csak engem zavar, hogy a csatatéren négyszögek vannak? azt hittem visszatérnek a gyökerekhez és hatszöges rácsozás lesz :(
Én is nagyon várom már a folytatást, jó hallani felõle, sok régi szép emlék a korábbi részekkel... Nekem az I-II rész kimaradt (igaz az V-el sem játszottam valami sokat), így most kezdtem el az I-et, hát nagyon tetszik eddig, örülök hogy belekezdtem.
Szerintem nagyon jó a négyszögezés,mert egyrészt ezzel együtt bejöttek a 4 mezõt foglaló lények is, illetve a tereptárgyak területfoglalása is logikusabb. Én is ódzkodtam tõle és most, hogy elkezdtem végigjátszani az ötödik részt megkedveltem. Eddig egy farönk hullámvonalas területet foglalt el, most már "farönk" alakút foglal. Eddig egy palló két hajó között hullámvonalas volt, most egyenes. Apróságok ezek, nem múlik rajtuk semmi, csak szerintem logikusabbá teszik a négyszögelést.
- a fejlesztõk nem szeretnének durva másolásvédelmet a játékra, de nem rajtuk fog múlni sajnos. - 5 tereptípus lesz, mindegyik kapcsolódni fog valamelyik néphez. - a tutorial a hadjáratba lesz építve és nem 100 óra lesz, hanem inkább olyan 40-60. Bár a HoMMnál szerintem a hadjáratban a sztori a lényeg, nem a hossz, én legalábbis jobban szeretek scenariozgatni. - lesz map editor mindenképp a megjelenéskor - random pálya generátor is tervbe van véve, de nem biztos, hogy megjelenéskor benne lesz. PR nyelvrõl magyarra fordítva ez sajnos általában azt jelenti, hogy biztos nem lesz benne. :( - a hõsök nem vesznek részt a csatában, csak képességeket fognak elsütni (H3 stílus) - karavánokra nem lesz szükség a jövõben, jelentsen ez bármit is - lesz hajózás a játékban
karavánokra nem lesz szükség a jövõben...
Akíg nem tapasztaltuk meg, hogy is fognak mûködni a dolgok a VI-ben, nem tudok igazán véleményt formálni, hogy mennyire fognak hiányozni a karavánok. Kihagyták az V-bõl is, de a kiegészítõkben már ismét szerepet kapott, így nem a hõsöknek kellett a lénytermelõkhöz futkosni, sõt a várak közötti lényelosztásoknál is fontos szerepe volt a karavánoknak. Az, hogy a VI-ból ismét kivették a lehetõséget, nem feltétlenül hiba, majd a játék ad rá választ, hiányoznak-e a meszzirõl jött seregek.
Lehet hogy a külsõ lényvevõ helyekrõl majd már alapból beállítható lesz hogy hol rakja ki az új lényeket hetente. Gondolom akkor marad a heti lénytermelõdés ugyebár? Nem térnek át a Heroes IV napi fajtájára.
5 féle táj lehet hogy kevés lesz fõleg ha a tengert is beleszámítják de gondolom nem. (kiegekben persze bõvülhet) Az tuti hogy a havas rész szerintem az Academyhez tér vissza, mert az egyiptomias, dzsungeles halottak már eléggé trópusiak. :) De persze lehet hogy ha lesz esetleg egy neutrál Barbár szerû frakció megint akkor õk kapják a sivatagot ala Heroes 1-2-3
spéci épületek az olyanok ami a lénytermelõdést növelik vagy bónuszokat adnak bizonyos képességekre. pl a nekrók halálkonverterük.
Jaja valószínûleg az adott nép speciális skilljeit fogják erõsíteni vagy a lények növelését szolgálni e speciális épületek. (kérdés a várfalak/ kastély és City Hall is ide tartozik akkor? ) Lehet hogy egyszerûen az lesz a kérdés, hogy erõs katonaságra/védelemre megyünk vagy nagy pénzbevételre gyengébb katonaságra?) Mivel nagyobb térkép több vár és fort lehetõsége így adott a kérdés, az egyik várban ezt a másikban azt pl..
A Heroes Community fórumon egyébkét hahakockaként vagyok fent. Valaki még esetleg fent van ott is? Most épp a területfajtákról írogattam.
nem azok nem spéci épületket.
a spéci épületek alatt azokat értik amik pl a nekró várba a élõholtá konvertáló épület,a csontváz termelõdését növelõ épület. a sylvian várba a trentek növelõ épüelt akkor van ien abszolút képesség adó/növelõ épület.stb az oylanok amik nem aktív képesség szerepûek. mert a city hall meg town hall az a pénz bevételét növeli,fortok a védelmet tornyot adnak meg ilyenek az csak 1+ h növelik a lénytermelõdést.
Némi új infó egy sráctól, aki kipróbálta a játékot a gamescomon:
- lesz underground a játékban, mutattak is belõle részletet, állítólag bazi jól néz ki - minden második pályán lesz bossharc - nem 2×2-es lesz a legnagyobb lény, a bossok ennél jóval nagyobbak is lehetnek - lesznek artifact setek, errõl láthattunk is már egy képet - õ már nem is town-t, hanem kizárólag fort-ot ír a központokra, szóval szerintem most már szinte biztosra vehetõ, hogy ezek a központok nem (minden esetben) városok lesznek - saját shortcutokat lehet készíteni, megnyitjuk a hõs spellbookják, kedvenc spellünket kihúzzuk a képernyõre és máris ott lesz neki egy statikus gomb - Hans Zimmer zenéi inspirálják a játék zenéjének készítõit, már a Dark Messiah-nál is tõle merítettek, de nem õ írja a zenéket. Ez egyébként azért merült fel, mert a trailer kezdõdallama kísértetiesen emlékeztet a Mester egyik mûvére, az Angyalok és Démonok introjára - ugyan azt a map editort kapjuk, amivel a fejlesztõk készítik a kampányt, csak felhasználóbarátabbá teszik, szóval bármit össze lehet majd hozni vele, amire az engine képes - a vezetõ dizájnert Szabó Gábornak hívják :)
És itt a szerencsés, a legelsõ fan, aki kipróbálhatta a játékot és aki a fentieket leírta:
Én néha ránézek, de kissé kaotikus topik, nagyon sokan irkálnak bele, úgyhogy inkább másfelõl vadászom az infókat.
No lesz játékmenet videó is ?? :::.:)))) Ha lesznek fortok vajon azok is kapnak kis külön ablakot ? Ahova be lehet rakni az egységeket védelemre. Akár falat is lehet majd építeni?
Olvastad hogy egy fórumos belsõs emberke mondott kulisszatitkokat de még nem lett megerõsítve.
- Lényeg Nagák és a Varázslók a 4.-5. frakció hmm. Elfek hol leledzenek még említés is volt róluk nem? A nagáknak örvendek. Velük lesznek állítólag a medúzák és a gyíkemberek a Heroes 3-ból ismerõsek lehetnek. - A zenét nem Hans Zimmer csinálja , csak inspirálta. - A fõ sztorit a Heroes V sztoriírója írja majd. - Lesznek sereg toborzási pontok. Gondolom szintenként nõhet illetve artifactokkal, külsõ térképes házak adományával.
- The last two factions are in fact wizards and nagas. The classic Heroes 3 Medusas and lizardmen will be a part of the naga line-up. - Sveltana - the necro girl from the screenshots is actually Sandro's student and protegee. - Boss fights will be more or less like in Clash of Heroes. - It seems that the main plot writer for Heroes 6 is the same one from Heroes 5. - The skill system will suffer a major overhaul, with skills being bought using skill points. This is so that the more powerful skills would be harder to acquire due to higher cost. - Every unit in the game will have a leadership cost, depending on its strength. This way there will be no more huge overpowered stacks, especially for the necros. - The stacks will have WoG-like unit experience. - The creeps will move around on the adventure map similar to Heroes 4.
Most nem fordítom le az egészet mert nagyon álmos vagyok majd holnap talán.
"Geny was indeed one of the few HC members part of the private forum. I know this because he asked me for advise on the class system several times. Thanks to the popularity of my H5 Role playing edition mod they decided to go for a more RPG-like approach. I told him I wasn't very happy with the system were you have to buy skillpoints for money but the developers were convinced in combination with the new resource system tied to cities it was a winning concept. "
Itt azt írják hogy tagja volt Geny a belsõs emberek a Hardcore privát fórumnak is.
Szerintem ez fake. Az is alátámasztja, hogy már törölték is a dolgot. :) Persze van benne igazság, azt például tudjuk, hogy a sztorit elsõsorban ugyan az írja, hisz az õ honlapján fel volt tüntetve, hogy részt vesz a játék készítésében. Aztán meglátjuk... :)
Sokszor épp az a bizonyíték hogy törlik nehogy idõ elõtt kiderüljön. De ha már azóta megerõsítést nyújtott hogy fake(hamis) akkor jól van ez így. :)
Egyébként akitõl nemrég az új infókat szerezted írta hogy kapott olyan Heroes VI-os pólót és hogy a King's Bountys demonstrációnál beszóltak neki hogy hogy haladnak a fejlesztéssel szóval õk is várják. :D Aztán õ mondta nekik hogy csak egy rajongó és hogy a celestialheavensen is sok King's Bounty rajongó van és várja az új kieget.
Ha valakit érdekel, Szabó Gábor a fõdizájner balra (jobbra a már sokat látott producer), õt lehet szidni, ha nem tetszik a játék. :)
Hja, elég sokan lázonganak már, hogy sárkányt akarnak látni. A HoMM sorozat kultikus figuráiról van szó, jó lenne látni, hogy hogyan lesznek megvalósítva. :)
A legnagyobb izgalom azon zajlik, hogy lesz-e feketesárkány a játékban, mert egyelõre azt tudni, hogy Inferno, Necropolis, Haven, valószínû negyedik frakció az elfeké és 1-2 nagyon gyenge utalás miatt ötödiknek a wizardokat tippeli a közösség így viszont a dungeon kimaradna.
Kiegekben tuti benne lesz csak szerintem Faceless névvel mint a Dungeon elõdjei.
Sárkánya meg biztosd lesz az elfeknek, és talán olyanszerû lány lesz a nekróknál is még ha szfinxszerû is .:) Az biztos hogy a nekróknál már csak 2 új lény hiányzik a 7-bõl a póknõ meg a szfinx csontsárkány :)
A Heroes Community oldalon van egy jó hosszú elõzetes egy román oldalról fordítva tök érdekes meg alatta hogy részletesen hogyan is képzeljük el a terület bánya foglalós erõdök s városok rendszerét. milyen szabályaik vannak.
Na, itt egy tisztázás a fejlesztõk tollából a kontrolpontos rendszerrõl, gyakorlatilag az lesz, amit az eddigi infókból össze lehetett kalapálni:
- 1-1 zóna egyetlen kontrolpontot fog tartalmazni, ami lehet város VAGY erõd. - Ha elfoglalsz egy ilyen pontot, akkor az összes ott lévõ NEM neutral bánya és dwelling (lénytermelõ épület) a tiéd lesz. - A központ elfoglalása a neutral épületekre nincs hatással. - Innentõl kezdve minden olyan nem neutral bánya/dwelling a zónában, amiben nem áll ellenséges hõs a tiéd. - Amiben ellenséges hõs áll az az ellenségé, de amint kimozdul újra a tiéd lesz. - A neutral dolgokat ugyan úgy el kell elõször foglalni, majd utána ha a központ semleges, akkor azé marad, aki elfoglalta, ha a központ valakié, akkor a fenti szabályok vonatkoznak rá.
Egy-egy zóna uralása további elõnyökkel fog járni, egyrészt többet tudnak mozogni a hõseid a saját zónáidban, másrészt lesznek olyan egyedi épületek a townokban, amik hatással lesznek a hozzá tartozó zónára.
Pályaszerkesztõs adalék:
- Ha egy bánya egyetlen zónába se tartozik az úgy fog viselkedni, mintha neutral lenne a zónája, vagyis úgy, mint az eddigi HoMM részekben. Az editor hibát fog jelezni, de a pálya játszható lesz. - Ha egy bánya 2 zónába is tartozik, akkor az editor szól a pálya pedig használhatatlan lesz. - Meg lehet majd tenni azt, hogy egy pályán egyáltalán ne legyenek zónák vagy csak a pálya egyes részein legyenek zónák, tehát teljesen szabad kezet kapunk.
Ja, onnan fordítottam le ide. Ezzel egyben elkezdõdött a világ legidegesítõbb dolga, ami egy játék fejlesztése során megtörténhet, hogy ahelyett, hogy a hivatalos oldalt/fórumot fejlesztenék, bõvítenék, ott hoznák le az új híreket inkább elemailezik a csókosoknak és ha valaki épp nem olvass az adott random csókost tartalmazó fansite fórumát, akkor így járt, nem fog értesülni semmirõl. Baromira remélem, hogy ezen sürgõsen változtatni fognak.
30 fotó a Gamescomról. Semmi említésre méltó nem derül ki belõlük, csak egy kis érdekesség. :)
Némi új infó elvileg egy ruszki fansite-ról. Azért egyelõre nem 100%osként kezelendõek, de szerintem semmi képtelen dolog nincs benne, szóval valószínûleg igaz.
A karavánok kiküszöbölése úgy fog történni, hogy mostantól minden dwelling és vár egy közös kupacba termeli a lényeket amiket aztán bármelyik townban vagy fortban meg lehet vásárolni. A dwellingek elfoglalásakor helyben is kapunk majd lényeket.
Át lehet mindenfajta lénytermelõ helyet alakítani majd saját típusúra.
Townonként 4 speciális épület lesz, amelyikekbõl 1-1 townban 2-t húzhatunk fel. Ha több egyformánk van a pályán, azok erõsítik egymás hatását. Adhatnak nyersanyagot, több lényt vagy akár spéci képességet a hõsnek.
Azt, hogy ne legyen gond a terepen levõ cuccok észrevételével/felszedésével úgy oldják meg, hogy kiveszik a kamera forgatását, így végsõ soron egy 2D/3D vegyes élmény lesz az adventure map, 3Dben lesz ábrázolva, de a mozgás maga olyan lesz, mint az elsõ 4 részben, fix szögbõl látjuk mindig. Ez megoldja a fenti problémát továbbá a pályadizájnolást is sokkal könnyebbé teszi.
Nem lesznek secondary/alternatív fejlesztések. Ez furán hangzik, mert talán arra utal, hogy nem lehet majd a lényeket fejleszteni, de az igen fura lenne.
Tereptípusok: dzsungel, síkvidék (külön nyárias és õszises), láva, pusztaság, földalatti világ. Vagy ha jobban tetszik: djungle, plains, lava, wasteland, underground.
Amúgy a Heroes 5 kampányvégigjátszásom kudarca készül fulladni... :( harmadszor megyek neki a Sylvan elsõ pályának és harmadszorra is bugos, nem jön a démon, akinek be kéne jönnie a területemre, hogy megcsapjam... :(
És még némi adalék és bizonyossá vált a lentebb írtak hitelessége is.
A pályaszerkesztõ esélyes, hogy már a játék megjelenése elõtt ki lesz adva.
Nem 5-7 tierre lesznek szétbontva a lények csak 3-ra. A core lények lesznek a leggyengébbek, váranként 3 fajta lesz belõlük, utánuk jön váranként 3 fajta elite lény és végül váranként 1 champion fokozatú lény.
A lények is támadhatják majd a városfalat bár jóval kevésbé lesznek hatékonyak, mint a katapult. Ez például nekem eddig baromira hiányzott, az ostromlás musthave képesség volt még a mágus hõsöknél is szerintem...
Élõlények, úgynevezett "critter"ek is élõbbé fogják tenni az adventure mapet, semmi szerepük nem lesz csak élõbbé teszik a környezetet.
hát egyre több infó, egyre gyatrább játékra enged következtetni. újra vissza a szar 2d-s kamerára...
városfal támadás úgy ahogy van fasság. a mindent át alakítani is az. Editort megnézem h mien lesz mert ha nem lesz jó én erre egészen biztos nem fogok pénzt áldozni. Az ubi nagyon nem a helyén kezeli a címet, nincs gondolom elég erõforrás h minõséget tartják,valószínû nem várják h nagy siker lesz ezért van ez...
Gondolom patchelt a játék, de ez sajnos egy ismert bug. Egyszer kellett nekem is újrakezdeni a pályát (nagyon sokszor végigjátszottam), de egy barátom pl. hozzád hasonlóan nem boldogult vele, Biara nem akart megérkezni - végsõ megoldásként elvittem neki az én mentésemet, amivel még jól is járt, mert a mágusok legyõzése után a feltámasztás varázslatot kapta Findan.
Kár lenne, ha fel kellene adnod a kampány végigjátszást, Findan már igazi seregek ellen harcolhat Nyikoláj többezer fõs élõholt sereg élén garázdálkodik, igazi kihívást jelentõ ellenfél (persze nehézségi foktól is függ), a Sylvan kampány utolsó pályája az egész játék legnagyobb kihívása lehet - éppen ezért lehet élvezetes.
Volt egy végigjátszásom, ahol nem boldogultam Nyikolájjal egy az egyben Findan seregét irányítva, a vámpírúrnak irdatlan serege volt, s Nyikoláj is erõs. Összeszedtem az összes élõholtat minden váramból (két sylvan vár mellett 6 necro vár is van a pályán), s egy magasszintû necromanta hõssel (Orson) Findan elõtt haladva dupla ütközetben gyõztük le Nyikolájt. Lényeges volt, hogy a necro sereget vezetõ közel azonos szintû legyen, mint a vámpírúr, aki így is könnyedén legyõzte, de közben annyit gyengült a serege, hogy Findan le tudta gyõzni (élõholtak után nincs kikbõl csontvázakat feltámasztani) Ez a csata rendkívüli érdekesség volt, Nyikoláj is legyõzhetõ (ehhez teljesíteni kell egy feltételt, mert amíg az nincs meg, Nyikoláj újra éled), azért is kihívás ez a pálya, mert egy viszonylag gyenge sereggel kezdve eröltetni kell az elõre nyomulást, nem hagyni idõt a necro seregek megerõsödésének - ne add fel a kampányt
Múltkor még az volt a bajod nem, hogy 3d-s lesz és megint a szar Heroes V féle grafika és kameraforgatás lesz: Most meg a 2D-vel van bajod. Látom te is oda tartozol akik hiába is várják úgyse akarnák a játékot és maradnak a 3. résznél, akkor minek vannak a fórumokon, ha már eleve leírják mert nem a 3DO/New World Computing csinálja? Szerintem várjuk meg a demót és utána beszéljünk konkrétabban a játékról. Érdekes hogy 3 részre osztották a lényeket.
Lesz fejlesztés csak nem 2 lehetõségû. Léáthatóak az artworkokon a fejlesztett változatú lények is.
Nekem nem volt nehéz persze csak normálom a Sylvan kampány én a 6.-al az Academyssel izzadtam vért. :)
Nálam is volt hogy nem jött sok kört kell nyomni és várni aztán egyszer csak jött az ellenség. :)
Hol vannak a megszokott havas és sivatagos részek? Én csak ezeket hiányolom. Majd kieg?
Teljesen igazad van! Baromi izgalmas volt egyfolytában 2 lépésenként forgatni a kamerát, hogy nem dugtak-e 1 rohadt fát a kisnyuszi háta mögé, így már egy kalap szart sem ér az egész, hogy nem forgathatom összevissza és azt is fogom tudni hol vagyok!
Na még egyszer: a környezet teljesen 3Ds lesz, csak a kameraállás lesz statikus, ami a 2D-s idõk kameraállása. Szerintem ez egy tök jó középút a két stílus között, régi 2D-s hangulatot fog idézni a kameraállás, a tárgyak elhelyezkedése, de mégis 3Dben fog pompázni minden. Az egyik képen egész jól nézett ki a "mélység", valami hegy tetején volt a vár a háttérben pedig sötétség.
Andrews2007: bizony, sikerült értelmeznem a dolgot, ez a fejlesztéses rész arra vonatkozik, hogy nem lesz H4 jellegû "választani kell melyik lényt fejleszted ki". Ha jól értettem a H5 kiegekben is van ilyesmi.
Fantusz: patchelt, igen. Örülök, hogy nem mindig bugos, akkor még adok neki pár esélyt, hátha jó lesz. Kicsit a sztori azért leült az elsõ két hadjárathoz képest, de jó sok szál van benne, szóval biztos, hogy a végkifejlet nem fél percben lesz levezetve. :)
Amúgy korábban kérdeztem: a két kieg ezt a sztorit folytatja vagy más történetet mesélnek el? Azokban hány pálya van?
A kiegek félig meddig folytatják a sztorit konkrétabbat azért nem írok mert még nem vitted végig az V. részt. :)
15-15 pálya van 3-3 kampánnyal a kiegekben. A 2. kiegészitõben az orkosban van olyan, hogy alternatív fejlesztés felfejleszted a lényedet és 2 fejlesztési lehetõséget kapsz tehát itt a Heroes 4-el ellentétben te választod meg bármelyik fejlesztést bármikor bármelyik körben. Így bõvült a lény paletta is úgymond.
Én most a A törpös kiegben a törpöknél vagy ez a 2. kampány és a 3. pályáján vagyok épp. Jó új törpös átlátható földalatti részek vannak kicsit Móriásan tálalva :)
Ja szeptember 10.-tõl ingyenes a LOTRO (Lord of the Rings Online) szóval aki akar Móriába pl lemenni a játéktörtlenelem legnagyobb tárnájába földallatti részébe hivatalosan így jellemezték a 2008-ban megjelent kiegészítõt a sikeres Gyûrûk Ura online: Angmar árnya c. elsõ részhez. Azóta megjelent egy Siege of Mirkwood rész is ez az erdõ lesz majd a Hobbit filmben is fontos szereppel ott van egy másik Sauronos erõd egyébként. Kár hogy a filmben nem volt megemlítve a GYU idején is harcoltak ott a Lothlórieni tündék vs orkok. Nekem már van erõs karim és megvettem annó pár dolgot alapjátékot kieget így én már nem free sima playerként indulok megkötésekkel hanem sok dolog adott nekem már. Ingyenes (pontosabban játék pénzbeli) és nem ingyenes bolti vásárlási lehetõség is lesz a LOTRO Storeban ez a játékba lesz implantálva. A Mória/Mirkwood erdõ kiegészítõt és új helyszíneket küldetéseket és tárgyakat, ruhákat, új statisztika növelõ dolgokat stb vehetünk itt valós és játék pénzzel is amiket (mármint a játékpénzeket) küldetések teljesítésénél adnak egyébként. Ekkor free-bõl premium játékosok leszünk több aranyat cipelhetünk stb. Van ég a VIP kategória õk fizetnek havonta vagy lifetime vették meg a játékot annó 40 ezer körül õ nekik nem kell havidíjat fizetni a VIP tagságért.
Tehát egy lénynél gyakorlatilag 3 fajtát kapsz majd mivel 1 + fejlesztési lehetõség van bármelyik körben vehetsz abból vagy a sima fejlesztett lénybõl a Heroes V második kiegészitõjében.
A két kiegészító az alapjáték folytatása, bár vannak benne idõhézagok, érdemes odafigyelni a párbeszédekre, bejátszásokra, akkor összeáll a történet.
A Hammers of fate három kampány (kampányonként természetesen több fejezetre bontva). Freyda (Golfric lánya) lesz az egyik fõhõs, az õ kalandjain keresztül tudhatjuk meg, a törpék hogy keveredtek bele a háborúba... A második kampányban Wulfstannal törpe seregek élén folytathatjuk a harcot. A harmadik részt dungeon hõssel kezdjük (Ylaya), a végjátékban pedig a már megszokott, sokszereplõssé alakul a csapat. A végsõ csatát Ylaya, Isabel, Freyda, Wulfstan, Duncan közül bármelyik hõs megvívhatja - akinek legjobb a statja, ez többnyire Freyda.
A Tribes of the east szintén három kampány, egy prológussal kiegészítve. Egy ismeretlen bukott lovagot követhetünk a necromantává változás útján, s feltûnik egy talán meglepõ karakter, akit szintén irányíthatunk: Arantír (Dark messiah of might and magic) Második kampány az orkoké, két hõsünk lesz: a klánvezér, és a sámán (a végsõ csatába a sámán száll be) Harmadik kampányban ismét jönnek a régi ismerõsök: Zehir, Wulfstan, Freyda.
A közösségi híreket/dolgokat, illetve a Might and Magic facebook oldalt és twittert ez a francia csajszi (Noemie Verpeaux) csinálja, õt lehet hibáztatni mindenért! :D
Pont az volt a baj, hogy sajnos a motor miatt néha muszáj volt, mert csomó felszedhetõ cuccot nem lehetett kiszúrni csak bizonyos szögekbõl. Ez nyilván a 3D átka, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni, ezért van szükség a statikus nézetre, ahol ügyelnek majd arra, hogy abból az adott, statikus nézetbõl tényleg mindent láthasson az ember. Én amúgy csak azért forgattam a kamerát, hogy hozzá tudjak férni bizonyos épületek bejáratához, észrevegyek bizonyos tárgyakat, amúgy szerintem nem egy fontos feature.
Ami nagyon zavar még, hogy távolra kizoomolva sokszor nem fogja fel a karakter, hogy hova irányítanám. Csomószor ágaskodó ló a kurzor, odakattintok, erre belovagol a karakter a felszedendõ tárgy mellé, utána pedig már rá se tudom küldeni a tárgyra zoomolás nélkül, mert ha oda kattintanék azt hiszi a karakterre kattintok. Remélem ezzel is kezdenek valamit. :)
Új hírek : + a Nekró vár lényei: Sokáig tartott de talán sikerült jól lefordítani:
A 4. fajt Novemberben hirdetik ki hivatalosan. ez a faj ismerõs lesz a korábbi részekbõl. (elfek vagy varázslók lehetnek talán) - Az 5. fajt januárban jelentik be hivatalosan és egy teljesen új faj lesz. (sokan a Dungeon elõdjét gondolják a sötét elfekét, az Arctalanokat) - A lények akik ugyanabba a kategóriába tartoznak (ugye lesz Core 3 féle - elite 3 féle-Champion 1 féle ez össz. 7 lény mint eddig), hasonló statisztikai adatokkal rendelkeznek majd viszont teljesen más féle speciális tulajdonságokkal melyek meghatározzák a csatában való szerepüket. (A griffnek biztos marad az 5. részbõl ismert Dive égbõl lesújtó képessége) - Várostromok közben íjászokat rakhatunk a fõ toronyra. - A védekezésünket erõsítõ várárkok visszatérnek. - A lényeknek is lesznek aktív és passzív képességei mint a már említett griffes Dive pl. - Valamiféle Line of sight rendszer lesz újra játékban (ez talán a harcra utaló dolog, hogy a szembenlévõ egységeket lehet csak lõni az adott egység mögött állót már nem?) - Az egységeink nem mehetnek a térképen lovag nélkül mint a 4. részben. - Az erõdök (a fókusz pontok melyek ugye felügyelik a bányák folyamatos termelését)) és a külsõ lény vásárló helyek miatt a több hõsös taktika nem lesz annyira hasznos mint egy ERÕS hõs felfejlesztése és egységekkel való megtámogatása. - A külsõ lény házakból vehetünk egységeket ha belépünk a lovaggal, de egyébként a várban is automatikusan megvehetõk lesznek, ezért nem kell majd karaván rendszer. - A Fõnixek visszatérnek mint semleges lények. Kék lesz most nem piros/narancs színû. Mivel a Holdhoz lesz köthetõ. (Az Ubisoft sajátos világot akar picit) - A várak átkonvertálása saját fajtánkra jó drága lesz és több körig fog tartani. (pontosan mennyi körig még nem tudni) Meg lehet állítani egy már folyamatban lévõ konverzációt támadással pl. - Egy konvertálás alatt a minden népnek jelenlévõ megszokott közös épületek nem rombolódnak le (pl Town Hall, Piac, Kocsma), csak a speciális egy adott népre jellemzõk. - Ezek a speciális épületek 1-1 ilyen Fókusz pontban tovább erõsíthetik a speciális képességét a saját népünknek, ha több városunk van egy ilyen területen ahol vannak ilyen említett épületek. Az általunk elfoglalt erõdök területén mi gyorsabban haladhatunk a hõsünkkel. - A kezdéskor a pályákon a kaland térképen láthatóak lesznek az érdekes, megfontolandó helyek melyeket érdemes megkeresni, jelezni is fogják õket. A kampányokban legalábbis biztosan. 8a King’s Bountyban is így volt hasonló játék volt Toborzási pontokkal kiegészülve lehet ez is lesz a Herose VI-ban ugye)
- A harci terek a Bossokkal azaz fõellenségekkel speciális designt kapnak. - Mindegyik harci tér más-más lesz lesz ahol lesz híd vagy dagály a partnál elvesz néhány helyet, vagy szakadék, vagy robbanó hordok szóval figyelni kell. Olyan is lehet, hogy az ellenséges mesterséges intelligencia fogja a lábunk alól eltünteni a talajt. Dinamikusan változó harci terek lesznek. (talán a varázslatok is hatással lesznek a környezetre? ) - Hatalmas munkát fektetettek bele abba, hogy az egyes egységeknek részletes animáció tárházuk legyen. PL Amikor nem csinálnak semmit ,amikor sebeznek , amikor õket sebzik, stb. Sokkal szebb grafikai elemekbõl is épülnek fel ezek a karakterek. - Sveltananak a nekró kampány hõsnek szexi hangja lesz. 
- A ritka nyersanyag neve (a kék kristály jelû): „Kristályba zárt sárkány vér” lesz. - A bányakontrollos erõdökbe rakhatunk majd egységeket védelem gyanánt.
Most pedig következzenek a Nekró vár lényei:
1 Core (alap) egységek: A, Csontváz harcos ==> Fejlesztett Csontváz lándzsás (akár mindkét lándzsájával is esélye van támadni, utálja az Életes lényeket, mint elõdje is) B, Ghoul (Hullarabló): Hosszú kísérletek alapján megnyújtott lábuk és karjuk miatt megnõtt támadási értékekkel és mozgási sebességgel rendelkeznek. ==> Fejlesztett Örjöngõ hullarabló: Hosszú karmokat és páncélt kaptak elõzõ társukhoz képest. A megtámadott lény megõrülhet a támadástól. C, Fehér hölgy: Betegséget tudnak terjeszteni. ==> Fejlesztett Sikító szellem: Azt mondják, aki meghallja a sikító szellem sikolyát lassú halált hal.
2, Elite egységek: A, Lich – Fel tudnják éleszteni halott egységeinket és lõni is tudnak. ==> Fejlesztett: Fõlich: Sokkal több féle varázslata lesz, mint a sima változatnak.
B,Vámpír: Életerõt tudnak visszaszívni ellenségeikbõl. ==> Fejlesztett: Õsi vámpír: A varázslatos vér imádatukkal a körülöttük állók vérét is el tudják szívni visszatámadás nélkül.
C, Manticore (Heroes 3-ban a Dungeonban volt) Élõhalott hulla lakmározók õk. ==> Fejlesztett Khiméra: Végre át tudták a nekrók alakítani a Mantikórokat Khimérákká, most már denevér szárnyakkal sé szfinx fejjel rendelkezõ lényektõl mindenki félhet. Senki se becsüli alá a nekromancer Khimérákat.
3, Champion lény:
A, Asha örzõje: Asha örzõi félig pókok félig nõk. Aki harcolni akar velük meg kell küzdjön selyemgubóikban lévõ ivadékaikkal és méregfelhõikkel is melyeket bármikor használni tudnak. (Ashan a világa a Heroes V—VI-nak Asha meg asszem az V. részben az elásott Kincs volt) ==> Fejlesztett: Asha avatárja: A hithû nekrók csak kevese tudta megalkotni seregükbe a Pók jelû istennõjük avatár mását. Azt mondják aki ezekkel találkozik magával a Halállal néz szembe.
Köszönet a sok infóért.
Asha amúgy egy sárkány, Ashan teremtõje, Urgashnak, a káosz sárkányának testvére, a hat sárkány (Elrath, a fény sárkánya, õt elég sokat emlegetik a játékban :) ) anyja. A Rend sárkánya de rengeteg alakban ábrázolják és imádják, ezek közül a legfontosabb talán a Pókistennõ, aki a halottak lelkébõl szõtt hatalmas pókhálón trónol és akit a nekromaták imádnak.
"Várostromok közben íjászokat rakhatunk a fõ toronyra."
Ne ezt remélem jól csinálják meg. A IV-ben volt ez dúrva, amikor az íjász felállt középen a toronyra, és (asszem) +50%-os sebzést, illetve +50% védelmet kapott. Kegyetlenek voltak a várostromok...
Pio? Szerinted marad a Puzzle keresõs Asha könnye kincskeresõs rendszer?
Sejtésem sincs. Megint egy olyan dolog, ami a kezdetektõl jelen van (talán már az elsõ részben is benne volt, de erre nem vennék mérget), szóval szerintem valamilyen szinten bent fog maradni, legfeljebb ezt is variálják, ésszerûsítik, átalakítják. Meglátjuk. :)
Pontosat nem írtak eleve translatorral volt lefordítva mert francia volt az eredeti szöveg asszem. a vámpírnál valami seaignar volt a fejlesztett neve szóval nem tom mi lehet az. Talán még herceg. Ugyanígy a lichnél archilich. Konkrét képességeket nem nagyon írogattak le csak jellemzést.
a mantikór+kiméra nekem is fura, hisz elvileg a nekrók egyiptomi kultúrjegyeket hordoznak mégis elõbbi perzsa, utóbbi görög mitológia. Mondjuk a kiméra eredetileg oroszlán, kígyó és kecske keveréke itt pedig egészen más lesz és a szfinx már egyiptomi jóság, ráadásul a szfinxrõl mindenkinek az a kép ugrik be amin a gízei szfinx hátterében látszódikk egy piramis (Kefrén piramis talán?) szóval kapcsolódik hozzá a halál is.
Kár hogy képek nem voltak róluk.
a seigneur franciául annyit tesz, mint a lord angolul, vagyis a seigneur vampire az vámpírúr, az archelich meg fõlich :)