Dirt rally 1-ben sok autohoz kotott napi challange volt.(amit jatekbeli penzert vettel meg), itt valoban eddig nem, ahogy tapasztaltam, de akkor ez mi? Ide nem enged be, csak season 3-mal. Pedig r5, ausztral. ja meg 20 percig lehet ellenorizni, de gondolom most mar folyamatosan telepakoljak ilyennel.
Igazabol auto van dogivel, ahogy nezem a regi szakaszokat pl germany meg 3,5 euroert lehetett megvenni. Igy gyarkolatilag 7 euro, csak majd szepen irogatni fogja a daily stb challengen biztosan, hogy nincs meg a megfelelo content. Erre biztos ugyelnek majd :)
Azert nem aprozzak el, a season 3-4 amiben gyakorlatilag ket regi szakasz kerul majd bele,(meg par auto) gorog, finn, 30 euro es a deluxe-os tulajoknak mar nem jar.
vauu, sikerult megkerulni a problemat, minden kihuz, csak a kormany bill marad. A jatekot elinditom, akadozik, bedugom valamelyik cuccot amit azonnal felismer a jatek, pl kezifek, valto. A jatek meg mindig laggol. Majd kihuzom es az akadozas megszunik. Mindezt jatek kozben a versenyen!
Ahh jatszottam vagy ket orat, mintha uj jatek lenne, hatalmas idoket mentem (magamhoz kepest) vegre nem azon problemaztam, hoyg kifolyik a szemem, meg ugral a kepernyo, ugye a hasznalhatatlan argentinaban, hanem csak mentem mint az allat, gyak szinte hibatlanul, minden erofeszties nelkul! Na tudom mivel toltom mostanaban a szabadidom! SEmmivel sem rosszabb vezetni a dirt -nel sot, sok helyen csomo fejlodest lehet erezni.
ui: persze most mastol folyik ki, a fenyerot pl egy lengyel palyan 0-ra kell vennem, hiaba van hdr hack rajta. mert ugy vilagit az utttest, a homokos uj zelandrol nem is beszelve. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.08.20. 00:11:31
mindegy igazabol, a vicc, hogy ha bedugom a kormanyt, vagy a valtot, vagy a kezifeket, barmit amit a jatek felismer es hasznalna, ekezd akadozni a jatek. Csak most olvastam utana, hogy dirt4 ota letezo problema ez, es csesznek megcsinalni, ha kihuzom a kormanyt, egybol megjavul a jatek... bekaphatja a codmasters.
Nem neztem mindegyiket, mondjuk az szomoru, hogy total nincs figyelve a poligonok max szama, nem kapcsoltam be progit, hogy irogassa, de vannak olyan reszek pl lengyel szakaszon, ahol kb leall a jatek ugy ugral. Meg angol szakaszokat neztem amiket atemeltek ugye a regibol, annal nem volt ilyen gond.(De ezzel meg minek menjek itt, amikor a regiben is megvan ugye) Varunk egy-ket hetet, hatha veszik a faradtsagot es utana neznek, javitjak. Viszont progirt bekapcsoltam, neztem minden esetben megvan a fix 90 fos, semmi reprojectio, de megis ugral pl masodpercenkent egy ausztral szakasz. Az nem lassulgat, csak ugral.
pedig izzik a codemasters forum es sok mas hely is, hogy gyakorlatilag jatszhatatlan, mindegy mit csinalsz. kiveve azoknak amit lent irtam, a maradek meg vak es immunins :) (persze a jelenlevok kivetelek :) ) sot mar csinaltak hivatalos bug riporot oldalt is, bar az annyira meg nem porog. steamen ott a link.
ja itt van csak minek :) jatszatatlan vele, mindegy hova allitod, valamit nagyon eltoltak a steamvr-es verzioval,plusz hianyzik belole a native oculus tamogatas. Egyedul elvileg az oculus store-s megy jol rift-tel. A tobbi jatekos egyelore dogoljon meg. (Azot amar jott egy patch, de ez a resze nem valtozott.) Pedig tegnap elkapott a gepszij, vegre elmeny volt menni vele. igy megy a steames verzio, mindegy hova es mit allitasz na es mindegy mivel probalod. dirt 2 vr
A steamstat szerint a Dirt Rally-t napi kb. 600 játékos röffenti be valamilyen szinten a Dirt Rally 2 cirka 900-ával szemben, ez már első nekifutásra elég indok a miért részleteit meg már úgyis mindenki tudja.
Itt a valasz a codemasterstol, ma szurt szemet. Elokaptak a jo oreg grid-et. A kepeken valamelyik palya egy az egyben ugyanaz, mint 10 evvel ezelott, nem tudom mennyi uj tartalommal jon, az nem derult ki szamomra grid
De szerintem sokaig lehetne sorolni mit tudna meg fejlodni a dirt rally, ha csak dirt rally akarna maradni. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.05.22. 10:28:32
Pusztán komiki vágta le miről van szó, többiek személyes támadásnak vették a kommentemet. Miért ne lehetne egy korrekt terep rallys része a DiRT univerzumnak - ugyan ezzel a nem felvizezett fizika motorral. Nagyon jó lett a mostani DiRT Rally 2.0, de innen merre tovább. Egyrészt az ára szerintem igen magas ahhoz képest mennyi content van benne, másrészt mi lenne a következő iteráció? Ugyan ez csak grafikai tuning?
Szerintem GTL lesz az, régi szép idők :) Esténként jó futamok voltak itt SG-n. rF HistoryX-ban szerintem én nem mentem online futamokat, legalábbis nem emlékszem rá, offline keveset mentem vele.
El lehet ezekkel marhulni nyilván de ha egy megáll a játék a lábán csak rali tartalommal kár felvizezni mással. De nyilván van aki a fröccsöt szereti van aki meg csak magában issza a bort. :) Egyébként nagyon ismerős a neved, nem versenyeztünk mi valahol online? :) Kb az ókorban? GT Legends vagy rFactor HistorX?
Stadium truck van az Automobilistában, és nagyon jó vele menni, kár, hogy nem népszerű. De pl az iR-ben lesz majd hasonló. Ezekkel a kreténségek tipikus olyanok, amikkel marha jó élvezetes versenyeket lehet menni, pl. dirt oval is ilyen.
Próbálkoztak ezzel a vonallal: Kenblokk, mansztörenördzsi, dzsimkana, babámf@sza valamelyik régebbi Dirt ilyen volt. A Dirt4-ben volt stadium truck vagy mi a fene, ez az amerikai kreténség. Igazából nem tudom ezek kinek szólnak. Volt olyan ember aki azt mondta hogy engem annyira nem érdekel a rali de ha van 3 motokrossz pálya amin böszme pickupokkal ugrathatok akkor az az én játékom? A mostani Dirtben komoly ralikrossz tartalom van de a hivatalos fórum és a facebook kommentek alapján kevesen játszanak vele. Az emberek 90%a a rali miatt veszi a Dirt Rallyt, bármilyen meglepő. :) Ami nagyon megdobná az eladásokat az egy hivatalos WRC licensz volna. Tele a Codies fórum az új WRC autókért áhítozókkal. De ha megnézzük a dolgok eddigi menetét sanszos hogy a köv. Dirt ismét lightosabb játék lesz, nem hardcore rali szim. Kár mert szerintem meg inkább onthatnák tovább a tartalmakat a mostani részhez, ellennék vele évekig. :)
ja, meg piros lufik is repuljenek, ha atmesz a celvonalon, este meg mehessel el dizsibe. A neont se felejtsuk el az auto aljarol. es akkor kattingathatsz az uberfasza fotomodban. Tudnam ajanlani neked a forza horizon sorozatot, ott mindent megkaphatsz ami a jelek szerint hianyolsz. Ezt meg hagyjak meg annak aminek keszult.
Még csak ez hiányozna pont.Így is televan arcade fosokkal a piac.Ezt az irányt kellene komolyabban venni és jó lenne.Persze ez meg nem kell annyi embernek.Nehéz ügy.
Jó lépés volna a Codies részéről még a két hiányzó országot megcsinálni. Így (lenne) kerek az egész. Photo Mode-t még igazán belerakhatnák. Jövőre ha minden igaz új konzolok érkeznek, arra meg alaposan rá kéne nézi a grafikus motorra, mert a konkurencia azért nem pihen. Üzleti szempontból meg érdemes volna valami nagyobb hangvételű dologra ráfeküdni. Ebben a formátumban nincs több. Dirt Festival vagy valami ilyesmi. Összedobni a DiRT vonalat, terep rallyt, quadokat és Wreckfest jellegű rombolás is jöhetne - mindez egy csomagban.
Engem a vezetési élmény érdekel, ha nem hozza azt aszfalton is amit a DR1 tudott murván, akkor nálam ez kimarad. Talán majd valami nagy akcióban egyszer majd...
Nyilván nem egy AC vagy IR, ill. rF2, de már egész jó. Érdekes, hogy pályafüggő. A Monte nagyon jól sikerült, érzésre az FFb is jó. Az alap pályák nekem egyáltalán nem jönnek be. Az ugratásokat még nem lehet eléggé érezni. Még reszelnek rajta és kb. olyan lesz mint a DR1. Esetleg aszfalton még jobb is. Szerintem.
Igen, mar erezni a valtozast, de elegge lehuztam ahhoz az erosseget, hogy majdnem mindegy legyen mar nekem :) Mivel ezt szoktam meg mostanaban, elsore a dirt1-es volt fura amikor multkor probaltam. Mig egy palyaversenyesnel megorjitett par eve, ha szar az ffb-je (legalabbis nekem) ma mar ott is leginkabb szokas kerdese melyiket preferalja az ember. Az biztos, ha kikapcsolom barhol teljesen, na az az igazan orjito(hianytkelto) erzes.
A lejno volt, amit irtal, felidezni azert annyira nem tudom a kanyarokat :) De joval elotte volt 2 resz is, ha jol lattam a ghostbol, azok a segge erintette a foldkupacot resz, ahol latszott levett a tempodbol. --- Igen jon wales, talan 3 nap mulva a nemet szakaszok, de finn, gorogrol nincs hir. Egy totalis uj "orszagban" meg kar remenykedni egyhamar,
Season 2 DLC-k tartalmát tegnap jelentették be. Kb a 80%-a ralikrossz. Engem az hidegen hagy, de júliusban jön Wales, a Lancia 032 és a 911SC, ezek nagyon várósak.
Én nagyon örülnék ha egy új Dirt fejlesztése (amit ismét sorjásan adnának ki) helyett tovább gyártanák a DLC-ket a DR2.0-hoz. (Plusz további peccsekkel reszelnék tökéletesre.)
Ez melyik pálya? Amikor a sikán után folytatódik az egyenes aztán egy derékszögű jobbos, és után enyhén emelkedő továbbra is aszfalton? Na ott a sikán tényleg jól sikerült, viszont utána a jobbos előtt túl korán fékeztem, aztán túl későn fordultam el (bal hátulja talán érintette is a kerítést :) Ha így volt akkor az tényleg én voltam.
Ott benn maradt legalább 3-4 tized. Meg másol is 1-2. De tudod hogy van ez: először mégy egy szakaszt, mégy X időt. Következő próbánál -20 másodperc. Aztán van az a pont ahol már 10-szer kéne újra próbálni hogy javíts 1-2 tizedet de közben már végig a határon kell autózni. Szóval én ilyenkor már keresek egy másik pályát esetleg később visszatérek arra ahol "megakadtam".
"De te ezt az autot akarod (group b) az uton tartani ami szerintem a leggyorsabb lengyel szakasz lehet, mar az elso bukkanonal is padlon mesz 200 felett es eleg sokszor kiakad az ora :) (gyari attetel). Egy megoldas van magnes a kocsi aljara es az egesz utat egybefuggo jancsiszoggel beboritani :) "
Mér', úton is tartom, nem??? :D (feltéve ha tényleg én voltam :) Sikerült úgy beállítanom hogy nem pattog el bukkanó után, de nem is túl puha, nagyon élvezem ezzel a setuppal a lengyel szakaszokat. Mint korábban írtam egyedül két olyan pályarész van Ausztráliában ahol nagyon el kell vennem ha nem akarok leesni az útról (hosszú erdei lejtők, majdnem egyenes az egyik a másikon 4, 5,6-os kanyarok) másfelől rendben vagyok. Kedvencem most a Manta, meg a Renault Alpine. Ahogy a karburátorai hörögve, morogva szívják a levegőt és amilyen rekedten ordít a kipufogója... Imádom azt a kis francia fost! :) És lehet neki tiporni mint az ősparaszt kigyorsításnál, hátul a motor, hátul a súly, van trakció.
Végül arra jutottam hogy ha nem megy vhol 180-200-al akkor nincs mese 150-160-al kell menni - ha már mágnes/jancsiszög patch-re hiába várunk. :D
Végáttétel: hallottam hogy néha ledadog de ennyi még belefért. Ha hosszabbra venném az ötöst, akkor már hosszabbra kellene venni a negyediket is hogy ne essen vissza a fordulat. Akkor már négyesbe' nem gyorsul annyira. IRL autóimat persze nem üvegelném így, szegények nem értenék mi van a gazdival és ijedtükben odakozmálnák a hengerfejpakolásukat. :) Játékba' meg belefér, itt élem ki magam.
na mentem par kort, ha a vegen nem rontom el kb ugyanott, akkor 1 masodpercen belul megyunk. Az elso ket szakaszon zold voltam, hozzad kepest de ott is csak valami 6 tized volt az elonyom. Szoval a nev nem jon at, de a ghostot be lehet tolteni. Amugy egyszer ketszer nekiutkozol az utszelenek ott veszitesz par tizedet. Igazabol a sikannal elozol meg, ott nem sikerult ugy bevennem.
De te ezt az autot akarod (group b) az uton tartani ami szerintem a leggyorsabb lengyel szakasz lehet, mar az elso bukkanonal is padlon mesz 200 felett es eleg sokszor kiakad az ora :) (gyari attetel). Egy megoldas van magnes a kocsi aljara es az egesz utat egybefuggo jancsiszoggel beboritani :) Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.05.17. 20:53:37
:) Tudom hogy kevés user van, kár hogy nem nyomják többen a time trialt. Ha benne vagyok a top 5-10%-ban azzal már elégedett vagyok. Nincs türelmem több órán át ugyanazt a pályát tanulni, ma kb. 2 órát játszottam és ezalatt 3 vagy 4 pályán voltam. Ha valakinek van egy napja minden kavicsot memorizálni egy pályán lelke rajta. Csellendzs: Weeklyben Xbox-n kb. 800-1200 ember indul, abban voltam már top 20-ban egyszer de általában a top 50-60 megvan.
Kár hogy az Xboxos nevek nem jelennek meg PC-n. Az újabb Forza játékoknál ezt megoldják.
na megneztem, mondanam, hogy ne bizd el magad :), mert pc-n osszesen 50 mert ido van. Nem is ertem amugy, hogy lehet ilyen keves, de amin mentem is max 300 mert ido volt, mig egy napi challengen, meg 1500-2000-en is indulnak pc-n. Multiplatformra valtva, mar 150 mert ido van, es van egy 10. magyar hely dirt player neven, gondolom az volnal te, szoval nem irja ki a xbox-os neveket, ami szegyen.
ui: a tegnapi patchet kiprobalva nekem semmit nem valtozott az ffb, ma jott egy ujabb patch talan 4 GB, de nem is irnak rola semmit, probalni meg nem probaltam.
Most melóban vagyok és nem emlékszem rá. Több szakaszon is mentem reggel. Lejno volt talán? (ott asszem mentem, csak lehet hogy ott nem hatodik leszek all-platform listán csak kb 20.) Este megnézem majd.
Jól emlékszel, Xboxos vagyok. Nem tervezem hogy visszajövök pécére, ami most van az egy öreg darab nem alkalmas komolyabb játszásra.
Cross-platform idők: valami változott mert korábban ha multi-platformra állítottam akkor az xboxos versenyzőkön kívül mindenki más "Dirt Player" volt. Alapból nálam xbox only-ra van állítva, de ma reggel mentem egy gyorsat a Mantával egy lengyel pályán és enyém lett a legjobb 'boxos idő.
Gondoltam nézzük meg multiplatformban hányadik helyre jó a menésem. A hatodikra, de ami érdekes volt hogy az öt előttem lévőből (akik közül ugye egy sem xboxos) asszem négy ember nevét kiírta! Tehát valószínű hogy a pc-s játékosok nevét is látom. (Mivel a 'box Microsoft termék és a játék Windows alatt fut gondolom a pc-s időket látom és nem a PS4-eseket.) 'A Tokar 77' néven vagyok xbox live-on egyébként ha nálad megjelennek az xbox nevek akkor így bukkanhatok fel jellemzően hátsókerekes historic kategóriákban.
nem tervezed, hogy pc-n toljad? Ha jol emlekszem xbox-on nyomod. Csak azert mert a regiben is a steames firendlist jol mukodott lattad a haverok idejet. Gondolom igy crossplatformon nem mukodik.
"Tedd lágyabbá az autót hogy minél több ideig legyen a kerék kapcsolatban az úttal."
Hepe-hupás útra persze, lágyabb és magasabb felfüggesztést használok, ezzel nincs gond. Csak az igazán extrém, nagyon gyors és nagyon dobálós részeken szenvedek, amúgy nincs gondom. A gátlók "rebound" értékeit és a rugókat szoktam puhábbra venni.
"Hátúl "szinte "mindig egy kicsit keményebre hagyd.Jó lesz az meglátod :D"
?Ezt milyen autóhoz javasolod? 4WD? Amelyik végén a motor van, ott van a súlypont, oda keményebb rugók kellenek. A rugók tartják az autó súlyát, annak eloszlásával kell arányosnak lenniük és nem fordítottan. :) Stabpálca lehet hátul kétszer keményebb is, az nem teherviselő elem. (Talán egy régi Michelisz Norbi interjúban olvastam hogy az FWD túraautóknál valami nagyon extrém erős hátsó stab. rudakat használnak.)
"De dirt 1-bol kiindulva, amikor nagyon sok fix setupos napi verseny volt, persze kezelhetobbe, kenyelmesebbe tehetok az autok, de nem ezen mulik a tempo"
Nem a setupon múlik a tempó? Ha valaki 30 másodpercet kap egy 4 perces szakaszon annak tényleg először a vezetéstechnikáján kell dolgozni nem az autón. De van az a pont ahol már sok időt vesztesz azzal ha vezetés közben kell korrigálnod folyamatosan olyan dolgokat amiket egy jó setup kivasal. Én azt szeretem ha túlkormányzott az autó kanyarbemeneten, ha rá tudom fékezni az ívre - de az sem jó ha túl könnyű a hátulja mert akkor később és kevésbé agresszívan tudsz csak kigyorsítani. Az is fontos hogy a terhelésváltásokat jól viselje a kocsi, stb. stb. Ideges autót is lehet gyorsan vezetni, Time Trialban hatvan restart után még lehet belőle jó idő, de egy ilyen autó nem sokat ér a Daily, Weekly stb cselendzseken, mert ott egy dobásod van. Szóval én szeretem a setupokat farigcsálni. :)
Elsőkerekesek: alulkormányzottak ahogy kell, nincs velük baj. Az orrában van a súlypont, és a hajtás is, az autó meg megy utána mint IRL. Agresszívan be kell fékezni a kanyarba, hogy ráterheljen az első kerekekre, a hátulja meg könnyű legyen, szabályosan beesni a kanyarba, nem finoman ráfékezni az ívre mint RWD-nél. A kigyorsítást meg később kezdeni mert de azt is brutálisan. Ekkor hátra kerül a súlypont, ahol ugye se meghajtás se kormányzás, ezért kezd el lemászni az orra az ívről. FWD-k díjazzák a beszpídezett gorilla / ősparaszt vezetési stílust, lehet ütni-vágni őket. :D Szegény kis H1 Lancia amit már kapott tőlem. :D Esetleg próbálkozz erősebb hátsó stab.rúddal.
csak neked, mindez 1,9 Gigaban :)! De amugy jo volt a feltetelezes, hogy rendben van az ffb , egyszeruen ki volt hagyva, ez az input jel a kormany fele. Mig a cockpitek fele nem! Csak akkor ez a sok sallang meg vetites nem kellett volna, bar ki tudja mi az igazsag.
The latest update to arrive to DiRT Rally 2.0 this morning - update 1.4.1 - is primarily focused upon updating the Force Feedback for steering wheels. After looking into comments about the feel from all parts of our community, we’ve changed the way the ‘Suspension’ setting works to try and exhibit the behaviours that you've been requesting. For this update the slider has been set at a default level of 100 for all devices, but this can be changed to suit your preferences.
If you prefer the way things felt previously, then simply head to the Input section of the Options & Extras menu, select your device and then adjust the ‘Suspension’ slider in the Vibration & Feedback tab to 0.
We want to give a huge thanks to the entire community for their feedback and patience while we've looked into implementing these changes - especially to those of you who've taken the time to come back to us with incredibly useful, nuanced feedback about your FFB experiences. It's worth mentioning that while this is the first big update to the FFB, it's definitely a work in progress and we plan to refine the feeling further. Please - let us know what you think. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.05.16. 17:04:17
Tedd lágyabbá az autót hogy minél több ideig legyen a kerék kapcsolatban az úttal.Hátúl "szinte "mindig egy kicsit keményebre hagyd.Jó lesz az meglátod :D
iilyen esetben ami engem is zavart valamikor pl h2 vagy h3 kategoriakban erdemes a lancia-k helyett, a nehez bmw-vel menni, kevesbe repulnek es pattognak le egy fuszaltol is a palyarol. De dirt 1-bol kiindulva, amikor nagyon sok fix setupos napi verseny volt, persze kezelhetobbe, kenyelmesebbe tehetok az autok, de nem ezen mulik a tempo. A hatso kereseknel nyulok a diffihez, ne zarjon, ha kell ha nem, ne rantsa be az autot a kanyarban total esz nelkul, igy megpordulve, meg a hepehupas uton a rugokat puhitom kb ennyi. De az egyben sem ertettem a viselkedesuket az elso kerekeseknek, nem is szerettem, itt aztan vegkepp total termeszetellenes szamomra az osszes ahogy viselkednek gazadasra a kanyarokban. Hirtelen tolja az orrat kifele, szoval pont forditottan mukodnek, mint barmelyik jatekban, (szimulatorban) rohadt idegesito. De majd egy szaki megmagyarazza, miert is van igy. Olyan mintha a legocskabb, regebbi autoban is kb hegesztett difi lenne elol.de amikor gazt adsz, hirtelen hatso kerek hajtasos lesz :) na mindegy valami nagyon nem okes vele, leirni jobban nem tudom.
Az autók beállítása tényleg fontos nagyon. 4WD-kkel szenvedek, a tízféle diffi paraméter már összezavar de a hátsókerekeseket már sijerült jól beállítanom. A legfontosabb hogy ne ugráljon az autó túl sokat aztán jön a diffi, váltóáttét. Kerékösszetartást csak végső esetben piszkálom. Egyedül az ausztrál pályákon lévő gyors, de nagyon hepehupás részekkel van akármit csin!lok többet van levegőben a kocsi mint az úton. :D
Ez így igaz.Az argentin pálya rendesen kicsinál kormánnyal.Véleményem szerint nem lett ez rossz game ,bármennyire is savazzák.Ha az ember elkezdi érezni,az autót,meg természetesen be tudja állítani rajta " amit hogy kell" akkor élvezet a játék.Jelen pillanatban az legjobb rallyjáték.Persze nincs is vetélytárs ismerjük el.Az etalon azért az rbr marad,de régi,és pixeles.Úgyhogy maradok ennél.
valamelyik nap, ugy, hogy sok sok eve nem vezettem gamepaddal, kiprobaltam kulso nezetbol, egy 4 perces uj zelandi palyan nappal. Elsore vegigmentem hibatlanul egyforman minden segitseg off, manual valto. Iszonyat jol be lehet latni elore a palyat, a kanyarok ivet, a bukkanok mogotti meglepetes is total megszunik. A legeeslegnagyobb elony, amig nem ismered csukott szemmel a palyat. 0 hatranya van a precizitas szempontjabol az iranyitasra gamepaddal murvan. Valami hatalmas elony pl egy argentin palyan, ahol konkretan fizikaiilag lehetetlen ugy tekergetni egy kormanyt, valtani, kezifekezni, mint gamepaddal, gyakorlatilag 2 darab huvelykujjal terelgetni az autot. Akik igy jatszanak nem is erthetik, miert anyazok, hogy folyik a viz rolam, mire vegigmegyek egy argentin szakaszon annyi fizikai "Munkat" igenyel. plane ha erosre van veve az FFB. Amugy mar itt is ahogy az elso resznel szepen veszem le az ffb-t, mert egy folyik rolam a viz 2, nem tudod olyan precizen tartrani a kormanyt, az ugratok utan, Mi lenne, ha a sokak altal hianyolt ffb is megjonne a bukkanokrol. Iszonyat hatrany ez jo ido szempontjabol, persze az elmenyt novelne sok esetben. Amugy azt hittem nagyon jo idot mentem gamepaddal, bar nem volt hiba benne azert elovatoskodtam, mivel utana egybol mentme kormannyal es 1x masodperccel jobb volt, a fenti hatranyok ellenere is. Na de megis csak ugy tolom sok eve ezt is. De ami igazabol erdekes volt, total mario kart erzesem volt, 0 izgalom, beleeles (persze ki mit szokik meg). Ha tettem volna egy pulzusmerot magamra, abszolut semmi emelkedes nem lett volna gamepaddal,ami elony ido szempontjabol, viszont elmeny megint 0. Mig kormany es belso nezet komboval, mar az elso kanyarban ugy beleelem magam, hogy folyik rolam a viz. Szoval visszafele nehez valtani, amig valaki meg nem probalta (eleg ideig) addig siman aterezheti ezeket akar billentyuvel is ahogy en tettem a rbrnel egy fel evig az elejen, de utana valami oriasi elmeny faktor zuhanas.
na cska meghallgattak a hisztim a leadearboardal kapcsolatban :) patch 1.4
- Online Custom events can now be set up as human only
- Plain black and white liveries added for most vehicles
- UI indication added for when ghost cars are stopped due to time penalty
- Leaderboards will now support going to the top from all positions
- AI will no longer select unreleased vehicles
- Speedcar Xtrem wheels will not disappear
- Improvement to Silverstone joker lap detection
- Costa Rican added as a nationality
- Tyre warnings are improved when in the service area
- Reset line improvements on Mettet
- Delta Daily will now award correct credits
- Improvements to Opel Manta 400 engine audio#
- Turning off Personal Best ghosts will keep them off for the remainder of the session
- Visual improvements to some vehicles
- Proximity warnings will not be shown on retired vehicles
- Resuming championships will not damage previously undamaged components
- Stability improvements throughout title
Please note that a further update will follow in the next week, which will focus solely upon FFB – so if you’re wondering where that is, it’s just around the next corner!
Mukodik, at lehet irni a keparanyt is, vagy mod is van ra, hirtelen nem emlekszem, sot VR tamogatas is van benne ami rohadt profi es 1 ember irta meg hobbibol... ennyit a nagy fejlesztokrol, meg a suketelesukrol.
RBR mai Win10-es rendszereken jól működik? Meg tud kezelni több játékvezérlőt? Emlékszem, hogy anno a 16:9-es képaránnyal is már trükközni kellett. Mert lehet egy jó rallyzáshoz elő kéne venni... Dirt2 virágbolti verzió alapján arra lenne érdemes, hogy megvegyem ps4-re, ha néha azon akarnék autózni valamivel...
Nagyon le van butitva a DIRT , hogy szembetünöbb legyen a különbség. nincs ekkora és véleményem szerint (persze ez csak az enyém ) szinte semmivel nem jobb ,csak drágább es semmivel nem nyújt többet (viszont kevesebbet igen ) szimulátorosoknak. RBR ami a legjobb ) mellett néha própróbálgattam a Dirtit ,ami több átalakitás után már élvezhetővé vált. a DIRT 2.2 egy szar , viszont JÓ DRÁGA + nég jönnek hozzá méregdrága DLC csakazüzletcsakazüzletcsakaz üzlet GAMER meg megint le van sz@rva
Nem tudom miota mukodik, amikor eloszor probaltam nem ment, a trial modban, be lehet tenni akar 3 ghost cart is a leaderbordrol, szoval az eszement gyors idosoket is. Mondjuk sokat nem segit, csak latom, hogy eltunik elolem par masodperc mulva :) A lenyeg, ezt hianyoltam nagyon.
Sokat elarul a kesztitokrol igy 20 ora utan, veletlen rajottem, hogy meg tudod nezni az online teljesitett szakasz idot, meg a masnap "reward" elott. Siman ramesz a szakaszra, majd ott a rewards, majd ott valamelyik gomb a leaderboards es ott tudod tekergetni a teljes listat azonnal. Az meg mar hab a tortan, hogy eddig a legtobb helyen alap kocsival mentem, mert hiaba rajzolgatja a szep megvan a tuning 1 2 3 4 stb, mar csak nem aktivalja automatikusan az autora (miert is tenne ugye, mindenki a leglassabb autoval akar jarni). Mondjuk az utobbi jo par ev vilaganak termese ez a total atlathatatlan kezelhetetlen menu, kezdve a wordtol, a telefonos appokig, windows 10, egeszen a jatekokig. Az durva, mar most 60 gigabyte helyet foglal a jatek, aztan kb 1,3 giga animacio van benne, ez is szomoru. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.04.26. 19:16:44
a jelenlegi verzió ezeket a contenteket támogatja, a más kérdés hogy mikor lesznek aktuálisak
most szedjem le a viragboltit, hogy kiprobalhassam a swed rallyt? Amugy csak aprilis 23-an elesedik, ha jol latom, kozben mar itt csucsul letoltve.
Legjobb javítás hogy végre nem kéri setup felülírásakor hogy nem kéri hogy újra gépeljem be újra a setup nevét hanem simán rá lehet menteni. Eh, nagyon utáltam hogy mindig újra be kell pötyögni a nevet. :)
Pályalevágás javítás: most kéne akkor törölni az összes leaderboardot, mert ha így hagyják a cheater kisgyerekek idejei lesznek az örökös, megdönthetetlen rekordok.
Jott patch, ffb-rol nem irnak, viszont a hang eltuneses problema, meg nehany javitas van benne. par palyalevagast is kikuszoboltek. 9,5 G gondolom a kovetkezo helyszin is. patch 1.3 Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.04.16. 14:50:18