LOL kérdem én hol az a lopott wines szendvedés amirõl beszéltek? xprõl és win7rõl beszéltem, vistát egy hétre tettem fel tesztre, de szerintem inkább az is beta volt csak torrentrõl volt, úgyhogy fail
De a legszebb hogy egy windowst is warezolo maki nekem mondja, hogy en nem tamogatom a jatekgyartokat es lopok, akinek meg a cfosspeed szoftvere is legalis es MMO elofizeto is vagyok sok-sok eve, es ezaltal nem csak "offline" jatekokat vagy egyeb szoftvereket veszek.
Látom itt is kezdi a micsu féle bohóc. Azt hiszi õ az ász, mert elméletben vett két kickstarteres játékot, miközben lopott windowsal szenved és múltkor problémázott ezen. Inkább a helyében kussolnék.
a fröcsögés és a normális nem tetszés kinyilvánítása két különbözõ dolog
"mivel a casual jatekosreteg primitivsege pont onnan terjedt el, pont olyanoke mint te magad."
hogyne, tudod én sim cityit, sc2 hots, shogun is 1st day vettem (tudod ezek pc exclek), 2 kickstarter projectet is támogattam, te azon kívül hogy itt fröcsög és elloptál mindent mit tettél? szokásos magyar mentalitás
"Hogy idezzem mas tollabol egy konzolos topicbol."
abból ahonnan ki vagy tiltva?
azzal tényleg nincs semmi gond hogy valakinek nem tetszik a játék artja, grafja, de ez a jakuza gyerek még két év múlva is itt fogja tolni a szokásos baromságait, több éve mûködõ topikokból már rég kitiltották, beakadt neki a lemezjátszó
Már azt hittem kijött valami új video annyi komment lett hirtelen, de csak szájkarate sajnos
Hagyjuk már ezt gyerekek, tiszta gáz. Ez a topik eddig normális volt, nem kell itt személyeskedni egy ilyen baromságon mint a cell-shaded grafika. Biztos kil lehet majd küszöbölni valahogy.
Másrészt meg ezt azért hívják fórumnak, hogy mindenki elmondhassa a véleményét kultúrált formában. Sose értettem ezt a "ha nem tetszik a játék ne írogass ide" dolgot. Ennek ellenére nagy tisztelet neked Tomonor h évek óta gondozgatod az x-es topikokat. De ezen tényleg nem kell fennakadni.
Na és most már hagyjuk abba azt a baromságot (annyi szar van mindenhol), és dumáljunk újra a játékról.
Szerinted makikam. Pontosan a konzoloknak koszonheto, mivel a casual jatekosreteg primitivsege pont onnan terjedt el, pont olyanoke mint te magad.
"Megint itt egy IQ harcos. Ezeket a Micsu féléket, tenyésztik, valami állatkertben ?"
Szerintem is elég jól el lett találva csak kicsit fura lesz hogy a szembejövõ ,menõ hajók közelítenek akár beléd mennek/vagy inkább te, addig te jobb oldalra fordulva bámulod a kijelzõt bár ez így élet szerûbbnek gondolom a kezelõmûk elöl kell hogy legyenek, bele se merek gondolni a valóságban egy ilyen összetett ûrhajónak hány gomb kell hogy legyen ha már csak egy mai repülõ belsõ pilóta fülkéjére pillantunk ott is kicsit elszörnyedve nézünk körül fõleg aki azt se tudja mi micsoda, de szerencsére a játékban nincs annyi kezelõmû és sokkalta egyszerûbb az irányítás mint a valóságban lenne.
Hát nálam már az is egy hatalmas plusz pont, hogy azt az otromba menüt lecserélik a fenébe. Nagyon tetszik, hogy az új az olyan, mintha a cockpit része lenne. Nagyon faszán néz ki szerintem.
sajnos a játékok elprimitívülése a játékosoknak köszönhetõ nem a konzoloknak, olyat fejlesztenek amire van igény, a többire meg ott a kickstarter egyéb opciónak (kíváncsi vagyok hogy te ott hány játékot is támogattál vagy csak a sírásra van pénzed idõd és energiád?) egyébként mindig az irányítást fikázták, most egyszerûsítik már megy a sírás Jakuza tõled meg minden topikban csak a rinyát látom, lehet más hobby után kéne nézned
Szerintem jol latod a dolgot, szerintem is a fejlesztesben ez az elso lepes a multiplatformositas fele. Viszont azt hiszem, ha a konzolositas megtortenik, az akkor az X vilag alacsony szintu butitasaval fog veget erni. Keves igazan komplex jatek maradt a piacon altalaban a multiplatformositas vagy a konzolra kerules a egysikusitas es a jatekok komplexitasara mindig negativ hatassal voltak altalaban. Sajnos ennek koszonhetoek manapsag a jatekok egyiranyusitasa is. Raadasul a monopol helyzetben levo nagy jatekkiadok terpeszkedese az jatekiparon se segit a minosegi munkanak, mivel mar nem a fejlesztok szava ami donto, hanem ezeke a cegeke, amelyek minden lelkiismeretfurdalas nelkul csonkitjak meg a programokat es semmi mas nem lebeg a profiton kivul a szemuk elott.
A videók után én már alig várom, hogy kijöjjön a játék! Nagyon kíváncsi leszek rá.
Remélem új motort kapott és nem lesz gond az FPS-sel, mint a korábbi társainál történt, akármekkora gép is került alá.
A Joy-os irányításra kíváncsi leszek, jól néz ki és nem is bánnám, ha nem egy egész klaviatúrát + mégegyet kellene hozzá használni. Fõ az egyszerûség.
Sajnálatos módon látom, hogy Tomonor az idõ folyamán nemhogy okosodott volna, hanem épp ellenkezõleg. Szerintem ezt a fórumot sem gyakran fogom nézegetni, nem szeretem a 'növényeket' ilyen mélységekben. "Ne süllyedj le egy bolond szintjére, mert ott legyõz a rutinjával."
Mellesleg, én legalább annyira tisztelem a fejlesztõk munkáját, mint Te, ha nem jobban. Ugyanis 3DS max-ban dolgoztam több mint 10évig, még ha nem is játékszotver területen, hanem filmiparban. Pontosan tudom, mekkora munka ilyen komplexitásal a 3D modelezés. Emellett, a mûfaj is kedvencem. Ezzel együtt, a késztermékkel kapcsolatosan van véleményem adott esetben negatív is. Ennek azonban semmi köze a fejlesztõk erõfeszítéseihez (és azért ne feletsük már el azt sem, hogy ez alapvetõen egy üzlet). Nekik is érdekük, hogy olyan szoftot készítsenek, ami tetszik az embereknek, mert csak akkor fognak vele pénzt keresni (persze ez így nem teljesen igaz, lévén általában a fejlesztõ már csak egy igásló marad miután leszerzõdött, a hasznot a kiadó söpri be nagyrészt)...
Többször leírtam, hogy a grafika grandiózus, csodálatos, a modellek szépen, aprólékosan kidolgozottak, az effektek jók. A cel-shader használata ezzel együtt kapitális hiba! Ez a véleményem! Tovább megyek, szerinte Te tévedsz és ez nem a lead artist ötlete volt, hanem a kiadóé. Meglepõdnél, mennyi mindenbe beleszólnak. Nem tartanám meglepõnek, ha látva a Borderlands sikerét, ráparancsoltak volna az Ego-ra, hogy ez kell nekik is. Azt sem hinném, hogy a joypad-ot az Ego erõlteti, ez is tipikus kiadói elvárás, hogy konzolosítani lehessen a játékot, és így szélesebb vásárlóréteget tudnak megcélozni...Kötve hiszem, hogy az Lead Designer akar egy 5gombos joypaddal vasrázsolni.
Vicces lenne, hogy Te nem engedsz valamit...Ez itt egy fórum, mely a közösségre épít aminek tagjai eltérõ véleményeket fogalmaznak meg, nem pedig egyszemélyes diktatórikus miniállam. Amit Te vizionálsz, az egy szekta, ahol kizárólag a vezír véleményével egyezõ gondolatok oszthatók meg. Nos, ez itt nem az. A fórum lényege, -ha még nem értetted volna meg-, hogy mindenki elmondhatja a véleményét. Ezt nevezzük szólásszabadságnak, egészen addig, amíg a fórum szabályzatába nem ütközik egy post. A negatív kritika, amennyiben a megfogalmazás nem sért szabályzatot, ugyan olyan fontos és jogos, mint a Te ömlengésed. Kicsit térjél már észhez, az SG nem a Te tulajdonod! Moderálási jogköröd addig terjed, amíg a hozzászólás nem sérti az SG fórum szabályzatát! Én itt ilyet eddig nem láttam. Tõlem biztos nem láttál...
Ki vet meg mit ? Te jol vagy ? Tehat egyszeruen megvetes, ha leirja valaki a velemenyet, hogy szerinte egy ilyen volumenu jatekhoz nem valo a cell-shaded grafika ? Ki kellene huznod azert neha a fejed a homokbol, hogy levegot vegyel egyszer-egyszer.
Akkor legyen úgy. Ám az új X még mindig olyan amilyen - ismeretlen, ugyanis még ki se próbálhattuk. Ha csak a grafika miatt már elõre megveted, te se vagy jobb egy fanatikusnál.
Na akkor eloszor is. Aki itt eloszor szemelyes szintre vitted a kerdest az te magad vagy. "egyszerû beszûkült látókörû eset vagy"
En csak es kizarolag a jatekrol beszeltem addig. Tehat felesleges beallitani magad angyalkanak es mast hibasnak.
Raadasul visszaolvashatunk ugyanebben a temakorben.
Ugye emlekszel mit is mondtal a DS vonalrol korabban ? Idezzem ?
"Én azt hallottam, hogy lesz EGY cockpit. Remélem ez nem azt jelenti majd, hogy Darkstar One-osítják a játékot, és csak egyetlen hajóval cirkálhatunk az egész játékban."
Aztan jott a palfordulat par honapra ra.
"Ugyan egyetlen hajó az nem olyan rossz dolog. Aki játszott már a Darkstar One-al az tudja hogy mirõl beszélek."
Nincs azzal semmi gond ha valaki megvaltoztatja egy id utan a velemenyet, na de ez teljesen ellentetes allaspont, ami egyertelmuen magabol a jatek elfogultsagabol adodik. Ezzel sincs semmi baj, ha igy alakul. Na de masnak is lehet errol ellenkezo velemenye es az nem feltetlenul szuk latokoruseg.
En mar a legelso X-el is jatszottam es egyszeruen a mostani trend a cell-shaded megjelenites egy ilyen szintu jateknal elfogadhatatlan kategoria. Egy arcade urszimnel talan elmenne, de nem ennel a kategorianal. Ez nem egy rajzfilm, mint ahogy mar leirtam es emiatt maga a megjelenites eltorzitasa is ilyen iranyban nem igazan jo megoldas. Ezt foleg azoknak kellene felfogni, akiknek a kedvence.
Azt sem ertem hogy a Darkstar mivolta milyen rossz szinben tuntette fel a jatekot, vagy maga a cell-shaded graphics. Koze nincs semmihez, arrol is csak felrebeszelsz.
Egyszeruen a Darkstar szinvonalaban nem utotte meg a mercet, foleg a kiadas elotti hype utan es az az iranyvonal egy fail lenne, mert egyszeruen a minosege a jateknak tul alacsony szinvonalu. A cell-shadedrol meg mar kifejtettenm a velemenyem, nem ide valo.
Nos, végül is teljesen mindegy, fõleg ha már személyes szintre viszed a vitát. Én egyszerûen tisztelem a játékokba fektetett munkát, fõleg ha ezt az egyik kedvenc mûfajomba fektetik, az ûrszimulátorokéba. Ha ezért lenézel, hát legyen.
Ám ennek ellenére az új X-nek a grafikája már kész van, a cel shading marad. Ha ez nem bejövõs, nem sok értelme van itt rossz színben feltüntetni a játékot, csak azért mert neked nem tetszik, nem goldolod?
Gondolkozni ? Te, ha az X-rol van szo ? Ugyan mar. Jah, mert a DS egy szar, de te ezt se tudod felfogni csak szinte az egesz vilag es ezert bukott meg? Vagy azert mert rajtam kivul szinte mindenki leirta, hogy a cell-shaded trend nem valo egy ilyen szimulatorba ? Bocsi hogy ez a lelki vilagodat tulontul megbolygatta.
Nem rád gondoltam, hanem Jakuzára, ha végig olvasod a posztjait, megérted. Továbbá, ezek itt a széria fantopikjai. Negatív kritikát eddig se nagyon engedélyeztem, és az az érzésem, hogy most se fogok. Ez nem annak a helye; ha annyira nem tetszenek az új megoldások, egyszerûen nem kell ide jönni és osztani az éjct.
És az hogy nekem mi tetszik meg mi nem az az én magánügyem, de ha el is olvastátok volna amit írtam, akkor értenétek, hogy azt írtam, hogy a DS1 ALAPÖTLETE volt jó, nem az egész játék. És mivel ezt az Egosoft is belátta, amellett a döntés mellett maradt.
Bocsi, de aki a Dark Star-t beallitja valami szuper jo dolognak mint te, annak nem kicsit van izlesficama. :P Ugyanez a helyzet az X-ben kivitelezett cel-shaded grafikanak. Egyszeruen nem ide valo. Es ez a trend van akiknek nem tetszik, mint ahogy nekem vagy Tokrafannak vagy eppen andraas0717-nek sem.
Ez egy szimulator nem pedig egy rajzfilm keteveseknek.
Beszukult ? :P Te lattad a grafikat cel-shaded nelkul is ? Mert en igen, ugy hogy szvsz a te sajat beszukultsegedet, ne akard ram kivetitetni. Ha megtehetned te a szart is megenned amit az X cimen eled tennenek egy tanyeron es utana meg arrol is azt mondanad, hogy milyen fincsi volt.
Kicsit szelektí1v a látásmódod, hiszen számos posztomban dícséretem a látottakat. "Lehordást" nem tudom, hol láttál. ILyen alapon én pedig azt látom, hogy vannak akik meg túlrajongják a fejlesztõket, és csak azért, mert a félistennek tartott mûvészeti vezetõ dönött valahogy, akkor azt mindenképpen el kell fogadni, mindenképpen úgy jó és kész. Olyan ez, mint amikor egy zenekar rajongója a nyilvánvalóan leggyengébb dalt is gigászi mûnek tekintei, pusztán azért, mert rajongásának tárgya készítette.
Csak annyit tennék hozzá, hogy, ha én egy szimulátorral játszok, akkor szeretem, ha a környezetem valós, vagy megközelítõen valós kinézetû, nem pedig rajzfilmszerû.
Véleményetek lehet, de ettõl még nem kell lehordani/rossz színben feltüntetni valamit azért, mert nektek a stílusirányzata miatt nem jött be. Mert most itt ez történik.
Szerintem itt félreértesz valamit. Nem arról van szó, hogy a cel-shadenek nincs meg a maga helye. Persze ízlés dolga is (nekem pl. semmilyen formában nem tetszik, a Borderland-et sose venném meg már csak emiatt sem), ugyanakkor tény, hogy számos stílusnak jót tesz ez a rajzos, élkontúros megoldás (pl. Teenage Mutant Ninja Turtles, gyerekenek való szoftok). Azonban, szerintem nagyon nem illik egy techno-ûrszimulátorba...
Azok cinematic trailerek, utólag ráhúzott grafikával. Ha ez lenne a helyzet, nem biggyesztették volna oda azt az "All content in this video are actual ingame footage" szöveget az elejére. Ráadásul meg már láttunk ingame vidiket is Berndtõl, grafikáról már nincs értelme vitatkozni, tudjuk mit fogunk készen kapni.
Bízzunk ebben, de a látottak csak a grafikát minõsítik. Sajnos számtalan játéknál szívtuk már meg, hogy az trailerek alapján egy csoda volt -naná, ha ütõs a grafika-, de hogy milyen a játékélmény, azt így elõre nem tudjuk. Persze bízunk benne, hogy az is hozza amit várunk, vagy legalább egy részét.
Szar ez a cel-shade, de ezzel együtt a grafika nagyon üt. Az meg, hogy a DSO-féle játékmenet milyen lesz, majd csak akkor tudjuk meg, ha kezünkbe vesszük. Akár még jó is lehet...Kivitelezés kérdése.
Hát pedig a Rebirth a látottak és hallottak alapján ezerszer jobb lesz minden fronton, mint bármelyik eddigi X.
Nem azzal volt a baj, hogy egy iranyithato hajo lesz, hanem azzal, hogy maga a DS egy minosegtelen gagyi termek volt es ugy akartak mar beallitani az elejetol fogva, hogy a nagy durranas. Ellenben aki jatszott vele az hamar feltudta merni, hogy az elotte elhangzott hangzatos szavak csak az ures fecseges kategoriat jelentettek, mint, ahogy mostanaban a jatekok tobbsegevel ez a helyzet. Jol mutatja a rossz iranyba mutato trendet az X cel-shaded grafikaja is.
Mint mar emlitettem a grafikai fercmunkat szoktak igy eladni es egy tucat kineztu megjelenitesre rafogni, hogy micsoda nagy cucc, mint ahogy ezt megtettek a Firefall-al is es beallitjak ezt valami hyper-szuper valaminek, mikozben egy komoly space-szimulatornal ez elfogadhatatlan lenne.
Hát sajna az X Rebirth is hasonló játékmenettel fog rendelkezni pedig. Természetesen kibõvítve az X széria megszokott addícióival és hangulat elemeivel. Egyetlen játékos által direktben irányítható hajó lesz csak (nõi másodpilótával), és az fejleszthetõ lesz. Az X széria régi elemei bent maradnak (trade fight build think), a különbség csak az lesz, hogy te csak a saját hajódat fogod irányítani, a többinek pilótájukon keresztül parancsot adsz.
Nem azért lett bukás, mert rossz volt az alap ötlet, hanem mert a kivitelezés gagyi volt. Nem volt értelme pölö kereskedni. Minden rendszer ugyanúgy nézett ki, ugyanaz volt a felállás: egy-két úállomás, egy rakat random NPC hajó, egy-két sidequest... Az univerzum nem lélegzett.
Ültessük ezt az ötletet át az X univerzumba, ahol minden NPC-nek saját életpályája van, és voilá. Nyert ügy.
Nem érzek butításnak semmi, mivel még nem játszottam a játékkal, és a videókból sem derül ki semmi erre vonatkozóan. Amit írtam, pusztán teoretikus volt.
Mondjuk pont a Dark Star One egy kapitális bukás lett...az egyik legnagyobb bukás a stílusban. Ez persze nem jelenti azt, hogy az alapötletet nem valósíthatták meg a Rebirth-ben ezerszer jobban.
Az a gond ezzel, hogy aki jatszott a nagy elodokkel, mint Elite annak egybol a szembe tunt a Dark Star kozepes minosege. Szvsz egy kifejezetten gyenge jatek, tehat ha azt az iranyvonalat koveti az X akkor az egy nagy fail.
Nyilván a fejlesztõ dönti el, hogy mit lát jónak. De végsõ soron, csakis a vásárló, a játékos dönti el, hogy vevõ-e rá! Ha pedig a válasz nem, annak súlyos következményei lehetnek, erre ezernyi példát láthattunk már a játékipar történetében. Tehát mi döntünk, hogy szeretjük-e vagy sem....Persze értelemszerûen, kizárólag statisztikai alapon!
a grafról annyit hogy lehet van rajta egy cell shade szûrõ de nem annyira látvány mint pl a border2ben, inkább egy ragehez hasonlítanám, egyébként absz nem mutat rosszul
A kapitális hajók harca egyszerûen rosszul volt megoldva eddig: minél jobb pozícióba állt egy hajó (értsd: minél több ágyú szegezõdött az ellenséges hajóra), annál nagyobb volt a nyerési esélyed, sõt, az egész csak ennyibõl állt + oldalmenetes irányításból, ami megint túl jól mûködött a játékosoknak. Ebbõl kifolyólag, a játékos egy egyszerû Titánnal is ki tudta irtani az egész univerzumot, a többi hajót csak azért ugratta be a rendszerbe, hogy elterelje az aggrót a saját hajójáról.
Most viszont mivel már nem lesz direkt kontroll a kapitális hajók felett, bonyolítva lesz a helyzet... Ami nem rossz dolog a fentiek miatt.
A saját hajónkat (Albion's Skunk) úgy képzeljük el, mint a Darkstar One-t.
Azt is megkockáztatnám, hogy az egész X-Rebirth-öt a Darkstar One inspirálta. A hajót ott abba az irányba fejlesztetted, amelyikbe akartad, de ott is csak egy hajó állt rendelkezésedre. Az viszont bõven elég volt, mert minden hajónál erõsebb volt a megfelelõ szinten. X-Rebirth-ben valószínûleg nem lesznek szintek, tehát máshogy van a rendszer megoldva (több mint valószínû, hogy itt is kreditért fogod vásárolni az újításokat).
Aztán meg, ott van a csini nõi másodpilóta. Jó, mondjuk azt állítani, hogy azt csak a Darkstar One-ból vehették át túlzás, itt viszont a másodpilóta nem csak egy történet elem lesz, hanem õ fogja irányítani a hajód, ha te nem vagy benne, vagy drónozgatsz.
Amit eddig tudok róla szerintem nincs benne butítás csak célszerûsítés, sõt még további lehetõségeket adtak a játéknak.Az ûrállomás építés része is sokkalta életszerûbb lett/lesz. Amit egyedül butításként lehet értelmezni az hogy nem kormányozhatsz más ûrhajót de birtokolni és feladatokat adni nekik lehet. Én nem érzem szükségét annak hogy lecseréljek egy ûrhajót egy jobbra ,de átépíteni annál inkább így sokkalta személyesebb és egyedibb a hajó.Persze ez most amit mondok kicsit elrugaszkodik a játéktól/koktól ,de egy jármû teszem azt ûrhajó nem korlátozódik le magára a vázra azt simán át lehet teljesen építeni tuningolni, hajmeresztõen hangozhat de vadászból is lehet anyahajót építeni csak maga a vadász mint ki indulás elveszik. Ismétlem NEM magáról a játékról beszéltem az elõbbi mondatban csak megpróbáltam elmagyarázni hogy nem feltétlen butítás amit butításnak gondol az ember kicsit ki kell lépni a dobozból és máshogy gondolkodni, ha így nézed az elõzõ x játékok hajó specifikáció korlátozásai igen butítót és életszerûtlennek voltak.Az elõzõ x játékban sem volt lényegi rész hogy te irányítottad az anyahajót mert kb majdnem minden ágyú automatán mûködöt csak egy lomha dülöngélés volt az egész, sokak panaszkodtak ezért az egyhajós korlátozásért.Az hogy a kezelõfelület sokkalta kezelhetõbb kézre állóbb nem nevezném butításnak csak felhasználó barátabbá tették. Az X Rebirth meg még célt is ad a játékosnak , nem engedik hogy elvesszenek a sok táblázat rejtet menük ismeretlen gombok funkciók játék mechanikák sokaságában a készítõk szerint.Gondolom oktató része is lesz most már a játéknak de errõl még nem olvastam.
Hmm nem tudom, de még ha van benne egy csöpetnyi cel shading lenyomat is, engem nem zavarna; nem a grafika a lényeg. Az hogy játékba illik-e vagy nem, azt mint mondtam, az játék artista csapata dönti el - ha úgy döntenek, hogy bele illik, mûködni fog a dolog.
Egyszerûsítés? Butítás? Csupán haladnak a trenddel. Ugyanúgy ahogy a Terran Conflict butított a Reunionhoz képest, ez még butítottabb lesz. Persze attól még játszani fogunk vele ...
Ha kicsit visszaolvasol, láthatod, hogy pont emiatt aggódtam én is. Nem illik a játékba a cell shade, ez nem egy fos japán manga. Tomonor szerint kivették, de én nem így látom, mert a trailerben -pont az általad említett résznél, de az állomások belsõ nézeténél is-, nagyon sokszor látszik ez a rajzfilmes okádék. Ettõl függetlenül, ha a játékmenet jó lesz, túl fogok lépni reajta, bár ezzel együtt is rendkívül elbaltázott mûvészi lépésnek gondolom. Egyszerûen nem illik egy ilyen típusú játékba. A cell shade eredetileg a fos konzolok idiótasága volt, pici gyerekeknek szánt címeknél volt látható elsõsorban tömegesen (lásd vonatkozó wiki oldal). De ahogy elnézem a fejlesztési irányt, erõsen mennek az egyszerûsítés felé (pl. joypadot erõltetik és demózzák, hogy milyen könnyen irányítható 5db gombbal a játék). Vagyis egyre inkább az a cél, hogy az ostoba kölyök is tudjon benne könnyen lövöldözni. Csak sajnos az X eddig nem errõl szólt. Mindegy, amíg csak a grafikán érezni ezt a hatást, addig nincs baj. Ellenben, ha a játékmenetet is az átlag hülyegyerekhez szabják, akkor... ebbe nem szeretnék belegondolni. Én bizakodom...lehet ez még az évtized játéka is! Cel shade nélkül a grafika egyébként fantasztikus...
mellékesen számomra mint SZIMULÁTOR játék hangulatát totálba hazavágja ez a mesés képregényes cel shadeded grafika... az x3nak kétszer jobb grafikája volt, igen a videóban látni néhol igen jóra sikeredet és túl lépte elõdjét megjelenésben jobbára ha tüzetesen megfigyelem a videókat csak elszomorít a megjelenés pilóta fülke borzalmas mintha kartonpapírból lenne kivágva és egy szar festéknyomtatóval készült lapok lennének ráragasztva mint textúra. Remélem nem csak én látom így :(
Csak nekem tûnik fel hogy cel shadingelt az egész játék és csak az éles erõs színeknél(mint Mirror edge színei és nem,a mirror Edgeben nem volt cel shade, mielõtt valaki belekötne és kifacsarná) és fényhatásoknál tünik el a cel shade??? Ahol nagyon meglátni ezt, azt ebben https://www.youtube.com/watch?v=eNs1rdSkUi8 a videóban lehet látni az elején amikor a hajó rámpáját és a körülötte lévõ dockot mutatják meg amikor belép a pilóta fülkébe.
Itt most nem a joystickokon lesz a hangsúly, hanem az Oculus Riften :D
Az álabbi video volt már? Nagyon durva az egész, eszméletlen. Remélem, hogy a játékmenet is hozza az elvárásokat. Sajnos itt csak egérrõl és joypad-ról van szó, remélem támogatni fogja a TM HOTAS-omat is...
Valójában én sem rajongok érte, de a workshop tényleg jó. 1 klikkre lehet installálni bármilyen modot...Nincs összeakadás, nincs szenvedés.
"X Rebirth will be released for PC in Europe on the 15th of November 2013 and in North America on the 19th of November 2013."
Ezek alapján a videók alapján ez a játék valami elképesztõen kidolgozott lesz. Ez kb. 15 millió fényévre van az X3-tól is, de más játékot sem tudok, ami hasonlóan részletes (leszámítva a Star Citizent, ami még szintén messze van a megjelenéstõl). Talán régen a Freelancer volt ehhez hasonló. Nekem eddig nagyon tetszik.
Hát ez a videó... ez valaki elképesztõen durva lesz. Kidolgozott belsejû hajók és ûrállomások az X univerzumban? Elképesztõ! Nagyon várjuk!
Ne rémítsenek meg, nem gatlinget és shotgunt mondott, hanem gatling-like és shotgun-like weapont. Azaz azt magyarázta, hogy ez egy sörétespuska szerûen viselkedõ fegyveer, amaz meg egy Gatling ágyú szerû. A fegyverek hatását, viselkedését akarta valahogyan jellemezni.
Olybá tûnik, hogy az Ego minden igényt ki akart volna elégíteni ezzel a játékkal, ami elég ijesztõ! Engem leginkább a gatling és a shotgun szavak rémítettek meg. itt
Az X fanatikusok nagyjából elfelejthetnek mindent, amit eddig tapasztaltak, de ezt eddig is tudtuk. Amennyire komplex játék lett (lesz), akár még jó is lehet! November 15?!?! HA HA HA
Nekem pont a robbanások tetszettek. Végre van erejük mint a Nexusba, nem ilyen béna puffanások.