A harci kezdeményezés miatt lett max speeddel megverve. Nála próbáltam egy minél többször sorra kerülő távolsági rohamosztagos assaultos karaktert kihozni, csak a mozgási sebessége lett kicsit elrontva :) Így átlag feletti a körkezdeményezése (általában Looker az első, utána Spike jön és csak ezután mindenki, még az NPC-k is le vannak maradva mögöttük és hamarabb is jönnek újra.). Pl.: Nézd meg szegény Joe csak 9-es és alig megy 1.0. Ezért a kör utolsó harmadában jön szinte mindenki után, de mivel támogató vezetőnek van kitalálva, ez nem is akkora baj. (a pontjait meg majd szétszórom már :) )
Köszi. Spike és a blade is max gyorsaságú. Spike miért lett magas gyorsaságú? Plusz kellett egy gyors ember, vagy valami speciális ok miatt?
Igen, arra gondoltam. Nem vészesen rosszak a karakterek, csak jó lett volna egy "átpofozási" lehetőség, de így sincs gáz. Persze, jöhetnek a képek; én mindenkinek magas int-et adtam a skill-pontok miatt és az egy főnök magas lead-del megy. Két távcsőves és két gyógyító van, alapvető vagy kiegészítő fegyver a rohamkarabély. Akinél fő, ott smg van, akinél a távcsöves a fő, ott kiegészítő. Még csak Angela-tés Rose-t vettem fel, a többiekkel nem találkoztam még. A leader-nél mind a három ass-t fel kell vinni, vagy választani érdemes inkább?
Én sem tudok róla. Ha gondolom el lettek elrontva a karakterek, akkor kijavíthatóak az ismert módon, vagy mint igazi hc szerepjátékos azokkal is végig lehet csinálni, max a nehézséget kell állítani, ha már tényleg nem megy. :) Esetleg javasolnék egy újrakezdést is opcionálisan. Mivel már az eddigi rész ismert lesz gyorsabban és könnyebben letudható.
Ha kell esetleg estére Fallout4 letöltés közben míg várok nyomok pár képet a csapatomról, akikkel jelenleg haladok. A 4 főből 3 magas intes. Ebből 1 karizmás assault leader, a másik 2 pedig a maradék mindenes assaultos (így kb minden szakértelmet le tudok fedni minden szinten ahogy haladok és még a beszéd skillekkel is tudok trükközni a leadernél). A fennmaradó karakter pedig teljesen közeli pengeharcos lett robotikával (játék 2. fele miatt +25% robot, sinth ellen perkből) és majdani brute foce-al (stun miatt). A csapat speedje kielégítő a harcokban a kezdeményezés átlagra vagy picivel az fölé van belőve. A hiányzó Ap pontok előre tervezve skillből, vagy szintezésből.
működik most is, de szerintem ő ingame, készítők által beépített "legális" lehetőségre gondolt.. olyan tudomásom szerint nincs Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.11.10. 06:06:14
Alap játékban a karakterek simán szerkeszthetőek voltak, csak a megfelelő fájlt kellet szerkesztésre megnyitni és a név alapján kikeresni a karaktert majd a skilleknél az értékeket újraírni (Ez persze csalásra is módot adott). Újban nem néztem, azzal megyek tapasztalatból amit csináltam és amit fel tudok szedni. A karakterek fejlődését az elején eldöntöttem kb a 40. szintig.
Rakétavetők/gránátok/robbanószerek nincsenek fegyver kategorizálva. Egyes szakértelmek adhatnak bizonyos kulcspontokon hozzájuk felvehető módosítót, minta demolitionban is van egy ilyen. Nézd meg melyik az.
Van arra mód, nem editor, hogy a skill-eket újra kiosszam? A rakétavetők nem nehéz fegyverek? Elég hozzájuk a robbantásszakértelem?
Weaponsmith képesség adja a lehetőséget, hogy a fegyvereket szét tudd szedni és moddolhasd őket a slotokba amik vannak rajtuk. (jobb klikk a fegyón és ott adja a szétszedési lehetőséget, vagy mondjuk egy alkatrészre ugyan ez és rá a fegyverre) Persze ehhez a skill-t növelni kell szépen lassan. Szétszedéskor feldobja, hogy adott fegyverből miből milyen eséllyel mi lesz (Szemét, távcső, tár, módosított cső, ragasztó szalag, stb.) A szemét fegyveralkatrészt lehet eladni relatíve jó pénzért az elején a bázison. 14-ért 1 darabot, de mivel a fegyverekből kinyerhető hulladék alkatrész mennyiségét nem tapasztaltam, hogy nőne, így egy idő után teljesen felesleges szenvedni vele.
Pisztolyt felejtsd el. Játék felétől hasznavehetetlen (Szupreme nyerk fokozatról beszélek! Könnyebb szinten lehet használható marad, de sokkal jobb alternatívák vannak nála.) -> kuka Nehézfegyverek zabálják a lőszert amiből meg sosincs elég és preciziós támadásra se alkalmasak (én nem szeretem őket) -> kuka Assault fegyverek: a mindenesek. A nem direktor változatban mindent vittek, a mostaniban már kevésbé, de még mindíg a tűzerő gerincét adják. Sniper fegyverek: én viszek magammal egy erre specializálódott karaktert. Igaz hogy csak körönként 1x lő, ha nem AP harcos. Cserébe távoli húzásra (értsd te kezded az első lövéssel a csatát és a gép jön a felállított fedezékben meghúzódó csapatodhoz, amíg persze lőheted őket szépen) használom, illetve precíziós szikeként a kiemelt célpontok ellen. Shotgun: Hátránya a rövid lőtáv és területi sebzés szórás, viszont a végjáték felé a legjobb verziójával + kimaxolt skillekkel és perkekkel ésszel pozicionálva a támadó mele npc hordák mészárosa. Energia fegyverek: A játék első felében hasznavehetetlenek, második felében is csak max skill/perkekkel a legutolsó verziók nőnek fel az assault fegyverek szintjére (vagy azok fölé ha a célpont megfelelő), de nem minden ellen használhatók úgy, mint azok. Csak a nehéz páncélos emberek, valamint a robot/kiborgok ellen jók. Egy szál pólóban és alsó gatyában késsel rohangáló rablóra semmit se sebeznek szinte. Közelharci fegyverek: Tetszés szerint választhatsz melyiket preferálod. Mindnek megvan az előnye és a hátránya, de egyre kell figyelni nagyon. Ha ilyen fegyvert használsz, a karakternek magas speeddel, kezdeményezéssel és jó erővel (nehéz páncél negatív módosítók ellensúlyozása miatt) kell rendelkeznie. Így nem lesz valami eszes szegény, amiből következik a lassú fejlődése a fegyver és egyebek terén. Cserébe ezekkel a fegyverekkel felszerelt karakterek tökéletesek a sérültek kivégzésére, sniperek kiiktatására (mellérohanok agyon csapom és lelépek fedezékbe stílus :) ) Robbanószerek: Eléggé specifikusak. A rakétákat sose add el. Rakd el a ládába, mivel később a nagy csoportok gyors és hatékony lerendezésében a területi hatás miatt kiemelkedően használhatóak. (főleg ha robbantásszakértőnek a kezébe adod a megfelelő skillel fűszerezve. SMG-k: félút a pisztoly és az assault között. A kicsi átütő erő miatt a végén inkább csak tölteléknek használtam, de ezek se rosszak annyira még, meg vicces ahogy egy csomó skuló rázza az ellent :)
Ez a fegyverszétszedés ez hogy működik? 140 órám van a játékban eddig (steam szerint) de úgy látszik ezt sikeresen nem vettem észre mint opciót :s
Én is csak cipelgetem a fegyvereket, hátha jók lesznek később felkiáltással, de akkor ezek szerint nem érdemes? Jellemzően nehéz fegyverekről van szó. Az energiafegyver jártasságot még nem választottam senkinek se, de roham és távcsöves, meg egy-két pisztoly van. Ja, meg egy smg-s.
Szerintem továbbra se éri meg a fegyverek szemét alkatrésznek történő szétszedésével erőlködni, mivel teljesen random dobja a mennyiséget (Ugyan abból a fegyverből kaptam már 1 és 14 darab közöttit is, de a kisebb érték jellemzőbb jóval) és az alap vendor ár elég gyorsan útóléri a szétszedésből kapható árat.
Hiába fizet elméletileg jó árat 1 darabért az árus (14-et egyért), ha van egy 110+-os fegyverem akkor azt 9-10+ part-tól éri meg szétszedve megtartani és eladni. De mire ennyi értéket dob a szétszedés az lehet 10-20 újra betöltés is ami meg élmény romboló vesződség és ha van a csapatnál már 10-15 fegyver elfekvőbe annak a szétbontása a jó mennyiségű darabra, hogy megérje több mint 1 óra. :/
Így max, a legelején lévő alap fegyvereket éri meg bontani csak ezért. Később persze a modok miatt kötelező továbbra is a szétszedés, de csak addig, míg mindenkinek a csapatba a fegyvere nem maxos az adott szinten elérhetőt nézve.
Pl.: jelenlegi 12-14-es szinten Famas-ok vannak így kirakva nálam (Small scope, flash light, növelt tölténytár). Később scope fejlődik azt majd cserélni kell, lámpából lézer lesz, és long barell mindegyiken a lőtáv miatt. Amint lesz M16 minden assaultnak, majd végül az Ak-k változatai. Shotgun cső/szórás szűkítéssel amint lehet a lőtáv növelés miatt. Snipert szerintem nem kell magyarázni. Az energia fegyvereken gondolkodok, hogy megéri-e majd kipakolni, mert az első alkalomból kiindulva nem voltam elájulva a teljesítményüktől. Mindig, még a legjobb is az assaultok alatt teljesített max skillel.
Lassan de biztosan haladok a direktor verzióval is supreme fokozaton. :) 40 óra van benne eddig és most megyek csak a Pirsonba. Eddigi letudott területek: Highpool, Ag (destroyed), Radio tower (első kör), fertőzött farmok/állomások (mind), Wreking crew stronghold, Reail Nomads camp (teljes, csak két side quest maradt ami később vállik az általam kívánt módon megoldhatóvá), Leve L'Upe Mine.
Így másodjára már kevésbé nehéz, mivel nem a fővonallal haladok és nem elborult módon csak 4-5 fős csapattal :D Eddig megtartottam Angela-t (még nem tudom kit szedjek fel helyette majd, eddig szinte mindenkit begyűjtöttem a citadelbe tartaléknak. Csak gyereket nem, de őt is fel lehet még szedni). Csapatba van Vulture's Cry és Scotchmo (A szövegei felejthetetlenek és színesítik a játékot + később a legjobb shotival már durva irtásokat tud csinálni).
Hogy színesítsem a monoton harcmodort az alap 4 főbe csináltam 1 pengeharcost. Sokszor nem használható sajnos (önmegsemmisítő fertőzöttek pl.), de máskor meg nagyon megkönnyíti a kimenetelt (sniperek mellé odarohanok és lekaszabolom).
Végignéztem mindet, egyik-másik elnevezésén/leírásán jót mulattam, majd mérlegeltem és engem a negatívumaik elriasztottak...mindnél. Nem láttam egyértelmű előnyüket egyetlen karakterem építésénél sem...a perkek viszont annál hasznosabbak, viszonylag gyakran jönnek az elosztható pontok és azok csak pozitív hatást fejtenek ki.
A quirk-eket beválasztottátok az DC-ben? Még idegenkedek ezektől. Jók lesznek, hasznosak?
*itt-ott spoiler*
Tényleg nem rossz a közelharcos karakter, igaz a saját kezdő négyesemből senki sem lett az. A játék idővel adagolta szépen a közelharcosokat úgyis, akik megfelelő csalik, jól elvonják a figyelmet a távolabbról sebző cspattagokról. Bár nem mindig jön össze, időnként okosabbak a gépi ellenfelek, nem csak az orrukig látnak és rámennek akár a legtávolabbi csapattagomra is, ha éppen ő okozta a legnagyobb sebzést nekik... Én hanyagoltam a magas Int-es karakter készítését, a karizma sem igen volt magasabb senkinek 3-nál (a követők toborzásánál sem volt hátrány, mivel valamelyik 'ass' skill bizonyos szintjénél a követők felvételénél duplázódva számít a karizma egy adott perkkel) és hosszú ideig jól elvoltam a leadership nélkül is, elég szerencsésen jöttek ki a rogue húzások, aztán kb. a játék felén túl elkezdett elég bajos lenni a folytonos engedetlenség a felszedett csapattagoktól és muszájból dobáltam pár szintet a leadershipre is. Melee kariknak Lex (Damonta) és később az ex-God's Militia (L.A. bázis) arc jól szerepeltek és mintha módosítottak volna a DC verzióra a felvehető karakterek skilljein, némelyik gyakorlatilag kész van harcos szempontból... A DC verzió nálam a második végigjátszás, így persze tudtam mi merre hány óra, de a Supreme Jerk azért kihívás maradt annak ellenére is, a játék eleje Angela nélkül gyakorlatilag kollektív öngyilkosság. Vele viszont fel lehet építeni a csapatot egy épkézláb ütőképes szintre, mire lelép. Összességében könnyebb lett a játék a taktikai lehetőségek bővítésével, ha adottak a megfelelő harcos karakterek és skilljeik, igaz az esélyek néha az ellenfél oldalán állnak, a CotC arcok azért elég durva ellenfelek, főleg még L.A. elején, a tehenek visszaszerzésénél különösen...de a játék végére sem érdemes 'tegezni' őket. Főleg hogy pár harcnál jól összeválogatták őket a fejlesztők, aztán nem működik az egyoldalú taktika, hogy persze mindegyik energiafegyveres köztük, aztán leveszem a páncélt minden harcosomról haha, nem sebeznek rám majd semmit...és jön az első CotC sprayer és megfektet egy-két csapattagot egyetlen lövésével, ha nem őket szedtük le elsőként. Vagy ha a páncél maradt, akkor az energiafegyverseket. A golyószórós ellenfelek sem semmik, de kis szerencsével elpusztítható a fegyverük és csak szánalmasan fognak szaladgálni fel-alá... Jó ötlet volt ez a testtájékokra célzó rendszer, tudatosan használva élet-halál kérdésekben dönthet...már ha adottak a megfelelően magas skillek az értékelhető találati esélyekhez. :)
ui.: A játék legvégét viszont szvsz még így a DC kiadásra is sikerült elrontani azzal a rengeteg Synth mesterlövésszel, sajna az én sniperem az eredeti négyesből meghalt Whittier-nél, utána meglepően jól elvoltam nélküle, a 2 AR-re specializálódott csapattag fejlövésekre utazva elég használhatóan kiváltotta mindenféle konfliktusnál, de a végső harcnál sajnos elkelt volna minimum 2 sniper a csapatban, azt a lőtávot nem lehetett helyettesíteni semmivel...mindegy, a fél csapat ott maradt a harcban, de a legtöbb fontos, a harcban segítő NPC túlélte, meglepődtem hogy Master Kekkahbah vállalja a nuke felrobbantását, ha még él azon a ponton...így valamelyest happy end lett. :)
Én csináltam egy közelharci pengés karaktert azért. Kicsit hátrány a csapatnak, de untam már a csak távolsági karakterekkel taktikázok stílust. Ha a helyzet engedi csak mellé lépek a muksónak, 1-2 bökés és fexik az ellen. A rage berontó közelharci npc-k ellen is jó lesz remélem. Még csak most értem el a csapattal a gáthoz. (Most ezt választottam, mert előző játékban AG volt a cél)
Csapat összeállítás 1 főnök 10 int, 6 cha. (Neki felvettem mind 3 ass képességet, lokpick és assault rfle. Tudom elég szétszórt, de valamennyire a magas skillpont jövedelem a 10-es int miatt hosszú távon kiadja. Támogató szerepe lesz a csapatban). 2 assault fegyverre gyúró karakter. Nekik is 10 az int a sok skillpont miatt, Cha 1 a többi a pont balanszolva az AP és a kezdeményezés között. Ők kapták a demo, alarm, surgeon és first aid képességeket. Mele karakternek csak 4 es int, ami miatt szívtam a fogam, de valamit, valamiért. Kapott relatíve magas erőt (páncélok miatt később), 10-es speedet (fut mint a nyúl és relatíve sokszor jön). Mivel rohangálós közelharci, megkapta a tudományt a robot hekkelséhez későbbre és az észlelést a csapdákra. Az animalon gondolkodok még, de annak felvételével már túl kevés lenne a szintenként bejövő skillpont mennyiség és nagyon hamar lemaradna mindenben.
Tegnapelőtt kezdtem egy új DC végigjátszást 4 saját karakterrel, plusz szokás szerint felvettem az elején Angela-t, majd később felvettem az AG Center-ben Rose-t. Supreme jerk nehézségen tolom természetesen. Angela nélkül a játék eleje hasonlóképpen nettó öngyilkosságok sorozata lett volna, mint a régi verziónál, mivel a csapat egyszerűen túl skillszegény és a kezdő fegyverek nagyjából a fémhulladék szinten mozognak. A legelső antennás küldetésnél még összehozható smart ass skillel, hogy ne legyen harc (kivétel a béka) és lehet spórolni legalább egy jobb fegyverre. Természetesen assault rifle, mi más és Angela számára, mivel ő az egyetlen, aki akkor képes időnként célba is találni, komolyabb sebzéssel. Ha balanszolták is a fegyvereket, az assault rifle még mindig elég tuti választás, Angela egy jobb a.r. társaságában hosszú ideig egymagában annyit fog sebezni körönként, mint a 4 fős alapcsapat összesen (1 sniper, 2 a.r., 1 smg), vagy többet... :D A nehézfegyver kategóriát inkább ki sem próbáltam, mivel az 5.56 töltényeket a DC sem hányja az égből, ha tele van mindhárom a.r. csapattagnak a 30 körüli töltényes tára, az ünnep. Persze ez az eredménye, ha nem túl diverzifikált a csapat fegyverzete...egyébként egy értelmes shotgunnal lehetne érvényesülni viszonylag jól egészen biztosan, abból viszonylag sok töltényt találtam, na de az eddig látott shoti modelleknek köze sem volt az AR sebzéshez, de az ugye sugárban sebez, ha kis helyre gyűlt össze a baj, annyira nem lehet rossz - de az emberi ellenfeleknél ez a feltétel ritkán teljesül... Majd lesz shotis csapattag idővel... A pisztoly másodlagos fegyvernek remek, ha az elsődleges fegyver elsült egyszer és még van AP, vagy mozgás plusz pisztoly is jó ötlet lehet, bár a kezdeti pisztolyozás aligha döntő egy-egy csata kimenetelében, később annál inkább jól jön ha mindenki tudja használni legalább minimálisan. Elsődlegesen közelharcosom nincs, ugyan mi más lenne a következménye, minthogy odafut az ellenhez, sz4rrá lövök, aztán nyomhatom a felélesztő csomagot, már ha nem hal meg a harc közben/végére... Másodlagos fegyvernek inkább jobb általában a pisztoly az AP igénye miatt. Az energiafegyverekre most korábban elkezdek majd gyúrni, ne legyen mérhetetlen szopórollerezés a L.A.-i szakasz kezdete...
Amit jó irányba változtattak a DC verzióra, így kb. 8 óra után:
- A grafika szembetűnően OMG a régihez képest az új Unity verzióval, határozottan eyecandy itt-ott, anno toltam még a bétával is, az kegyetlenül spártai volt ehhez képest, de a későbbi 'standard' kiadás is - Sokkal hamarabb lehet bármiféle erősebb fegyvert és felszerelést venni a kereskedőknél, mint anno, jelenleg a Prison (első látogatás) előtt tartok, de inkább a Rail Nomads területre mentem, a sugárzást megkerülve, nehogy Angela leléceljen a Prison elején, egyelőre határozottan jól jön egy kis babysitterkedés tőle... :D - A fegyvereket szétszerelős és a Citadel-ben az alkatrészeket minden máshoz képest szinte aranyáron eladós trükk még mindig nagyon jól működik és szükség is van a forrásokra a csapat felszerelésének érdemi fejlesztéséhez. Persze győjtöm a 'good shit'-et is Tan-nek mindenfelé, ő is jól fizet. :D *Egyelőre ki másnak lenne fegyvert szétszedő skillre kapacitása mint Angela-nak... - Általánosan élvezhetőbb a játék, a kiterjedtebb küldetések (pl. A.G Center) leírása mintha pontosabb, részletesebb lett volna, aki szeretett volna Wasteland-ezni, de valamiért kimaradt, most igazán időszerű lehet elkezdeni... :)
ui.: Sajnos a durva memória szivárgás a jelenlegi DC verzióval nálam is tapasztalható, mint sok más usernél, kb. 2 és fél vagy 3 óra játék után felzabálódik a 8 GB memória, először néztem WTF, utána Win Feladatkezelőben a folyamatosan növekvő RAM használatot időnként Alt+Tab-ozva nézegetve egyértelmű lett a gond...nem horror, időnként ki kell lépni aztán vissza... :) Utoljára szerkesztette: broman191, 2015.10.16. 18:31:25
Hát igen. Volt egy rakat felvehető csapattag, akik a legnehezebb fokozaton teljesen használhatatlanok voltak. Még a használhatóbbak közül is 1-2-nek igazítottam az érték elosztásán (össz. pontszám maradt az eredeti), hogy használhatók legyenek.
Pl., ha az elején csak 1 karaktert kreáltál, az alap bázison 3 bakát felvehettél, de nekik az értékeik olyan gyengék voltak, hogy inkább magam csináltam meg mind a 4-et.
M16/Ak páros mindent vitt. Konkrétan nem kellett más fegyver, mert lőtáv majdnem sniper fegyver volt, sebzés meg még több is. Energia fegyverek a robotok ellen szintén csak dísz volt, M16/AK it is jobb volt. (kivéve, ha kitrükközted valahol az elején a legjobb értékekkel bírót.) Nehézfegyveres megint értelmetlen volt a folyamatos lőszerhiány miatt. pisztoly kis sebzés semmi lőtáv, max az elején volt jó. Shotgun is nagyon specifikus volt.
Remélem ezeket balanszolták/javították.
Az első hibajavító meg már ki is jött, ha jól látom a DC-hez :D
amire kíváncsi leszek, hogy a felvehető companionok mennyiben változtak.. volt köztük pár csatlakozásra érdemtelen egyén... remélem némi egyensúlyt hoztak az erőbe..
Nem próbáltam de a kiadott infók szerint sztem ez is kérdéses mert a karakter kreálás is változott. (Perkek meg miegymás miatt.) Lényegében ha lehetne akkor menne sztem az old save is.
Karakterlapokat át lehet menteni? Valaki próbálta esetleg?
sztetek a DC kompatibilis a normál játék mentéseivel ?
Kijött a DC.
És nem vagy egyedül, én is félredobtam és végül sosem fejeztem be, sajnos a küldetések elég gagyik (kb azon a szinten vannak mint amikor a kardos varázslós RPGkben elküld a paraszt hogy keresd meg az elveszett malacát) és a harcrendszer sem olyan nagy élmény.
Március óta nem sikerült befejeznem :) Szerintem a csapat már halálra unta magát Woodban :D Lehet gyorsba letudom a végét és majd másik módon megcsinálom a DC-ben, ami elméletileg minden alap játék tulajdonosnak ingyenes lesz :)
Én ezt miért nem ismertem eddig? Feltettem, toltam vele vagy 5 órát, majd töröltem....mert jön a director's cut. Hogy ez milyen egy veszett jó játék.
ok akkor haladsz vele... az 1ik kulcs fontos lesz,mert nem fogsz tudni tovább menni.
Ja a többi csak a karakterek egy része, hogy milyen statok és skillek vannak nekik épp. Kulcsok amik nálam maradtak a közládába vannak eldobva. ha kellene egyik akkor majd felveszem :)
Azért nem látszik nálam, mivel woodban még csak ott tartok, hogy az örömlányok főnökével kell majd beszélnem. Eddig kitakarítottam a temetőt, beszélgettem a kaszinó fejével és felvettem az ellopott csippek küldetést. A kajáldában beszélgettem a csajjal. Benéztem Rambo-hoz és vettem ezt azt. Beszéltem az utcai fanatikussal és válaszoltam a kérdéseire. Benéztem a szállóba, de ott nem lehetett továbbmenni. Elhoztam a kutyát az öregektől.
a térképeden van 1 két hely ami nincs meg.az utolsó képen látom,h hoollywodba vagy.a többi képpel nem tudom mit szerettél volna? azt látom,h az inventoryba egyik karakternél sincs kulcs.(sárga kulcsok)azokat hova tetted?hoolywodból kéne átmenned LOS FELIZ-be.jobb felső saroknál van 1 kapu...
Nem haladok a játékkal, de az ígért képeket megcsináltam már :) Critet én nem a mesterlövészre fogom tenni, hanem az egyik assaultosra. Reményeim szerint így az több sebzést fog kiköhögni, mint a mesterlövész (assaultos fejlövés körönként 3 skuló, míg a mesterlövész csak 1) :)
Ma, vagy holnap be is linkelem a képeket.
annyit elárulok spoiler nélkül,h a végére értem. én ezt nem is tudtam,h bugos hollywood.érthetetlen volt számomra is,h pár questnél nem történik semmi. majd még a unity5-ösre átültetett motorral lehet neki kezdek újra... mást nem árulok el,de kérdezz nyugodtan ha kell vmi help.
igazából nem.. hollywoodban belefutottam én is abba, hogy nem lehet megoldani pár questet, így jegeltem egy időre.. és bár tán már van olyan patch, ami javította a dolgokat, egyelőre más játékok kerültek terítékre.. de amúgy nem vagyok egy spoiler-érzékeny típus, szval kérdezz nyugodtan, max nem tudok rá választ... de azért tedd spoilerbe, hogy másokat se zavarjon (: Utoljára szerkesztette: Shiwo, 2015.03.09. 22:26:38
nem tudom, hogy a játék pontosan hogy számolja, de szerintem mehet 100% fölé, amiből valószínűleg lejönnek módosítók (táv, ellenfél típusa, fedezék, mittoménmi)
thx az infot. akkor ha jól értem,pl.:nekem most a sniper-es karakternek 41% a crit.chance/lövés és most ráteszek 1 full 10-es com.sh.skillt akkor pontonként 11%-al növeli meg a crit.találati esélyemet. kezdtem a 41-et szorozni 11%-al az lett 4,51=45,51 /1 pont, és ezt 10x.így kb. 140% lett a crit.chance esélyem. matekból kettes voltam :),de a játékban is 140% lett mikor aktiváltam. Utoljára szerkesztette: chris0000, 2015.03.08. 11:32:46
"Increases the critical chance by 11% per every point above 1. As the book adds full ten skill levels, maxing it out at 99%, a character with Combat Shooting will make a critical hit with every single shot they fire, as long as the weapon they use has any kind of critical chance at all."
ha van kedvem és első belenyúláskor látok benne valami jó szintű roll-t, de nekem nem megfelelő akkor addig töltögetek vissza, míg dob valami számomra használhatót. A legnehezebb fokozatra tekerve sajnos szükséges ez. A fail-nél meg automata újra töltök, nincs kedvem kivárni az X+ percet míg lejár a számláló. Időm nekem sem végtelen.
A mesterlövész puskát Hollywood-ben a temetőben találtam egy a már korábban leírt módszerrel kipörgetett ládában, de mivel előtte az AK-ba való lőszeres puskát használtam, így csak 14 lőszert tudtam belerakni gyorsan a 24 helyett. (bővített tár mod) Én is most értem amúgy ide, megmentettem a ribiket a malacoktól, kitakarítottam a temetőt és most az öreg házaspár boltja előtt állok amiben a bogarak vannak szétcsapva, csak nem tudom, hogy a kutyát elzavarjam-e (hard ass 8), vagy csak simán beszéljek vele. beszéltem a temető melletti kajáldában a csajjal is, aki kijött a temetőbe infózni utána. Ezenkívül körbejártam a mappot és mindent feltörtem/összeszedtem, de máshova még nem néztem be.
Csapatról és felszerelésről majd csinálok képeket és belinkelem :) Az erő nálam is problémás eléggé, de a málhás szamár szerepét a Hobo és a pap kapta most. A többiek a lőszerrel, erőpáncéllal, fegyverekkel épp hogy nincsenek sárgába terhelve. (erő ált. 2-es)
a strenght így több embernél kevés,ami az armorhoz kéne,de majd meglátjuk...:)
:)hát jah még handgun van rose-nál,de igazából olyan nagy nehézséget még nem tapasztaltam a játékban. sok múlik a szerencsén.pl:a sniper puskát ami 110-140-es,10 armor penetrationnal,már az LA.térkép elején megszereztem. nagyon sok helyszínt megcsináltamLA-ben és 1 eladónál se láttam,h meg lehetett volna venni. most értem hollywodba,nah ott láttam 1 embernél. és azért ez tényleg üt,mikor megkezdem az F gombbal a harcot+utána megint sniper jön a combat initiative miatt.:) ha nincs ez a fegyver,úgy azért vmivel nehezebb lett volna a haladás... nálam is sok pont felgyűlt már,mert én az elején az intelligencet 6-ra állítottam mindenkinél és így 4et kapok szintlépéskor...mostmár 5öt. szenvedés lett volna a két pontokkal. a kiborg súly cipelésre van+a gyógyítása nem rossz+m.repair+c.scientist rose surgeonra. chiselt az indiánt igen a rail nomad campbe lehet felvenni,de utána átkerül a citadelbe. nekem a lockpick+safecraking 10-esen van,de így is van,h 26% az esély a láda kinyitásra. igazából úgy kéne játszani,h ha nem sikerül mert critical failure van akkor nem tölti vissza az ember,de akkor miért nincs több szint a fejlesztésnél?én vissza szoktam tölteni,mert nem hagyok ott semmit a területen. te,h vagy ezzel? Utoljára szerkesztette: chris0000, 2015.03.03. 17:32:49
Nem semmi, hogy Rose-nak még pisztoly van a kezében nálad. Nálam hasznavehetetlen volt a pisztoly a kis lőtáv miatt. :( (legnehezebb módban hasznavehetetlen volt, az SMG és a Shoti is határeset sokszor) Átraktam a pontokat assaultra, igaz mostanra látom, hogy akár meg is hagyhattam volna neki, mivel több mint 30 felesleges ponttal rohangál jelenleg.
Látom felvetted a kiborgot is, én hasznavehetetlennek ítéltem a képességeit. Indián nem közelharci karakterként vehető fel a vasutasoknál? Én őt is kihagytam. Helyettük van Rose, Hobo with the shotgun és a kiugrott pap.
Pappot azért vettem be, mert kell egy 2. emberke aki magas gyógyító képességekkel rendelkezik. Rose-t nem arra gyúrtam ki.
Úgylátom már csak én játszom ezzel a cuccal szinte. Mindenki más már letudta :D
Shotgunból megtaláltam az ászt. Csak 3-as brust van rajta 6 AP-ért, de 8-ért fejet is lőhetsz vele. Átlag 110-135 között sebez a 3 találattal, mint az AK, csak területre :)
Meson canon meg vicc a gépnek. Rálőtt egy emberemre, de line-ban volt egy másik is neki. A célpont kiütve csak, de aki line ba volt az elolvadt :D
Custom karakter képeket hiogy lehet betenni? Olvasgattam pár oldalon, de azokon csak annyit írnak rakd be x mappába amit meg is tettem, de mégsem jelentek meg :/ (direkt a hozzá készített pakokból válogattam)
Na tegnap este megint kaptam egy pofont a péklapáttal. Kaptam hívást rádión LA-ben, x helyre menjek segíteni egy szinti rendetlenkedik. Oké mondom egy nem nagy szám, de kell minden xp a skillek miatt. Beléptem a területre, mentem 20 méter. encunter bejátszás, majd nyakamba szakadt 10 szinti, de a durvább formából. Durván kemény harc volt. Többször halálba 1 hitelték embereimert ilyen 450-510-es critekkel a halás sugaras puskások. Csak néztem, hogy ez most mi volt. De a közelharci jancsik se voltak semmik, azok meg 250 fölött ütöttek critben. Mindezt úgy, hoyg minden emberem power armorban rohangál 9-es páncéllal számolva, és AK-97 van 4-nél, 1 nél shoti, 1 meg mesterlövész. A könnyed 1 szintit lenyomokból lett egy 2,5 órás kemény taktikai harc rengeteg visszatöltéssel, szívással. Megmutatkozott a csapat gyenge pontja is, hogy csak 1 doki van jelenleg aktívan, és épphogy saját magával együtt életben tudtam tartani vele a jónépet + összevakarni a lelőtt haldoklódókat. Konkrétan egyik emberemet 3x is lelőtték a harc alatt, a shotis meg kb a 2. fordulótól kezdve ki volt fektetve, csak időm nem volt vele foglalkozni. Ilyen 1 hites közelharci 250+ ütést kapott amitől nem kezdett el kivérezni, csak feküdt ilyen -10 körüli hp-n és körönként gyógyúlt egyet. A legnehezebb fokozaton játszok továbbra is és azt vettem észre, hogy a gép kb. 2x annyit sebez mint én, plusz a gránátok is neki maxot adják, míg nekem csak a felét sebzik. Az endgame-re mindenképp be kell majd szereznem vagy 4-5 RPG-t. Egyedüli fegyver volt, ami annyit is sebzett eddig amenniy oda volt írva. Sikerült is kifektetnem egy szinti csapaptot (6-7 fő) vele egy lövésből egy másik helyszínen.Persze előtte lenyúltam őket egy 100-asra :D
Első alkalommal hanyagold a börtön csapatot. Még az őröket is kerüld el jó messze. Egyikkel se beszélj, ne harcolj velük. Csak az elnyomott lakók nyűgjeit csináld meg. A bázis mélyére is be tudsz jutni 2 helyen is, de csak addig míg megint őrök nem állják utadat. Így össze tudsz szedni fegyvert/lőszert/szemetet a ládákból. A fogjokat ne szabadítsd ki hátul (max risztót szedd le a zárkákról, fel ne törd őket).
Titan és Damota után visszatérhetsz. Ekkor lerendezheted a skorpiókkal kapcsolatos problémákat. Vagy megölöd mindet, vagy megmutatod a helyes utat nekik. Döntésedtől függően a végjáték utáni moziban a börtön sorsa lesz ilyen, vagy olyan.
Személy szerint a békés megoldást választottam :) (mert valójában mélyen jót akarnak a sztori szerint, csak csont szarul csinálják)
Titanban megnéztem mind 3 elérhető változatot, aztán miliciát választottam, de karizma hiány miatt nem kaptam meg a karaktert :/ Az állítólagos 4. változatot sehog ynem tudtam előcsalogatni. lehet az a totál lemészárlok mindenkit szó nélkül verzió lett voln a:D
Sehogy, mivel a fegyverek nemmennek tönkre maximum beragadnak harc közben. Akkor meg reloaddal helyre rakod, csak bosszantó, hogy a legkritikusabb pillanatokban csinálják. Igaz a megfelelő modok ráaggatásával ez is kiküszöbölhető és olyan fegyverek rakhatók ki amik sosem ragadnak be, +4 töltény van a tárban, messzebre lő +10-15 méterrel, pontosabb +20-25%-al, kevesebbe kerül újratölteni (na ilyet még alig kellett).
Lehet stadiont másként csinálom meg majd a végén, mert én nem mentettem meg a kivégzéskor a csókát. Majd valahogy összerakok 1 +10-es smart ass-t és kidumálom magam meg őt is. Most meghalt és a mannerek mentek a hídalá :D Én meg utánuk, mert a banya kéri a manner főnök fejét dísznek az asztalára :D Igaz, ha kidumálom a csókát, akkor meg csomó manner harci xp-től esek el. Na majd ezt még eldöntöm :)
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogyan lehet fegyvert javítani a játékban? Mert erre még valahogy nem jöttem rá.
Ja azokra gondoltál.
Az attribute pontokat minden 10. szinten kapják a csapattagok. 10, 20, 30 stb... Mindíg +1-et. Így 30-ra lesz +3 pontod pl., ha elfelejtetted elosztani. Karaktergenerálásnál érdemes úgy kiosztani a pontokat, hogy a szintlépésekkel izmos legyen a karakter a végére. Pl generáláskor kirakom a magas intet, de lespórolok mondjuk 1 pontot, amit 10. szinten ráteszek és pont azzal az 1 ponttal fog növekedni az int anniyra, hogy már 3 helyett 4 vagy 5 pontot kapjon a skillekre szintenként.
Később a 20 és 30. szint meglépésekor a kapott pontokat úgy osztom el, hogy az AP pontok száma meglelő legyen, a későbbi szinten pedig mindent a kezdeményezés alá rendelek, hogy az embereim a harcokban minél előbb és minél többször kerüljenek sorra.
Jelenelg a csapatom 30-34 szint között van (34 a karizma miatt) és az új papom most lépte meg a 28-at. Épp a stadionnal végeztem, már csak el kell adnom a talált szemétnek való fegyvereket + élesítenem kell a rádiót. A kecskepásztor gyereknek a fejéshez a kesztíűt nem leltem meg még :( A kenyérpirítós küldetést meg bebuktam, mivel ahhoz toaster skill kellett volna, de az egyik emberemnek sincsen és csak 2-est tudok itemből felrakni bármelyiknek egy most talált tárggyal (tool box +2 javítás, fegyer kovács és tosater, de 20 kiló!!).
Van 4 assaultosom AK-97-el majdnem fullra pimpelve, smg és 1 shotis. A pap kivételével mindenki power armorban flangál (ami kell is, mert különben 100+-t lőnek beléjük hardcore fokozaton 1 lövéssel és a 250+ hp se sok így :(
lehet csak véletlen,de ahogy átértem LA-be és ránéztem az attribute pontokra,7 emberből 5 kapott 1 attribute pontot. lehet már korábban megkaptam,csak annyira ritkán adja,h az ember el is felejti. nem sokkal,de kicsit előrébb van az ember ha azokat a pontokat is elosztja.:)
Amúgy visszatöltöttem egy korábbi állást és úgy csináltam, hogy a csapattagom ne vegyék el, mielőtt jönne a pofozkodás. Valamint hirtelen beszerveztem még 1 volt szektás papot és őt hagytam ott túsznak (bázison a kapuba várt és felajánlotta, hogy belép, mert hallott róllunk és örömel henteli a volt haverjait, mivel rájött, hogy az egész bagázs csak csúnya arcokból áll). KÖzelharci skillje hasznavehetetlen, de az SMG skillje majdnem max és egész jó megymagköpködője van. Fel is tunungoltam neki hirtelen felindulásból használható lőtávúra. Igaz zabálja a lőszert, meg nem üt át de még mindíg elfogadható sebzést produkál és körönként 1 fejlövés sorozat és 1 sima sorozat azért nem olyan feledni való :)
Hobo is megtáltosodott hirtelen a szektás shotival. Most már nem csak dísz, ha valami tömeg van, célpontonként 80-130 között sebez egy körben. Fegyvereit is megpimpeltem 15 és 17 méterre lő ami már nem olyan rosz. AK97 meg mindent visz. Nem fullos a csapattagoknál lévők, de ígí is 48 méter lőtáv ovavág :D
írtad,h te is átértél LA-be. attribute pontokra nézz rá.
Na tegnap átment a játék ultra HC-ba. Elfelejtettem, hogy LA Stadionban lenyúlnak ideiglenesen 1 főt a csapatból túsznak, így már csak 5 fős a bagázs és mehetek szektásokkal most boxolni pár kört egy segélyhívásra. Fincsi lesz. :)
A fórum elején láttam pár utalást a magyarra ordításra, de nem tudom lett-e belőlle valami.
Én is átértem LA-be. Na az eddigi M16-ossal király vagyok témát el lehet felejteni. Itt az AK97 lesz a nyerő. Mesterlövész fegyver lőtáv, nagyobb átütés miatt. Konkrétan az M16-os sebzése nállam az ellenfeleknél átment a vicc kategóriába :/ De a találati esély is lecsökkent szépen, pedig a vezetés skill maximumon van az egyik karakteremnél (karizma 8 neki). Lassan nem merek csatában sorozat fejlövéseket próbálni, mert max assault fegyver skillel se találják el 3-ból 2x az ellent, pedig az ellenfelek itt már alap 250HP-sak és min 5-ös páncélban rohangálnak. A fókusz lövés meg kiemelkedően kötelező lett, mert ha csak 1-2 is megsorza a csapatom úgy hullanak el az embereim 30. szintűként mint a falevek az őszi szélben. Igaz én alapból a legnehezebb fokozaton kezdtem és játszottam végig eddig a pontig.
Csalásféleséget is csak eggyet csináltam, Rose skilljeit amik totál feleslegesek voltak (pisztoly és surgeon) átraktam assault fegyverre. Így most neki maxos az assault, az energia fegyver (eddig nem sok hasznát láttam), a sience (feltörés hekkelésnél jól jött), valamint a hard ass 8-as kb. Így már csatában is használható lett, mert ez a pisztoly skill egy vicc volt.
Ja és valahogy még sikerült hardcorerabb szintre emelnem, mivel csak 6 fős a csapat. (Hobo vith the shotgun is velem van, de a shoti is elég vérszegény sebzésben és lőtávban. Sokszor nem pótolja a területi hatása ki az alacson átütését). 7. embert ami meg megfelelt volna nem találtam, vagy elszalasztotta, vagy nem volt meg hozzá a csapat karizma :/
Stadionig jutottam LA-ben. Most megyek be, de valahogy 1 skillpontnyi kiss-ass-t össze kéne szednem, mert a szakács beszélgetésében dobja lehetőségként (8-as szint kell). A legnyugatibb pontot (ha jól emlékszem Santafe, most feladtam, a csuhások iszonyat kemények még így alig felszerelve. (csak 2 emberen van power armor, és 2 AK-som van a 4-ből, Hobo alapértelmezett tactical shoti + under over, +sniper sv valamivel ami random sebez vagy 25+-t, vagy critel 60-80-at). Holye csuhások meg amint lőtávba érnek egyből 100+t lőnek embereimre. Volt hogy 1 lövésezte az egyik csávómat egy 160-as crttel az egyik csuhás. Na ekkor hagytam ott őket a fenébe és töltöttem vissza egy korábbi állást. (AMúgy ha odaérve nem sietsz, akkor a civileket lelövik a csuhások (de hayghatod őket megdögleni is). A belépéskor a jobboldali piacnál power armor és lőszer van elásva.
Remélem azért valaki majd nekifog.
hi. szerintem nem. én fordítóval próbálom megtanulni a szavakat és értelmezni a mondatokat,így tudom bővíteni az angol szókincsemet.:) qva lassan is haladok a játékban,még most értem át LA-be. vmennyi angol alapom van,így játszva tanul az emebr.:)) Utoljára szerkesztette: chris0000, 2015.02.04. 12:40:45
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni hogy a játékhoz készül-e magyarítás? Előre is köszönöm a válaszokat!
Utóbbi 2 napban nem volt időm haladni. Még mindíg gondolkodok a karakter skill átíráson. Továbbá nagyon be kéne szereznem egy 7. tagot, mert így legnehezebb fokozaton érezhető a hiánya eléggé és HC-k tudnak lenni a harcok LA-be érkezve, hiába 25+ -os a csapat (kivéve a hobo-t, mert ő csak 22).
További oka a HC-nak, hogy dokinak csak energia fegyó 10-es, ami nem mindenre jó, a pisztoly meg vicc (lőtáv szinte semmi, sebzés se túl sok, igaz lehet rárakni távcsövet, de azokat inkább az assault fegyókra raktam a többieknek). Assaultot kéne neki kiraknom, pont is van rá de csak kb 6-osig :/
Hobo a shotival is eléggé specifikus. Neki 9-es a zárnyitás már, ha jól emlékszem, de mivel szegény csak 3 pont/szint skill-t kap egy másik fegyvert elkezdeni vele ezen a szinten már eléggé kétséges. Remélem lesz valami brustos shoti vagy 3-4 lövássel, mert csak akkor éri meg azon hagyni szegényt. Az Under over és az új kombat/tactical shotival igaz első körben 3 lövést adhat le de robotokba a sebzése nevetséges és nem kárpótol a több célpont sem :/
Hardcore játékosok szerint csalás, én meg ugyanígy csináltam mint te :)
Az a lényeg hogy az ember jól szórakozzon. Én még a saját embereimet is "áttálentolom" ha éppen kiderül hogy vmi zsákutca, számomra nem fun hogy teljesen elölről kezdjek vmit azért mert előre nem tudtam. Nincs rá időm se, sok a játék :)
Ja és nem tudom mennyire számít csalásnak, de a felvett csapattagoknak gondoltam a skillkiosztás átírásán, mert amit semmire sem tudok használni az csak tiszta veszteség. (Hobo 2-es széftörés, mikor van másikkal 9-es is, vagy a dokinak a surgeon, mikor a saját kezdő tagomnak medállal már rég 10-es.) Ezeket simán tudném máshol hasznosítani. Vayg a dokinak a pisztoly skill. Igaz most leltem egy elég használhatót, de az assault ridle mellet labdába se rúg és csomó skill pont ott döglik feleslegesen neki :(
Na átértem végre LA-be. Háát nem tudom ti hogy voltatok vele, de itt már az M16 felpimpelve is karcsú. Igazi kigyúrt imom mikrobi munkéások úgy szétkapták a csapatom, mint ha lvl 3-asok elttek violna :D Úgy tapasztalom az igazi király it már az AK-97 és az talán majd az energia fegyók lesznek :)
A kiborg tehenes bandára ráment egy komplett dléutánom mire sikerült megcsinálni, mivel mikor leírtottam őket egész hátul a kocsiknál, bebugzott és csaka tehenek helyét mutatta, de azok nem jöttek, mozdulni, csinálni semmit sem tudtam :( Csak úgy ltt meg, hogy mikor már 1 enemy volt életben low hp-n a legmozgékonyabb csapattagommal előrre kommandóztam a tehenekig látótávba. Így már élesedett az event vége. Különben meg nem történt semmi sem.
Most a major kiszabaítós térképen vagyok. először nem fizettem ki a belépti árat, de utánna, visszatöltöttem és most végzek a küldetések összeszedésével. Remélem sikerül lerendeznem normálisan is a konfliktust :) A kút közelébe hátul nem mentem mert tiggerel egy következő távoli helyszínt amit le kéne rendezni, de gondolom az is időkorlátos lenne. Így majd csak a végén megyek oda. :)
Feladtam és megyek tovább. Nem próbálom felszedni a DBM-es csáveszt, mert csapat szinten 25+ karizma kéne, amihez minden karakternek kéne szereznem valahonnan nyakörvet + minden karakterrel ennem kéne gyümölcsöt, ami meg nincs. Kedvem meg utánna rohangálni nincsen már. Valamint ötletem sincs, hogyan szerezzek még 5 nyakörvet + a gyümölcsöt sem leltem/kaptam meg ag-ban :( Mutagén csajt még csak-csak fel tudnám szedni épp, ha meglene a gyümi, de nincs és szerintem a lehetőség is elszaladt már. Így maradnak az egyéb lehetőségek, amik meg mindt bénák. Talán a nehézfegyveres csáveszt felveszem majd a köv mapon. Hozzá semmi feltétel nincs így olvasva és néha nem árta egy ilyen karakter is :)