A fantázia szárnyán nagyon jó játékmenetet lehetne ihletni. A respawn helyett automata katapult, a csatára mondjuk összeállíthatsz 4 mechet és csak ezeket használhatnád, tehát megérkezne a dropship a 4 mech-el elindulsz az egyikkel kilõnek ha rakéta becsapódás várható és te nem élnéd túl akkor már indul is a katapult,ha lézer vagy lõszer akkor meg a becsapódás pillanatában katapultálna a rendszer egy olyan magasságba ahol nem vagy elérhetõ az ellenségnek és innen vissza szambázol a dropship-hez a következõért. Elfogynak a mechjeid akkor a dropshiped bolygó körüli pályára áll te meg visszavonulhatnál bázis védelemre valami puttyogtató mögé. Ha nyer a csapatod akkor a kilõtt mech-jeid azok alapból a tieid és a kilõtt ellenséges mecheket meg lehetne bugázni kiszedni belõle olyan dolgokat ami még használható, egy fejlesztett giró, vagy kar vagy fegyó ilyenek lehetne vele kereskedni vagy felhasználnád ..stb Több mech-ed is lehetne, de csatába mondjuk négyet vihetnél, ezeket a fõ bázison fejlesztgethetnéd , javíthatnád és egyebek. Vagy kevesebb mech is lehetne mondjuk kettõ egy csatában, de akkor megmaradna a bázison a lõszer utánpótlás, és bizonyos szintû javítás, de lehetne mindez mobil javító és után pótló változatban is amik ha csata arrébb vonul akár a kilõtt mech-et valamilyen szinten gatyába ráznák a támogató feladatkörre. és még sok egyéb . . . Na nem felrúgtam a bilit ......a francba:)
Nem minden tagnak? :D 2009 tájékán Cefre próbált összehozni egy csatát veletek de nem lett belõle semmi pedig volt hozzáférése a fórumhoz mert még tag volt anno.
Én a WoT-os hasonlatot a fejlõdésre / garázsra értettem. Szigorúan saját vélemény, de a BT-hez nem illik annyira a Respawn, és hogy menet közben egyre komolyabb jármûvekbe ülsz. Legyen meg az, hogy félti egy kicsit az ember az életét, pardon, Mechjét -> igen, tudom, hogy ez masszív kempelésre ösztönöz, meg más hátulütõi is vannak.
Ami a tömegdolgot illeti... én nem tömegre játszanék. C-billre. Az UrbanMech-re nem véletlenül gerjednek a hivatalos fórumon. Azon túl, hogy egy jól kinézõ, logikusan felépített Mech, egyben az egyik legolcsóbb is. Gyakorlatilag a legalapabb 20 tonnás futóbolondokkal egy áron van, másfél millió C-bill alatt.
Ilyen téren és a Mechwarrior 2:Mercenaeriest tudnám felidézni, pedig hát az se ma volt, és szvsz jó 12-14 éve játszottam vele utoljára. De ott rémlik olyan, hogy csináltad a küldiket, zsákmányoltad és vásároltad a Mech-eket, egyszóval benne voltál a sûrûjében.
Én valahol azt remélem, hogy itt vagy a WoT szerûen lesz (több féle Mech is lehet a garázsodban, de sok grind után tudod a legkomolyabbakat megvenni - a sok itt még addiktoknak is egy-két hónap, egyorrú, hétköznapi embernek meg 3-6 hónap), vagy csak egy Mech-ed. Egyszóval nem a csatában, hanem a pilótáddal együtt fejlõdsz.
A WoT-féle súlycsoport elkülönítés a "tiszta" játék miatt van (ha a pénzkeresés aspektustól eltekintünk). Ez önmagában nem rossz, csak a grindolós résztõl eltekinthetnének. Meg kéne oldani máshogy, hogy értelme legyen játszani a kicsikkel, hogy AKARJ játszani velük, ne pedig MUSZÁJ legyen. Mondjuk bizonyos pályákra nem mehetnél a nagyokkal, mert laza talajú a bolygó, és túl nagy a fajlagos talajnyomásuk, vagy ilyesmi. De harcolni meg minden bolygón kelljen, hogy fenntartsd ott a házad uralmát.
Izé, vki világosítson kell mert elég hülyén hirdetik az emberek: a Crysis Warheadot kell megvennem, és annak a kulcsa kell a Crysis Warshoz hogy MWLL-t tudjam tolni. Igaz?
Kösz, nem is rossz ötlet. Boltba 4.5K, annyit nem adok érte, de egy ezres belefér (nem cigizem, így van pénz kicsit hasznosabb dolgokra :) )
Hát, igen, ez meg már ízlés kérdése... és ezekszerint neked így nem tetszik. Nekem pont így tetszik jobban, nagyobb a beleélés faktor így, hogy van ez az egész "rítus". Kiválasztom, milyen egységet szeretnék, aztán lesétálok, és ott látom magam elõtt azt az acélkolosszust, amibe be fogok szállni.
Bevallom, az elején nekem is tetszett. Aztán egyre kevésbé, hogy egy órából perceket csak azzal töltök, hogy odarohanok a saját Mech-emhez.
Szigorúan a saját véleményem, de nekem valahogy úgy jobb beleélés lenne, ha kör rendszerûen menne, és mindenki megbecsülné a Mech-jét. Itt olyan pörgés van, hogy csak na, különösen a "kezdõk" esetében, akik kis jármûvekkel, Mech-ekkel rohangálnak. A Suicid Dugovics Titusz játékmenet ugyebár igazából itt sem lenne effektív (hiszen sokszor hallsz -> több idõt töltesz a hangárban, mint a csatamezõn), de mégis sokszor tapasztalom. Az nettó 45 perc játékidõ alatt is találkoztam lézerekkel lövöldözõ, a legnagyobb csapatunk közé berohanó, Catapult-ban ülõ Akhmed-ekkel, akik láthatóan arra játszottak, hogy inkább meghallnak, minthogy visszasétáljanak, hogy a lõszerkészletet újra feltöltsék.
Ez meg engem így kicsit az MMO-k grind-jára emlékeztet.
Egyszerû volt, én is ezt írtam. De éppen ezért egy laikust is könnyebben megfog. Másfelõl voltak kis házi belsõ szabályok, hogy melyik oldal mennyi tonnát vihet, meg milyen Mech-eket, és így tovább. Jól szórakoztunk anno...
Megvan már mindened, elértél mindent, ugyanazzal az Assault Mech-el indulsz csatába ugyanazon emberek mellett, ugyanazok az emberek ellen, ugyanazzal a stratégiával, ahogy tegnap és tegnapelõtt és azelõtt is.
Nono. Pontszám alapú számítás volt, a Mech tömege alapján számolt (te milyenben ülsz, és a kilõtt vagy megrongált Mech milyen tömegû volt), úgyhogy korántsem csak Assault Mech-eket láttál bent, sok Heavy volt mondjuk, de Assault-okból én leginkább a Maulerre emlékszem és Mad Cat Mk.2-re, mert azok ideálisak voltak Gauss-boatra.
Engem ez hamarabb késztetne ásításra, mintha minden egyes játékban végig kéne járnom a szamárlétrát, esetleg kicsit más utat bejárva, az aktuális pályától és a pályán aktuálisan kialault helyzettõl függõen.
Én valahol azt remélem, hogy itt vagy a WoT szerûen lesz (több féle Mech is lehet a garázsodban, de sok grind után tudod a legkomolyabbakat megvenni - a sok itt még addiktoknak is egy-két hónap, egyorrú, hétköznapi embernek meg 3-6 hónap), vagy csak egy Mech-ed. Egyszóval nem a csatában, hanem a pilótáddal együtt fejlõdsz.
Nyilván ehhez azonban sokkal több játékos kell, és persze központi szerver alapú felépítés.
De mint mondtam, ízlések. Én annak sem látom a vonzerejét, hogy éjt éjszaka után ugyanazt a WoW instance-t játsszam, mégis rengeteg ember csinálja. Rengeteg, nem-kocka ember.
Én is csináltam. Elõször a BC-ig, aztán a Lich King-ig. Aztán azt mondtam, hogy gebedjek meg, ha még egyszer felrakom a WoW-ot. :)
Nem tudom, az Mw:O változtat-e majd ezen. De egyelõre az Mw:O semmi több, mint slideware, de ha szigorú akarok lenni, igazából még annak is kevés.
Sajnos eddig keveset tudunk errõl. Sejtések vannak (házakra szeparált indulás, zsoldosok, stb.), azok alapján nagyon ígéretes lehet, dehát ugye a karó és a varjú esete...
Az MW4 esetében a sokkal, de sokkal egyszerûbb játékba kerülés volt a szimpatikus. Elõre összeállíthattad a saját Mech-eked a MechLab-ban, majd a csatában válogathattál közöttük. Nem kellett vásárlási menüvel veszõdni, nem kellett odarohanni a Mech-edhez. Hát, igen, ez meg már ízlés kérdése... és ezekszerint neked így nem tetszik. Nekem pont így tetszik jobban, nagyobb a beleélés faktor így, hogy van ez az egész "rítus". Kiválasztom, milyen egységet szeretnék, aztán lesétálok, és ott látom magam elõtt azt az acélkolosszust, amibe be fogok szállni.
LRM-, Gauss illetve AC/20-boatok uralták a játékot (mi anno úgy játszottunk a klánunkban, hogy volt 3-4 dupla UAC/20-al felszerelt Hellbringer rohamcsapat, én meg egy 5x LRM-20-as Vulture-al támogattam õket hátulról, illetve vadásztam az õket támadó LRM- és Gauss-boatokra. Ez meg engem így kicsit az MMO-k grind-jára emlékeztet. Megvan már mindened, elértél mindent, ugyanazzal az Assault Mech-el indulsz csatába ugyanazon emberek mellett, ugyanazok az emberek ellen, ugyanazzal a stratégiával, ahogy tegnap és tegnapelõtt és azelõtt is. Engem ez hamarabb késztetne ásításra, mintha minden egyes játékban végig kéne járnom a szamárlétrát, esetleg kicsit más utat bejárva, az aktuális pályától és a pályán aktuálisan kialault helyzettõl függõen. De mint mondtam, ízlések. Én annak sem látom a vonzerejét, hogy éjt éjszaka után ugyanazt a WoW instance-t játsszam, mégis rengeteg ember csinálja. Rengeteg, nem-kocka ember.
Nem tudom, az Mw:O változtat-e majd ezen. De egyelõre az Mw:O semmi több, mint slideware, de ha szigorú akarok lenni, igazából még annak is kevés.
Nightly Strike, ha megnézed, akkor a nickem elõtt itt is ott van a szögletes zárójelben az NST. Az MW4-ben Wolverine logókkal "támadtunk" az SHU-sokra. ^^
Félreértesz. Én a grafikát azért szóltam le, mert azért csak egy fránya CryEngine motor megy alatta, ami azért elég ütõs dolog, ehhez képest pedig azért nem annyira hú, de gyönyörû. Az MW4 nyilván sokkal kevésbé szép, viszont élnék a gyanúval, hogy már egy ütõsebb mobilon is elfutna (gépigény kérdése).
A textúrák esetén én a festés hiányolom. A Battletech-ben eléggé ki volt dolgozva, hogy milyen festést használnak a különbözõ házak különbözõ egységei, illetve a klánok is (lásd korábban Ry0K3N által linket fanart topicot, ahol a hivatalos képeken látható Mech-eket színezik át különbözõ egységek által használtakra. Az egyszínû szürke minden jármûnél és Mech-nél nekem egy kicsit túl egyszerû - én erre írtam azt, hogy már a MechWarrior 2-ben is láttunk logókat a Mech-eken, meg álcamintát.
Az MW4 esetében a sokkal, de sokkal egyszerûbb játékba kerülés volt a szimpatikus. Elõre összeállíthattad a saját Mech-eked a MechLab-ban, majd a csatában válogathattál közöttük. Nem kellett vásárlási menüvel veszõdni, nem kellett odarohanni a Mech-edhez, és persze nem volt olyan, hogy BA-k ugrabugráltak körbe, amelyek egy Medium Laser lövést is túlélhetnek.
A most következõért pedig keresztre feszítenek majd... de az egyszerû játékmenetnek köszönhetõen nagyon jó kis közösség indult be, konkrétan hajdan egész szervernyi magyar játékos összejött. Szó se róla, mi sajnos hamar el is hagytuk is a közösséget, mert egy idõ után már a Mech-rõl megmondtad, hogy ki ül benne, és az LRM-, Gauss illetve AC/20-boatok uralták a játékot (mi anno úgy játszottunk a klánunkban, hogy volt 3-4 dupla UAC/20-al felszerelt Hellbringer rohamcsapat, én meg egy 5x LRM-20-as Vulture-al támogattam õket hátulról, illetve vadásztam az õket támadó LRM- és Gauss-boatokra. De úgy 2003-2004-ig elég aktív volt a mag, ha jól rémlik.
@Bucser Ott a fórumon vannak más szerverek is a public browserben találtakon kívül?
@Cifu Csak így hirtelen a grafikához: emlékeim szerint az MW4-ben a Gauss lövés egy átlátszó textúrával ellátott hatszög hasáb volt. MWLL-ben ugyanez KÖRÖK-bõl van kirakva. Arra pedig tisztán emlékszem, hogy az MW4 textúrák már a maguk idejében is elég gagyik voltak, pedig volt hozzá gépem, és fel volt tolva a graf. Ha nem is a mech-eké, a földé, épületeké, nem Mech egységeké mindenképpen.
Úh. csak annyiban rosszabb az MWLL grafikája szvsz, hogy nincsenek színezve a Mech-ek. Én ezt inkább elõnynek látom. Lehet, hogy nem így nem elég "canon", meg nem eléggé BattleTech, de szerintem élethûbb. Nem akarnék fehér-világoskék camo-s egységeket látni egy sivatagos pályán. Illúzióromboló.
Azt még mondd el légyszi, hogy mit nyújt az MW4 az MWLL felett játékmenet tekintetében? Nem gúnyolódni akarok, tényleg kíváncsi vagyok. Több játékost? Több csapatjátékot? Több/jobb játékmódot? Nagyobb v. jobb közösséget?
Próbálj meg lecsapni vatera-n, ebay-en egy példányra, van, hogy újakat 1 -2 eurókért vesztegetnek... (az fél-egy doboz cigi, ha esetleg cigiznél... :) ).
Félve kérdezem... esetleg vki pár meccs erejéig nem tudna kölcsönadni egy Crysis Wars kulcsot...
A sima crysist annó megvettem az MWLL miatt, de a CW-t most kihagynám...
Nem vitatom el, hogy kissé felületesen nézem / néztem az MWLL-t, köszönhetõen annak, hogy hajdan vagy fél évig játszottam vele. Adtam neki egy második esélyt, lehet, hogy többet vártam tõle, indokolatlanul, illetve olyasmit, ami másoknak nem annyira fontos.
Viszont bevallom, hogy semmi affinitásom nincs arra, hogy alaposabban ráfeküdjek az MWLL témára. Ez leginkább annak köszönhetõ, hogy jópár olyan dolog megmaradt benne, ami anno nagyon keresû szájízt hagyott (BA-k, grafika, vásárlás/deploying), és amik nem változtak.
Abban igazat adok, hogy pár dologban (grouping, játékmódok) a tudásom avétos, és ezekhez talán nem kellett volna hozzászólnom. Viszont ettõl az általános véleményem nem változott, és nem jött meg a kedvem, hogy mégis visszarakjam.
Az ArmA-s hasonlat egy kicsit sántít, valóban fogalmaztam az OFP-s/ArmA-s kritikákra párszor élesen, de (legalábbis ha emlékeim nem csalnak) mindig azt emeltem ki, hogy az OFP/ArmA egy szimulátor, egy valamennyire reálisabb megközelítésû FPS. Aki Battlefield vagy Unreal Tournament játékmenetet vár tõle, az alapjaiban hibázik. Viszont azt sose tagadtam, hogy a OFP/ArmA sok hibával rendelkezik. Nekem is azért nincs fent már bõ két éve az ArmA 2., mert meguntam, hogy egy erõsen bugos, optimalizálatlan, rosszal menedzselt játék. Továbbra is azt mondom, hogy a piacon a maga kategóriájában nincs párja, ettõl függetlenül. Sajnos.
Az MWLL-el is így vagyok. Sok téren nagyon örülnék egy jó Mechwarrior játéknak, de ha ilyen ingerenciám támad, akkor én most inkább felrakom a Mechwarrior 3-at vagy 4-et. Remélem, hogy az MWO nem fog cserben hagyni.
Itt dedikált host listát is találhatsz és ligákat is ahol megy a szervezett játék.
Egyébként meg a kritika kritikájára válaszul: Te nem mondanád azt, hogy a másikkal van a baj amikor valaki mondjuk Arma ARMA II esetén azután ,hogy felfedezi, hogy nem lehet ugrani benne már le is írja a játékot?
Az MWLL baromira komplex játék. És egy rövidke darabja keserû ízt hagyott a szádban és már azonnal tûzre vele? Lehet türelmetlen lettél, de azért ennél alaposabbnak ismertelek...
Már elnézést,de Te játszottál csak tdm-et....
Mint említettem, egyetlen aktív (nem üres) szerver volt, amikor én játszottam. Ott egyetlen spawn point (base) volt, és effektíve TDM ment...
Rémlik, hogy anno volt foglalásra lehetõség, bevallom erre már kevésbé emlékszem. Anno sem volt annyira meghatározó a játékmenet szempontjából (a baserape miatt az egyik oldal gyorsan beszorult általában).
Érdemes lenne elébb fórumon körbenézni mielõtt ilyen butaságot állítasz,
Melyiken? :)
Kezd olyan érzésem lenni, hogy egyesek itt 1 szar mapon 1-2 mech konfigban megtett rossz kör után osztják az észt egy olyan játékkal kapcsolatban ahol választási lehetõséged súlykategóriánként 4 mechet ad 4 varianttal azaz összesen 4*4*4-et legalább. Úgyhogy a nagyobb szerverek rotájában 16 map váltogatja egymást 4 játékmóddal.
Bocs de ez így röhej...
Megbocsáss, de nem értek egyet. Egyetlen élõ szervernél mit tegyen az ember? Ohhh... nem gond, majd holnap talán más lesz a map, más lesz a szerver? Ha nem, akkor majd holnapután?
Nagyon-nagyon toleráns vagyok a béna játékokkal szemben, ha meg tud ragadni valami benne. Az EvE-t ezer és egy okból utáltam, de totálisan odavoltam a hajók mikromanagementjéért, és rohadt sok idõt eltöltöttem az EvEMon-ban, vagyis nem is magában a játékban! Ugyanez igaz az X3-ra is. Agyvérzést kaptam, amikor egy másfél hónapnyi játék után összegrindelt fregattom egy kapuban megpusztult, mert épp akkor jött szembe egy TL... de imádtam azt, ahogy a saját kis ûrbirodalmamat kiépíthettem...
Engem egyszerûen a sok apró hiba miatt sajnos nem tudott meggyõzni az MWLL. Lehet, hogy túl öreg és túl türelmetlen lettem már, de ha fáradtan hazajövök, és egy kis kikapcsolódásra vágyom, akkor nem az a célom, azért logoljak be, hogy milyen map megy, meg milyen a játékosállomány, lesz-e Solaris Free-for-all. Nem legyintek rá arra, hogy jajj, na most úgy alakult, hogy baserapeben lesz részem 30 percen át.
Imádom a BT világát (3055-ig), de akkor sem fogom ezeket elnézni. 10 éve lehet (biztos), hogy ellettem volna végestelen végig az MWLL-el... Ma viszont azt mondom, hogy ha van fél-egy óra idõm egy kis szórakozásra, akkor azt nem így és nem ezzel akarom tölteni.
Ettõl még persze becsülöm és tisztelem, akik ebben találják meg számításukat, csak azért had nyilatkoztasson (ossza az észt) már ki az is, aki annyira úgy nem lett elvarázsolva tõle.
Én írtam hogy még 1 éve játszotam utoljára vele és csak arra írtam amit itt írtak le. Ami elvileg a leírtak alapján még mindig probléma a játékban. Én nem szeretném osztani az észt és gondolom a többiek sem, de megtárgyaljuk egymás véleményét esetleges elképzelését nem feltétlenül a mostani játék modelrõl. Lehet azért nem kerültek olyan map-ra mert nincsenek elegen ahhoz hogy választani lehessen melyik majd tele szervere lépjenek be. Szerintem a negatív véleményeket is meg lehet osztani a forumon ha azt normális stílusban teszik, még ha azt a saját mértékéhez méri is.
Nem kell túlbonyolitani a gondolat menetet:) Az 1 évvel ezelõtti pályákon ennek már meg volt az alapja. Én kb amit leírtam 1 óra alatt felhuznám egy-egy pályára. Nem kell az egész pályát alárendelni, elég egy épület tömb vagy szikla sor amit mire megkerülnének már rendezni lehetne a sorokat. Volt olyan pálya amin már volt két hangár de nem volt turet védelem. Ha egynél betámad az ellenfél a másiknál már fel lehetne állni mire oda átcamognának a roham és nehéz mech-ek.
Mig a te verziódat elve le kell modelezni hogyan müködne jól addig ez már adott. De ha kész is lenne akkor: - ha egy helyen jönne a dropship két percenként, amikor ledarálják az egyik felett, mire leszáll már ott vannak lõtávolban és leszedik azokat akik épp kiszállnak. És ugye azonnal ki kell szállni mert a dropship már megy is vissza hogy két perc múlva vissza térjen. - ha több helyen szállhatna le, akkor nem kell az egész pályát alávetni? Már ha nem vannak közzel egymáshoz a leszállási pontok, mert ha igen akkor a fenti eset. Ha nem akkor is valószínûleg nem oda teleportál, így lehetne látni hova érkezik és már megy is a fogadó bizottság.
Kezd olyan érzésem lenni, hogy egyesek itt 1 szar mapon 1-2 mech konfigban megtett rossz kör után osztják az észt egy olyan játékkal kapcsolatban ahol választási lehetõséged súlykategóriánként 4 mechet ad 4 varianttal azaz összesen 4*4*4-et legalább. Úgyhogy a nagyobb szerverek rotájában 16 map váltogatja egymást 4 játékmóddal.
Bocs de ez így röhej...
Ez is megvan sok mapon 2-3 hangár csoport és spawnpoint van különbözõ mértékben felszereltek amiket el kell foglalni.
Van capture the flag és domination is ami igen feelinges tud lenni ha jók a csapattársak és az ellenfél is. Valamint van Solaris Arena bemondóval Free for all matchekben.
Érdemes lenne elébb fórumon körbenézni mielõtt ilyen butaságot állítasz,
Elnézést, de ez megint kabátot a gombhoz esete. Az egész pályát akkor annak kell alárendelni, hogy ne lehessen a bázisokat egyszerre támadni. Vért izzadhatsz, hogy ezt rendesen megvalósítsd, és leteszteld. Akkor már egyszerûbb szvsz a dropshipes változat. :)
Én egyszerûbben megoldanám, legyen három hangár ami közt szabadon választhatsz hol jelenj meg. De legyenek elég távol vagy fizikailag vagy akadályok amolyan torlaszokkal (épületek, természeti objektumok) elválasztva hogy ne tudják mindnél csoportosítani az ellen erõiket. Mindnél legyen egy turet ami kilõhetõ, de bizonyos idõn belül (ne olyan hosszan mint most) "épülne" új.
Errõl egy kép jut az eszembe:
Szóval nem a problémát oldod meg (hibás a bázison/dropshipen való respawn ötlete), hanem a probléma következményét próbálod tünetileg kezelni.
Ha már dobóhajó... miért ne legyen az, hogy 2 percenként leszáll egy dobóhajó, hozzávetõleges (TDM-nél akár tetszõleges) helyszínen, és kirakja az idõközben respawn-olt emberkéket. Nincs Baserape (mert nincs lehetõség rá), és nincs az sem, hogy a bázis védelmébõl lõnek az emberkék...
Ha már ott van a volnal akkor a bázison rekedt emberek ígyis a vesztes oldalon vannak, annyi elõnyt nyugodtan kaphatnak hogy védi õket egy dobóhajó megadva az esélyt az egyenlítésre.
Alapvetõen a koncepcióval, vagyis a koncepciótlansággal van a gond. Valami rendes feladatot kellett volna adni. Semmisíts meg egy HPG uplinket, vagy jusson el egy Mech egy adott pontra. De feladat orientált küldetés legyen. Mert most egy TDM van, respawn-al. Vagy legyen kör rendszerû, respawn nélkül. Akármi...
@Ry0K3N: Nem, de ha már közel került a csatavonal a bázishoz, akkor a bázis területérõl nagyon ügyesen lehet artyzni (LRM, Arrow IV., LongTom), az Arrow IV és a LongTom egyébként csaknem az egyész pályát belövi.
Én csak egyszerûen csinálnák egy bizonyos nagyságú effektív kört ahová az ellen mechei ne mehetnének be. Ha jól emlékszem nem ez a játék célja. Az már mindegy hogy jelölnék ki épületekkel vagy tereptárgyakkal a látható rész. Ha értelmesen csinálnák még az Lrm mech-ek se tudnának kilõni onnan. Mert én emlékszem olyanra hogy roham és nehéz mech-ek álltak a mech hangár bejáratában.
Sztem ott a hiba, hogyha a bázis védelmet ilyen erõsre csinálnák, akkor meg a bázisról kifelé lövöldözõk lennének rohadtul OP helyzetben. Beáll a sok LRM boat azt onnan osztja az észt.
Ja végülis az erõsen fejlesztett hadi A-3 hordott : 11 ER PPC, 12 Gauss Rifles and ER Large Laser (valószinûleg 4-8 arányban) 16 Medium Laser 4 Artemis enhanced LRM-20 4 Large Pulse Laser 10 Medium Pulse Laser és 2 AR-10 ez már tuti megvédené a bázist (de tényleg elég lenne egy is )
De egy Rose biztos elég lenne vagy egy késõbbi New Star League Nekohono'o típus. És nem szabad arról sem megfeledkezni hogy ezek fegyverei nagyobb tûzerõvel és hatótávval rendelkeztek mint a Mech-eké.
Hihetetlen hogy ezt még mindig nem oldották meg. Már évekkel ezelõtt is probléma volt pedig csak meg kéne erõsíteni a bázis védelmi ágyúkat. Vagy betenni néhány 3-4-es PPc ágyút.
Ez mondjuk szerintem tényleg jó lenne az MWLL-ben is... megszüntetné az unalmas meccseket, ahol az egyik csapat baserapel, a másikból meg csak lépked ki mindenki mert ugye tenni ilyenkor már nem lehet semmit. Mondjuk a mellékhatás meg valószinû az lenne, hogy sokan nagyon óvatoskodnának, elveszne az akció feeling.
Nekem a Mechwarrior 3 vagy 4 grafikája is megfelelne... :)
Anno az OFP-hez kezdtek el csinálni egy MadCat-et, és volt tervben MW mod. Nem lett belõle semmi, de egy textúrázatlan, durván bétás MadCat addon kijött. Jó volt vele bohockodni a városokban :D
A játékterület... ha kör rendszerû lenne, mint a WoT, akkor nem is baj, hogy nem különösebben nagy pályákon menne...
Erre utaltam abban, hogy inkább Source vagy az Unreal engine-t kellett volna erõltetni. Sokkal kiforrottab, kész SDK-s engine-k voltak (a CryEngine hosszú ideig nem rendelkezett publikus mapszerkesztõvel, compilerrel, stb., a modokhoz elengedhetettlen dologgal...).
A járkálókról lesétálva egy JJ pöccintéssel egyenesen a beszállás terület mellett esel el, csak meg kell bökni a "Use"-t, mikor felvillan az ikon. Kisebb mechekre meg ugyanúgy ráesel, mint a tankokra.
Az egyetlen probléma, ha nem a Mech-edhez tartozó platformhoz sétálsz. Nevetségesnek tartom, hogy úgy kell sétálgatni a Mech-hez, ügyelve arra melyik kijáratnál mész ki. De hát hiába, én nem ütöm meg az MWLL-hez szükséges mércét, úgyhogy ez az én hibám. A következmény, hogy nem is játszom vele...
Itt a gond a te kkészülékeddel van, mert nekem még azt is elmenti, hogy abban a Mech-ben group v. chain fire-ben voltam-e.
Lehetséges, de én két vagy három alkalommal mentem Uller-el, és ott állítgatnom kellett.
Csupa-csupa kereskedelmi forgalomba került, profitért fejlesztett játékhoz hasonlítod. Ne tedd. Persze, hogy azokhoz volt pénz és idõ, hogy a profik megszerkesszék a tartalmat.
Elnézést, de nem értek egyet. Az engine-ben ott van a potenciál, csak sok munka van vele. Ezt még aláírom, csakhogy ez sem mentség a textúrákra. Az, hogy minden Mech azonos skinnel rendelkezik, szvsz elég gáz. Legalább a két oldal meg lenne különböztetve... Azért ez már had ne legyen nagy kérés egy olyan Full Conversion-tól, amelyben két tucatnyi Mech és még másfélszer ennyi jármû található...
(Hozzáteszem, Crysis is elég kiábrándító, ha nem High és Ultra beállítások keveréke mellett játszod, úgyhogy megintcsak, az engine választás nem a legjobb.)
Én High / Ultra High beállításokkal játszom / játszottam, de ismétlem magam, a hibák nem feltétlenül nehezen megvalósíthatóságra vezethetõek vissza - lásd a textúrák esetét.
- aki nem tud leszedni egy BA-t, az nagyon szar fegyvereket hozott magával, de mint már mondtam, BA-zás nem jellemzõ, ha vannak is, nem sok vizet zavarnak. Ha meg LRM v. Gauss boat-tal jöttél ki, és meg MGun-od sincs, akkor magadra vess.
Hát a Gauss, UAC és az ER PPC sem igazán effektív BA ellen. :) Persze amikor LB/X-es jármûvel voltam, akkor meg nem találkoztam BA-val. De akkor most ez mégis minek a hibája? Ha long range / boat jármûvem / mechem van, akkor a társaimra kellene számítani. Itt egy játékmenet probléma merül fel, nevezetes a respawn megoldás (ami az MWLL-ben jelenleg van), vagy a kör alapú megoldást választják. Mivel itt a vásárlás / pénzharácsolás miatt a respawn mellett döntöttek, korántsem olyan könnyû csapatokba verõdni, mint a WoT féle megoldásnál. Én amúgy menetrend szerint megvártam egy-két csapattársat, csak két féle volt ezekbõl 1.: Long range boat, aki mellett vagy ott ácsorogtam UAC10-essel, és imádkozhattam, hogy jöjjön valaki, vagy nekiálltam rambót játszani. 2.: Nehéz és Assault Mech-ek meg nehéz jármûvek mentek elõre, és olyan petárdadurrogást kaptunk, hogy én (könnyû / közepes mechekkel és jármûvekkel) hamar elpukkantam. +1.: foghattam magam, és én is neállhattam LRM-ezni. Nos ahogy szokott lenni, ilyenkor jelent meg egy-két BA... :P
- LRM camping bizony könnyen ki tud alakulni, bár pályafüggõ, és van ellenszere, már ha van egy kis egyetértés a csapatban
Jah, próbálhatsz elõre rohanni egy Raven-el vagy Owen-el TAG-elni. Ami tök jó. Ha eljutsz az ellenfél közelébe, élsz általában 10 másodpercet. A megTAG-elt célpont meghalt. Utána vehettem új jármûvet, és indulhattam a bázisról... élvezetes. De ott a ha, mert a könnyû Mech-ekkel csúnyán elbánnak a long-range sniperek, LRM-boatok és Arrow IV-boatok, illetve most már a Long Tom-ok.
Mindent egybevetve nem mondanám, hogy esélyt adtál ennek a játéknak. Te ezt a játékot utálni *akartad*, már az elejétõl érzõdött. Úgy futottál neki, hogy te ezt utálni fogod, és így persze nem is volt nehéz elérni.
Voltak negatív tapasztalataim vele. Ezért próbáltam meg, hátha ezeket orvosolták. Nem, nem orvosolták, ezt kell mondjam. Az esélyt megkapta, nem kellett pár óra játék, hogy kitapasztaljam a TAG / NARC használatát vagy a vásárlás rejtelmeit, mert ezeket már ismertem. Szóval úgy ugrottam bele, hogy ha a játékmenet változott volna, azt megéreztem volna. Én kevés változást érzek, hogy persze pozitívat is írjak, a Baserapinget úgy tûnik kezelték, nem tapasztaltam ilyet, ez pedig jó!
Csak kíváncsi vagyok, hogy mire számítottál. Hogy a többi Mech-el azonnal összeálltok egy star-ba, és a többi fegyvernemmel együtt precízen egybehangolt taktikai manõvereken át az idegeket végsõkig feszítõ drámai élethalálharcot vívtok az ellenséggel, a két oldalon egymásnak feszülõ stratégiai géniusz irányítása alatt? Mert ha igen, akkor bocs. (De ha majd találsz ilyen játékot, légyszi szólj!)
Egy MMO játékban sok múlik a társakon, ez nem is vitás, Viszont az itt meglévõ problémák egy jelentõs része független ettõl. A vásárlás / beszállás ilyen, de ilyen a BA-k problémája. Korántsem csak esetlegesen találkoztam BA-kkal, és mint említettem, találkoztam összehangolt BA párokkal is. I-D-E-G-E-S-Í-T-Õ.
A másik az LRM / Arrow IV. / Gauss / PPC / Long Tom esete. Ez megint olyan, ami miatt a fallra tudok mászni.
Lehet, hogy egy WoT féle körökre osztott játékmenetnél jobban tudnám élvezni, de ott meg ugye a már meghalt játékosok sírhatnának, hogy nekik percekig a Spectatort kell nézni, mert meghalltak. Ez is egy állapot...
-Továbbra is csúnyán bétás állapotú. Ha játék közben meg akarod változtatni a keyconfigot, akkor az reménytelen, ki kell lépni a játékból, hogy megtedd. Alt-Tab-ra a játék ablakra vált át, lehet újra belépni a menübe, és full screen-t változtatni.
Kicsit játszadozni kell a keyconfiggal, ebben igazad van, de az engine hibája, hogy nem tud annyit, amennyire a MWLL-nek szüksége lenne. Az engine választás nem a legjobb.
-A Mechbe való beszálás továbbra is kabaré. Biztos én vagyok a béna, de általában elsõre nem sikerült beszállnom a Mech-ekbe. Szerencsére a harckocsiknál nincs ilyen gond. :P
"Biztos én vagyok a béna." Elnézést kérek, de megfogtad a lényeget. A járkálókról lesétálva egy JJ pöccintéssel egyenesen a beszállás terület mellett esel el, csak meg kell bökni a "Use"-t, mikor felvillan az ikon. Kisebb mechekre meg ugyanúgy ráesel, mint a tankokra.
-Iszonyú béna, hogy nem lehet elmenteni a Group kiosztást. Egy olyan Mech-nél, ahol 5-6 fegyver van, kész átok az, hogy folyton arra megy el 10-15 másodperc hogy beállítsd a fegyvercsoportokat.
Itt a gond a te kkészülékeddel van, mert nekem még azt is elmenti, hogy abban a Mech-ben group v. chain fire-ben voltam-e.
-A grafika... hát mondjuk azt, hogy okés. De nem. Inkább azt mondom így, hogy ronda. De semmiképpen nem szép. Úgy nem, hogy nemrég a Mechcommander 2-vel játszottam, ami azért nem egy poligon-orgia, hiszen már 10 éves játék. Akkoriban a nonplusz ultra a GeForce 3 volt. A legfõbb probléma a textúrák semmilyensége. Esküszöm a Mechwarrior 2-ben is rémlik, hogy láttunk Clan Wolf meg Clan Jade Falcon logókat a Mech-eken, és minimális mintát (szerk.: utánanéztem gyorsan, tényleg voltak). Itt még ennyi sincs. De könyörgöm, ez a CryEngine, ami olyanokat tud, hogy csak na, fizika, látvány, minden terén. De nem, nincs igazán látványos sérülés (nevetséges, hogy e téren a Mechwarrior 3 a csúcs, amelyben a lelõtt kar csonkjából szikrázó vezetékek lógtak), a környezet sem igazán rombolható, sõt, ha egészen õszinte akarok lenni, akkor a lövések effektjeitõl sem teszem le a hajam. Ám legyen, elnézném a grafikát, ha a játék amúgy élvezetes lenne.
Csupa-csupa kereskedelmi forgalomba került, profitért fejlesztett játékhoz hasonlítod. Ne tedd. Persze, hogy azokhoz volt pénz és idõ, hogy a profik megszerkesszék a tartalmat. (Hozzáteszem, Crysis is elég kiábrándító, ha nem High és Ultra beállítások keveréke mellett játszod, úgyhogy megintcsak, az engine választás nem a legjobb.)
-De nem az. Fél perc, amíg megveszem a jármûvemet / mechemet, és odatotyogok hozzá. Újabb 10-20 másodperc, amíg beállítom a fegyvercsoportokat. A végén már direkt kerültem a nem homogén (vagy max. 2 különbözõ) fegyverzetû összeállításokat. Partizan rulz. :P Oké, irány a csata. Elsõ csatám az MWLL-ben vagy másfél éve. És mivel kezdõdik? Két harckocsi és egy Mech keringõt játszik két nikkelbolhával. Ami percekig tart. Három jármû meg egy Mech és mindannyian véres torokkal megyünk tovább, én erõsen vörösbe hajlóan. Ismétlen, két PA verte rongyosra és tartotta fel a bázis közelében a kis csipet-csapatot. Látom már a lövöldözést, de egyszer csak nagy "atomrobbanás" és meghalok. Asszem tán Long Tom? No sebaj. Újra éledek, veszek Mech-et, lépkedjünk. Két percbe is beletellik, amíg bekászálódok, majd begroupolok, és elhagyom a bázist. Egy Awesome-hoz csatlakozom, jó leszek fegyverhordozónak. Messzirõl lõnek minket, hát legyen, egye fene. Fedezékhasználat, radar kikapcs, sompolygok elõre. Az Awesome közben adok-kapokot játszik fél kilométerre lévõ ellenfelek ellen, akikbõl semmit sem látni. Mögé kerülök egy Mad Cat-nak, majd jól leverem, kuncogok. De alighogy elkezdem lõni, megjelenik mögöttem egy Oro, és egy lövésbõl kiszed. Ez így megy tovább. Akadozós, zavaros játékmenet, pattogó és agyoncsaphatatlan nikkelbolhák, néha döbbenetes jelenetek (a legsikeresebb támadóékünk jellemzõen négy Demolisher köré épül), aztán a világ másik végébõl érkezõ Arrow IV.-ek meg Long Tom szeretetcsomagok.
Felüdülés kilépni. Komolyan nosztalgiám támadt a Mechwarrior 4-re. Utáltam, mert köze nincs sok téren a Battletech-féle Mechlab-hoz, viszont gyors, pörgõs és élvezetes csatákat lehetett benne anno vívni. Ott is volt bõven mit utálni (LRM boat-ok és Gauss boat-ok). De a sokféle skinnek hála az egyszerû grafika ellenére is esküszöm jobban bejön a grafikája, mint az MWLL-nek.
Sajnálom, de én nem fogom szaporítani az MWLL játékosok számát...
A két fájdalmas helyzetrõl, amit felvázoltál: - aki nem tud leszedni egy BA-t, az nagyon szar fegyvereket hozott magával, de mint már mondtam, BA-zás nem jellemzõ, ha vannak is, nem sok vizet zavarnak. Ha meg LRM v. Gauss boat-tal jöttél ki, és meg MGun-od sincs, akkor magadra vess. - LRM camping bizony könnyen ki tud alakulni, bár pályafüggõ, és van ellenszere, már ha van egy kis egyetértés a csapatban
Mindent egybevetve nem mondanám, hogy esélyt adtál ennek a játéknak. Te ezt a játékot utálni *akartad*, már az elejétõl érzõdött. Úgy futottál neki, hogy te ezt utálni fogod, és így persze nem is volt nehéz elérni.
Csak kíváncsi vagyok, hogy mire számítottál. Hogy a többi Mech-el azonnal összeálltok egy star-ba, és a többi fegyvernemmel együtt precízen egybehangolt taktikai manõvereken át az idegeket végsõkig feszítõ drámai élethalálharcot vívtok az ellenséggel, a két oldalon egymásnak feszülõ stratégiai géniusz irányítása alatt? Mert ha igen, akkor bocs. (De ha majd találsz ilyen játékot, légyszi szólj!)
Kihozták a 4. Mech-et, a Daconis Combine Dragon nehéz Mech-jét.
@XBlades: Sajna a fejlesztõket is már rég "lelombozta" a kevés játékos, ami nem is csoda túl sok új jó játékot adnak ki mostanság.
Lehet kevés játékosra is építeni, csak akkor úgy kell megszabni a fejlesztési terveket, és olyan elvárásokkal kell belevágni az egészbe. Én továbbra is azt mondom, hogy lenne potenciál az MWLL-ben, csak a meglévõ dolgok egy részét a kukába kellene dobni (PA-k, VTOL-ok, AeroSpace jármûvek), egyszerûsíteni a vásárlást, és kicsit ráfeküdni a textúrázásra, meg az effektekre.
Vannak még most is élõ X3, sõt Freespace 2 illetve Homeworld 2 MOD-ok (utóbbiak bõ 10 éves játékok!). Nem sokan játszanak velük, de annyian, mint az MWLL-el, igen...
@Ry0K3N: Hát sajnos ez a baj a modokkal nem jut elég figyelem rájuk ha nem karolja fel õket valaki aki pénzeli.
Ez nem feltétlen pénz kérdése. Azért az MWLL az elsõ idõkben összeszedett annyi játékost, hogy 3-4 szerver tele volt. Ez már elég arra, hogy érdemes legyen foglalkozni vele. Nem tudom mennyire nézted a hiv. fórumját (bevallom én csak akkor nézegettem, amikor még játszottam vele), de tele volt jobbnál jobb ötletekkel, és visszamenõleg is lehetett ilyeneket találni. A készítõk megálmodtak egy játékmenetet, de (szerintem) túl nagyot akartak harapni. Erre páran rámutattak, mégsem voltak hajlandóak megvágni az igénylistát. Akkor kellett volna komolyabban venni.
Vagy ott van a MekTek féle AT-1. Gyakorlatilag egy mai (najó, kb. három éves) köntösbe bújt Mechwarrior 2. Az például nagyon jó ötlet volt, nem volt túlbonyolítva, mégis elbukott, mert nyomni kellett volna, de nem volt energiájuk rá. Most pedig már a kutyát nem érdekli.
A régi MOD gyártók egyre inkább átmentek az Indiejátékgyártás irányába. Be kell látni, hogy a MOD-ok készítése nem úgy megy ma, mint ment 10 éve. 10 éve lecseréltél egy játékban pár skin-t, csináltál két új pályát és fegyvert, aztán felvágtad a netre, pár tucat embert biztos elvarázsoltál vele. De akkoriban egy ilyen MOD-ot egy-két ember képes volt összehozni pár hét, vagy két hónap alatt.
Ma ott tartunk, egy-egy 3D modell elkészítése egy-két hét, alsó hangon. Egy normális MOD már nem életképes 1-2 emberre épülve, egy kisebb csapat kell, és akkor is pár hónapos munka legalább. Ezt már nagyon nagy áldozat szabadidõben megvalósítani, mert a kezdeti lelkesedés általában 1-2 hónapig tart csak. Ha egy kiadatlan MOD fejlesztõcsapata fél év után nem hullik szét, akkor ott valami nagyon jól van megszervezve...
@Ximix: Kis ötletek is dobnának benne sokat pl a mech gugolva várna, hogy könnyebb legyen a beszállás.
Ezt már másfél éve olvastam a hiv. fórumában. Azóta sem valósult meg...
Nekem a személyre szabhatóság is hiányzik
Én meglennék nélküle. Nem azt mondom, hogy nem lenne jó. De igencsak sok, fontosabb tennivaló lenne itt, ez csak utána jöhetne.
Közben kerestem guglin majd a könyvjelzõk között Perpetuum az amit akkor láthattam.
Kis ötletek is dobnának benne sokat pl a mech gugolva várna, hogy könnyebb legyen a beszállás. Nekem a személyre szabhatóság is hiányzik legalább le lehetne dobni a számomra fölös fegyvereket, ahogy mondani szokták ebbõl sokkal többet kilehetett volna hozni. Jó egy éve készülgetett valami mmo-s robotos játék azzal mi lett?
Hát sajnos ez a baj a modokkal nem jut elég figyelem rájuk ha nem karolja fel õket valaki aki pénzeli. Nézem mektek oldalát de az is stagnál semmi újdonság javítás nem jött ki. De kedvet kaptam mercenaries kampányhoz, nincs annál nagyobb öröm mint a biztos halálba küldeni a hülye társakat filléres gépekben
Sajna a fejlesztõket is már rég "lelombozta" a kevés játékos, ami nem is csoda túl sok új jó játékot adnak ki mostanság. És egy multiban ha kevés a társ akkor az elégé eltántorító. Nekem el sem indul a MWLL úgy hogy ilyen problémám nincs.
Naszóval, felraktam a Crysis Wars-t. Felrakta, az MWLL 0.5-öt. Felpatchelte magát. Játszottam, pontosabban próbáltam játszani mintegy háromnegyed órán át az egyetlen szerveren, ahol volt valami élet (24 játékos). Majd most uninstalálom az MWLL-t. Tömören: visszajöttek az emlékek, hogy miért ábrándultam ki belõle anno.
Bõvebben:
-Továbbra is csúnyán bétás állapotú. Ha játék közben meg akarod változtatni a keyconfigot, akkor az reménytelen, ki kell lépni a játékból, hogy megtedd. Alt-Tab-ra a játék ablakra vált át, lehet újra belépni a menübe, és full screen-t változtatni. -A Mechbe való beszálás továbbra is kabaré. Biztos én vagyok a béna, de általában elsõre nem sikerült beszállnom a Mech-ekbe. Szerencsére a harckocsiknál nincs ilyen gond. :P -Iszonyú béna, hogy nem lehet elmenteni a Group kiosztást. Egy olyan Mech-nél, ahol 5-6 fegyver van, kész átok az, hogy folyton arra megy el 10-15 másodperc hogy beállítsd a fegyvercsoportokat. -A grafika... hát mondjuk azt, hogy okés. De nem. Inkább azt mondom így, hogy ronda. De semmiképpen nem szép. Úgy nem, hogy nemrég a Mechcommander 2-vel játszottam, ami azért nem egy poligon-orgia, hiszen már 10 éves játék. Akkoriban a nonplusz ultra a GeForce 3 volt. A legfõbb probléma a textúrák semmilyensége. Esküszöm a Mechwarrior 2-ben is rémlik, hogy láttunk Clan Wolf meg Clan Jade Falcon logókat a Mech-eken, és minimális mintát (szerk.: utánanéztem gyorsan, tényleg voltak). Itt még ennyi sincs. De könyörgöm, ez a CryEngine, ami olyanokat tud, hogy csak na, fizika, látvány, minden terén. De nem, nincs igazán látványos sérülés (nevetséges, hogy e téren a Mechwarrior 3 a csúcs, amelyben a lelõtt kar csonkjából szikrázó vezetékek lógtak), a környezet sem igazán rombolható, sõt, ha egészen õszinte akarok lenni, akkor a lövések effektjeitõl sem teszem le a hajam. Ám legyen, elnézném a grafikát, ha a játék amúgy élvezetes lenne. -De nem az. Fél perc, amíg megveszem a jármûvemet / mechemet, és odatotyogok hozzá. Újabb 10-20 másodperc, amíg beállítom a fegyvercsoportokat. A végén már direkt kerültem a nem homogén (vagy max. 2 különbözõ) fegyverzetû összeállításokat. Partizan rulz. :P Oké, irány a csata. Elsõ csatám az MWLL-ben vagy másfél éve. És mivel kezdõdik? Két harckocsi és egy Mech keringõt játszik két nikkelbolhával. Ami percekig tart. Három jármû meg egy Mech és mindannyian véres torokkal megyünk tovább, én erõsen vörösbe hajlóan. Ismétlen, két PA verte rongyosra és tartotta fel a bázis közelében a kis csipet-csapatot. Látom már a lövöldözést, de egyszer csak nagy "atomrobbanás" és meghalok. Asszem tán Long Tom? No sebaj. Újra éledek, veszek Mech-et, lépkedjünk. Két percbe is beletellik, amíg bekászálódok, majd begroupolok, és elhagyom a bázist. Egy Awesome-hoz csatlakozom, jó leszek fegyverhordozónak. Messzirõl lõnek minket, hát legyen, egye fene. Fedezékhasználat, radar kikapcs, sompolygok elõre. Az Awesome közben adok-kapokot játszik fél kilométerre lévõ ellenfelek ellen, akikbõl semmit sem látni. Mögé kerülök egy Mad Cat-nak, majd jól leverem, kuncogok. De alighogy elkezdem lõni, megjelenik mögöttem egy Oro, és egy lövésbõl kiszed. Ez így megy tovább. Akadozós, zavaros játékmenet, pattogó és agyoncsaphatatlan nikkelbolhák, néha döbbenetes jelenetek (a legsikeresebb támadóékünk jellemzõen négy Demolisher köré épül), aztán a világ másik végébõl érkezõ Arrow IV.-ek meg Long Tom szeretetcsomagok.
Felüdülés kilépni. Komolyan nosztalgiám támadt a Mechwarrior 4-re. Utáltam, mert köze nincs sok téren a Battletech-féle Mechlab-hoz, viszont gyors, pörgõs és élvezetes csatákat lehetett benne anno vívni. Ott is volt bõven mit utálni (LRM boat-ok és Gauss boat-ok). De a sokféle skinnek hála az egyszerû grafika ellenére is esküszöm jobban bejön a grafikája, mint az MWLL-nek.
Sajnálom, de én nem fogom szaporítani az MWLL játékosok számát...
off Tipegtem egy kicsit az MWLL-ben, látványra nem rossz fõleg azon pályák melyben kicsit bujább a növényzet, de ez szerver függõ voltam olyan szerveren ahol sivatagi és holdbéli pályák váltották egymást. A játék menet az elején kicsit pörgõs volt, de ha belejön az ember megismeri a pályát akkor már jobb az élvezeti faktor.Ami nem annyira jött be az hogy minden pályán az elejérõl kezdted a kis vassal majd a bevitt sebzésekre kaptad a zsét amibõl egyre jobb Mech-et lehetett venni cserébe sokfélét kilehet próbálni minden halál után vagy ha eladtad, mert sérült vehetsz másmilyent.A fegyver rövidítésekkel néha bajba vagyok fõleg a rakéta nevekkel. Sajna kevesen játszanak vele lehet kell csinálni neki egy fórumot :) off
Ebben viszont egyetértek. Többek között ezért nem szeretem a BF3 / CoD tipusú FPS-eket. :P
Mondjuk ez az "árkád" kifejezés egy kicsit nehezen kézzel fogható. Mert hát mitõl "szimulátorosabb a Mechwarrior-széria? Itt is lehet sorolni az újjal mutogatós dolgokat:
-Nevetséges észlelési távolságok (alaphangon csak párszáz méterre "látunk"), -Nevetséges fegyver lõtávok (90 méter az effektív lõtávolsága egy MG-nek? Már egy XVIII. századi muskétának is nagyobb volt...). -Nevetséges észlelés / álcázás (270 méterre van a célpont egy Angel ECM-el, és sehogy sem lehet észrevenni?) -Nevetséges befogás (Lock-On) rendszer (képtelen egy Shutdown-ban lévõ Mech-et befogni a rakétarendszer? Miért?)
Szigorúan saját vélemény, de semmi vágyat nem ébresztett bennem a Hawken. Se a grafikája nem lenyûgözõ, a Cockpit határozottan ronda és a háttértörténet sem szárnyal éppen Asimovi magasságokban.
Valahogy úgy, ahogy a Chromehounds és az Armored Core játékoktól sem indult bel a nyálelválasztásom... :S
Na lejött a crysis wars már csak a LL van hátra. Kipróbáltam megameknet-en a tabletopot. Én azt nem értem miért nincs belõle rendes játék tuti vevõ lennék rá még ha low buget a grafika akkor is. Rengeteg a potenciál benne.
Annak idején amikor kijött a HL2 nekem 2,4Ghz és GF4200Ti kártyás vasam volt mondom itt a vég ez tuti nem fog menni, miután telepített vagy félórát a gép és mégis, mint kés a vajat úgy vitte emlékszem egy jó ideig ott álltam a vízben, mert néztem milyen élethû.Persze a mai gyorsult játékpiacon már nem foglalkoznak annyit az optimalizálással, mert az is idõ.
fél off Idetaláltam. A MW LL-hez hozzászólva mielõtt még tudatlanságommal félre vezetnék valakit helyesbítek. A Crysis-ben nem vagyok nagyon otthon, de nem a sima játék kell hozzá (így utólag gondolkozva logikus) hanem a multiplayer része a Crysis Wars és ezt kell modolni. A videókat nézegetve annyira nem rossz, fõleg amikor kibukkan a víz alól az tetszetõs. www.youtube.com/watch?v=lNFeE8mIlxQ#t=1m02s fél off
Bár így lenne. Gyakorlatilag azonban a legtöbb engine-nél az van, hogy az újabb verzió, ami bár semmiben sem csilibb vagy vilibb vagy szebb, mint az elõzõ, az viszont magasabb erõforrásigény mellett nyújtja ugyanazt a vizuális élményt. Ja, és ez a marteking osztály szerint technikai fejlõdés...
Mondtam már hogy 1024-ben ment nálam a crysis 2 demó hogy elérje a 28 átlag FPS-t ? Ha ahhoz kevés akkor majd pont az MWO fog elmenni rajta normálisan :D
LOgikailag igazad van, gyakorlatilag viszont az informatika/programozás úgy megy, hogy az újabb verzió, mely szebb-jobb-csilivilibb az mindig erõforrásigényesebb mint az elõzõ.
Ezt tisztázzuk már le: az erõforrásigény nem csak a motortól függ. Attól is, hogy milyen polygonszámú modelleket, milyen felbontású textúrákat, milyen effekteket és efféléket használnak.
Attól, hogy a Cryengine 3 hajtja, még nem következik, hogy erõsebb gép kell hozzá. :)