Megvettek... kilóra... Sokáig meg akartam venni a Dirt Rally-t, de inkább a virágbolti verziót használtam saját szórakoztatásomra... gyanús kezdett lenni, hogy nem jön hozzá semmi update, és egyre inkább kitértek minden ilyen irányú kérdés elől a facebookon is...
Hát ez volt az oka, ahogyan azt sejteni lehetett... az pár kocka ingame levett a lábamról!
Codies blog azt állítja hogy a Dirt Rally realizmusa lesz vegyítve a Dirt 2 -3 világával.. aztán majd meglátjuk.. :D
Ahogy irjak a hirportalok, junius 9 jon a dirt 4. Mivel nem azt irtak, hogy dirt rally 2, igy sajna nem bizakodom, de remelem kellemesen csalodom es csak a bejaratott nev miatt hasznaljak ezt.
Mesz par custom championshipet, felpakolod a szerelokre a perkeket max 4-5 szakaszbol fullra van upgradelve a gep... (de ha nincs meg meg az osszes szerelo slot-od, (Ha van ilyen, mar nem emlkeszem, akkor is 10 menetbol megvan kb)
Anno amikor masters fokozaton toltam, mindig volt egy a.i. ami hihetetlen idoket ment, de azert ot is le lehet nyomni egy full-os kocsival, némi gyakorlassal. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.01.25. 19:50:55
Na kivegeztem a Monthly live-ot tegnap este. Kicsit lehet elsiettem, de nem banom, tanulsagos volt, bejott nagyon! Megint jo keson ultem be a gep ele, azt rahuztam a vasat egy mini bukkanora, az meg radobott a falra, de vegul sikerult megusznom. :) Erre, a sok eszemmel benéztem a kovetkezo szakasz nevet es rosszra gyakoroltam ra. A jatek meg nem engedett kilepni, igy el kellett indulnom rajta nehogy diszkvalifikáljanak. Meg jo, hogy a hosszu stage-bol volt levagva, igy ismertem a terepet, viszont a kulonbozo idojaras(tapadas) miatt izgultam rendesen. :D Szoval volt minden. 2x megforogtam a levegoben, árokba szorultam, volt fa, fal, bucka, elmert kanyar/fektav, egyeni rekord, festek koptatas az ajton, minden mi szem szájnak ingere. :D
A helyezes ne tevesszen meg senkit a videoban, orulhetek ha top10-ben tudok maradni, jelenleg 10. vagyok az elso 6 szakasz utan, a tobbit meg nem erdemes nezni mert sokan meg nem raktak be idot. A 6. stage-tol a 24-esig pedig osszehoztam kb 1 percnyi hibat, mogottem pedig nagyon szoros volt a mezony. Nem volt rovid verseny 01:47:37.646 lett a total versenytempoban. Frissitettem a playlist-emet, 21 stage lett felveve a 24-bol. Bocs a minoseg miatt, par orszagban egyszeruen pixelesen rogzitett itt-ott. :/
Az idoket a kozossegi eredmenyek alapjan rendezi a jatek. Mivel a GroupB a legnehezebb kategoria, raadasul Monte Carlo-ban, jeges uton kell menni, igy a nagyatlag valoszinuleg max ment par restartot es be sem ert a celba, masok pedig ki sem probaltak. Igy szerintem, ott azert nehezebbek az idok, mert csak a kitarto jatekosok eredmenyei vannak atlagolva, ill. a nemet lehet jobban is fekudt neked. Azt meg megemlitenem, hogy a verseny utan az eredmenynel az elso AI neve mellett latni egy kis szamot, ami mutatja milyen "ligás" a csavo. Elit szinten mindig van egy masters szintu versenyzo is, azert megy o brutal idoket. Amugy ha jol tudom eleg top3-4-ben lenned hogy eloleptessenek mastersre. Amugy meg van minden tuning mar a vasra!? (bar gondolom igen ha masodikra tudod hozni. En is szivtam ezzel, az elitben.)
#2141 Koszi az infot, olvastam en is az oldalukon, de nem lenne bölcs elindulnom egy ismeretlen autoval, az Alpine-nal is kellett par szaz km, hogy jobban raerezzek. Raadasul csak elit szinten vagyok, igy a palyak felen meg 1x sem mentem, ami meg ok lenne, ha tudnam mi foghato még meg az autoval. Az AWD- kategoriara gondoltam, egy 95 Subaruval, mert a 2010 nem jon be annyira. Meglatom, lehet kesobb becsatlakozok csak gyakorlasnak. A top mezony eleg erosnek tunik, egy probakor utan nezve. Tobb kell oda mint csak a palyan maradni, jol toljak. Egyenlore nem az en szintem, talan kovetkezo szezonra kepbe jovok. :) Sok sikert az induloknak! Utoljára szerkesztette: COL_Bratt_Shaw, 2017.01.24. 19:33:57
Group B, Peugeot 205, Monte Carlo. Elite liga. Hát nem elmegy az anyjába ez a játék? Úgy megyek mint egy őrült, karcolom a kanyarban a falat, egy 10 kilóméteres szakaszon lever a víz. Erre kapok 20 másodpercet az első helyezettől. Mindig második vagyok. Most ennyire szar lennék (előző helyszín a német volt ugyanúgy elite liga/group b, simán első lettem). Hogy lehet hogy az első helyezett űr időket megy miközben mindenki más a sorban (köztük én is) ennyire lemarad? :D
Nem a karrier módban megszerzett autókkal lehet indulni csak a bajnokságban.
Important Notes: The Rally is from 23rd January 00:01 GMT until 29th January 23:59GMT. You must've finished and uploaded your time on the last stage before the end-time.
Itt ugye arra gondolnak hogy a miután beértél a program feltölti az időt a racenet-re, nem kell semmit manuálba beírkálni.
A Race Department-es bajnoksában indul valaki? Utoljára szerkesztette: Met, 2017.01.23. 14:33:00
Pont most beszelnek rola a redditen. Ugy adodnak ossze a szakaszok, hogy egy valos stage egy részét lecsipik es ket reszre vagjak. Ez a ket hosszu, ill. a forditott verzioval igy lesz 4 hosszu. Majd ezeket kettevágták még1x, igy lesz 2x4 rovid. Mar regi videok, de aki nem latta esetleg annak erdekes lehet. Valodi szakaszok VS Dirt Rally
Szep, meg most is a 10-ben vagy. ;) Jol felzarkoztal, latom neked is a gorog volt a leghuzosabb, azota csak jossz fol :)
Passz, eddig en is 2 hosszut vettem csak eszre. Mondjuk ez a rendszer segit sokat, igy az elso palya mindig a legnehezebb, utanna pedig tobb ismeros szakasz bukkan elo. Mondjuk lehetnenek elobb a rovidebbek, majd az ismeros hosszu inkabb.
na meg a palyavalasztas is jo abbol a szempontbol, javitsatok ki ha nem igy van, orszagonkent gaykorlatilag 2 hosszu szakasz van, aztan az van kette vagva es oda vissza lehet menni rajta, vagyis egy hosszu szakaszbol igy csinaltak 6 szakaszt jatekon belul. Most igy mindig egy utvonalon mesz a leheto osszes variansaban. A kovetkezo monthly meg siman lehet minden orszagbol a masik hosszu szakasz a 6 reszevel egyutt, igy egy teljesen uj kihivas lesz.
gyorsan en is leporgettem az utso 4 szakaszt. Belegondolva eddig egyaltalan nem ismertem a palyakat, jo moka volt vegig pattogni a finn palyan, amig nem idore megy az ember es nem kap idegbajt, hogy lepattog az utrol. A lengescsillapitokkal jot szivtam, hasznaltam a gorogbe beallitottat, az uton nem maradt az auto, aztan feltoltam az egekbe, igy mar jo volt. Vegul a versenyt a gyarival mentem, amivel szinten siman hoztam az idomet, szoval az en tempomnal meg nem nagyon mulik ezeken az aprosagokon az ido. Persze megint nem hittem a szememnek az idoid lattan, de ezt mar kezdem megszokni :)
Persze meg nem futotta le a teljes mezony a 18 szakaszt, de addig is jo latni magam a top10-ben, meg par percig.
Na beraktam ma a 18. szakaszt, par napja csinaltam ezen egy jo idot, de nem mertem annyira nyomni a live-on, igy is sikerult kozel azonos idot futnom. Mint mondjak a Rallyban, "Sokszor a lassabb tempo gyorsabb", foleg ezekkel az ugratokkal. :D
Ezen a palyan volt eddig a legtobb restartom, de a kezdeti nehezsegek utan ellege bejon Finland! Kemeny lesz ez majd a 2001-es Impreza-val. :) A nagyagyuk latom meg mindig nem mentek, lehet kivarjak a veget, hogy tudjak milyen tempot is kene autozniuk. (Mas bajnoksagokban nap mint nap latni az idejuket.) Jovo heten Monte Carlo, most mar tuti! Itt az elso 3 palya neve. ;)
[HUN]FaTaL #2129 Gondoltam arra is, de nem irok egy regenyt, amikor lehet a wifi nincs bekapcsolva es a telo mobil internetes halozaton keresztul probalja keresni a helyit. :P
A config fájl alapján a 20777 portot ki kéne nyitni a tűzfalon :)
En is tervezem felrakni a mobilra. :) Ötletem sincs eddig mit alithattal be, igy nem egyszeru segiteni. :) Ezt gondolom felraktad a gepre, android ip cimedet beallitottad az ini file-ban(telo app-ban latod a cimet) es a steam-es "hardware_settings_config.xml"-t belotted az alabbiak szerint.
Ezek utan, program futtat a gepen, majd androidon es indithatod a jatekot. Ez az alap, egy gyors kereses utan, de lehet mas a gondod!? lol Utoljára szerkesztette: COL_Bratt_Shaw, 2017.01.20. 20:52:12
Van olyan aki használ mobiltelot kijelzőként ? (Dashmeter pro vagy a HUD nevü appal vagy mással ) Ha igen segítsen már nekem , mert sehogy nem tudom összehozni.
Haha, jahh, ok meg nem mentek es ezek a sracok nem hiszem, hogy hibaznanak. Az elso helyen levo srac (14. stage) nagyon ugyes, nem tudom mennyit gyakorhat/gyakorolhatott egy szakaszra, mert tobb mint 2 perc elonyben van a masodik leggyorsabbhoz viszonyitva. O csak 2 naponta csinal 1-et, en meg ugy ra vagyok izgulva, hogy max 2 delutant huz ki a 6 stage. Most is 5-ot toltam az elso nap, viszont a heti utolsot most elrakom kesobbre. Persze nem annyira veszes, csak igy kicsusztam a lehetosegbol, hogy fogjak meg 1-2 helyet. A mogottem levokkel is nagyon szorosan alltunk, ugyhogy most mar csak rajtuk mulik mi merre. :)
Nyiri #2124 Jo kihivas a B group, en is rajta lennek, tenyleg teljesen egyedi, de annyi fele huz a jatek, hogy nem tudom merre kapjam a fejem. :D A 2001 Subaru Impreza-t vegre feltuningoltam, de menni meg nem is mentem vele, a bajnoksagban sem ertem meg vegig, nomeg itt vannak az online dolgok is. A kovetkezo valoszinuleg a Subaru lesz, ahogy az Alpine-nal is eszrevettem, kell min 500-1000km egy autoval, hogy jobban raerezzek. Ugyhogy jo is volt nekem ez a "havi online" mert visszahuzott az Alpine-hoz a 2000-res vasak elott. Valoszinuleg utanna beprobalom a "B-t" en is, mert a 2010-es vasak nem mozgatjak meg a fantaziamat.
Én elite ligát kezdtem B grouppal. Előtte a Sierra Cosworth volt. Azt imádtam. Peugeot 205-t vettem. Az első 30 próbálkozásra egy kanyart nem tudtam bevenni. Most ott tartok hogy az első rallyt megnyertem és nagyon megszerettem a kis mocskot. Teljesen más dimenzió mint az előzőek. Olyan gyorsan történik minden :) De jó buli.
Gratulalok szep eredmeny, foleg "ismerve" a B group-ot. Mentem egy probat par napja egy Wales-i palyan, hat kemeny nagyon, muveszet azt a vasat az uton tartani. Atom preciz pedal kontroll ill. kormanyzas kell mar csak ahoz is, hogy be tudj erni. Elso korben azt se tudtam hany ora. :D Foleg kuplunggal!
alma2: "nem egyertelmu szamomra a fekutrol a visszajelzes, leszamitva, ha kicsuszok es fanak csapodok, a mai napig erzesre fekezek" Ugy is kell persze, arra gondoltam, hogy ha latod, hogy nagyon siman ment a kanyar, kovetkezo korben ott megprobalhatsz nagyobb sebesseggel atmenni. Ha pedig fa van, az meg a masik veglet, de abbol is lehet tanulni. :D Igen az itiner bugos, ma en is belecsusztam, pontosabban belehuztam a kanyarba, de mondania kelett volna, hogy meg se probald. :D Az utem hibakat is eszrevettem parszor, nagyon zavaro tud lenni. "nincs e valami delta ido mutato" Nem tudom pontosan mire gondolsz, de en gyarkorlasnal, mindig "personal best-et" allitok be es ugy lehet latni melyik szektorban jottem ki jobban.
A csmarcell nevet latom meg sokszor, le a kalappal elotte is, stabilan sokszor csak masodpercekre autozik 1-2 nagyobb nevtol dailyben. Nem ide valosi esetleg?
Mint tudjuk, te sem tartozol a lassu verenyzok koze. Jo is volt latni az idoidet meg crew alatt, de olyan hamar rauntam, hogy csak na. Viszont itt erdekes lehet, pm-ben atkuldod a steam usered, akkor latom jatek alatt az idoidet, kulonosebb erofdeszites nelkul. Ha mar dirt, ha mar colin, most szurt szemet egy oldalon.
Én az előző Group B RWD weeklyn mentem a Mantával, nagyon jó volt. Egy két hibával, megforgás, lefulladás (kuplung+h váltóval azért nem mindig úgy adja ki még ahogy kellene :D) sikerült összetett 14. helyet hoznom amin nagyon meglepődtem :D
Racedepartmentes bajnokságon E30-al neveztem. Nekem nagyon bejönnek a hátulhajtósok itt, közbe meg sok ember nem szereti őket amit nem is értek :D Egyébként VFTS ladát én nagyon hiányolok a játékból.
hm, jo ez a kozos ido osszehasonlitas, bar az eladasi adatokat nem ismerve, azt gondolja az ember pc-n kellt el a legtobb dirt rally, hiszen azok uraljak a lista elejet. De lebontva egy napi challange-et: steam/ps4/xbox: 1909/3034/889 Ja hamarosan erkezik ps4-re is a vr tamogatas. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.01.16. 10:20:17
Tegnap letoltam az egyik daily challange-t, persze ahhoz sem volt meg az autom, hogy osszenezzem a nagyon gyorsakkal az idomet. Mar a nemet szakasznal alpine-nel is nagyon elojott az arkad erzesem, hogy annyira kiszamithato mi tortenik es hogyan, es annyira tag keretek kozott engedi mindezt kivitelezni, aminek a vegeredmenye ugyanaz, hogy a palya ismereten mulik szinte mar az egesz. Aztan beultem ebbe a 0 upgrade-es subaruba, komolyan majd elaludtam es azt a minimalis fickosagot is amit az rwd-s auto adott eltunt, amig nem lett full upgrade. Sajna annyira nem egyertelmu szamomra a fekutrol a visszajelzes, leszamitva, ha kicsuszok es fanak csapodok, a mai napig erzesre fekezek, na meg tulontul engedekeny ezzel a visszvaltok kettot aztan lelassit a motorfek, nagyon rantok a kormanyon es meg is van a kanyar. Par honap kihagyas utan, lassan a fejembe van az osszes palya szivatos kanyarkombinacioja, de ha mar ilyen szep telemetry-t csinaltak, pont egy ilyen felulnezetes palyanezetet betehetnenek a jatekba, ahol mondjuk kis szines zaszlokat, szamokat barmit huzogathatnal az uton, hogy mikor mit mondjon be, mert eleg egy szakaszon egy rossz "itiner bejegyzes", amibol boven van tobb is, es maris vege mindennek, vagy legalabb a gyariakat engedne arrebb huzgalni (idoziteni) mert neha lemarad a csoka... az meg nem megoldas, hogy elorebb hozom a teljes itiner bemondast a menuben, mert akkor meg a lassu reszeknel siet. Korbenezek nincs e valami delta ido mutato, (bar ha ghost nincs hogyan is mukodne) mert ha mar erzesre nincs meg egy szam sokat segitene, honnan sikerul jobban kijonnom, sajna a latvany keves hozza, hogy beloje az ember. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.01.16. 10:12:02
Csak mentem meg ket szakaszt a nagy karambol utan. Mindket futam eleg jol sikerult, 3 masodpercet sikerult felzarkoztam, viszont az elottem levo srac igy 2mp-rol, kozel 30mp-re ugrott, igy az osszesitettben nem csak o csuszott ki a markombol, de lehet paran be is tudnak fogni. Meg nem tudni, sokak nem raktak meg be idot, elonyom pedig nem volt olyan sok. Jovo heten Monte Carlo-ban lesz a rally, az meg talan még szivatosabb lesz. :D
Feltoltottem a videokat, sajna az obs-el mindig valami galiba van, most pl Finnorszag utan, ujra kellett render-elnem oket, csak hogy elmossam a pixelesedést. Igy nezheto lett, de meg mindig eleg gaz. Stage 16: link Osszes tobbi playlistben: link
Az szep gratulalok! Lehet majd a tobbiek is jonnek, csak nem raktak meg be az idejuket. Amugy a verseny utan kiszoktak adni a "cross platform leaderboard-ot" amiben benne vannak sorrendben a pc-sek es konzolosok is, bar ahogy latom csak a napi ill. heti eredmenyeket lehet megtalalni. :/ link
Eloszor en is igy voltam a Goroggel, de fel tudtam hozni kicsit vegul, de meg igy is kaptam 5-14mp-et koronkent a nagyágyuktol. Nemet meglepoen jol fekudt, viszont ez a Finn, szamomra eddig a legnagyobb kihivas, annyira sok a bukkano, konnyu elveszteni az autot. En meg hulye fejemmel, faradtan, rogton gyakorlas utan ramentem megint. +30mp hatrany egyedul a masodik palyan egy frontalis utkozes utan. Raadasul mar az elso palyan majdnem eldobtam, erre elkeztem a masodikat gyakorolni majd egybol live azon is. lol Majd feltoltom a videot, egyszeruen jobbra kanyarodtam egy bal kanyarban. Pedig ugyahogy vagtam a palyat, sikerult bemennem top10-be a trening alatt. Ez van, kar erte, 6 Nemet szakaszba kerult hogy 25mp-et feljojjek, erre ilyen konnyen adom.
Jahh en alapbeallitassal tolom, meg nem talaltam rendes leirast, csak egy kontrolleres paliét angolul. Elvileg az lenne a legfontosabb, hogy kezre alljon a vas es ne legyen alul vagy tulkormanyzott. Differencial "egyensuly", fek ero elosztas, illetve futomu/felfuggesztes beallitasok. Sok ido kene hozza palyankent, igy ezt meghagyom kesobbre. :)
"Viszont, Ha bratt_Shaw kozeli idoket mesz" Haha, koszi a bokokat! ;) Lehet azok a masodpercek 5-10 kanyarbol osszejonnenek, foleg ha hosszu "egyenes" koveti, csak meg kell talalni, hol tudsz tobb sebesseget atvinni. En ugy szoktam treningezni, hogy full gazzal megyek ameg 5-os, 6-os kanayarokat latok csak, es csak alacsony szamnal fekezek ovatosabban. Igy egybol kederul, hogyha az instrukciok alapjan vezetek, hol kell kulonosen odafigyelned, ez altalaban 4-10 pontot jelent a palyan, ill, par extra helyen, ahol nem art jobban odafigyelni. Bar ez bevihet a málnásba, ma is pont akkor hibaztam, amikor tranzba estem es ilyenkor kajak kiesik amit a csavo hadar az anyosulesen. Ez az egyik legfontosabb dolog, vegig fokuszban kell tartani amit mond/mutat, tudom, megse tettem.
Valtoval most bohockodtam en is, mert ennek az alpinenek olyan rosszul van szetosztva a fokozatai, hogy majd le fullad szegeny,1-2, 2-3 valtasnal, persze ezt szigoruan hang alapjan iteltem meg, allitgatva jobb lett, de idon nem javitottam ahogy neztem.
Viszont, Ha bratt_Shaw kozeli idoket mesz, netan jobban akkor erdemes elgondolkodnod a vad setupolason szerintem, mert ha jol emlekszem alappal megy, es kb utolerhetetlen par palyan, valahol hasonlo idoket megyek, de feltetelezem, ott meg csak egyszer ment :)
Na letoltam a 12 szakaszt (kozben megjott a masodik 12) Leszamitva egy 15 masodperces buntit, egy szikla es egy faval torteno kozosulest, eleg jol vegigertem. Beferkoztem a 30 ala. 30-nal mar vannak elottem assist hasznalok is, az meg minusz 5 hely lenne, ha azokat kihagyom.
Ami viszont szomoru, az elso szakasznal 82 magyar indult ez a 12. szakasz vegere 11-re redukalodott, amibol kormannyal csak 4-en toljak. Feltetelezem itt sincs osszemosva a ps4, xbox-szal jatszok, vagyis igy meg meglepobb az eredmeny szamomra.
Peldanak veve a gorog elso szakaszt, nem hittem a szememnek, hogy majdnem 20 masodperccel mesz jobbat, pedig le sem veszem a labam a gazrol :)
Sziasztok! Látom kissé megélénkült a fórum aminek örülök.Sajnos az Angolt nem bírom a Német oldalakon pedig kevés infót találtam az autók "helyes" beállításával kapcsolatban. Kérdésem hogy meg tudnátok osztani velem egy (képernyőmentés tökéletes lenne) adott autó pl:Lancia HF integralének a beállítását!? Persze jöhet más autó is,de valahogyan a fokozatokat és a diffit nem tudom rendesen eltalálni. A válaszokat előre is köszönöm!
Multkor lattam, de nem kattintottam ra, ott van rendesen! :) Az milyen kiraly lenne, ha mukodne az osszes leaderboard-al. A finom adatokat nehezebb ertelmezni, jatekon belul egy sima "ghost" eleg praktikus lenne extraba. A weben azt viszont konnyen lehet ertelmezni melyik kanyarban tudtal kevesebb lenduletet atvinni. Meg van szinkron gomb is, igy ha nem is mesz egyutt az adott emberrel, akkor is ra tudsz szinkronizalni egy adott kanyarra. :)
Megneztem a havas liveomat es osszehasonlitottam a 45-os idovel. Latszik egybol, amit emlitettem, hogy beauldtam rajtnal, de ettol fuggetlenul nagyon jo elso szektorom volt, a kezdeti kulonbsegtol eltekintve egyutt mentunk. :) Utanna viszont teljesen szetesett a futamom. :D
Kiraly, sok sikert a versenyhez! Nekem is be kell ujitanom par technikust, eddig nagyon elolcsoztam, mind 3-as osztalyu volt csak. Utoljára szerkesztette: COL_Bratt_Shaw, 2017.01.13. 02:57:56
ahhh, pedig mar jo reg ota benne van, de erre sem vettem a faradtsagot van telemetry adat, ossze lehet nezni barkivel az idot szepen rajzolva a palyat, gaz, fek kormanyszog stb infoval, nagyon allat! Kiprobaltam a mai daily challenget, de vr-ben atulni a masik oldalra (ford) egyenlo a hallal, aki nem szokta meg ilyen palyakon.
Kozben megvan a full renault 4 stage alatt, eljenek a perkek, a heten indulok elindulok a monthly-n.
Nezem, hogy milyen furol beszelsz, erre latom, hogy ez nem a havas palyas video, amire gondoltam. lol Probaltam megtalalni, de tobb szaz videoja van a sracnak. :/ Indulobol (stage1) 4592-van jelenleg. Stage 6-ot 1600 teljesitette, 1126 elkezte a masodik orszagot es 879 rakta be az idejet az osszes jelenlegi szakaszra. Van aki kiesett, van aki nem is fog tovabb menni, sokan varnak meg, de sokan nagyon ragyakorolhatnak.
Az egyik srac pl tobb mint 1 perccel vezet mindenki elott, de eddig csak 8 szakaszt teljesitett, szoval o valoszinuleg nagyon komolyan veszi, es 1-2 naponta, csak 1 idot tesz be, gondolom rakeszul nagyba. :D Ez is mutatja, milyen sokszinuen jatszanak az emberek. (vagy o csak alapbol verprofi :) ) Ilyen szempontbol en nagyon sok idot eldobtam Gorogben, a srac masfel percel volt gyorsabb nalam 6 szakasz utan. Eleg jol mentem, de az mas amikor annyira kiismersz egy palyat, hogy minden kanyart ki tudsz maxolni. En egyenlore nem hajtok erre, orulok ha top 25-be kerulok a gyakorlas soran, nomeg biztonsagosabb is live kozben. Top 10-es idoert menni kockazatos lehet. :) Vegulis az a cel, hogy viszonylag kenyelmesen erezd magad a palyan es hogy megtalad azt az 5-10 trukkos pontot ami megfoghat, ha nem tudod, hogy ottvan. Na latod en nem teljesen teljesitettem a sajat elgondolasom, mert 2x raktam tetore a vasat ilyen helyeken meg a 12.-ben egy kobe botlottam bele. :D De gondolom van olyan is aki csak nekivag, vagy alapbol mar jol ismeri az orszagokat, nomeg ki tudja meg hany csatlakozik a honap vegeig.
A monthly-t nem neztem, de az asszem tegnapi "daily live" kereten belul, legalabb 30-35 magyart szamoltam csak az aranyermesek kozott!! Szep volt sracok! Ez mar igen, jo volt latni, ahogy latom meg a Finn-ek, Nemetek ill. a Svedek nagyon erosek, de vannak sokan az USAbol, Kanadabol is. (nomeg sok mas orszagbol)
pontositok 867 indulo es ahogy nezem itt csak a birtokolt kocsikkal mehtesz, vagyis tuningolhatom fel az alpine-t miutan megvettem.
Nezve a monthly eventet 9 magyar is versenyben van, abbol harman toljak kormannyal. Eddig nem nagyon turtam a dirtgame.com-ot. Szoval mint egy vsr liga csak meg parszaz ember :) teljes indulo letszam jelenleg 288.
Korbenezek a videoi utan, hatha tanulok belole valamit, de amit linkeltel kulso szemmel pont olyan a mozgasa mint a regi need for speednek :) Meg a fuvet is kikapocslta, ami azert itt segit. Ezen a bajonksagon megint egy masik kocsi van nekem kimaxolva, megnezem azt amivel ti mentek, aztan lehet benevezek ra.
Az szep ido grat! Mondtam en, hogy egybol ra fogsz erezni. ;)
Amugy tegnap megtudtam tobbet az upgrade-ekrol es elvileg ha nem vetted meg az autot akkor "custom event"-ben a "-" jel ellenere full upgrade-el mehetsz, ha viszont megvetted, akkor csak ha feltuningolod sajat magad. Ennek foggvenyeben, ha eddig nem lett volna meg a jargany, akkor ennyit szamitott, friss fejjel nekiugrani meg 1x.
Az a "Pork" nevu srac, az egyik leggyorsabb versenyzo a jatekban, eloszor en se tudtam hova tenni a kiugro idejet. Neztem sok videot es a csavot istenitik a kozossegben. A daily challenge kereteben megkeresett engem youtubeon, gratulalt az eredmenyhez es irta, hogy a suly athelyezessel lehet igazan gyorsan menni es sok kanyarban en ezt meg is tettem. Jo fejnek tunik. Irtam, neki, hogy probalkoztam en azzal vegig, de a verseny masodik feleben szetesett a futam es csak kapszkodtam kanyarrol, kanyarra. :D Ő emlitette az upgrades tortenetet. Itt egy video tole, ha ezt megnezed, tudni fogod, hogy nem is kerdeses, hogy mennyire jol tolja. link
Befejeztem tegnap a masodik orszagot, Nemetorszagot. Igy all a rangletra 12 szakasz utan.
Jol mutat, nagyon szoros az eredmeny, de 2-3-an még meg fognak elozni valoszinuleg minimum, ők meg nem raktak be az idejuket a masodik orszaghoz. 3-at viszont megeloztem, osszesitettben. Total amator voltam Nemetbe, alig tudtam az uton tartani a vasat, eloszor a vizes utra akartam fogni, de kiderult, hogy csuszik ez mindenkepp. Viszont ahogy raereztem az iranyitasra, ill. a fekre, a tobbi szakasz mar joval egyszerubb volt.
Nem hiszem, hogy a harmadik orszagban is tartani tudom a top10-et, ha jol tudom Finn-ben lesz es nagyon jo palyaismeret kell, hogy vegig tudd tartani azt a szaguldo tempot. Mar Nemetnel is aggodtam, de ott az a szerencse, hogy buckak, faronkok nem tudnak meglepni, igy csak az autot kellett erezni. Az utolso Nemet szakasznal az egyik legegyszerubb kanyarban, nekicsaptam egy konek, jo makos voltam, hogy egyben maradt a vas. Felvettem, mind a 6 futamot, majd feltoltom egy playlistbe. ;)
Mivel kivancsi voltam, mennyit gyorsul a kadett a sulycsokkentestol ezert mentem par custom championshipet, hogy meglegyen a 3 upgrade a kocsin. Aztan a 2 hete belinkelt sved palyan mentem ahol 3::06 volt az idom, masodik nekifutasra 4 masodpercet javitottam rajta. Szoval ha direktbe nem is erzi az ember, de azert latszik rendesen az idoben az aminusz 90 kilo. Meg mentem rajta 3-mat es meg masfel masodpercet gyorsultam 3.00.5-re. De elkepzelesem sincs, ezen csalas nelkul, hogy mennek 2:45-ot.. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.01.11. 13:24:22
Itt az a trukk, hogy megtalalj egy olyan tempot ill. ivet ami meg "biztonsagos". :D Bar most mar latom, sok ember napi egy palyat csinal, igy kelloen ra tud gyarkorolni az adott szakaszra a "live" elott. Nekem eloszor az volt a fejemben, hogy egyben kell megcsinalni mind a 6 szakaszt. Gyakorlasnal is vegigmentem sorban, hogy ismeros legyen, amikor kell. :D Szelvedo Burnsben volt meg veszelyes amikor tort, ott aztan takart rendesen, itt a Dirtben viszont napsutesben a szelvedon levo por kegyetlen zavaro, sokszor alig lehet latni mi van az orrod elott, szivatos nagyon.
"eleg, ha egy embert szur ki maganak" Igen ez igy van, most is jo sok emberrel vagyok versenyben, megis csak 4-5-nek "tanultam" meg a nevet. Az mindig jo ha van nehany eros jatekos, hogy "huzza" a tobbieket. Sajat magunkat inspiralni sokszor nehezebb, holott, pont annak kene a konnyebbnek lennie. :P
Teljesen oszinte leszek. Nekem szerencse, meg a hivatalos verseny megtalalasa elott neztem a ligat es nagyon tetszett, teljesen be voltam sozva. A nevem es banki adataim nem szivesen adom meg, raadasul tagsagi dij is van, ami teljesen ertheto a nyeremenyek fuggvenyeben. Nekem viszont lehet idom sem lesz, valamikor nagyon suru a munka es hetekig fel sem nezek es igy nekem jobb ez a "tet nelkuli" versenyzes. Amugy is csak tanulgatom meg a palyakat. Valami sponzort kene kiharcolniuk a sracoknak es minimum az elso 3/6 honapnak ingyenesnek kene lenni, hogy bevonza a Magyar rally vilagot, aki rakap ugyis fizetni fog utanna. Viszont sponzor toborozashoz, kene a nagy tagletszam, kicsit felturbozni a weboldalt, kiemelni a korabbi nyerteseket valahol stb. En nem vagyok elereszve lével, de ha valaki beinditana a folyamatot egy nagyobb nyeremennyel, az lehet beinditana a lancreakciot, utanna pedig esetleges tamogatokkal mar teljesen mas szintre emelkedne a bajnoksag. (Nem okoskodok, tudom, hogy nagyon egyszeru elhinteni par nagyzolo gondolatot es teljesen mas megvasitani. Egyszeruen csak fasza lenne, ha..)
Anno a WRC5-hoz atment 3 top jatekos a crew-bol, eloszor a nyeremeny arrol szolt, hogy a nyertes mehet majd egyet egy igazi wrc autoval, egy 1-2 napos oktatas kereteben. Ismertem a sracot, nem egyszer versenyeztunk mar es dobott egy wr-t az elso napon a demoval. Ra is keszultem, hogy erre benevezek, Angliai ut a top16 jatoksnak ev vegen, es live-ba megy a helyszinen a donto, meg persze az esetleges nyeremeny remenyeben. Lekaptam en is az 1 palyas demot, kevesebb mint masfel ora alatt megjavitottam a wr-t 1.5mp-el, hibakkal. (kb6000 emberbol) (fent van a yt-omon) Erre fel kellett volna lelkesednem, de szamomra az iranyitas gagyinak tunt es hogy igy osszejott a wr inkabb lehangolo volt par perc tavlataban es egybol arra gondoltam, hogy "nincs az az eg, hogy egy nyeremenyert erre koltenem el a penzt, meg az osszes szabadidomet, amikor tudom jol, hogy a dirt rallyt inkabb szeretnem, raadasul egy kategoriaban lehet sem lehet a wrc-vel emliteni, nomeg 10x jobban bejonne." Dirtben a jatekosok ill. idok is teljesen mas szinten vannak, ez a jatek mar tenyleg ispiralo. Ezert is lenne jo osszehozni valami nagy Magyar bajnoksagot. Es itt nem kell hatalmas nyeremenyre gondolni, egy jo kormany, videokartya, akar egy rally oktatas, egy kezifek, valami ami nem tul draga, de tudod, hogy sok embernek inspiralo lenne.
Azt meg hozzateszem, hogy az ismerosom ott volt Angliaban a dontoben, igaz elbaltazta, viszont a fonyeremeny egy igazi auto lett a vegen, igy ha ezt tudom az elejen, lehet maskent dontok, egy auto megis csak egy auto, viszont az inkabb munka lett volna, mint elvezetes vezetes, az teny.
szerencsere vannak ezek a kozpontilag "rendezett" versenyek, vagy epp nem annyira szerencse, mert elhappoljak a hobby jatekosokat, ha jol ertelmeztem a tablazatot a tavalyi vsr dirt versenyt kb 10-en toltak vegig. Persze eleg, ha egy embert szur ki maganak az ember akit meg akar elozni a pontversenyben. Jo gyorsnak tunik video alapjan is ahogy mesz, vr-ben az ablaktores dupla halal, rohadt idegesito a felbevagott szelvedo. Valahogy a legtobb sokat probalt jateknal mar reg elmult a vizsgadrukkom, de ha dirtben elindulok akar csak a napi challenge-en, tuti jon a foldindulas, egszakadas, defekt, es minden ami keresztbe tehet nekem :)
Elindultam a "Monthly LIVE Challenge"-en, kegyetlen jó, teljesen más feeling, amikor nem tudsz a restarthoz nyulni. Hihetetlen nagy mákom volt, annyira toltam neki, hogy az első "stage" háromnegyede fele fordultam 1-et a levegőben. Fölkialtottam, hogy "neeeee!!!", erre visszaallt az útra. A bonus, hogy az 5. szakaszban megcsinaltam megegyszer, de ott is pont jo iranyba allt be majdnem egybol. lol El se hittem!! :) Az en hulyesegem volt, hogy a gyakorlast es a versenyt szunet nelkul toltam le, igy a masodik pördülést intő jelnek vettem és elraktam a 6. szakaszt holnapra.
Igy is eleg jo helyezest sikerult elernem legalabbis eddig. :D 5. helyrol indultam majd onnan visszestem 6.-ra, majd javitottam 5.-re, ott tartottam, majd 4. helyet behuztam az 5. stage-el. :)
Meglepett, azt hittem a top100 is necces lesz, viszont ha meg jol is csinalom a 6. szakaszt, mar latszik, hogy a jovoheti Nemetorszagban lesz, amin total amator vagyok. Mar egy top25 is szep eredmeny lenne, meglatjuk. A laza utfelulet jobban fekszik nekem.
Csatlakozzon aki szeretne! Kideritettem, hogy igaz hetente jonnek ki egy uj orszaggal, viszont akar honap vegen is megcsinalhatod mind, egyben. Mentheto reszenkent, csak nem indithato ujra. Szervizpark minden masodik futam utan van. Sok szerencsét és sikert a vállalkozó kedvüeknek!
Itt a masodik szakasz is, jol felhuztam magam, mivel az obs kifagyott, igy nem rogzitett a 3-5. kozott, igy csak ez a ket video van sajna, pedig eleg fasza futamok voltak. :/
Természetesen ez nem törvényszerű és én is szándékosan nem azt írtam, hogy cockpit nézetből kell tolni, mert embere válogatja, hogy ebből a nézetből, szélvédő nézetből, motorháztető nézetből, esetleg orr kamera nézetből tolja valaki, de a kormánnyal játszók jellemzően nem valamilyen chase camera nézetből játszanak. Megértem a hátulról tologatós kameranézet melletti érveket is természetesen de ettől még a legtöbben nem így játszanak. Kíváncsi lennék egy statisztikára is, hogy 100-ból hány játékos tolja így :) A magam részéről nem is tudok így játszani, mert természetesen próbáltam már én is, ha más nem kamera váltások során de valahogy nem tudom így irányítani az autót, más a sebességérzet, nem úgy érzékelem a kormányzási művelet autón gyakorolt hatását mint a korábban felsorolt nézetekből. Nyilván szokás kérdése és némi gyakorlás után ráérezne az ember de én szimulátorosabb irányba próbáltam ezt mindig inkább vinni és a motorháztető kamerát cockpit kamerára váltani inkább mint chase kamerára, az ezred másodpercek oltárán áldozva, mert tető vagy hátsó kamera némi plusz előnyhöz is juttatja, juttathatja az azt használó játékost főleg egy másikkal szemben aki nem ezt használja, hiszen jobban rálát az ívekre, a kanyarokra a kanyarcsúcspontokra, stb. nem véletlen, hogy picit komolyabb játékoknál multi esetén szerver oldalon be lehet állítani kötött kameranézetet.
Szokott innen indulni valaki a havi "monthly live challenge" bajnoksagon!? Most latom csak, hogy 4 orszagbol all es nem csak 6 stagebol ahogy tunt, hanem 4x6-bol. Gondolom akkor az elso heti futamot hetfoig le kene futnom!?
Szerintem ez így nem igaz. Én vagy motorháztetőből vagy valami szélvédőhöz kamerából játszok mindent(Ac,rf2,dr,ams, stb..), DE, van egy haverom aki nagyon sokszor ilyen hátsó kamerából megy vagy max tetőkamerából és jópárszor wr idők közelében van mind ac-ben mind DR-ben. És igazából meg tudom érteni. Mert ha nincs az embernek triple-screenje, rohadt nehéz biztonságosan menni(ez főleg olyan simekre igaz ahol konkrét verseny van egyszerre több emberrel a pályán) és hátulról meg nagyon jó rálátása van az embernek, hogy mi történik körülötte.
Köszi srácok az infokat! Belső nézettel játszom természetesen. :) Először 540 fokkal próbáltam, de nekem kicsit soknak tűnt úgy, hogy vissza vettem 450-re. Auto centeringet kikapcsoltam teljesen, ez tényleg sokat javított a dolgon! Mivel nincs viszonyítási alapom, ezért nem tudom megmondani, hogy mennyire nehéz tekerni a többi kormányhoz képest. Nekem nem tűnik annak. ( 10 évig szervó nélküli autóm volt. )
A lentiekhez még annyit, hogy természetesen kormánnyal nem hátulról tologatjuk az autót :)
ja meg annyi amikor anno megvettem az elsot, kellett vagy ket het, mig nem akartam kidobni az ablakon, mert nehezebb volt es rosszabb idoket mentem, mint billentyuvel az rbr-ben :)
Most meg annyira megvaltozott a dolog, ha elinditok egy jatekot es szar az ffb-je szamomra, ami 10 perc utan kiderul, egybol megy a kukaba. mint pl a project cars. Persze utana szarra modositgattak, tettek bele menubol mindenfele allithatosagot, de addigra mar reg nem erdekelt es min 50%-ban az elso elmenyes ocska fos ffb-je miatt. Szoval hamarosan maskepp allsz, majd hozza ezekhez te is valoszinuleg :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.01.06. 12:40:26
Hat ja, sokan leirjak a tutit, itt is assetto iracing stb forumban elolvashatod, de igazabol tenyleg az szamit, ki mit preferal. Ne vard, hogy az elso heten, vagy honapban tudod mar, mi epp a legjobb neked, tul sok uj impulzus jon egyszerre, bar amit az elejen megszoksz nagyban fogja befolyasolni a jovobeli donteseidet, de lehet pont ellentetes velemenyen leszel mint a legtobben. Aztan ahany kormany annyifele beallitas, szoval ha csereled, megint szokhatod meg ujbol. Szoktak irni a "kamu effekteket" kapcsold ki, damper spirng, vagy nem is tudom logitechnel hirtelen hogy hivjak, illetve amit mindenkeppen erdemes az az autocentering et kapcsold ki vagyis huzd le nullara, illetve kapcsold be, hogy a jatek allithassa. Majd a dirtben is kikapcsolod az auto kozeprehuzast es maris nem akarja mindig kozepre tekerni a kormanyt, ha pl egyhelyben allsz, vagy epp a kerek torik ki. Illetve nem vezet felre az akutalis tapadas mivoltarol ezaltal. Ezt minden jateknal igy erdemes, ami picit is komolyabbnak szamit. Ahogy nezem ez is tud 900 fokot. A dirtben, letezik softlock opcio ami elmeletben azt csinalja, ha a jatekban(valosagban) a kocsi kormanya mondjuk 540 fokot tekeredik, akkor a jatekban is addig porog. Mig a driverban 900-on hagyod. Ez mukodik a assettoban es mashol is. Na igen am de a rally mas vilag mint a palya autozas en sosem hagyom 900 fokon, mert eyszeruen keptelenseg megfogni bizonyos helyzetekben emiatt, mert nem tudsz olyan gyorsan reagalni. Ha jol emlekszem ennek a kormanynak meg alapbol is rohadt nagy az ellenallasa, gyorsan sem lehet tekerni, mint egy tm-et, vagy mast (javits ki ha nem igy van) itt duplan bejon, hogy a szar mechanikaja miatt, mindig van egy nagy ellenallasa es keptelenseg kegyetlen gyorsan porgetni. Szoval rajtad all hogyan indulsz neki, de egy sima 360 fokos fordulattal, gyakorlatilag elengedes nelkul tudod faltol falig tekerni ami sokat segit. Mondjuk en fixen a dirtben 540-en hasznalom. Mint az ujabb rally autokban tudomasom szerint. Aztan, hogyan melyik effektet mennyire adja at sok csuszkan tudod allitani, hogy mibol ereznel tobbet, aztan elobb-utobb az agyad, nagyon hasznos informaciokat nyer ki belole, ami nem csak az elmenyfaktort noveli, hanem segiteni is fog. De peldaul egy wrc6-nal ami messze nem ilyen szofisztikalt, ott mas beallitast mondanek, hogy hasonlitson pl a dirthez valamennyire.
Remek elgondolas, hogy a community idokbol szamolgatva lovi be a masters, elite stb idoket, az elso naptol tolom amiota hozzaferheto a jatek korai fazisban, de talan kicsit kesobb indult a racenet, bar nem vagyok biztos benne, na meg van, amikor nem tud bejelentkezni, a carriert meg akkor is tolhatod, bar letolteni az idoket es amig nem tud ujra bejelentkezni azt hasznalni sem egy nagy kunszt megvalositani. Mindenesetre, ha nem igy mukodik, kuldd el az otletedet a cm-nek, szerintem nem rossz, persze annyi szuressel megaldva, mert hat csalok itt is vannak, hogy a top 1-2 %-ot, automatikusan vagnam es szerencsetlenek is mindig vannak ezert a bottom 10-20 %-at nem vennem figyelembe ilyenkor. Illetve lehetne egybol a ki milyen kontrollert hasznalt alapjan is tovabb bontani.
Udv Jo az kormany, nekem meg egyszerubb volt hosszu ideig, amig meg nem vettem a g27-et par eve. Jatekelmeny ugyan ugy 10/10-lesz, foleg hogy eddig nem volt kormanyod.
Ha minden mas jo es csak az ffb-t szertetned beallitani, en azt javasolnam, hogy ugy lodd be, ahogy neked jobban kezre all, ill. kenyelmes. Jo ha erzed az eroket, foleg ha tetszik es szereted az eros visszajezest, viszont ha tul erosre van allitva, az belenyulhat az iranyitasodba, pontosabban megnehezitheti azt. Ha viszont tul alacsony akkor nem fogod erezni, amikor tapadast vesztesz es az auto megcsuszik. Ehez szerintem kell menned kicsit es ido kozben valtoztathatod a beallitast barmelyik iranyba, adni fogja magat. Sok sikert, es jo vezetest!
Megkaptam, felvettelek. ;) Jahh, igaz mennyire mas!? :D Nekem bejon nagyon, viszont ez a 70es vas nagyon kuzd a hoban, lehet hallani, hogy a motor vegig sikit vagy epp fullad a mar tulontul sok megprobaltatastol. Dombon fol meg azt se tudja mi van. :D Az Alpine nagyon fekudt nekem a 60asokbol, mar maga a gyonyoru cockpit megfogott es mivel hatso motoros, igy az egyedi sulyeloszlasanak koszonhetoen az is iranyitasa is kitunik a sorbol! A havi live bajnoksag (6 stage-bol all) pont a 60asokkal megy, gorogbe, meg 27napig teljesitheto, ugyhogy lehet benevezek majd oda. :)
90kg nem tudom mennyit szamit, de elonyt biztos nem jelent, nincs annyi lejtő ezen a palyan. Viccet felreteve 3:06 mar szep minden nelkul, siman bemennel 3perc ala az upgrade-ekkel. Amugy nekem meg visszavan 2-3 orszag az elit bajnoksagbol, szoval masters-en foleg egy regi autonal lehet eleg egy orszagot megcsinalni a full tuningert.
Szerintem rajottem, hogyan oszthatja ki a masters ill. egyeb idoket, akkor allt ossze amikor olvastam a 3:30-as becslesedet. ;) Spoilerbe rakom a tobbit, nehogy lapozni kelljen a masodikra az elozo kommentert.
A community delta az ugyebar az osszes jatekos atlagidejet jelenti, viszont vannak "tier"-ek is ahogy lattam ma, amikor visszajelzett "live challenge-es" idomrol a jatek.
A "top tier" az a legyorsabb 33% es amint a kepen is latni 3:33-nal indul a "middle", szoval valoszinuleg nem a Codi lotte be ezeket az idoket, hanem a jatekosok.
Ahogy ma tuningolgattam az uj Subarumat a bajnoksaggal, eszrevettem, hogy a sved palyakon tiszta vicc kategorias az elit ido. Tobbszor kiporogtem, buntit kaptam, tobbszol megallitott a hofal, de sokszor meg igy is 20-50mp-el voltam gyorsabb!! Mas orszagokban viszont inkabb csak szintben voltam vagy 2., 3. helyen! Persze mint irtam mar, nekem alapbol fekszik sved, viszont valoszinuleg a szopatos szukos hofalak miatt vagy korabban feladta a tobbseg vagy joval csokkentette a sebesseget, hogy berjen 1 darabban. Nem tudom, engem pont ez hoz lazba. "Egyszerubb" palyakon pont hogy konnyebben bealszok ill. hibazok idonkent, viszont a havas meg wales nagyon adja nekem, ra tud kattani a figyelmem. Pont a havasra meg a godros faronkos-re. Valahogy ezeknel elkap a rbr fless, annal volt hasonlo erzesem vezeteskor. ..es egyben magyarazza is mert erek el itt jobb idoket viszonylag konnyen, mivel masok pont, hogy megutaltak valoszinuleg ezen sajatossagok miatt.
Eszrevettem a hoszabb szakaszoknal a gyors reszeken (szektorokban) eleg szoros volt az ido, viszont ahogy beszukult a palya masodik feleben 5-10mp-bol egybol 30-40lett a vegere. lol Ellottem egy videot, (bar csak visszajatszas es a vezetes pont nem latszik benne :/ ) mert meglepett, hogy egy biztonsagos vezetessel (2 korai restart utan) osszesitett 144 helyre volt eleg, a 8. helyezet pedig csak 11mp-re van. (Es a Subaru-m meg fullra sincs tuningolva) lol Na erre a palyara meg visszaterek az tuti. :) Vannak orszagok ahol meg top2000-be se ferek be, viszonylag jol futott stag-el. :D
Amugy ez a 2001-es Subaru KEGYETLEN JO!! Megtalaltam a vasam egy idore. A turbo utan tenyleg teljesen megvaltozott! Ez mar hozza nekem a Burns-os emlekeket! :)
Üdv mindenkinek!
Úgy látszik vén fejjel kezdek meghülyülni és megvettem életem első kormányát! Egyenlőre csak próbaképpen, így nem akartam túl sok pénzt rááldozni ezért egy használt Logitech DFP-re esett a választásom. Viszont az FFB beállításokkal vannak problémáim. Mivel még nincs semmilyen tapasztalatom, nem tudom eldönteni, hogy az aktuális beállítás jó e vagy sem, mit lehet kihozni egy ilyen kormányból? A Steam-en és más oldalakon található beállítások között pedig olyan nagy a szórás, hogy gyakorlatilag bármit oda írhatnának. Ebben szeretném a rutinosabb kollégák segítségét kérni! Tudom, hogy nagyban játékos függő is a dolog, kinek mi jön be, de egy iránymutatásnak is örülnék! Próbáljam úgy állítgatni, hogy minél realisztikusabbnak érződjenek a kormányon fellépő erők vagy teljesen más dolgokat kell figyelembe vennem? Előre is köszönöm!
na mentem par kort az opellal gyorsan. Igen sajna 0-as szintu, de mig pl a 70-es evek autoinal az upgrade kimerul abban, hogy ket lepesben csokkentheto a suly, azt hiszem az opelnal 90 kiloval, addig a wrc eseteben lehet engine-t upgradelni es ket lepcsoben turbot. Na ott erosen erzodott a bajnoksagban, hogy nem ertem utol a mezonyt, amig nem volt fullra upgradelve a kocsi. jo reg mentem hatso kerekessel faltol falig 3:20 lett elsore, aztan meg most mentem parat, 3:06 lett. Jo lenne tudni mennyit szamit az a minusz 90 kilo. Ami szomoru hiaba van tobb mint 2 millio penzem, hiaba nyomtam continue-t a vegen nem restartot igy nem fejlodik a kocsi, pedig aztan tele vagyok szerelovel... Na ez mar tenyleg nagy faszsag. Illetve most gondoltam bele a masters idot ami valami borzasztoan sok talan 3:30 korul van, kocsinkkent valtozik, szoval mas tipussal lehet jobban sziv az ember a'la wrc. Aztan most vettem eszre a master idot at lehet allitani community delta idore is, de az valami nevetsegesen sok ezen a palyan 3_47, ha jol emlekszem. Mindesetre az elso rajtnal azt hittem all a kocsi, annyira mas vilag a wrc-hez kepest :) Tenyleg teljesen mas, mar el is felejtettem. Ja ha steamen felveszlek akkor direktbe lehet latni az idodet a friends listaban jatekon belul. kuldtem invite-ot, vagy hogyan hivjak. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.01.05. 23:21:26
Epp most akartam megnezni en is. Sajna eleg bosszanto, mivel igy az elso bajnoksagban ("event-ben") uj autoval mindig hatranybol indulsz es vegezhetnek harmadik, 4. helyen is a gep ellen, igy viszont a sok eszemmel tuleroltetem sokszor, csak hogy zold maradjon az idom. :D Godolom ezzel csak meg akanak ismertetni az auto iranyitasaval ill. extra jatekidot generalni. Ha minden igaz egy teljes bajnoksag eliten vagy masteren teljesen feltuningolja az autot. Mindenesetre tanulsagos, mert eszrevettem, hogy wrc temponal mar nem annyira az auto viselkedesere koncentralok, annal inkabb a palyara, igy par restart-al itt-ott egesz jo gyortalpalo a gyorsabb mezonybe lepeshez. :)
Hat epp most nezem, sajna nem igy van, tudom valasztani az opelt a quick rallyban, de mivel a karrierben a forddal mentem, az opel 0-as szintu nekem. A kocsi valasztas kepernyon latni, hanyas szintu eppen. Utoljára szerkesztette: alma2, 2017.01.05. 22:47:47
Én csak quick rally-ban próbáltam a vasakat, remélem hogy a max szinten voltak nem alapon :D Mindig is utáltam minden játékban ezt az upgrade hülyeséget, van egy adott specifikáció egy autóra az közel mindig ugyan olyan, kivéve mikor idővel amikor leamortizálódik, ha nincsenek időben cserélve az alaktrészek. Kivétel talán a Gr.A-s Lancia Delta amihez annyi féle alkatrész fejlesztés létezett hogy ember nincs aki meg tudná számolni :D
RBR-be az NGP-s plugin az nagyon mássabb lesz mint az alap RBR, nem lehet mindennel úgy és annyit csúszni keresztbe, összeségében lágyabbnak érzem a futóműveket, viszont van kézi RWD kocsikban, nem hal meg a motor egy fél szakasz után a B-s kocsikban szóval van sok előnye. Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2017.01.05. 18:44:45
Az fontos, hogy fel legyenek upgradelve a wrc autok eg es fold az alap verziotol. Bar a quick rallyn, hirtelen nem is tudom, hogy az alap, az eppen aktualis szinten levot, vagy a max-osat adja, mindenesetre amikor mentem a bajnoksagot, sok-sok masodpercet hoztak ezek az upgradek.
Hirtelen amikor raneztem a videodra es lattam het perc, mondom nincs az a lassu auto, hogy ennyi legyen barmelyik palya a sved rallyn :) Aztan megvilagosodtam miutan beletekertem.
Gyakorlo futamon csinaltam 58-as idot, majd latod, de abban is volt hiba boven, igy egy 52-54-et siman el tudok kepzelni, viszont a srac az ugyanaz a ranglista elen, aki itt is nyert, o olyan 45 koruli idot jegyzett ott be. Ufo a csavo. ..es valoszinuleg a beallitasai is jofelek a vason.
Powerslide-ra nem is azt mondom, hogy a Burnsos a real, csak csuszhatna egy picit jobban dirt-ben. :P Az meg hogy melyik a legszivatosabb palyak szempontjabol eleg csaloka, mint irtad a Burns miatt vetted meg a kormanyod, igy az siman lehet, hogy beleegett az emlekezetedbe olyan elmeny volt. (hardkodolva lett :D ) Nalam itt a Dirtbe a Sved ill. Wales palyak alapbol nagyon fekszenek, elsokre is eleg jo idoket tudtam menni ratuk es az autot se dobtam el olyan sokszor. Persze WRC-vel idore menni mar mas kerdes lenne valoszinuleg. :) Megvettem a 80-asok utan a 2010-es nagyvasakat, de nekem mar tul jok azok a fekek, felfuggesztes, nem olyan elvezetes mint vartam, majd egyszer azert ramagyek. Viszont ma kapartam ossze a 2001es Subarura, na az mar eleg bejovos, (es itt meg fekezni is kell :D ) bar remelem a turbo upgrade-el kicsit erosebb lesz 2ben, ill. 3ban. Eleg feelinges! Majd ha mar nagyon kenem a palyakat megveszem a 2010-es autoparkot is.
na majd futok vele egy par probat, mennyire tudom megkozeliteni, de jellemzoen csak a wrc-vel megyek, ha vezetni nem is tudom oket, de legalabb azt jo gyorsan tehetem :)
Tegnap olyan autoval indult a Daily Challenge ami nekem is megvolt, igy vegre ki tudtam probalni. Sikerult a fo oldalon kepviselnem kicsiny orszagunkat :)
9. helyre volt eleg, de en kerek elnezest mert a kezemben volt akar a masodik, 3. hely is, de bealudtam es teljesen lemaradtam a startrol, igy extra olyan szintu ideggel vezettem, hogy parszor majdnem el is dobtam a vasat. :D Konnyu itt megakadni a hofalba nagyon. Az elso helyen levo csavo teljesen mas ligaban jatszik, lattam mar tobbszor a nevet, nagyon jol is vezethet, meg az autobeallitasok mestere is valoszinuleg. Ajanlhatna valaki nekem egy jo leirast ezzel kapcsolatban, mert en defaulton hasznalok mindent egyenlore.
Hogy teljes legyen a story azt hozzatennem, hogy este 11 utan vettem eszre a versenyt es nem zajonghatok hajnalig a kormannyal, igy picivel tobb mint egy oram volt kb "felkeszulni", igy valoszinuleg a kesoi ido segitett bealudnom be a startnal, mar nem volt 100as a fejem, inkabb az alvason jarhatott az eszem. Itt a vid is bar nem tul fenyes a fennakadasokkal. Link
Szerintem, nem sok esely van arra, hogy valaha egyforma idoket toljon valaki gamepad, full assist vagy kormany assist nelkuli iranyitassal. valamennyire meg lehetne csinalni, csak melyik fejleszto fog ezzel addig kiserletezni amig 1 darab ember hasonlot produkal, aztan ez minden embernel mukodjon kb kivitelezhetetlen. Viszont emlekszem, Ac-ban a regi idokre, rengetek rekorddal az rsr livetiming-on, anno es akar most is megnezve az idoket, szepen a kormanyosok koze ekelodnek bele a gamepados emberkek. Sot anno meg itt a forumban is egy gamepados emberke elverte a kormanyosokat assist nelkul ritka kivetel(mar amennyire gondolom a jatek engedi kikapcsolni ilyen esetben), persze a monzan, talan a regin, ahol kb 4x kell faltol falig tekerni a kormanyt es ennyi. Szoval lehet talan azt mondani, ac-ban eleg jol osszedrotoztak ezt a reszt, hogy kozosen tudjanak csatazni, de majd valaki megcafol, ha nem igy van.
Na de visszaterve a tegnap emlitett idore amit futottam mondhatni elsore, australia greenhills palya volt 23 seccel javitva a gyari idot. Abban biztos vagyok, hogy erre eddig sosem voltam kepes ennyi kihagyas utan. Persze ra lehet fogni a wrc6-ra is, hogy megedzett, felkeszitett az rbr-re :) Most, hogy mind a harom jatek a fejemben, kezemben van, azt kell, hogy mondjam a dirt rally palyaja a legszivatosabb, mert menve rbr-ben, akar australiaban franciaknal, hogy a japan ultraszeles atvagok barmin a szep mezos palyait ne is emlitsem, kozel sem olyan szivatosak, es szukek mint a dirt palyai. Valamelyik sved palyan a dirtben, vert izzadtam,(neki futottam vagy 20x) mire elvertem masters fokozaton. Bar itt kozre jatszik az is, hogy nagyon nincs kiegyenlitve, melyik palyan mit kell hozni, mert azert az a jellemzo, hogy siman verni lehet a masters idoket elso nekifutasra, annyira "lazara" vannak veve. Volt egy ilyen tendencia erzesem, ahogy jottek ki az uj szakaszok egyre konnyebbek lettek, nemet finn, de ugye a sved talan a legutolso, ami miatt nem teljesen igaz a fenti gondoloat, bar kivetel erositi a szabalyt.
A powerslide-ot emlitve, tegnap az oldalso ablakon kinezve teljes kanyarkombinaciokat, csusztattam at az rbr-ben teljes konnyedseggel, szerintem ez is messze van a valosagtol, volt olyan erzesem, mintha azert madzagon huzna valaki a kocsit, mert mindig vissza lehetett hozni egyenesbe, ha csak az alja nem akadt fent valamin.
Nem hogy csak jobban csuszkal murvan a Burns, ugy be lehet usztani egy kanyarba mint a meseben. (lehet itt a Dirtben meg csak en nem erzem annyira a "powerslide-ot") Nagyon ott lehet VR-el, en anno (10+eve) kiprobaltam az eldobhato ket szinu 3d-s szmuveggel es mar attol kesz voltam, ahogy az utak melyseget lehetett latni a kanyarokig. :)
A Dirt jo game, igen meglepo, hogy nem szineztek jobban ki a palyafelhozatalt, nem is 1000 uj palya kene csak egy kis valtozatossag, ill. kevesebb ismetles orszagon belul. Kicsit csalodas volt megvenni az uj kocsikat. A 60as, 70es evek nagyon jok voltak, majd tegnap ugrottam 2000 ill. 2010-re es ott mar annyira stabilak az autok, hogy igazabol inkabb arrol szol, hogy ismerd a playat es tudd hova fer be milyen sebbesseggel, minthogy a gepeszkedesrol. (es itt rimikus "kanyarvaltasra" gondolok mintsem, ketsegbeesett kormanytekergetesrol :) ) Nem lehuzasbol irom, mert ettol fuggetlenul igy is elege ott van a game, masreszrol latszik a redditen is a tulnyomo tobbseg nehezebb iranyitast (ill. toresmodellt) szeretne latni a Dirt2-ben es egy panaszt ill. ellenreakciot sem lattam ezugyben, ami azert beszedes. Tudom ezek az uj kocsik mar komoly felfuggesztessel es uj tech-el vannak epitve, de ha igy tunek menni egy valodi autoval mint a Dirtben megyek 20 ora jatekido utan egy alacsony/kozepmezonybeli wrc csapatban is megallhatnam a helyem. Haha lol (holott tudom, hogy ez messze van a tenyektol) Persze lehet, hogy csak en vagyok regimodi es a regi idok gepei jonek be inkabb, nincs nagy tapasztalatom uj rally vasakkal, Burnsben 2003-as Subaruval mentem, kb az a legujabb viszonyitasi pontom.
WRC6-ot nem probaltam, ugyhogy ez felig meddig fikcio lesz, de videokbol ugy tunik megha jo iranyba is valtozott a jatek azert meg messze van. Vezetesi segedletes gamepad jatekosok vezetik a vilagranglistat, most neztem a srac uj vidojat es hallni hogy milyen durvan kezeli a "pedalokat", megis 7000 emberbol elso helyen all. Ha jol tudom a Dirt-ben segedlettel eleve nincs eselyed assist nelkuli "jo" jatekosokkal szemben, nemhogy gamepaddal extra. Nincs nekem bajom meg a billentyus jatekosokkal sem, viszont ezt a wrc-s sracot kerdeztek a Dirt-rol es az volt a valasza hogy gamepaddal gyenge az iranyitas, ("poor handling") amivel ratertunk sok autos jatek egyik fo dilemmajara, magyarul, hogy minden beviteli eszkozzel ugyanazt az idot lehessen futni, ami egy reszt "jogos" viszont nem is kerdeses, hogy egy kormanyon sokkal pontosabban es kiegyensulyozottabban lehet megtalani xy kormanyszoget. Ameg egy joy-on 1 mm-es tevedes 20-30fokot is jelenthet, addig egy kormanyon ekkorat hibazni sokkal nehezebb. Persze sim szeru jatekoknal ez azert ritkabb dolognak szamit, de sokakat elfelejteti a tenyrol (mint ezt a sracot is), hogy azonos eredmenyekhez a szamitogepnek kell kipotolnia a vezetesi (input) hianyossagokat, foleg pl billentyuzetnel. Nahh jol elkalandoztam. :D Remelem, lejott valami abbol amira utaltam, nem csak panaszkodasnak tunt, mert az az utolso dolog amit ebbol ki szerettem volna hozni. :)
Ja meg annyi, hogy igy az rbr-re ulve, nem ereztem azt, hogy vert izzadnek, hogy az uton tartsam. jellemzoen jobban csuszkalt alapbol murvan, de itt is annyi erdekes jelenseg volt, mint a masik ket jatekban, jol foghato volt a kocsi, persze finomabb fekadagolast igenyelt, mint a masik ketto, de siman csak mellejuk helyeznem, nem folejuk es foleg nem is sokkal jobban. Persz elelt 1x ev kozben, igy ciki a mai jatekokra nezve, de itt is erdekes megoldasok voltak, szigoruan a gyari fizikaval nezve. Na majd holnap jon a mod.
Ahh, nagyon jo otlet volt ez a reklam, a wrc rbr topik ugyis halott. gyakorlatilag az rbr miatt vettem anno kormanyt, egyutt nottem fel vele, megsem inditottam el komolyabban mar tobb eve. Persze neha van egy kis fellangolas, de hamar alabbhagy. Na de amiert irok. 2 hete csak a wrc6-tal autokaztam, a palyak minosege, valtozatossaga egy orszagon belul, messze jobb mint a dirt-e.
Ami az iranyitast fizikat illeti, pont annyira jo, vagy forditva nezve rossz, mint a dirt rally, persze mindegyik a sajat problemaival. Az orult szagoldozast csuszkalast mindketto atadja. Betonon sokkal elvezetesebb a wrc6, murvan meg egyformak. Itt mar nem azzal kell szamolni, hogy gagyi arkad, vagyis 0 fekut, es vakum a kocsi meg az aszfalt kozott, A'la dirt 3 es tarsai. Ebbol a szempontbol teljesen egyenrangu mar a ket jatek. Sot a wrc6 ban van egy csomo vizfelfutasos resz, szakaszon belul sokkal tobb ut tipus valtozas es a jeges palyan ott is konnyu faltol falig csapkodni. Amiben arkadabb, az a sokkal kevesbe hepehupasabb utak (par mexiko eleg jo es nagyons szivatos) szelesebb utak, illetve az ut es kanyar melletti resz sok helyen ugy van kialakita, hogy ne legyen instant halal, vagy megfog egy korlat, vagy van hely visszakuszni az utra. De nem is tamaszthatja ala azt jobban, hogy teljesen kompatibilisek "fizika" teren egymassal, hogy mindegy melyikkel kezdek el jatszani, atulve a masik jatekba, ugyanugy hozom azt a szintet egybol amit tudtam, nincs oras fel oras atszokas, mint barmelyik "arkad" es kevesbe arkad jatekok kozott. tehat x ora wrc6 utan, atulve dirt rallyba, elsore verheto masters fokozaton a gep. Ez pl dirt rally es rbr eseteben mar nem mondhato el, igy logikusan wrc6 - rbr eseteben sem. Legalabbis idaig igy volt.
Na valamiert vagyis pontosan tudom miert, eddig ra sem kerestem, az rbr-re, hogy megy-e vr-rel, hiszen nagyon sok fejleszto szajkozta dx9 stb nem megy, es egy 13 eves jateknal, foleg fejleszto hijan miert is menne. Persze mar tobbszaz kis indie jatekfejleszto racafolt ezekre az nyomoronc nagy cegekre, illetve a Kunos benazasara is, hiszen konkretan napokon belul megjelentek hozza a jatekaikhoz a patch-ek, ami utan mar elvezhetoek voltak vr-ben es pazar minosegben. Nem beszelve, a maganyos hobbi programozokrol, akik 0 gyari tamogatas mellett megcsinaltak a vr tamogatast kontrollerrel mindennel egyutt, pl gta V. Na itt jon kepbe az rbr, mert egy lelkes finn srac csinalt hozza vr tamogatast, es olyan minosegben, hogy a codemasters(ami sokkal jobb mint az ac tamogatasa) is elbujhat mogotte. Szoval ma delutan mentem par kort rbr-ben, vr-rel. A palyautos jatekoknal is ad elonyt, hogy teljesen el tudod magad helyezni a terben, na de egy rallynal, valami hihetetlen elony, benezel a kanyarba, elore latod a domboldalon az utat, aki ismeri az rbr-t, bar most csak hirtelen gyari telepites volt fent(mindjart felteszem a legujabb rallysimfan plugint) gyakorlatilag 2-3 probalkozasra egy francia es egy ausztral palyan vertem a gyari legjobb idot, ami alapjaban nem egy nagy teljesitmeny, némi gyakorlas utan, de az elobb emlitett ket het wrc utan, gyakorlatilag restelve lett az agyam palyaismeret, fizika teren, illetve min 1,5 eve inditottam el utoljara az rbr-t, siman sikerult, 2-4. nekifutasra.
Szoval innen csokoltatom es megy is a donate a sracnak, az osszes hazudozos vetitos, leszaromos nagy kiado, fejleszto meg rohadjon meg.
"A 2000-es évek második felében éveken át a C4 és a Focus WRC rivalizálását láthattuk, hát most ezt fogjuk feleleveníteni."
Elég votl akkor látni, nem kell feleleveníteni. A Subi 2002, Focus 2001 párosítással jobban jártatok volna szerintem.... Egyébként nem értem a Focus01 miért karbon lámpát kapott előre, mert igazából nem is volt olyan sose benne, mivel 2002-es fejlesztés....