Aham, tudjuk tudjuk, neked amúgy is 45 fps-ből 90-et csinál az oculusod. :D Meg nálad a framerate is azt jelenti hogy refresh rate... Na menjél szépen alukálni most már.
Képzeld, mindenki kijelzője és nem csak a vr-ban annyi refresh rate-t használ, amennyi be van állítva... Szóval inkább neked égő, hogy azt hitted 90 fps-t csinál neked az oculus a 45-ből... De nem, az egy másik érték, az a refresh rate.
Vergődhetsz itt még akármennyit, most már elbasztad mert a galaxis összes élőlénye tudja nem csak azt, hogy csúnyán benézted, hanem azt is, hogy gyorsan megpróbálod ezt elmismásolni a személyeskedéseddel.
Csak kérdezem, ami a 389es hszben van abban meg tudsz valamit cáfolni? Mi az ami mem igaz belőle? Mi az amit tévesen tud és azt hogy tudod alátámasztani? Mert eddig csak gyerekes reakciód volt rá.
Marha egyszerű, ezért is hoztam fel a monitoros példát... A monitornál sem mondjuk azt, hogy 240 képkockát látunk / másodperc akkor ha mondjuk egy 240 Hz-es monitoron játszunk 60 fps-el... És attól mert megdupláz vagy megnégyszerez minden kockát a refresh rate attól még ugyanúgy csak 60 képkockát látsz másodpercenkét... Azért van ez így mert hivatalosan is a frame rate értékkel számolják és jelölik a képkockát számát mindenhol így az oculusban is nem pedig a refresh értékkel...
Más szóval, az oculus debug tool asw bekapcsolása esetén azért írja azt, hogy 45 képkockát látsz / másodperc, mert ahogy a monitorok úgy oculus esetében sem a referesh rate értékkel jelölik a képkockák számát hanem a frame rate-el... Persze értem mit mond, hogy szerinte azért látjuk folyamatosnak a képet, merthogy megkétszerez minden frame-t illetve merthogy próbálja a refresh érték feléhez állítani az fps-t, de nem, azért látjuk folyamatosnak mert 24 fps felett az emberi szem már folyamatosnak látja, nyilván minél több annál jobb de mikor SBS filmet nézek oculuson az is folyamatos meg nem szellemképes pedig csak 24-es framerate értékkel megy...
Hiszed vagy sem de a valóságban is kb ezt érzékelné a szemed, és a játékokban sem véletlen van motion blur effekt, az más kérdés, hogy téged meg sok más embert ez zavar és kikapcsoljátok, de bizony ez emberi szem közel ezt látja ha nagy sebességgel elhalad előtte egy motor... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.10.18. 21:28:01
Próbáld ki azt, hogy a kezedet a szemed alá teszed és hirtelen felrántod és egy "csíkot" fogsz látni a kezedből, vagy nem is, biztos ti is csináltátok csillagszóróval vagy lámpával pl azt, hogy köröztetek rajzoltatok a levegőbe és egy folyamatos fénycsíkot láttatok a kezetek gyors mozgása esetén. Szóval ez a realisztikus...
Oculus esetében a szellemkép akkor van, ha az Asynchronous Spacewarp aktív. Ilyenkor a szoftver 45-re korlátozza az FPS-t, majd a képkockákat duplán jeleníti meg. Ettől azt a folytonosságot kapod mint 90 FPS esetén, viszont a kétszer megjelenített képkockák miatt a hozzád viszonyítva gyorsan mozgó objektumok szellemképesek lesznek. Nem annyira pörgős játékok esetén alig venni észre (pl ETS2), de mondjuk DCS alatt a légcsavaros gépek esetén elég zavaró, mert az előtted nagy sebességgel pörgő légcsavar duplázva elég ocsmány látvány.
A monitornál sem mondjuk azt, hogy 240 képkockát látunk / másodperc akkor ha mondjuk egy 240 Hz-es monitoron játszunk 60 fps-el...
Ilyet senki nem is mondott, ez a te fantáziád szüleménye.
És attól mert megdupláz vagy megnégyszerez minden kockát a refresh rate attól még ugyanúgy csak 60 képkockát látsz másodpercenkét...
Először is: A refresh rate az a kijelző frissítési frekvenciája, vagyis, hogy az adott panel másodpercenként hány frissítésre képes. Pont. Nem duplázz, nem négyszerez (ezt honnan vetted megint?), egy tulajdonságot jelöl.
Azért van ez így mert hivatalosan is a frame rate értékkel számolják és jelölik a képkockát számát mindenhol így az oculusban is nem pedig a refresh értékkel...
A frame rate az egészen pontosan a másodpercenként megjelenített képkockák számát jelöli. Az, hogy te idekevered a refresh rate-t az kizárólag a saját torz agyszüleményed.
Más szóval, az oculus debug tool asw bekapcsolása esetén azért írja azt, hogy 45 képkockát látsz / másodperc, mert ahogy a monitorok úgy oculus esetében sem a referesh rate értékkel jelölik a képkockák számát hanem a frame rate-el..
Nincs más szóval. Az Oculus debug tool aktív ASW esetén azért ír 45 FPS-t, mert ilyenkor csak 45 képkockát küld ki a GPU másodpercenként, amit az ASW szoftveres varázslat útján duplán jelenít meg, ugyanis az Oculus kijelzője 90Hz-s, vagyis 90 képkockára van szüksége ahhoz, hogy akadás, képtörés nélküli folyamatos képet jelenítsen meg. Ennek az előnye, hogy a GPU-nak nem kell 90 képkockát kiszámolnia, hátránya, hogy jelentkezik a fentebb említett szellemkép.
Persze értem mit mond, hogy szerinte azért látjuk folyamatosnak a képet, merthogy megkétszerez minden frame-t illetve merthogy próbálja a refresh érték feléhez állítani az fps-t
Ha értenéd mit mondok, akkor nem írnál le ekkora baromságot. Adott egy szituáció, amikor a GPU nem képes előállítani 90 képkockát ami a 90Hz-s Oculus kijelző megfelelő működéséhez szükséges. Ekkor az ASW aktiválódik (ha engedélyezve van), korlátozza a képkockák számát 45-re, majd ezt a 45 képkockát duplán jeleníti meg. Ebben az univerzumban ha a 45-t duplázzuk akkor 90 lesz belőle, vagyis máris célt értek, megvan a 90 FPS a 90Hz-s kijelző mellé, csak mivel ez nem 90 különböző képkocka, hanem duplázott 45, ezért jelentkezik a szellemkép. Nem tudom ez már hányadik verzió ahogy elmagyarázom, de talán egyszer átmegy a te univerzumodba is.
de nem, azért látjuk folyamatosnak mert 24 fps felett az emberi szem már folyamatosnak látja, nyilván minél több annál jobb de mikor SBS filmet nézek oculuson az is folyamatos meg nem szellemképes pedig csak 24-es framerate értékkel megy...
Ez megint a pereces esete... ismételgeted ugyanazt a hülyeséget annak ellenére, hogy látható érvet kaptál arra, hogy valótlan amit állítasz. A linken látható alsó labda 25 FPS-s mozog keresztbe.
Folyamatosnak látod? Persze, hogy nem... senki nem látja annak. Most jön a döbbenet! A háttér is 25 FPS-l mozog. Folyamatosnak látod? Igen. Miért? Mert a nézőponthoz képest lassan mozog. Keress olyan jelenteket filmekben ahol a nézőponthoz úgy viszonyulnak a tárgyak mint a háttérhez a labda és máris megérted miért baromság a 24 fps és a folyamatos kép emlegetése egy hozzászóláson belül.
A linken elérhető még egy beállítás. Úgy hívják, hogy motion blur. Állítsd a 25 FPS-l mozgó labda esetén az értékét 2.0 vagy 3.0 értékre és máris ott van előtted az amit a filmeken is látsz amikor gyors, a nézőponthoz képest keresztirányú mozgással találkozol.
A szellemképet ne keverd ide, az az aktív ASW velejárója a képkocka duplázott megjelenítése miatt. Utoljára szerkesztette: Solt, 2018.10.18. 23:12:57
Melyik DCS? Az új EDGE motorral elvileg már jobb, a másik a régi motorral egészen biztosan felejtős próbáltam, szar illetve iszonyat régi volt már az a grafikus motor, nem véletlen cserélték le. De az újnál is viszonylag sokan panaszkodnak... Aerofly FS 2 viszont nagyon jó. Oks nem egy DCS szint ami a realisztikusságot illeti, lőni sem lehet vele, de ott tökéletes a VR még nagyobb felbontásnál is... Nagyon szép a táj meg a repzi is, tényleg olyan mintha egy repziben ülnél.
Tán nem gondolod komolyan, hogy ha egy 120 Hz-es monitoron játszol és 60 fps-ed van, akkor nem ugyanaz történik mint oculus esetében, hogy mivel pont kétszer gyorsabb a refresh rate a frame rate-nél ezért valójában kétszer "villan" rá a refresh rate-nek köszönhetően minden egyes framerate-re?
Semmiféle varázslat nincs az oculusban és nem jeleníti meg kétszer a framet, csak egyszer! De mivel pont fele annyi idő alatt váltja a képkockát mint a refresh rate ezért kétszer villan rá. Nem olyan bonyolult ez, a másodperc itt a lényeg, egy másodperc alatt 90x "villan" a monitor, és ha pont fele annyi a képkockád akkor minden képkockára pont kétszer van ideje rávillani, ha kevesebb az fps akkor bizonyos kockákra akár többször is is rávillan... Azért próbálja 45 framen tartani az ASW, hogy pont kétszer legyen ideje rávillani...
Szóval tévedsz mert nem jeleníti meg duplán a képkockát az asw hanem azért tartja a 45 fps-t, hogy pont fele annyi legyen mint a refresh rate. Halál egyszerű matek, ha az idő fix márpedig az egy másodperc, és egy másodperc alatt van 45 kockád és 90 villanásod, akkor hiszed vagy sem de minden kockádra pont két villanás jut majd. Érted már?
Ne is mond... Nekem volt egy 24"-es 144 Hz-es LG monitorom, most terveztem, hogy veszek majd hármat, de aztán milyet? 3db 60 Hz-es pofátlanul "olcsó" lenne, és tuti nagy élmény is lenne. De eztán ismét kipróbáltam a 60 FPS-es gameplayt, és eldöntöttem, hogy jó lesz nekem a 144 Hz a továbbiakban is, ha egy monitor, akkor egy monitor...
Majd 2 év múlva valami VR benézhetne, de 60 FPS-el nem szívesen játszanék már szimet... Persze vannak konzolos címek, amelyeket 30-al toltam ki, de hát azok főleg exkluzív tartalmak voltak, és hát mondjuk az is tény, hogy a GTA V-öt amikor próbáltam az előző generációs gépeken (sőt még PS4-en is!) botrány volt az a 24-30 FPS közötti ugrándozás, játszhatatlan volt... Pláne, hogy ott is elég sokat kell autózni, akciózni...
De most tenyleg atmegyunk nyomi prohardver stilusba...?!
Én abban bízom, hogy akit érdekel a téma az mostanra megértette a mondandómat és az általad összehordott hülyeségeken már velem együtt nevet... Ez a hozzászólásod már azt bizonyítja, hogy vagy trollkodsz, vagy komoly képességbeli problémák vannak. Előbbi esetén a többiekre való tekintettel nem ragozom ezt tovább, utóbbi esetén pedig a földön fekvőt nem szívesen rugdalom, szóval részemről elmondtam a témát illetően mindent.
A magas képfrissítés is olyan mint az SSD a HDD után... amíg az ember nem próbálja, addig bőven elvan nélküle, ha meg kipróbálta akkor el sem tudja képzelni nélküle! :)
Autószimulátorokhoz már a jelenlegi VR is bőven alternatívája bármilyen monitoros megoldásnak. Nyilván a képminőség nem lesz olyan mint monitoron, de az "ott vagyok érzés" bőven kárpótol. Érdemes kipróbálni valahol ha még nem tetted... lehet nem vársz két évig! :)
Én most csak az várom hogy BlackFridayen mi lesz, meg most talán kijönnek karácsonyra az új Windows fejesek, ezekből valami kell most már, vagy minden ellenérzésem ellenére Rift :) De az max használt 60-70 körül.
Nagy ívben leszarják kb. Volt, hogy írtam moderátornak privátban, hogy talán jönni kéne takarítani, amire ő azt mondta, hogy még nincs szükség rá, pedig ettől durvábban ment akkor a dolog.
a valóságot nem 24 képkocka/másodpercel látod :) passzív nézőként ezért: 24fps + blur elmegy, nem gond ha nem látsz semmit (lásd a beszúrt képem) aktiv résztvevőként vr játékban: sok fps + kevesebb blur, hiszen látnod KELL, ergo a sok blur nem jó, ergo az alacsony frém nem tud elég lenni a szemeidnek ezért fals az egész analógiád, miszerint "a 24fps mindenre elég, VR-re is az volna"....
(én szeretem játékokban is a blurt, noha a blur minősége csak manapság kezd jó (jobb) lenni.)
Te buszvezetők gyöngye hát mindjárt gondoltam hogy vagy te annyira gerinctelen ember, hogy nehogy elismerd mekkora baromságokat hordtál te itt össze vissza "varázslatokról"... Neked varázslat, egy értelmes ember számára meg egyszerű 3. osztályos matematika, hogy ha egy másodperc alatt 45 kockát rajzol ki vidkártya és ugyan ennyi idő alatt 90 alkalommal vesz mintát belőle a kijelződ, akkor minden kockára két minta jut.
Te az a típusú ember vagy, akinek ha azt mondják a tv-ben, hogy a sensodyne egy varázslat ezért minden fogorvos ezt ajánlja akkor te el is hiszed, de semmiféle varázslat nincs ebben, és nem nem ajánlja azt sem minden fogorvos az embereknek. Ez a marketing, tudatlan emberekkel elhitetni, hogy ez varázslat, te elhiszed, én meg konkrétan tudom hogyan működik.
Bocs de én megvettem ezt a játékot, Solt nem vette meg, szóval én legalább vettem a fáradságot hogy kifizessek 25 dollárt egy olyan játékért amelynek a fejlesztői gondoltak a VR játékosokra...
Ja-ja, de valahogy naivan mindig azt hiszem, hogy ezúttal nem... aztán látod, még neki áll feljebb! Imádni való amikor valaki ekkora magabiztossággal beszél baromságokat! :)
Még az a dolog, amivel kapcsolatban beszéltünk privátban. (GPU vs CPU). Gyakorlatilag az ACC fórumon többen is panaszkodnak, hogy GTX 1060-nal nem úgy fut a cucc, mint ahogy kéne.
Én programozó vagyok te meg egy buszvezető, persze nem nézem le a buszvezetőket meg egyéb szakmákat sem, de egészen nyilvánvaló hogy te teljesen laikus vagy bármiféle hardver/szoftver témában. Fejezzük be...
i7-6700, Gigabyte G1 1060 6gb, 16GB a konfigom. Az első kiadás sima monitoron egész jól futott, napsütésben-esőben-sok-kevés-nulla autós mezőnnyel hozta közepes beállításokon a játszható minimumot. Aztán jött a VR verzió, ami nálam konkrétan használhatatlan volt, még monitoron csak-csak, de VR-ban nettó 10-15 különböző képkocka jelent meg másodpercenként - remélem eléggé polkorrekten írtam le :) Ezután jött vmi hotfix, és azóta minden frankó - monitoron, VR-ban egyaránt, high-epic beállításokkal vegyesen. Szóval nem a 1060 kártya mint olyan a gyenge teljesítmény oka, inkább egyedi- vagy egyéb sw gondok lehetnek a háttérben.
Sajnos még nem volt időm/lehetőségem ezt lecsekkolni (jelenleg éppen külföldön vagyok), de majd ha hazaértem, lecsekkolom majd. Milyen szoftverrel szokták ezeket az adatokat kiíratni, amiket látni YT-on?
U.i.: egy sráccal dumáltam ACC fórumon, neki is i5 van, csak talán 3570K, de kb. ő is szenved ezzel a VGA-val. Utoljára szerkesztette: Adam Jonas, 2018.10.19. 15:56:17
Nekem egy i5-4460 van mellette, és 16 GB ugyanúgy, mint Neked. Jacek-et kérdeztem múltkor, ő Ryzen-t használ, és semmi problémája nincs vele. Egyelőre nekem azon infók alapján, amit össze tudtam gyűjteni, úgy fest, hogy a CPU a gyenge pont, de majd ahogy Jacek javasolta, csinálok egy tesztet valamelyik programmal, amivel lehet monitorozni a cuccokat.
Egyszerűen nem bírom eldönteni, mert bár a 980Ti azért erősebb kártya, mint az 1060, de 980Ti-vel meg simán futtatják az ACC-t, magas beállítások mellett. Kunos persze meg nem hajlandó semmit se nyilatkozni, hogy az UE4 mire hagyatkozik inkább, CPU v GPU...
(Bár tudom, nem 1 kategória, de még a PUBG is min. 80 FPS-sel fut, pedig az híresen rosszul optimalizált...)
Most mentem párat az ACC-vel. Mondom Ai-val jó lesz csapatni, letesztelem mennyire kész ilyen szinten, az első szabadedzésen oké, 3. lettem, a 2. szabadedzésen viszont már 2-3 másodperccel vezettem, amikor skippeltem az eseményt (érdekes, ilyenkor eredményt sem ad be amit meg lehetne nézni), aztán a qual-on ismét 3 másodperc előny.
Azt leszögezhetjük, hogy nem én gyorsultam ennyit az első edzés után...
A másik iszonyat zavaró dolog, hogy HUD-nál minden be van kapcsolva. És a rohadt állást ennek ellenére nem látom. Futamon biztos van már láttam), de könyörgöm, edzésen nem láthatom kitől, mennyire vagyok? Hol élünk?
Bezzeg az az agyonbonyolított ratingelős rendszer pontjait azt mutatja lóbetűkkel, mert az innováció!!
Futamon így meg sem néztem mit tud a cucc, valahogy nem érdekel... Grafikára nem rossz, de komolyan, szvsz a PC2 szebb, kb Raceroom szinten van, csak ez itt majd dinamikus is lesz. Ami a grafban nem tetszik, erről gondolom a motor is tehet, hogy kissé "mosottas" minden... Plusz maxra húzott grafikával 100-110 FPS körül van egy 1070 Ti-vel úgy, hogy nem tömegben autóztam... Hát az meg azért nem sok... Mármint ahhoz képest, hogy kinézetre nem egy extra a dolog szvsz.
Ezek után én ezt meg sem piszkálom, amíg kész nem lesz. De azért ennél többet vártam. Az első pályán nem elég, hogy gondolom, még mindig béna az AI, de hogy a rohadt időeredményeket, amiket hozniuk kellene sem tudták belőni, az azért durva.
Leszarom, hogy a Simbin azt mondta, hogy nem HC szimben gondolkodnak a GTR3 kapcsán, már most simán fogadni mernék rá, hogy az sokkal jobb és készebb lesz csomagra, mint ez valaha is...
A fizika meg... jó, jó, de szvsz semmi kiemelkedő. Persze 2018-at írunk, megváltó ugrást szvsz nem nagyon fogunk már látni/érezni... nem véletlen, hogy a körítéssel, a hivatalos bajnokságokkal, és dinamikussággal akarnak minket megvenni.
Van igazságod! De ez a Race room kb olyan mint a multkor az rF2-es hasonlat, ti ezeket megnéztétek mostanában? Elindítottam életemben elöször a Race Roomot kb egy hónapja , és néztem hogy de szép időutazás ez aztán vagy 10 éves graf :) palya egy lap ..
egy pre-alfától? akkor itt nem Kunos hibázott, az elvárásaid nincsenek a helyükön ;)
én pont ezért veszem csak az utolsó 25 eurós napon (spórolás), ill. minimálisat akarok vele menni ilyen negyedkész állapotában... nem akarom megmérgezni a Kunosék iránti "rajongásom" :D .... hiába TUDOD hogy prealfával mész, akkor is "többet vársz" ... amit persze egy fejlesztés alatt álló cucc nem tud hozni (ha most jó lenne, mit csinálnának a következő fél évben?)
"Leszarom, hogy a Simbin azt mondta, hogy nem HC szimben gondolkodnak a GTR3 kapcsán, már most simán fogadni mernék rá, hogy az sokkal jobb és készebb lesz csomagra, mint ez valaha is..." Én ezt nem vágom,...én is azt kívánom hogy a GTR3 legyen qva jó (minek is kívánnék mást), de a mondat második fele az tökre felesleges ..sztem, ez jobb, az jobb, ez ezt tudja az meg azt...én most küldtem bele 50euro-t az AC-ba pedig az első pillanatától megvan, az is EAként jött, minimál tartalommal így-úgy. Azt mittomén hány év után simán beleküldök két játék árát (pedig a nagyja rallypálya megvan, meg jár is). ... ha nem kell nem kell, elég nagy a választék, ott van a raceroom pl :) vagy az rF2, vagy az AI-s iRacing, vagy majd a GTR3...de akár a PC2 is...nem kell ezen mérgelődni.
"Csomagban" ez soha nem lesz olyan mint egy PC vagy RR ...Bár másik dolog, hogy hogy működik az a csomag, hiába van minden lósz@r ha össze-vissza nem jók a dolgok benne .
Bár igazából F1 után minden elég amatőrnek tűnik ezen a téren :D
Nah most attól független, hogy nem dx26, meg apámf*sza, a Raceroom borzasztóan jól kidolgozott, részletes a pályák terén, oké, gify fullstatikus minden, de attól részletes és szép, és ezek a videók is ezt támasztják alá... Aktívan használtam szinte minden komolyabb szimet mostanság, de ha nekem ezekre a videókra azt mondja valaki, hogy jajj, de csúnya a Raceroom, meg "10 éves szar", akkor mentem tököm lövöm magam...
Hangra még mindig a legjobbak, a fizika minden egyes frissítéssel jobb és jobb lesz, és az bár nem tökéletes, de messze a legjobbak között van...
arty: Ez oké. Értem én, de most komolyan. Kiadnak egy pályát, majd még egyet. Már a második is kijött. Erre megnézem az első pályán, milyen a verseny, aztán azt látom, hogy 3 sec-et belassul a második edzésre az AI? Ez minimum. Nem az AI butaságát kérem számon, nem azt, hogy ez vagy az bugos. Hanem, hogy egy ilyen kurva egyszerű dolgot nem tudtak belőni, egy olyan játéknál, ahol nincs ezer féle járgány...
Persze ettől lehet még jó a cucc, és értem én, hogy ez még csak fejlesztés alatt van, de ez nálam minimum lenne, hogy ha kiadok valamit offline versenyzésre, és az a pálya már kint van X ideje, akkor működjön is használhatóan...
macleody: ezt sokszor felhozták már. pedig kell mérgelődni. a kritikus hozzáállás hoz változást, más nem. Amúgy meg nem légből kapott kijelentés az, hogy ez vagy az jobb lesz. Ismerem a Simbin és Kunos előző és mostani munkáit, és hát ilyen előzmények mellett valamint azt figyelembe véve, hogy mióta is dolgozik a Simbin a GTR3 címén, bátran ki merem jelenteni, hogy játékosbarátabb és jobb lesz, mint ez. Az ACC a grafikán túl eddig szinte semmit nem villantott számomra, de attól sem estem ugye hasra (PC2 szebb). Nyilván nem fogok naponta itt siránkozni, csak hát nah, ez friss élmény volt. Megosztottam. Természetesen mindenki azzal játszik, és azt gondol, amit akar. :) Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.10.20. 14:47:28
Pedig sajnos itt valami nem kerek a GTR3 körül sem, elvileg idén kellett volna megjelennie, de még híreket sem olvasni róla sehol. Anno régen a csőd miatt maradt parlagon a gtr3 de most is lehet valami gond ha nincs róla még hír sem annak ellenére, hogy az eredeti tervek szerint 2018 lenne a megjelenés dátuma...
Amúgy igazából a PC2 is "simbin" játéknak tekinthető, hiszen a simbin legfontosabb kulcs emberre maga a simbin alapítója és tulajdonosa Ian Bell alapította később a Slightly Mad-et is, de a blimey is az övé volt amely a simbin-el karöltve készítette a gtr 2-őt a gtlegends-et stbstb... Mindig is Ian Bell volt a kulcsfigura ha hardcore sim-ről volt szó, valójában az egykori "valódi simbin"-nek ma már Slightly Mad studio a neve! Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.10.20. 15:18:31
Nézem nézem de még mindig a Race : The WTCC Game jut eszembe róla az pimpelve DX9-ről indulva, ez elmúlt vége van :D mert ....
Megelőzném a flamet nem azt írtam hogy szar/fos/húgy hanem arra reagáltam hogy a RRE ugy néz ki mint az ACC ennyi nem több, nem néz úgy ki.
A többire meg annyit mondanék hogy EA mit vártatok? Neki tesztelők kellenek meg akik adnak egy kis pénzt, dehát nem árult zsákba macskát. Le volt írva előre mikor mi lesz most meg meglepetés? Utoljára szerkesztette: __Jacek__, 2018.10.20. 15:34:14
Apropó! Ha már GTR3. Arról lehet tudni valamit, hogy az UE4 mellett milyen motorral fut majd a fizika? SimBin fejlesztett végre saját motort vagy még mindig ragaszkodnak az ISI gMotor 1-2-2.5(valamelyik) változatához?
Ok, bár én csak azt szerettem volna tudni miért béna az AI. Rendben, én nem vagyok egy ász pilóta, de engem simán lenyom 100%-on. A hivatalos idei Nürburgringi futamon meg 1:55:007-et mentek qualifikáción. Ettől jobbat mennek az AI-k ACC-ben.
Megjött ma délben a Simétik K2 cockpitem, na mondom este csapatás lesz ezerrel. Hazajövök melóból, szépen felszerelgetem a kormányt pedált, egérpadot. Tenném fel az ülést és kurvára nem passzolnak a furatok az ülés sínjén és a cockpiten. Én hülye azt hittem ezek szabvány cuccok, kompatibilisek. Kicsit fontolgattam melyiket rugdossam szét. Most vagy veszek másik ülést vagy fabrikálok valami átalakítót. Úgy megrugdosnám.
Akkor rossz helyeken keresel infókat. Már elég régóta 2019 a céldátum, ott a Simbun UK facebook oldala is, ahol azért van fent ez meg az.
Amúgy meg jól csinálják. Majd akkor mutatnak meg valamit, ha már olyan állapotban van, és megjelenéshez közeli a cucc.
_Jacek_
Hát jah, naná, hogy szép az ACC, de kb ennyiben ki is merül ám a tudománya. És annyival meg nem szebb. Lehet itt dumálni róla, hogy bizony a Raceroom messze nem olyan szép, csak hát nálam a csúcs az még mindig a Project Cars 2 & GTS > ACC > Raceroom / rF2...
Sőt, mint mondtam, ez a motor nem is igazán jó szimezéshez, nekem túl sok az elmosott él, lehet ezen lehet állítgatni ACC-ben, de max grafikán nem ilyen képet várnék el, komolyan, bizonyos szempontok alapján még a sima AC is szebb volt ennél...
macleody
Most komolyan azt kérdezed, amit leírtam világosan? Letojom, hogy nálad, meg máshol milyen időket megy az AI, ha nálam egyik szabadedzésről a másikra belassultak, mindenféle ok nélkül 2-3 sec-et. De ezt nem írom le még egyszer.
A bosszantó ebben az, hogy ettől még lehetne jó az AI, de nem az. Az a legrosszabb, hogy még annyit sem tudtak Kunosék összehozni, hogy legalább "normális időket" autózzanak a gépi ellenfelek, ne össze vissza kocsikázzanak időeredményeket tekintve, de még ez sem jött össze nekik.
Normális AI-tól meg az ACC ahogy láttam igen messze van... És ezt viselkedésre értem. El nem tudom képzelni, mi lesz itt majd a dinamikus időjárás mellett... Sok jóra nem számítok... A végleges verziót illetően sem... Utoljára szerkesztette: unrealnoise, 2018.10.26. 01:02:11
Kinek a pap kinek a papne:) Nincs ezzel problema hogy kinek mi tetszik, en csak a targyilagossag miatt irtam, hogy hat na. Ez mas engine majd meglatjuk mi jon ki belole, de ne szidjunk valamit tartalmilag ami 2 honapja EA, es hasonlitgatjuk tobb eve piacon levo cucchoz. Egyebkent pont neztem hogy nalam nem gyorsult hanem lassult az egesz:)
Nekem van egy olyan érzésem, hogy az ACC bukta lesz. Üzletileg mindenképpen. Steamen elég jó a százalékos arány, de ezt kb. hétszáz ember hozta össze... Az AC-t több mint félmillió példányban értékesítették, Steamen, ez még az ötvenezret se érte el, holott még azt is lehet tudni, hogy folyamatosan drágábban lehet majd beszerezni. Nem beszélve róla, hogy a megjelenéshez képest nagyot esett a játék napi használóinak száma is, még a második build se érte el, a felét se, a kezdeti lelkesedésnek. Nem hiszem, hogy a Kunos és az AC rajongókon kívül nagy népszerűsége lenne egy ilyen játéknak, amiben lesz összvissz 10 pálya és az autók száma is kötött. És mivel azt is tudjuk, hogy mennyibe fog kerülni, mikor elkészül és addigra mindenki tudni fogja, hogy ez nem lesz moddolható, nem lesz végtelen a megjelenő autók és pályák száma se. Olvasgattam több helyen is, hogy már most hiányolják a moddolhatóságot és igazából még mindig úgy gondolják, hogy benne lesz majd az összes kedvenc pálya, pl. Nord, meg ilyenek. Nagyon sokan már most úgy tekintenek rá, hogy ez egy kész játék csak tartalom jön még hozzá. Elég nehezen értik meg, hogy igazából ez még csak nem is béta, hanem egy normál alfa állapot. Biztos vagyok abban, hogy grafikailag és fizikában is sokat fog még fejlődni. Az is könnyebbséget jelent, hogy csak egyféle szabály alapján kell kidolgozni az AI-t, akárcsak az F1-nél, tehát nincs az, hogy ahány autó annyiféle AI van, nincs multiclass rendszer se. Szóval ha ez kész lesz, senkinek se lesz rá panasza... nagyon, de a tartalom miatt ez elég hamar ki fog égni, noha egyértelmű, hogy a GT3 a legnépszerűbb a multiplatformon, csak hát nem lesz elég a pálya és ha nem jön még hozzá újabb tartalom, akkor hamar el fogják unni. Jövő februárig még sok idő van, de a Blancpain sorozat is véget ért már, szóval nem igazán csigáz fel sok embert az öldöklő versenyzés se. Az F1 játék is igencsak le szokott ülni a szezon vége után, pedig fényévekkel a Blancpain népszerűsége előtt jár az F1. Persze ez csak az én véleményem és remélem, hogy túl negatív vagyok ezzel kapcsolatban és majd rám cáfolnak a tények... jövő februárig és utána. :)))
Én sem hiszem, hogy nagy szám lesz majd az ACC. Főleg az után, hogy volt AC. Én azt gondolom, hogy a hivatalos F1-en kívűl minden olyan verseny szimulátor, amely egyetlen egy liszenszelt versenyre van kihegyezve, az bukásra van ítélve. Az F1 is csak azért tud versenyképes maradni, mert nagy a "rajngó" tábora. Minden más versenytípus, és kategória csak a fanatikusokra, és a kitartóakra támaszkodhat, de azokból meg kevés van. Én azt gondolom, hogy az ACC csak egy modulja lehetne egy sokkal összetetebb és sokkal több tartalommal rendelkező programnak. Ebből a szempontól a PC2 azért van előnyben, mert ott ugyan nincs liszenszelt verseny, de a kocsik és márkák (pl.: a GT3-ban) megvannak, a játékosokat pedig nem igazán érdeklik a verseny liszenszek. Megvannak a pályák, megvannak az autók, ezen felül kit érdekel az, hogy a szériát a Blancpain szponzorálja, és hogy itt-ott feltünik a logójuk (a pályán, és a kocsikon). Összegezve, én is azt gondolom, hogy az ACC önmagában nem lesz egy hosszú pályafutású, és sikeres játék. A kezdeti eladási mutatók sem lesznek mérvadóak, mert a lényeg az lesz, hogy mennyien maradnak meg hosszútávon akik játszani is fognak vele. Na majd meglátjuk. :)
Ez gondolom Kunost nem erdekli.... Ingyen megcsinalja a motort AC2 ala..
Gondolom arról megfeledkeztél, hogy Kunosnak van egy főnöke, az 505 Games, és azt biztos nem hagyja hidegen ha veszteséget termel. Kunos már nem a maga ura és nem csinálhat, amit akar. Ki tudja? Ha ez bebukik, semmi nem garantálja, hogy lesz AC2. Egy jobb grafikai motor még nem garantálja a sikert vagy a változó időjárás sem, mert a versenytársak közül jóval kunos előtt járnak ezen a téren és azok is folyamatosan fejlesztenek, tehát a lemaradás az szinte állandósul. Majd kiderül, hogy az 505 Games mennyit lesz hajlandó beleinvesztálni még a projektbe. Utoljára szerkesztette: sertrex, 2018.10.26. 08:38:04