivel ügyféltájékoztatás is teljes terheltség esetén is 1,5-2 mbit/s-ról tájékoztat csak fel kell lépni ellenük oszt mehetnek a gecibe
egyéni véleményem pedig az oyg egyszer a magyar paraszt megunja hogy folyamatosan hülyének nézik
Igazad van! össze kell fogni a voda ellen:@ bizonyíték van..minél többen kell írni a Fogyasztóvédelemnek azok majd elintézik a vodát,de nekünk el elõszõr bebizonyítani hogy a voda hazudik :@
csak egy tipp: mikor sebességeket mértek, több oldalon tegyétek! a vodának van egy olyan kérdése hibajelentéskor, hogy milyen oldalakon tapasztalod a sebességesést. plusz ugye képek alapján beazonosítják a mérõoldalt. nos, nem hivatalos, meg úgyis letagadják, de a mai technika lehetõvé teszi nem csak a személyre szabott korlátozást, de az oldalraszabottat is. értsd úgy, hogy simán megtehetõ a korlátozás is bizonyos oldalak kivételével. pl. te folyamatosan a speedtest.net-et használod. a vodának semmibe nem tart ám a te karidra belõni a címét, hogy ott kvázi átengedi a sebességed. magyarán ha mérsz, elfogadható eredményt kapsz, amúgy meg minden marad a 300 kbps-on.
én még nem találtam meg azt az oldalt ahol elfogadható sebességet ad :)
Na a mai válasz az ügyfélszolgálattól: öszönjük visszajelzését!
Sajnálattal értesültünk arról, hogy elõzõ válaszunkban foglaltak nem szolgáltak megelégedésére!
A 2323862-es számú elektronikus levelünket az alábbiakban szeretnénk megerõsíteni.
Technikai csoportunk panaszát kivizsgálta, melynek eredményeképpen nem tapasztalták a jelzett hálózati hibajelenséget. A szolgáltatás esetleges lassulását okozhatja a hálózat idõszakos terheltsége.
Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy a Vodafone Magyarország zrt. az Ön által megrendelt szolgáltatást az elõfizetõi szerzõdésben, az annak részét képezõ Általános Szerzõdési Feltételekben, illetve a 3. sz. mellékletben meghatározott technikai specifikációnak megfelelõen biztosítja. Panaszát megvizsgáltuk, azzal kapcsolatosan megállapítottuk, hogy a szolgáltatást a vállaltak szerint nyújtottuk.
A Vodafone Magyarország zrt. a továbbiakban is a szerzõdésben meghatározottaknak megfelelõen biztosítja minden ügyfele számára a szolgáltatását, természetesen a technikai fejlõdés további lehetõségeinek folyamatos kihasználásával emelve a szolgáltatás színvonalát.
Szíves megértését kérjük!
Tisztelettel:
Nagy Ágota Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport
Tisztelt ...... Úr!
Köszönjük visszajelzését!
Mindenekelõtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük !
Amennyiben a továbbiakban is tapasztalja az Ön által jelzett hibajelenséget, az alaposabb vizsgálat érdekében szíveskedjen a mobil internet telefonszáma, valamint az ahhoz tartozó ügyfélbiztonsági kód megadása mellett, az alábbi adatokat jelezni telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy az [email protected] címen, hogy mihamarabb segítségére lehessünk!
•Mi a telefonszám, amit az internetes csomaghoz kapott? •A hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kód •Az elektronikus levelében említett tesztelés, melyik képviseletünkön történt? •Milyen telefonszámon tudjuk elérni? (Kontakt szám) A gyorsabb ügyintézés érdekében ajánlott, egy olyan telefonszámot is megadni amelyen, szükség esetén munkatársunk felveheti Önnel a kapcsolatot. •Mi a pontos idõpont, amikor tapasztalja a jelenséget? (Legalább 5 idõpont, lehetõleg a nap különbözõ pontjairól) •Mióta tapasztalja a hibát? •Idõszakosan, vagy folyamatosan? •Mi a pontos hibajelenség? (Hibaüzenet száma, esetleg pontos kiírás) •Mi a pontos cím, ahol ezt tapasztalja? (Város, utca, házszám) •Melyik hálózathoz tud csatlakozni? (GPRS, 3G, HSDPA) •Milyen típusú készüléket használ a csatlakozáshoz? (USB modem, Connect Card, Mobilkészülék, stb.) •Milyen szoftvert használ? (Connect Now, Connect Lite, Dial-Up, stb.) •Milyen operációs rendszerrel rendelkezik? •Van-e tûzfal, vírusirtó, adatszinkronizációs szoftver telepítve a számítógépre? •Ha igen, próbálta-e ezt kikapcsolni? •Használ-e Internet Plusz klienst? (Dial-Up beállításoknál fontos) •Ha másik számítógépen volt lehetõsége kipróbálni, mit tapasztalt?
Szíves megértését és együttmûködését kérjük!
Tisztelettel:
Nagy Ágota Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport
szóval a szokásos sablonválaszt adták mindkettõtöknek
amúgy azt hogy hol mértek, ki ne add, mert a haverodnak lesz belõle baja... :S
Ezt írtam hétfõn a másik fórumba,/http://prohardver.hu/tema/huawei_e220/friss.html/ mint kiderült a hálózati mérnök beírta a panaszlavélbe,hogy kb. még 2-3 hét türelem....Mivel a "korlátozás" 07-09-én kezdõdött,akkor 08.09-ig...Addíg lecsap az illetékes hatóság!! Tehát a hétfõi link : "Korlátozás hírek!" : Felhívott a hálózati mérnök,nem tudják,hogy mi a gond/programozás hiba?/,direkt korlátozás nincs,de gond az van!Keresik a közös pontot a bejelentéseknél,figyelik a sebességet,stb.Türelmet kérnek,nem tudják,mi lesz.Javasoltam ingyenes szerzõdésbontást,újra-megkötést,-de ez drága.Meg lesz a megfelelõ megoldás. Hihetetlen,de lehet,hogy több,mint egy hét,de lehet,hogy bármelyik pillanatban jó lesz. Valami blokkolta tényleg,de nem õk direktbe.Arra kért,hogy mindenkinek jelezzem,bármit észlel,mailben küldje a vodának,válasszal ne törödjön,vizsgálják! [email protected] Ennyi...
Na én tettem még egy próbát ma. Bementem a nagy vodafonhoz, onnan felhívtam az ügyfélszolgálatot. A beszélgetés végén abban egyeztünk meg, hogy sim kártya csere 2xra is, ha ez sem segít telefonszám csere ingyen. A csere természetesen nem segített, így ingyen cserélték a számomat. Az eredmény? Hát nem is tudom, próbáltam ismét s sebességteszteket, de a speedtest.net-en több mint 1 hete most 1x mentem 1000 fölé, egy másik mérésnél 3200 volt a sebességem, de eléggé ingadozó az eredmény,próbáltam többször is mérni, de az eredmény eléggé változó volt. Próbáltam programot, drivert letölteni, itt viszont ismételten visszaesett 60 kbyte ra. Szóval nem vagyok meggyõzödve, hogy a számcsere most segített e. Viszont a telefonos ügyfélszolgálat annyival jobb volt, hogy most nem tudták egyszerû hálózati leterheltséggel elintézni az ügyet, mert egyböl cáfoltam a dolgot. Majd kiderül, hogy mi lesz az eredménye a dolgoknak, de hogy az e-mail küldés tényleges probléma megoldásban nem segít igazán, csak egy üres sablonválaszt eredményez, az is biztos.
Ügyes...!Kicsit félreértettél:e-mail bizonyíték is,válasszal nem kell törõdni-sablon-ezt mondták a technikusok is,de õk megkapják.Bizonyíték a Fogyasztóvédelemnek,NHH,és GVH-nak.Minden történést jelzek a Fogyasztóvédelemnek,õk meg tovább,javaslom minden érintettnek.Visszanéztem 2003-ig,sok büntit kapott a voda ilyenekért!!
Hát nem tudom, de valamennyit segített a számcsere, volt, hogy a speetset.net-en a nyíregyházi servernél 3200-at ért el a sebességem, mikor pedig próbaképpen egy 40 mb-os filet- próbáltam letölteni70-80 kbyte-ig jutott. Szóval még nem merem elkiabálni, hogy talán van egy kis javulás.
Tudom én, az volt az elsõ, amikor belassultam, és a sim kártya csere sem segített, hogy kicseréltem az én sim kártyámat a munkatársaméra, s azzal varázsütésre egyböl elértem a 4-500 kbyte sebességet, ma délelött is azt használva ennyi volt a sebességem. Ez után ha még mindig lassú maradok, akkor már tényleg nem tudom, hogy hol a baj, de hát nem vagyok szakember, a fogyasztóvédelemnek meg amúgy én is irogatok. Kiváncsi vagyok, hogy a többieknél, hogy alakulnak majd a dolgok.
A húsz méteres körzetemben még 4 ilyen elõfizetés van, de csak nálam van gond, bár most éppen megy az ftp-s letöltés döcögve, de mellette viszont simán nézek egy videóklippet a youtube.com-on. Szóval nem tudom, hogy most javult e a helyzet v sem. Én is szoktam töltögetni, de az elmúlt 1 hónapban szerintem nem értem el a 30 GB-ot.
Tök mindegy milyen számod lesz,névhez,szerzõdéshez van rendelve a szolgáltatás.Én a szerzõdést akartam felmondani ,majd újra kötni.Így már jó lett volna a seb.,persze nem engedik,"mindenkinél túl drága lenne"--mondta a technikus!Voda ezért nagyon ráfizet!!
Hip-hip hurrá, most már tényleg ki merem jelenteni, javulás. Most éppen 300 kbyte-al jön a töltés. Még ha ilyen kor hajnalban is. Kiváncsi vagyok mi lesz reggel.
Akkor neked is azt ajánlom, be a vodafone-hoz, felhívni az ügyfélszolgálatot, technikust kérni, aztán próba szerencse, nálam mûködött, most is 200 felett van a sebesség.
Kértem a számcserét én is a technikusoktól,-4990 Ft-ért bármikor.Hivatkoztam,hogy másnak így megoldódott a probléma,és ingyen volt,igen,de én kaptam egy havi jóváírást! Röhej az egész!
Nekem a 2. sim csere is ingyen volt. Amúgy nekem is azt mondta a bolti voda-s, hogy a számcsere nem ingyenes, aztán felhívta az ügyfélszolgálatot õ, s utána azt is megkérdezték, hogy milyen új számot akarok, mondtam, nekem mindegy. Leírta az eladó az új számot, biztos, hogy jó lesz? Mondom nekem mindegy, csak mûködjön. Berakta a sim kártyát egy telefonba, be-ki kapcsolta azt ennyi volt. Rákapcsoltam a gépemre és máris mûködni kezdett. És mûködik most is,még.
Más a SIM csere,és más a számcsere!Második SIM-csere pénzes lett volna,de a technikus szólt,hogy nyugodtan cseréljék ki ingyen,úgysem lesz jó!És így lett!Harcolni kell a számcseréért!
Szerintem pedig, mivel a szolgálató még mindig nem tudta a megfelelõ minõségü szolgáltatást nyújtani, köteles ingyen cserélni akár a számodat is, mert azzal nem oldották meg a problémát, hogy jóváírtak 5E-t,s mivel a probléma fenn áll, köteles lenne kötbért fizetni, ha jól értelmezem a voda saját szabályzatát, ami az ASZJ-ben van. A Szolgáltató köteles az Elõfizetõ által bejelentett, és a hibabehatároló eljárás alapján valósnak bizonyult hibát legfeljebb 72 órán belül elhárítani. Ha a kivizsgálás vagy kijavítás kizárólag a helyszínen, az Elõfizetõ helyiségében és az Elõfizetõ által meghatározott idõpontban lehetséges, vagy ha a kijavítás idõpontjában a Szolgáltató és az Elõfizetõ megállapodott, és a hiba kijavítása a meghatározott idõpontban a Szolgáltató érdekkörén kívül esõ okok miatt nem volt lehetséges, úgy a hiba kijavítására a 72 órás határidõ a Szolgáltató érdekkörén kívül esõ okból alkalmatlannak bizonyult idõponttól az Elõfizetõ által megjelölt új alkalmas idõpontig terjedõ idõszakkal meghosszabbodik. A fenti határidõ túllépése esetén a Szolgáltató kötbér fizetésére köteles a hiba bejelentésétõl számított 72 órától a hiba elhárításáig. Ha a hiba következtében az elõfizetõi szolgáltatást nem lehet igénybe venni, a kötbér mértéke minden késedelmes nap után a hiba bejelentését megelõzõ hat hónapban az Elõfizetõ által az elõfizetõi szerzõdés alapján az adott elõfizetõi szolgáltatásért kifizetett – elõre fizetett díjú szolgáltatás esetén a felhasznált - díj átlaga alapján egy napra vetített összeg nyolcszorosa. Hat hónapnál rövidebb idõtartamú elõfizetõi jogviszony esetén a vetítési alap az elõfizetõi jogviszony teljes idõtartama alatt kifizetett (felhasznált) díj átlaga alapján egy napra vetített összeg. Ha a hiba következtében a szolgáltatást a Szolgáltató által vállalt minõséghez képest az Elõfizetõ csak gyengébb minõségben tudja igénybe venni, a Szolgáltató a fentiekben leírt kötbér felét köteles fizetni. A Szolgáltató a kötbért havi díjfizetési kötelezettség esetén a következõ elszámolás alkalmával az Elõfizetõ számláján egy összegben jóváírja, vagy az elõfizetõi jogviszony megszûnése esetén az Elõfizetõ választása szerint a bejelentés elbírálásától számított 30 napon belül azt az Elõfizetõ részére egy összegben visszafizeti. A kötbérköteles napok számát a Szolgáltató jelen Általános Szerzõdési Feltételei alapján kell megállapítani. Jól értelmeztem?
Elvileg így van!"Ha a hiba következtében a szolgáltatást a Szolgáltató által vállalt minõséghez képest az Elõfizetõ csak gyengébb minõségben tudja igénybe venni, a Szolgáltató a fentiekben leírt kötbér felét köteles fizetni."Tehát ma 18. napja a korlátozás:5000:30=167.-.167*4=668.- egy nap.668*18=12024.- 1270/5.0-áa menü 10:36'-hívásidõ 33 perc.Elmondtam az elejétõl fogva újra mindent,ÁSZF 3.1.9,számítás,kötbér...stb.Elmondtam a "megoldás" számcserét díjmentesen,nem ötezerért.Technikusok nem engedik,mert már kaptam jóváírást 5 eFt.-ot....Ügyfélszolgálatos hölgy/Renáta/:ne adjam fel,ne hagyjuk magunkat,látta,hogy igazunk van.Küldjek újra mailt az ÜSZ.-re,minden friss bizonyítékkal együtt.Ha hülye választ kapunk,na azt is jelezzük!--ennyi
én egészen egyszerûen fel akarom mondani a szerzõdést.
de kötbér fizetése nélkül. felháborító.
Sok sikert!...Fogyasztóvédõ Alapítványon kívül elküldtem még a ma vodának küldött mail másolatát mindenestül:Info rádió,Magyar Nemzetonline,Borsonline,Blikkonline,Index-nek.Nem hiszem el,hogy jövõ héten nem fog történni valami...