Úgy emléxem ha kinyírja aki csinálja akkor az ember is kinyiffan! Inkább olyan emberekre kell gyúrni akinek van 'mind' képessége, és azzal lelehet venni a hipnózist. De van egy módszerem, pisztolyt teszek a kézbe és azzal küldöm elõre a legelsõ embert (mindig a legközelebbit basztassa) aztán a pisztollyal lövöldözhet a drágám, kibírom. (persze ne plasma pisztolyt adjunk neki). Hm, egy ötlet, ezt nem próbáltam: üres fegyverrel küld elõre :) reméljünk nem tölti be..
hátkérlekszépen... elõször is, milyen nehézségén játszol?
másodszor meg, szerintem tuti jó taktikai ahhoz, h gyorsan talpra állj elejétõl, angolul, mert fingom sincs magyar fordításról: - elsõ hónapban vadássz csak scientist-ekre, mert akkor fontos a gyors fejlesztés (késõbb hanyagolhatóak) - fejleszd ki xeno biology -> arc thrower cuccot, ezzel fogj meg egy outsider-t (sárga izé)/thin man-t (magas genyó), nem muszáj tároló, a fegyverük a lényeg - utána weapon fragments -> light plasma rifle fejlesztésre gyúrj rá - így megkapod kb második hó közepére a játék legjobb fegyverét - közben puffants le pár outsider/thin man/floater-t arc thrower-rel, mert akkor megmarad fegyverük, amit használhatsz késõbb
grat, ezzel elég gyorsan a játék egyik legjobb (sõt, amíg hp nem szökik a végtelenbe és tovább, ez a legjobb) puffogóját használod.
ha merész vagy (vagy neadjisten impossible-n játszol és zacsipacsi lesz ha nem csökkented pánikot), ezzel már mehetsz bázist pusztítani. ha kevésbé, faggass ki egy floater-t, és kezd el utána fejleszteni a páncélt is, mivel a kifaggatás felezi fejlesztési idejüket.
6 harcedzett katona nem kötelezõ, bár egy-két rapid fire (assault cucc, két lövés -15% találati eséllyel) nem árt, support-nál sem a suppress. heavy-ket én a helyedbe otthon hagynám, mert ultrafosok, snipereket meg kültéri küldiken éri meg használni, ahol mindenki meg akar enni, ott annyira nem jó ötlet.
ja, és tartsd életben a katonáidat, mert a játékot baromira nem érdekli, h kipurcantak embereid, ugyanúgy zúdulni fognak rád a morcosabbnál morcosabb dögök, ráadásul még impossible-n is picsafüst karcolás nélkül végigmenni alien bázison. mind control meg legegyszerûbben kivédhetõ dolog a játékban, szimplán öld meg aki csinálja.
Egyszer már újra kellet kezdenem, mert miután letámadtam azt a bizonyos bázist, és kihalt az összes jó katonám, megjelentek olyan ellenségek, hogy át tudták venni az irányitást a katonáim felett. ezt még a régi játékba is utáltam amig én se tudtam ezt csinálni:D
jelenleg ugy vagyok hogy addig nem támadom meg azt a bázist, amig nincs legalább 6 hardedzett katonám (vagy több), stb. csak már most is jelennek meg egyre erõsebb katonák, robotok, robotzsaruk ?:O)
szval valami tipp kéne. meg melyek a jó fegyverek, páncélok? magyarul játszom:D
marathon mód milyen? miként lesz tõle hosszabb a játék?
Mit lehet tenni az állandó kilépések ellen? Korábban nem volt vele semmi gond, de egy ideje elkezdett kilépni a játékból. Mindig máshol. Patch-et is feltettem, de még mindig csinálja. Van, hogy küldetés közben lép ki, de a bázisomon is elõfordul.
nem, mert nem hoztál a nyakadra semmit - konkrétan én *elsõ* hónap közepén szoktam megfogni azt a dögöt (light plasma rifle miatt, meg mert nem kell hozzá alien contain-ment), semmi nem változik, dögök tápossága attól függ, h melyik hónapban jársz, illetve h hol tartasz a történetben.
azzal, h nem vallattál ki senkit viszont lehet, h megszívattad magad - "buktál" vele research creditet, ami lefelezte volna fegyverek/páncélok fejlesztési idejét. (ezért érdemes btw dél-amerikát mihamarabb lefedni)
Még csak a harmadik hónap elején vagyok, de sikerült elfognom egy Kívülállót (az a lény, akibõl csak egy szilánk marad). Viszont még élõ idegent sem vallattam ki. Nem szívattam meg mmagamat azzal, hogy egy jóval késõbbi feladatot csináltam meg elõre, így nyakamra hozva a táposabb ellenfeleket?
ha 5 mernokod van akkor meg nagyon az elejen lehetsz, jonnek majd azok dogivel..
Már régóta olvasgatom ezt a fórumot, de csak néhány napja kezdtem el játszani classic fokozaton. Gondoltam az itt felszedett információk segítségével nem lesz gond. Aztán most ott vagyok, hogy két mûholdnál többet nem tudok fellõni, mert nincs épületem hozzá, építeni meg nem tudok, mert csak 5 mérnököm van és 10 kellene. Persze olyan küldik jönnek, hogy az istennek sem mérnököket kapok, meg mûhelyt sem tudok építeni. Lehet ez ellen valami tenni? Vagy csak trükközni lehet, hogy visszatöltök egy korábbi állást, aztán csak mást dob be jutalomnak?
Közben egy apróságot is észrevettem: a barakkban a saját katonáim lébecolnak. :-)
beszarás, valaki képes volt és kiszámolta, h mennyit érnek egyes kontinensek... szerinte. a gyakorlatban meg félárú iron will sokkal gyorsabban erõsebb emberekhez vezet, rapid recovery meg szintúgy, mert nem fog józsika két hetet minden karcolás után a gyengélkedõben tölteni, fõleg ha az ember max fél év alatt végezni akar
btw "rendes" impossible-n (pánikba piszkálgatás nélkül) hogy érdemes uplink/nexus-t lerakni? perpill úgy néz ki bukom elsõ hónapban fél európát (és egyáltalán nem érdekel), és tippre késõbb a maradékot, mert meg sem éri védeni, meg kínát (ez kicsit jobban zavar) - érdemes-e lerakni egy szép négyes kupac uplink-et (12 ország, nem tudom ki tudom-e használni), vagy két uplink + nexus (11), esetleg toljak rá, és egy hármas kupac uplink (8) is elég, így se vesztenék 8 országot? (bár úgy meg nem tudnék mindent lefedni amit akarok )
Lassan már azt is mindig oda kellene írnunk, ki milyen változattal játszott, mert van forgalomban jónéhány. Kezd erõsen gyanús lenni, hogy esetleg pont a gyógypisztoly (vagy a mérgezõdés) szövege és mûködése az egyik különbség a különféle patchek, DLC-k, update-ek, repackek és egyebek között.
Csak hogy még nagyobb legyen a zûrzavar, ilyen is van: „Egyik küldetésen a frissen bespawnolt fél tucat vézna egy körben leköpködte mind a 6 Titán páncélos emberemet, és csak az a kettõ nem mérgezõdött meg, amelyiknél volt gyógypisztoly, a másik 4 igen.” Szóval a Titán páncél nem, a gyógypisztoly birtoklása viszont kivédte a mérgezést. Akkor most mi van?
gondoltam átirom, hogy a bénitó fegyver a pisztoly slotba kerüljön asszem SaGa Jr irta meg hogyan kell az egyik HSZbe. Valóban átkerült a küldi indulásnál oda tudtam betenni, csak sajnos akció közben nem látszik, így használni sem tudom. vki esetleg tud segíteni?
Oké, nem pontosan idéztem, magyarításban birtoklás szerepel (eredeti angolban is holding van írva ugye). Én ezt úgy értelmeztem, hogy elég, ha nálad van. Gyakorlatban nem próbáltam. De most legalább nem ér kellemetlen meglepetés ;-)
Túl gyorsan elküldtem. Mármint a nem ugyanaz alatt azt értem, hogy Tyucsev szerint az áll a fordításban, hogy elég ha a katonánál van a kütyü és máris nem mérgezõdik. Ám a kérdéses szövegrész hold-ról tehát tartásról nem magával cipelésrõl szól, ami arra utal, hogy kézbe kell vegye a paraszt ha védelmet akar, nem elég ha nála van. A kézbevételnél meg úgyis használat jön ami gyógyítja a mérgezést.
ez lesz a nyerõ, köszönet. azért nem értettem, mert láttam h elején mérgezték meg többször is õket (akkor nem cipeltem csomagot, mert... minek? egylövéses mindenki úgy is), aztán egyszer csak megszûnt, de akkor ezért. eredeti szövegben szerintem sincs benne btw.
#3434: merész. de tényleg :) én nem is használok sniper-t - amikor classicon toltam, a vége felé cipeltem egyet, de nem jött be, pedig nagyon szeretni akartam. nyílt pályákon elképesztõen táp tud lenni, fõleg mikor megvan double tap, de baromi sok fejlesztés kell hozzá többiekkel szemben (plazma pisztoly + sniper + archangel armor, amik mire megvannak, már nagyjából vége a játéknak), és zárt pályákon (avagy: a játék utolsó felében szinte minden) szegények olyanok, mint egy lassabb support kraft szempontjából. na meg nyílt pályákon - fõleg council küldik - is meg tudom azt csinálni, h simán adok assault-oknak plazma rifle-t (van elég muton akitõl el lehet venni) alloy cannon helyett, aztán hadd szóljon
elõzõ végigjátszásnál btw direkt csináltam egy deep pockets -> battle scanner cserét h kipróbálgassam, de... gyorsan meg kellett tanulnom, h a játékot ilyen apróságok, mint lerakott battlescanner nem zavarják, attól nyugisan berak két három fõs csoportot a semmibõl a területre, amit épp vizslatok
Nem csak gyógyítja a mérgezést? Csak ha használod. Érdekes lenne ha már csak cipelnéd akkor is immúnis lennél. :)
Hacsak nem tévedek, nem kerestél rá a m_aItemTacticalText[eItem_Medikit] kifejezésre az XComGame.int fájlban, ahol kb. ugyanaz szerepel, mint az alább linkelt oldalon. Esetleg az okozhat némi zavart, ha a játékban elõ is kell venni a gyógypisztolyt, és célratartani, nem elég csak birtokolni (holding).
Titán páncélban kényelmesen lehet thinman gázfelhõkben gyalogolni, semmi mérgezés. Nekem ez a tapasztalatom.
Erre viszont utalás sincs a játékban semelyik szövegben (csak az alapról és az elsõ patch-rõl tudok nyilatkozni az elite soldiers pack-kal egyetemben, a második patch nincs fenn), mi több, képességként sem jelenik meg a medikit esetében a poison immunity ability. Engedtessék meg a kételkedés joga, mivel tapasztalni nem sikerült még az immunitást pedig minden emberemnél volt mindig medikit azt mégis mérgezõdtek mikor leköpték õket. Ellenben ahogy a tippeknél is szerepel a fejlettebb páncélok esetében már teljesen ki is védhetõ a mérgezõdés (köszönhetõen annak az aprócska eltérésnek, hogy külön van kezelve a plague ability-vel történõ direkt támadás - ez lenne a poison attack - és a hullák, meg a köpés után maradó felhõk által esetleg okozott mérgezõdés).
A fordítás, hacsak nem tévedek, szerintem nem az ufopedia hanem a játékban lévõ szövegek alapján történik (már úgy lenne értelme, hogy nem egy akárki által szerkeszthetõ oldalról gyûjtött infók kerülnek pluszban betoldásra).
A játék mentéskor eltárolja az aktuális szövegeket (nem is enged más nyelven készült mentést betölteni, talán pont ezért), így az angol szövegkészlettel kezdett játékban maradhatnak angol szövegek. A képen látható eset azért lehetséges, mert a játék úgy tudja, hogy továbbra is angol nyelven fut, valójában a nyelvi fájloknak csak a tartalma lett „újangol”, nem minõsítettük át õket magyarnak.
A DLC-k miatt a játék egyébként is bûvészkedik a nyelvi fájljaival, lecserél dolgokat, illetve új sorokat tesz be, szóval lehetnek még meglepetések késõbb is. Igyekszünk frissen tartani a magyarítást, ha arról értesülünk, hogy váratlanul nagyobbfajta mérgesgáz-felhõ alakult ki az ezután megjelenõ DLC-k következtében.
Az érdekes ha a magyarításban ilyen van, mert az angol szövegben ilyesmirõl szó nem esik sehol (sem a medikit leírásában sem az improved variáns leírásában a foundry-ban sem pedig strategy tip-ként). Gyógyítani valóban gyógyítja a mérgezést de immunitást nem ad (ezt egy taktikai tippként hozza tudomásunkra a játék és ugyanitt írja hogy a fejlettebb páncélok mérgezéstõl meg is védhetnek teljesen). Elképzelhetõ, hogy csak megtréfált a memóriád (ha mégsem, úgy az elég gáz a fordítókra nézvést)?
A magyarítás szövegébe nem tud mod bekavarni ha csak nem írja át kimondottan a szövegeket tartalmazó fájlok (.int végûek) adott részét valaki. Azok viszont másutt vannak mint amiket módosítgat az ember a játékbeli effektek megváltoztatásához.
Én most kezdtem el játszani a magyarítással és a elsõsegélycsomag leírásánál olvastam, hogy ha van a katonánál, már az is méregimmunitást ad. Nem lehet, hogy nálad is ez volt?
Kandurex, nem lehet, hogy a modok kavartak be a magyar szövegbe?
Szerintem egyszerûen csak x% esélye van, hogy a méregfelhõ miatt a katona mérgezést szenved, talán nem 100% az esélye. Amúgy én is tapasztaltam, hogy ha ketten kerülnek bele ugyanabba a felhõbe, akkor nem szükségszerû, hogy mindketten megbetegedjenek.
na impossible végigjátszás befejezve, bánom már, h az elején megpiszkáltam pánik-rulettet, semmit se számítana, de "tisztább" lett volna az egész. 150 nap lett a vége, annyi is csak azért, mert elfelejtettem vagy két hétig gallop chambert építeni (), végsõ hatalmas harcot összesen két assault egy kör alatt befejezte
bejött, sokkal jobban, mint classic nehézség - végre nem szednek ki szinte mindent egy lövésbõl embereim (bár a végére így is a 316 ellenfél több mint fele egylövéses volt), az elején van értelme gránátokat használni, sokkal gyorsabban fejlõdik mindenki a több ellenfél miatt (a végére volt 10 colonelem meg 2 major-om!), és gyönyörûen lehet kutatni, mert el van eresztve a kétlábú weapon fragment-ekkel. (labort mondjuk így sincs értelme építeni). jó móka volt, na, és emelem kalapom készítõk elõtt - nem sok játékot tolok végig háromszor (meg kezdek el... olyan tízszer?) és szórakoztat el több mint 3 hétig (eddig).
ellenben: számolgatta már valaki, hogy mennyire *nem* éri meg lefedni egyes területeket? mert ha nem hagytam ki nagyon valamit, egy kontinens lefedése jobb esetben több mint 3 hónap alatt kezd el egyáltalán bármi profitot termelni - ami kicsit komikus, tekintve h eddig leghosszabb végigjátszásom 6 hónap volt, az is csak azért, mert próbálgattam magas szintû snipereket
har har har
igazából az érdekelt volna, h másnál is feltûnt-e ez a "bug", már ha az
Elõtte nem volt már kontaktusa a méreggel? Mert lehet immunis már.. a szervezete a saját integritása megõrzésének érdekében az idegennek felismert anyagok ellen védekezik. Az immunrendszere felismeri a „saját” a „megváltozott saját”” és az „idegen” anyagokat és erre az ingerre idõben és térben megfelelõ választ ad :)
m_strRequestNames[eFCR_SellBodies]="Tárgyeladás: szektoid holttestek"
m_strRequestIntro[eFCR_SellBodies]="Egy jelentõs <XGCountry:NameAdjective/> gyógyászati cég vezérigazgatója érdeklõdését fejezte ki az általunk visszahozott szektoid holttestek egyikének tanulmányozása iránt. Megígérték, ha segítünk nekik, õk is hálásak lesznek."
m_strRequestCompletion[eFCR_SellBodies]="A szektoid-üzletben részt vevõ <XGCountry:NameAdjective/> kutatócég épp most küldött át néhány elõzetes adatot. Ami évekbe telt volna a kutatóiknak, az nekünk hála most napokat vett igénybe, és igen nagylelkûen mutatták ki hálájukat."
m_strRequestSuccess[eFCR_SellBodies]="Egy <XGCountry:NameAdjective/> gyógyászati cég áttörést jelentett be egy új DNS-visszafejtési technológiával."
m_strRequestIgnore[eFCR_SellBodies]="Továbbra is lassan csökken <XGCountry:NameWithArticleLowerCase/> gyógyászati iparának tõzsdei értéke."
Elég jónak tûnik, elsõre úgy látom, hogy sajnos nem teljes, pl. országok kérései, hogy 'adjá 20 sectoid hullát, én meg adok 50 rupót' nincsenek lefordítva
a semmibõl lerohanni 2 close combat specialist assaultot nem igazán jó ötlet, elsõsorban mert nem igazán zavarják õket olyan apróságok mint "üres fegyver", akkor biza úgy lõni fognak, ezzel egy kör alatt lemészárolva két semmibõl feltûnõ thin man-t, majd a két kõkemény muton-t is úgy meg fogják tépázni, hogy utána röhögve kivégzem õket pisztollyal. én meg farkasvigyorral fogok ülni a monitor elõtt, a harmadik áldozatnál már eleresztve egy könnyed "ezt én nem hiszem el"-t, fõleg h még nevetségesebbé tette a két karakter közötti jelentõs távolság.
btw: miért immúnisak a support-ok a méregre? fel van ez valahol tüntetve, vagy csak valami furcsa bug? most is egyik supportom arcába robbant egy thin man, másik karakternél ment rögtön a poisoned, neki meg semmi baja, de még régebben is feltûnt, h simán átfutnak méregfelhõn bármi negatív mellékhatás nélkül
az elején pont h semmit sem számít, max késõbb, amikor már tudsz mindenhova szatellitet lõni.
ha lett volna olyan lehetõség, h *nehéz* legyen megtartani minden országot, az is megfelelõ lenne, de perpill ez úgy mûködik, hogy ha a random number god olyan hangulatban van (ami szinte biztos impossible-n), a seggedet is földhöz verheted, akkor is bukni fogsz pár országot.
harcot nem buheráltam, egyáltalán nem éreztem soha úgy, hogy "csal a gép" classic-on sem. annyiba nyúltam bele más dolgokba, h fix értéket kapnak katonák will-bõl, nem véletlenszerûen, akit bedob az ember psi testing-re, az tuti gifted lesz (viszont slotokat meg levettem), valamint pánik-rulettet kicsit lejjebb tekertem - szóval csak próbáltam kevésbé véletlenszerûvé tenni a játékot, de ennyi. ja, meg adtam supportnak deep pockets helyett battle scanner-t (mert vicces képesség, de a kasztot akihez tartozik nem cipelem), de ezt még nem volt szerencsém használni - drága supportjaim kurva lassan fejlõdnek, van fejenként 3-4 killjük, assault-ok meg 20-30-nál járnak már
Calver, egyébként minden buhera nélkül tolod az imp fokozatot?
sajnos de :C harmadik hónapot zúzom impossible-n, már megvolt rögtön az elején alien base, még egyetlen katonám sem dõlt ki (értsd: gyengélkedõ) mióta megvan skeleton suit + light plasma rifle. konkrétan még meg sem karcoltak azóta.
Na kiakasztottam a játékot classic fokozaton, köszönöm az eddigi segítségeket, amit itt kaptam. Japán szállt ki egyedül meg jó pár katona vesztette életét :) Mellesleg nem hittem volna, hogy a felénél elpuhul a játék, amint megvan a plasma weapon+titan armor utánna már röhögve ki tudsz írtani mindenkit. Megvárom a magyarosítást és nekiugrok impossible fokozatnak, remélem nem fog elpuhulni a felénél mint a classic :D
Az is megy simán hogy pl a snipernek beteszem a skilljei közé? Mert nekem pl a rakétavetõ az assaulnál nem mûködött. Nem tudom hogy megy-e ez.
Pl. felrepülsz, elõrerepülsz, eldobod még jól elõre és máris láthatsz olyasmit, amit már késõn látnál meg amúgy
Nézegettem a battle scannert. Nem sikerült rájönnöm, hogy mikor és hol jöhet jól. Adna valaki tanácsot?
XComGame.upk-ban. Ha a kezdeti mennyiségre gondolsz, akkor sok helyen kell módosítani és a siker nem garantált. Javaslom átnézésre az azonos nevû ability-vel foglalkozó fájlokat, a grenademanager részleget, a konstansoknál is módosítani kell az értéket meg még legalább 1 helyen (nem sikerült megtalálnom), ugyanis ezek mind összefüggenek.
A pluszban kaphatóak száma könnyebben növelhetõ, ott csak a konstans értéket kell módosítani (a bonus grenades értéket, de ne emeld 4 fölé mert kifagyhat).
Hol lehet átíni a füstgránátok számát pl? Mert elég kevés ez az 1 db. Meg a battle szkennerét? Meg át szeretném a sniper képességei közé rakni.
Tárgytalan. Két sarokban elbújt Thin Mant-t kelet lepuffantani és már szabad is volt az út.
A végsõ csata elég könnyû volt. Veszteség nélkül sikerült kipucolni a ship -et. Kellemes kis játék volt. Jó pár alkalommal elakapott az UFO-s deja-vu és az easter eggek is poénosak voltak. (Pl a lézer/plazma fegyókkal UFO1-es sectoid + muton bábúkra kelett lõni. :))
Egy szó mint száz, messze volt a tökéletességétõl de nekem tetszett.
Temple shippen beértem egy terembe ahol 2 sectopod és 2-3 muton volt. Leírtottam õket, (rift) de nem lehet továbbmenni. Egy nagy feketeség van arra ahol lennie kellene a továbbjutásnak.
Az egyik katona látószögébõl látszik, hogy arra lenne egy ajtó, de nem lehet arra menni. Már bejártam az egész termet de nem j9ttem rá a megoldásra. Mi lehet a baj?
én sem igazán értem az, hogy miért mondják egyesek az impossible taktikai harc része túl nehéz... onnantól kezdve, h megkapod skeleton armor-t és light plasma rifle-t (második hó vége felé kb) komikusan egyszerû a harc, de azelõtt se nagyon kaptak be embereim találatot, kivéve ha nem úgy gondolkoztam, h "a rookie olcsó, a light plasma rifle értékes"
konkrétan a harcok 80-90%-ában az unszimpatikusoknak még *esélye* sincs megkarcolni a csapatomat, mire oda eljutnának, halottak, a maradékban pedig szimplán fedezékbõl fedezékbe rohanok, és suppression/smoke grenade valamelyikével fedezem érzékeny helyen lévõ katonáimat - szerintem skeleteton armor óta egy emberem sem volt gyengélkedõben, pedig baromi agresszíven játszom, 4 assault-tal.
emberbõl azt hiszem egész játék alatt egyet vesztettem + egy crit wounded, azt is csak azért, mert a stunnal beszerzett 2 light plasma rifle fontosabb volt, mint egy rookie élete
crit wounded által rád vágott will csökkenés (-15 talán?) mennyire befolyásolja btw negatívan a késõbbi használhatóságot? nonstop pánikolni fog, vagy lényegtelen? mondjuk úgy vettem észre 70-75 körüli will-nél szinte soha nem látok pánikot, szóval annyira szörnyû nem lehet.
Bazmeg, kimentettem savejeimet, visszaraktam az eredeti XComGame.upk fájlt, leszedtem az 1.1-es cracket, bemásoltam, elindítok egy impossible gamet, hát mit csinálnak a sectoidok amikor az embereim full cover mogott állnak? Misselnek...
+kezdtem imp+ironman-en, küldi végére mind a 4 fószer hosszú korházi kezelésre szorul. Ezek szerint úgy néz ki hogy minden küldetésre teljesen új csapat kell :) Viszont, hogy kéne csinálni hogy az országok is megmaradjanak, de legyen valami esélyem is. Kitaláltam valamit, az mûködne hogy minden technológiába belekezdek de egyiket se fejezem be, hogy ne kapjak már addig nehéz ellenfelet amig az emberek nem fejlõdnek ki? Gondolom semmi mást nem kell csinálni az elején csak mûhold+uplink gyártás.
Amikor sikerult végigvinni, az egész játék alatt 1-szer lott missed-et az egyik muton.
Ezért írtam, hogy nem tudom te milyen játékkal játszol. Egyébként meg nem 90%-os volt a találati arányuk, ilyen gyakran olték meg instant az embereimet, amíg hagytam, hogy rájuk lojjenek. A találati arányuk 100% volt.
Én nem tapasztaltam ezt a 90%-os találati pontosságot az idegenektõl (nem lettek olyan szinten pontosabbak impossible fokozaton sem a classic-hoz képest, hogy az állandó feszültséget és idegeskedést generálna). Igaz én jóformán állandóan használok füstöt, fedezéket, fedezékben a lelapulást (bevállalva, hogy ekkor nem reagál az emberem de ilyenkor nem is találják el, max gránáttal azt meg ki lehet bírni), szóval lassan játszom a harcokat. Az sem érdekel ha pár kivételtõl eltekintve (a kezdõ pont közeliek kivételével) minden civilt bukok a terror feladatokban, mert nem befolyásolja a morált a helyszínen míg megnyerem a feladatot.
Veszteségem nekem is van meg volt is eddig mindkét impossible fokozaton ûzött játékomban, szóval találnak azok az idegennek lelkesen elfelé az én csapatomban is embereket, de nem jellemzõ a 1 shot 1 kill (fõleg mióta megvan a magas rangúakat életben tartó OTS opció is, azóta csak a gyenguszon van forgalom, nem a halottasházban).
Fõleg az elején van veszteség míg nincs meg a skeleton armor és annak életmentõ 10-es Def értéke (jelen pillanatban 4 halottam van, ebbõl kettõ még a játék elején dobta fel a pacskert, bár egyikük már õrmester volt, a másik kettõ tapasztaltabb manus volt akiket az alien base elõtti feladatok egyikében, fedezékbõl szedtek ki de ez a játék velejárója így nem bosszankodom miatta).
A sima harcokban is ritka, hogy nem kap be legalább egyvalaki találatot de általában ez olyankor következik be mikor nagyon nekibátorodom azt oda nem figyelve, rendes védelem hiányában (hogy az most fedezék+páncél kombó, netán fedezékben lelapulás vagy perk adta elõny az mindegy) zavarom elõre az embereimet vagy ha beteleportál egy csapat röpképes idegen az én galerim közepébe és onnan indulnak.
A psy kevesebb (fizikai) védelmet ad ugye? Csak mert ebbõl a szempontól a titán jobban tetszik. Elég durvákat sebeznek most már az idegenek. Az agykontrol elleni védelem megéri a védelemcsökkenést, vagy nem fogják annyira szívatni a csapatot vele?
Mintha dirket bekészülnének az UFO-k az érkezésünkre és összegyûjtik a civileket.
Más. A Sectopodpk, ha nem sikerül elsõre leszedni õket akkor nagyon be tudnak durvulni. A HEAT Ammo nagyon jó ellenük, de ha nem szedem le õket elsõ körben általában mindig megszórják rakétával a környéket.
Az elsõ Etheral és a nagy UFO felfedezésénél tartok. Mennyi van még hátra a játékból?
Na és mikor 10+ civilt bezárnak egy raktárba egy rakat atomdurva idegennel a pálya MÁSIK végén, így mire lõtávolba érnél, kb. le is mészárolják mindet??? Imádom ezeket a jó kezdéseket... :DDD
free camera-nál csak disable auto zoom van, ami... nos, csak az auto zoom-ot veszi ki, azt is csak csapattársak közötti váltáskor. szóval ne várj nagy csodát tõle, félmegoldás, de perpill örülök h egyáltalán ilyen van, fõleg amikor a készítõk a horribilis kamerakezelés javítása helyett fontosabbnak érzik funkciók kibelezését (bázison quicksave pl) a játékból