Értelmetlen a vita, ez a játék ilyen lett... Azzal én nem tudok mit kezdeni, hogy annak ellenére, hogy figyelmeztetnek, maradj az úton, te letámadnál olyan lényeket, amelyekkel nem boldogulsz, és szerinted ez a játék hibája. Lehet hiba, hogy nyitott a világ, lehet következménye, ha idő előtt léépsz be bizonyos területre (senki nem kötelez rá, hogy oda menj) 8-10 szint körül lehet 100-as gun képességed, ha kalandorkodsz, kell is. Kell még védelem és HP, és normális fegyver a lehetőségek közül, de speciel soha nem éreztem azt, hogy kevés a választék. Egy 5mm-es, vagy 12.7-es karabély bőven elég cazadorok, nighstalkerek ellen, deathclawok ellen meg ott az antimaterial rifle, azokra nem közeliről kell puffogtatni, ha egy zárat meg nem lehet kinyitni, zárva marad. XP-böl egyszerűen sokkal több van, mint kellene, ha egy párbeszéd opciókból nem tudod kivenni, lelősz egy kóbor hangyát, és megvan a kiesett XP-d, a hangya meg respawnol, tehát ismét ott lesz az XP. Nem tökéletes a játék, de ez ilyen. Soha nem lehetetleníti el a játékot, nagyobb gond a bug, egyáltalán nem hiányoznak fegyverek, azzal nincs gond, pláne, ha azt is tudod, hol lehet alacsony szinten is találni... aminek csak akkor lesz értelme, ha azt ki is tudod használni (karakter fejlesztés) Az se gond, ha nem tudod, hol találsz jó fegyvert, páncélt - akkor kövesd a készítők által tervezett utat, ne kóborolj ismeretlen barlangokba : )
Kicsit oda-vissza mászkálós az a küldetés, de jót röhögtem rajta (van Graff első küldetés és átereszted a kölyköt), a lényeg, hogy minden opcióját megcsináld (legalább is a karavánvezér részéről, mer' 3.-ra van Graff-ék Cass-t akarnák...), mert jól tejel, mind XP-ben, mind kupakban!
Végigcsinálod a karavánvezér küldetéseit, közben Cass-t is felveheted és az övét is megcsinálod -> a 2 együtt sok érdekességre fényt derít (a nyanya bérelte fel a van G.-okat a konkurencia (pl. Cass) eliminálására). Ezek után Cass fejeket akar, de rá lehet beszélni, hogy előbb bizonyítsuk be az egészet: a széfek feltöretnek a megfelelő helyeken (50 és 75 pötty kell hozzá), majd a cuccok elvitetnek a "főcserkésznek" a MO-ra - ezért kap egy jó perk-et Cass. Ezek után lehet megkezdeni a likvidálásokat, amik után Cass megint csak kap egy jó perk-et.
Nem ott ment félre ez a küldetés, hogy azt mondtad Cassnak, "rendben, nyírjuk ki őket"? Lehet rosszul emlékszem, de úgy rémlik, ha bele egyezel, később már nem lehet rajta változtatni, ott kell lebeszélni róla (bízzunk a NCR-re).
Átnézve a táblázatot, játszva az elődökkel, még mindig fenntartom, hogy hiányzik pár fegyver, aminek megvolna a helye, mert így hiányos a táblázat - ill. nagyon túl van tolva pár darab, hogy ezeket a réseket kitöltsék. Az elődökben jóval hangsúlyosabbak voltak maguk a special pontok és a perk-ek, míg itt szinte minden a skill %-okon múlik és a perk-bőség miatt azok is degradálva lettek. Sajnos, a játékban a %-igények nem lettek kellőképpen átnézve, kijavítva és egymáshoz idomítva, így bizony gyakran előfordulnak durva és fölösleges kiugrások az igényekben, amik nagyon visszavetik a játék folyamatosságát, játszhatósági élményét.
A másik: ne kezd már te is (most a másik oldalról, mint Fantuszék) -> végig azon bánkódok, hogy az adott helyszínre érve még nincs arra kész a karakterem (lockpick, science, speech) és legfeljebb lődözni tudok (ha nem OP-k az ott lévő ellenfelek) és a hozzá tartozó küldetés hiányában még rengeteg dolgot el is vesztek ezzel - legfőképp XP-t! Milyen helyre menjek, ha nem ismerem a terepet? Betévedek oda, ami útba esik... (sosem úgy, hogy rájuk rúgom az ajtót), aztán nagyot koppanok, hogy ide 1-2 dolog még jó volna a karakteremnek, ha meg szeretném oldani - lehetőleg erőszak nélkül, hogy ne legyen már mindenki az ellenségem a játék legelejétől fogva. Én tehetek arról, hogy már nem maradt elég ideje a fejlesztőknek átnézni és megfelelően összerakni, belőni a dolgokat (fegyverek, helyszínek, küldetések)?! Ez egy 90%-os bétának elmegy, amit már demózni lehetne, de jócskán akad még benne sok KISEBB dolog (igen, ez a legidőigényesebb feladat: a fejlesztő is ezen spórolt), amin finomítani kellene/kellett volna - a játék eleje és a vége megvan, már "csak" a közbenső részét kellene kidolgozni, rendbe rakni, egymáshoz igazítani. Arról sem én tehetek, hogy egyre lejjebb adják a kiadók és mára már a még komoly stabilitási hibákkal küszködő (pre-)alfákat is teljes árú késztermékként (preorder) szórják ki a nagyközönségnek és ezek mellett már-már Isteni remekműnek hat ez a befejezetlen alkotás!
A Light machine gun 5,56-ot használ és ugyan a dps-e már jó volna, de ezt kis alapsebzésekből rakja össze (közepesen páncélozott célok ellen már kérdőjeles az alaplőszerrel), ill. a pontatlansága (vö CZ57) végkép a kispadra űzi. A F2-ben a Bozar legalább sebzett, megérte érte "lemenni", itt legfeljebb a kevéssé páncélozott célpontokig bezárólag (volna!!!, ha nem kéne már ehhez is 100 pötty) használható. A Automatic rifle már kezdene jónak látszani, de ennek van a legkevesebbet sebző lövése a .308-asok közül, ráadásul a rettenetes szórása és kis tárkapacitása végképp az "inkább ne piszkáld" kategóriába helyezi. A CZ57-nek az alapsebzésével volna a legnagyobb baj, így ez is kiesik a használhatók élmezőnyéből. Sz'al, normális, 7.62-es, vagy nagyobb űrméretű géppuska nincs is a játékban! Helyette van mininuke és sorozatvető a gránátokhoz... A Survivalist's rifle nézne még ki a "legjobban" az 'automata fegyver nagyobb alapsebzéssel' kategóriában, de a kis tárkapacitása és viszonylag kicsi dps-e ezt sem engedi a csúcsra jutni... Ha meg összehasonlítod a szolgálai puska és rohamkarabély alapsebzését, akkor azt látod, hogy a legkisebb/legelső pisztoly-kategóriával egyezik meg... Tehát, összesen marad a this masine és az all-american, de ezek is inkább csak másodlagos, a "köz" ellen használatos fegyverként! Ezek után még mindig fenntartom, hogy nem kis kidolgozatlanságok és csúsztatások maradtak a játékban!
Kihez kell futkosni és hova? Erre semmiféle utalást nem kaptam a quest során. VAgy nem figyeltem? A VG-ket legyakni szemtől szemben még nem menne.
Ezt skippelem egy időre, de egyszerűen nem értem, hogy miért nincs ott a szerződés. Mástól függene?
A Cass-es quest során megtaláltam a két erős vértet, amiről szó volt korbban. Mondjuk Cass-re tettem. V-t kirúgram egyelőre, a Brotherhood vezérváltás után nem látom be, mire kéne. A ruháját meg mit majd megszerzem valahol, valamikor.
Le lehet buktatni, de futkosni kell a Mojave előörsre a tiszthez, vagy egyszerűen lecsapod a nőt. Arra kell figyelni, hogy mások ne lássák, ne hallják (hangtompító, közelharci fegyver, lopakodás, de lehet gránátot is a zsebébe csempészni, csak azzal könnyebb lebukni) Nem itt lesz a probléma, hanem a Grafoknál, ott elég agresszív a csapat...
Arra már nem emlékszem, pontosan hogyan is zajlott a lebuktatás, de meg lehetett csinálni... viszont, ha utána mentünk a Grafokhoz, ott azonnal támadtak. Survival módban az a kísérőkre nézve végzetes is lehet... az ilyen helyzetekben kell az erös fegyver, páncél, gyorsan ledarálni az ellent, mielőtt azok tennék.
Ez quest simán nem működik nekem.... 1. Ha el is lopom a kulcsot, akkor a széfet nem nyitja az irodában.. 2. Lockpickkel ki is nyitom, akkor sincs a széfben holotape...
Az egyetlen módszer, hogy meg kell ölnöm a nőt? A tábort meg nem akarom legyakni miatta..
Én akárhova mentem mindenhol lőttem :) Sőt még akkor is amikor még ott sem voltam. Előre kipucoltam a területet távcsövessel. Persze Gekko-ra nem AMR-el vagy Gobival lőttem, hanem közelebbről 10mm-el vagy All American-al :)
Nem lehet, hogy a fegyvereket a különféle FPS-ekben megtalálható, túltápolt megfelelőikhez hasonlítod és nem az eredetieikhez? Ez nem egy fps és itt az esetek túlnyomó részében ha lőnöd kell, akkor valamit már elrontottál. Olyan helyre mentél, vagy olyan stílusban, ahová nem, vagy nem úgy, nem akkor kellett volna.
Amit írsz az alapján. FNV alapvetően egy sztori orientált open world játék. Talán nincs is hasonló. Az F3 nekem tetszett. Ez viszont teljesen más nívó. Nyilván a sztori orientált jelenti nem tudsz annyira szabadon menni az elején, mindenfelé mert úgy van szintezve az ellenfél, hogy kövesd a történet fonalát. És szép lassan ahogy szintezel, nyílik ki a világ mire eléred Vegast. Társak is jól vannak megírva. Ki kell próbáld ahhoz, hogy tud ez a színvonal már megfelel vagy ez is gagyi párbeszéd, sztori :) Szerk: a párbeszédeknél például képességek is számítanak. Ténylegesen számít, hogy döntesz. Mondom csak azt nem értem, 2 év alatt, hogy tudták ezt összerakni így, Utoljára szerkesztette: Although, 2019.03.16. 06:09:19
A Fallout 3 a butább verzió, de ha az nem tetszett, meglehet a NewVegas sem a te játékod, de ezt csak te tudod eldönteni, ha kipróbálod.
Lényegi különbség, hogy a New Vegasban lehet szerezni XP-t a "békés" képességekkel, mint a meggyőzés, gyógyítás, javítás - vagy éppen kevesebb XP-ért lerövidíteni egy küldetést (pl nem kell alkatrészek után kutakodni, ha elég magas a képesség) Ugyanaz a világ, lehet mondani, hogy külön történetek, de laza visszautalásokat lehet találni a korábbi eseményekre, vagy szereplőkre.
A Fallout 1 1997-ben jött ki, akkoriban nagyon szuper volt, mostani szemmel persze, hogy elavult, de nosztalgiázni nem olyan rossz az :-) A Fallout 2 1998-as, a Fallout 3 tíz évvel később 2008-ban készült el... A Fallout 3 Bethesda, a New Vegas Obsidian fejlesztés, a rengeteg hasonlóság mellett vannak különbségek, de az, hogy neked mi nyeri el a tetszésedet, vagy mi nem, csak te tudhatod... A New Vegas sem mai gyerek, 2011-ben adták ki, tehát az akkor konkurenciához kell mérni. A Fallout 3 sokkal nyomasztóbb, sivárabb, sötétebb. A NV sem édenkert, de némileg élhetőbb a sivatag, nincs mindenhol sugárzás, de a lényegi különbség a Bethesda és az Obsidian munkájának eredménye,
Én sokáig játszottam F3-al is. Az egyik kedvencem az operation Anchorage küldetés volt, ahol meg lehetett szerezni a Chinese Stealth Suit-ot. Legugoltál, automatán stealth boy. Nem is kellett hozzá ruha tudta.
FNV-ben is van ez a ruha a Hover Dam alatt, de ott csak sneaket ad ha jól emlékszem, invisibility-t nem :)
Hát a fallout 3 küldetések meg párbeszédek valami írtó gagyik és unalmasak.. Emiatt is hagytam abba..
Konkrétan a Witcher 3 óta nem éreztem olyat, mint ezzel játszva. Egészen biztosan ebből vettek át sok mindent és/vagy tekintettek mintának. Túl sok a hasonlóság minőség terén. Kurva jó. Grafikailag mai szemmel kopottas, de moddolva pár óra után megszokja a szem.
Én F3-at nem ismerem, ezt ajánlották itt az F3 helyett/előtt. Az F1-et nem bírtam cérnával.
Milyen a game? Leginkább téged kérdezlek, mert olvasgatom, h most játszod... A fallout 3 eléggé unalmas volt és kb 30-40% után droppoltam... Ez miben más?
ha jól emlékszem akkor én egy külön szobát használtam a lucky38 lakosztályban a tárolásukra, a kísérők fegyverei mellet csak olyan tárgyakat raktam le abba a szobába amiknek közük nincs a fegyverekhez, így mindig tudtam miről van szó ha körbe néztem a lakásban.
bár a játék közepe meg vége felé már egyre jobban csak dísznek voltak jók a lakásban... főleg ha még egy vagy két dlc is becsúszik közben.
(már annyira pörög a topik hogy már én is kedvet kapok egy újrajátszáshoz.) Utoljára szerkesztette: Kissssss0, 2019.03.15. 22:07:31
Azért ajánlott fegyverjavító csomagokkal reparálni a fegyvereket ... olcsóbb, és nincs az a veszélye, hogy az értékes fegyvert bombázod szét egy rossz kattintással... kereskedéskor valóban oda kell figyelni rá
Saját fegyveréhez nem kell lőszert adni, de ha adsz a kísérődnek másik lőfegyvert, csak akkor használja, ha van hozzá lőszere is.. Cass alap fegyvere a Caravan Shotgun, ami nem túl erős, 20-as sörét megy bele, és két lövés után újra kell tölteni... Adhatsz neki jobbat, de akkor kell hozzá töltény. pl, sörétesből a Riot-ba 12 töltény megy bele, 12-es lőszer kell bele, határozottan erősebb, mint a Caravan. Boon alap fegyvere egy távcsöves vadász puska, Veronica szervó kesztyűvel pofozkodik, Raul egy colttal nyomul, de amikor már szupermutánsokat, deatchlawokat akartok lecsapni, nem árt valami hatékonyabb fegyvert a kezükbe adni, survival módban még úgy is necces... A robot Vegasban a fegyverkereskedő, akinél egyedi fegyverek is vannak
+ a gond ezekkel a speciális fegyverekkel az hogy ugyan az a nevük mint bármi más hétköznapi fegyvereknek, ha véletlenül felhasználod őket más fegyvernek a javítására akkor annak búcsút is mondhatsz, és a kereskedők inventory-ban se marad meg ha kapnak reset-et az eladható készletükre.
na ez úgy működik hogy van a kísérőknek mondjuk pl boone az alap fegyverük, ez esetben egy vadászpuska, ezek speciális fegyverek mert sosem fogynak ki a lőszerből.
ha elveszed tőlük ezt a spec fegyvert és mást adsz a kezükbe lőszer nélkül akkor átváltanak közelharcra mindaddig amíg nem adsz nekik lőszert az új fegyverhez, ha vissza adod nekik a régi spec fegyverüket akkor újra nekiállnak végtelen lőszerrel lövöldözni.
érdemes a kísérők spec fegyvereit eltenni olyan helyre ahol később is megtalálod ha esetleg szükség lenne rájuk.
Ez a részét nem értem. Mert nekem soha egyik kísérő sem fogyott ki soha a lőszerből, nem látok inv-ben sem olyat? Végtelen lőszerük lenne...? És én nem adtam nekik semmit. Pedig nem közepes nehézségen tolom és HC is be van lőve.
A MOD-ok kavarnának be? Pedig nem sokat tettem fel... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.15. 21:34:09
Én nem használom a szolgálati puskát mert az all-american-hoz spórolnám a lőszert. A maradék 3-on meg ketten Cass-el osztozunk, aki valósággal falja a lőszert - igaz, van mit utána felmutatnia is. Nekem ezért kevés a lőszer (Cass 150-et 2 "kör" alatt simán elpuffogtat a gyenge .357-esből).
Cass alapfegyvere a kétcsövű sörétes, amivel nem lehet a képességeit jól kihasználni, ezért kell a kezébe adni vmi "komolyabb" fegyvert is, csak azt már a játékosnak kell újratöltenie. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.15. 21:21:48
Milyen robotnál? Nekem semmiből nem volt lőszer hiányom. A bőség zavara miatt van nálam magnum, hangtompítós, repeater és hunger rifle és két közelharc fegyver, mert nem tudom, hogy mi kellhet. Valójában ebből a két puska és 1 db közelharc fegyver is elég lenne.
Nagyon nem alap nehézséges sem volt soha gond a lőszer. A játék legelején puffogtattam 40 mm-es gránáttal skorpióra, hogy XP-t farmoljak. Azóta se vettem elő, most 2-3 lövéssel hunter rifle-val stealthben lőttem le a nagy skoprpiót.
Azér' a van Graff-oknak lehet pár küldetést teljesíteni (jó, Cass nem "eladó"), amiből kiderül, hogy bizony-bizony vastagon összejátszanak a Légióval és EZÉRT nem kár értük. Ill. Cass is úgy kapja meg a két perk-jét, ha a kiirtásuk előtt be vannak mártva a van Graff-ok (is), de ehhez kell az a fránya 75-75 pont legalább egyike és ezt a küldetést még a MO-on kapod (a 3. említésre méltó helyszín a főszálon).
Azon felkacagtam, hogy a kiirtásukat az első küldetésük nem teljesen pontos el(nem)végzésével lehet a legjobban/leggyorsabban/legegyszerűbben megoldani - csak azért (külön) nem osztanak XP-t.
Pedig az, hidd el: - nincs egy normális gépkarabély pl. 7.62-es (nagyon trükközni kell, hogy ami van az "jó" legyen - AP lőszer és piszok sok perk együttese) - nincs egy normális, "tömegoszlató" géppuska sem (pl. M2 és társai, ha még emlékszel a F1-2 és T-re)
Ill. amik vannak, azok sincsenek egymáshoz igazítva: innen is látszik a túl gyors munka, mer' nem volt rá megfelelő idő, hogy mindent átnézzenek és egybelőjenek. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.15. 21:02:32
Dehogynem lehetne szabadon mozogni: csak jól és értelmesen össze kellett volna rakni a küldetésekben szereplő nehézségi elemeket és ezeket a karakter (főszál) várható mozgási útjában, egyre növekvő erősségben szétosztani. Aztán, hogy lesz aki előre rohan, vagy lesz aki "becsületesen" végigdolgozza, az már lehessen a játékosok döntési szabadsága. Ha nem volt erre idejük, akkor azt kell mondani, hogy idő hiányában félbehagyott, nem teljesen befejezett, meg -kiegyensúlyozott és nem mosdatni őket, hogy így is kiváló...
Akkor még egyszer, mer' úgy érzem, hogy nem jön át a gondom: A küldetésekben rendszeresen előferdülnek, akkor és ott teljesíthetetlen feltételek és emiatt a legtöbbet félbe kell hagyni. De emiatt nem gyűlik az XP és így nagyon lelassul az eltúlzott követelményeknek megfelelő karakter előállítása - pl. egy küldetésért kapok 500 XP-t, mivel nem tudom befejezni, ezért vadászatból vagyok kénytelen pótolni a "hiányt". Ha ez végig így megy, akkor meg a végén torlódnak össze a küldetések, mert "csak" egy-egy zárnyitás/konzolfeltörés/"csacsogás" hiányzik a MEGFELELŐ/SZÁMOMRA ELFOGADHATÓ befejezésükhöz. Viszont ekkor meg már mi a fenét kezdenék az XP-vel/sikerélménnyel, ha már addigra "kész"/késznek kell lennie a karakterem/-nek?!
Erre szokas azt mondani, hogy tul sokat gondolkozol, ahelyett, hogy jatszanal es adaptalodnal az esetleges szituaciohoz :) Ha mindenki elmeselne, hogy mennyire bena volt az elso (esetleg masodik is) karaktere anno, akkor olvasnal tobb tucatnyi fakezu, felszemu, szeklabbal harcolo hosokrol, akik a sajat cipojuket nem tudtak befuzni, de a vegen csak megoldottak a feladatokat :)
Ez a jatek (is) attol zsenialis, amikor nem tudod mi var rad es "vakon" dontesz, nem gugli, forum, guide stb. alapjan, majd vallalod a kovetkezmenyeket reload nelkul.
Ja, hogy te a .22-esről beszélsz, én meg a .357-est említettem! A .22-est ott a helyszínen is meg lehet venni, akkor már bagóért, addig meg tényleg nem használnám. Mindenesetre egy 7.62-es karabély, meg (egy-két "normális") géppuska hiányzik a képből nálam - lehet, hogy egy ki nem adott DLC-vel jöttek volna be a játékba, ki tudja... De hát, amikor egy automata (ahol a zárszerkezet mozgatásához is a lövedék hasznos energiája kerül felhasználásra) többet sebez, mint a bolt action-os párja, akkor mit is várhatnék...
Ha előre nem tudom, hogy ki kicsoda és lecsukatom Contreras-t, mer' jófiú vok, akkor meg képezhetem át a karakterem pusztakezes harcmívessé, mer' nincs lehetőség megfelelő mennyiségben lőszert szerezni?!
- Lockpick-re fölösleges a 100 pont, meg kell tanulni magazinokat gyártani, és 90 (vagy 80) locklickkel nyitható a 100-as zár, a pontokat tedd jobb helyekre. - Gun .. az már lehetne most 100-as, kell is, mert elég furcsa "olvasgatva" lövöldözni - medicine fejleszd, ahogy tudod, nem ez a llegfontosabb, de időnkét hasznos, tehát kell (stimpack készítés nem a tudománytól függ?) - tudomány esetében ugyanaz a helyzet, mint a lockpicknél - magazinnal is lehet 100-ra felhúzni, ha szükséges - javítás, szintén lehet buffolni olvasással, de az "engedékeny javítás" perk 90-es szintet igényel (ha fel alkarod venni) - kereskedés, 70-es szinten fel tudod venni a perket, amivel túlterhelten is lehet gyorsutazni, a DLC-k végigjátszása után kifejezetten hasznos, ha nem akarod lépésben átgyalogolni a térképet - túlélés... van, akinek érdekes, mások számára hanyagolható, rengeteg a craft lehetőség, és vannak érdekes perkek hozzá, amelyek szintén nem alapvetőek, de karaktertől függően lehet hasznos (lövésznek kevésbé, közelharcosnak annál inkább - tehát rendben van, ha nem survival módban játszol sokadlagos)
Tudomásul kell venni, hogy ez a játék nem arról szól, hogy minden küldetésre perfekt kész alacsony szinten a karakter, mert akkor nem lehetne szabadon bolyongani, zárt pályákon előre meghatározottan kellene fejlődni minden karakternek - vagyis a lényege változna meg a játéknak. 75-ös zárat ki lehet nyitni 55-ös lépességgel, annyit kell eldönteni, hogy mennyire fontos egy-egy képesség fejlesztése, pl a medicine rovására simán lehetett volna a tudományt fentebb nyomni (amii nem azt jelenti, hogy így nem jó, de akkor el kell fogadni, hogy egyenlőre kevés minden terminálhoz - lesznek majd 100-asok is) Speciel a Grafokat legegyszerűbb úgy lebuktatni, hogy kiirtod őket :-)
A széfben talált fegyvert kb az első szinten sem használnád, ha csak a sebzését nézed, a 10mm-es is nagyobbat sebez, gyorsabb. Abban az az érték, hogy egyedi, illetve be lehet csempészni a kaszinóba. Vegasban a robotnál rengeteg lőszer, és lőszer alapanyagot lehet venni, lőszer hüvelyek kis számban random vannak a kereskedőknél, illetve van perk a hüvely visszaszerzés esélyét növelni... Contreras őrmesternél (McCarran) több ezer darab .308, 12.7-es lőszer van, feltéve, ha nem zárattad be a seftelés miatt - ez a két méret közelre, és távolra pufogtatni is megfelel, lootból meg nincs hiány, be lehet cserélni.
Craftolós, és lövész karakterek, miután feltápolták magukat, érdemes egy hosszú kitérőt tenni ide, utána elérhető lesz a 45-ös kaliber, és nem utolsó sorban sok egyéb hasznos cuccal térhet haza.
Hát, azt nem mondanám, mert a megvalósításába került egy-két porszem: alább írtam a fegyverjártassági igény eltúlzását a .44-esnél és a Primm-ben, a 2. helyszínen lévő 75-ös zárnyitás-igényű széf is ide sorolható... (ha egy szolgálati puskát adnak 3-4 hangyáért, akkor ezt a fegyvert is hozzánk vághatták volna pl. a börtön kitakarításáért a MO-on) Sz'al az elképzelés tényleg jó, csak idejük nem maradt a megfelelő kidolgozásra és összefésülésre.
Én is 18. szintű lettem: 90-es lockpick (már csak 10 pötty és "kész") 75-ös guns (az All-American + anti materiel gun miatt kell majd a 100 is belőle; hogy nincs egy "normális" lőfegyver/géppuska sem ebben a játékban...) 70-es beszédkészség (vegas-ig elégséges) 65-ös medicine (70-től stimpack-készítés) 60-as tudomány (kezd elavulni ez is) 55-55-ös javítás és kereskedés (ezekről meg má' ne is beszéljünk...) 39-es túlélés ...és ez még messze nem elég a "meginduláshoz", de, ha meg elég lesz, akkor meg már a játék fog unalmassá válni -> a közbülső részek kidolgozása vhogy csak kimaradt az időhiány miatt... Nevetséges, hogy 75-75 tudomány, vagy zárnyitás kell a van Graff-ok lebuktatásához, amikor a karavánvezérnél az 50 is elég és akkor ez még egy kezdeti küldetésszál... Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.15. 20:05:46
Ha nem is a legelejétől, de már veszem meg az elém kerülő készleteket is, csakhogy a 3(-4) fegyverhez legyen elegendő (.357; .44; .308; amíg a service puskát és a varmint-ot használtam, addig az 5.56-ot, de mostanság ehelyett inkább már a .45-70 Gov't veszem, készülve a jövőre). Persze, ez mutathatja a munkamegosztás mértékét is, hogy "csak" a kísérőnél van rendszeres és akkut lőszerhiány! De mit csináljak, ha én még forgolódok, hogy mi van, amikor ő már a fél tárat kiürítette és nekem vhogy nagyon későn "pirosodik" be a célkeresztem is (hatásos lőtáv).
18. szinten is azzal poffogtatok és elég erős. Mondjuk a hunting rifle sneakelve odabasz a nagy skorpióknak is. Eszméletlenül ki van találva a fejlődés.
mivel én soha nem bontattam le lőszert így amiből a legtöbb volt azt adtam mindig a követőknek, ők meg szépen használták az extra készletet amit én felhalmoztam, de még így se lehet elhasználni azt a tonnányi lőszert amit össze lehet guberálni innen onnan.
Visszamentem Primm-be, mert meglett a 75-ös zárnyitásom... Találtam egy "otthagyott" 50-es széfet is (eget verő dolog ebben sem volt), de a 75-öst kinyitva végre előkerült az a fegyver, amit már rég nem használnék, mert eljárt fölötte az idő: Cass használja a .357-es ismétlőt, amibe egyre nagyobb gond lőszert találni (a 9 és 10 mm-esek lebontásával is), mert eléggé gyorsan és jó hatásfokkal puffogtat vele a csajszi -> a .44-est a kezébe nem merem adni, mer' ahhoz még kevesebb a lőszer... Sz'al, nagyon ráfért volna még 0,5-1 év (hivatalos) finomítás a játékra!
Beteszed rögtön a játékfájlok alá és akkor ha használsz modot ami módosít valamit felülírja. De van telepítési útmutató.
Komolyan mondom a japcsi patch az must have. Mojave patchel ellentétben ez nem változtat semmin. Viszont eszméletlen mennyiségű bugot javít amire az Obsidiannak már nem volt ideje. Readme Yuki patch readme
ja az a küldi eléggé elbaszottra sikeredett sajnos.
Hát, a fegyverekhez kellő jártasságot is jobban belőhették volna: a .357-es ismétlő 25-ös igénye után én nagynak találom a .44-es 75-ét. Igaz, a kettő hatása az ellenfelekre is (pláne elsőre) mutat "némi" különbséget, de a kezdő .308-asok, amikhez közelebb áll a .44-es, azok is beérik 50-es fegyverjártasságival.
A másik, ha nem veszem fel a küldetést azelőtt, hogy az ahhoz rendelt helyszínre érjek, akkor nem kapom meg a küldetéshez szükséges tárgyakat, már később sem: Camp Searchlight-nál először betévedtem a városba és ott lelőttem pár ghoul-t, de tag-ot nem találtam náluk. Később az őrmesterrel beszélve felvettem a küldetést, de a maradéktól, meg ami még a település körül kóricált egyedtől sem tudtam már összeszedni a kellő mennyiségű tag-et -> pár XP-t, kupakot és egy puskát buktam az egészen. Aztán így térképezzem föl a terepet...
Valahol megdöbbentő számomra, hogy ilyen szintű hiba maradt a játékban, hogy nincs egy olyan szállás sem, ahol ezek közel vannak. Csúnya időhúzó megoldás. Ha nem HC módban tolod, akkor csak időt húz. HC módban viszont food, pia és slp.
pontosan kell be írni mert máskülönben nem fogad el semmit.
lucky38 lakosztály konyhájába a hűtő mellé leraksz egyet(vagy oda ahol épp a bázisod van) aztán többet ezzel se kell foglalkoznod hogy hol vannak a tábortűzhelyek, aztán meg rohangálni utánuk.
elmondhatatlanul könnyebé és élvezhetőbbe válik a játék ha van egy hely ahova lerakhatja a cuccait az ember és mellette karnyújtásnyira vannak az összes crafting table helyek is.
"Az pedig könnyű :) Nekem egy óra alatt megvolt. Aztán aknára léptem és kezdhettem előről. Utánna már csak 10s :)" De jót nevettem ezen bocs biztos nem volt vicces mikor csináltad
Ez az az útvonal, amit a közelben ácsorgó fazon ajánl, de a szikladal mentén is végig lehet spurizni a kerítésig... igaz valószínűleg nem sértetlenül de el lehet jutni oda, és akkor már nem rakétáznak. Tény, hogy ott meg lehet kínlódni a bejutással, de megoldható (plusz ott van az alagút is)
Be lehet jutni az útról balra letérve a szikladal mellett szorosan végig futva a kerítésig... Amit a fazon javasolt, hogy az épületek fedezékében haladjak, az nem működött, amikor ezt az utat megtaláltam, azóta nem is erőltettem az épületek felé áttörni. Az alagút is megoldás lehet, de ott 100-as zár van, és kóborol arra 2-3 halálkarom is
Ahhoz képest arra menve sikerült, megnéztem YT-n. n+1 olyan hely volt, ami lehetett volna fedezék, csak nem annak kezel a játék...
A solar array questet sem értem. Minden elem ki van javítva, generátor megy, de az interface azt mondja, össze kéne dugni kábeleket. Nem találtam egyelőre sehol, pedig nagyítóval néztem már át a környéket.
Ja, hogy bugos.. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.15. 00:35:11
Hehe.. az egy feladvány :-) A boomerek tüzelnek a kívül állókra, ott nem lehet lopakodni. A bestia kunyhó közelében álldogál a csóka, akivel fogadni lehet a bejutásra... ő azt mondja az épületek fedezékében haladj... de inkább a sziklafal mentén érdemes futni a kerítésig, ha elérted a kerítést megszűnik az ágyútűz, odabent pedig kaphatsz néhány küldetést... Survival módban játszva a kísérőket hagyd az ágyúk hatáskörén várakozni, azok nem élik túl az ágyúzást... Alternatív bejutási mód az alagúton keresztül (100-as lockpick, és deathclawok a közelben)
Nem rossz móka az, ha rájön a játékos, hogyan lehet eljutni a kapuig :-)
A reptér környékén levő paladin hulláknál tüzelni kezd az ágyú. Tökmindegy, hogy merre megyek és mit csinálok, még a sprint moddal is halál. A misc leírása szart sem ér a questnek...
Külön vicc, hogy ez része valami triggelert szkriptelt szar. Lehetek láthatatlan lopakodásban, akkor is jön az ágyútűz.
Bombatölcsér? Szart sem ér, nem fedezék, belő oda is. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.14. 23:25:09
Szánj rá időt, és szintlépéskor, amikor perket választhatsz, nézd át a lehetséges perkeket, azokat is, amelyek az adott karakter előtt zároltak. Ezt már a kezdéskor meg kellett volna tenni, ha specializált karaktert szeretnél, egy 20-as szintig átlagosnak mondható lövész fejlesztés után már nehéz lopakodó közelharcossá átnevelni ezt a karit, de egy másikkal újra kezdve nem járhatatlan az elképzelés, de jóval nehezebb az útja, mint egy orvlövészek. Orvlövésznek kell egy jó fegyver, megfelelő képességek, perkek, ED-E, és Boon és már olyan távolságból támadhat, ahonnan még nem is látják. ED-E buffja bejelzi a lényt, Boon bevilágitja. Zárt térben annyi a módosulás, hogy ott nem lehet mindig lesből támadni, kell egy karabély, vagy sörétes, de a perkek többsége azokra is hat.
Lopakodó közelharcos teljesen más fejlesztést igényel, kell hozzá az unarmed, és a közelharc is néhány fontos perk miatt (pl ninja). A végeredmény erős kari lehet, de az odáig vezető út nehéz, sokkal inkább meg kell gondolni, kinek megy neki, mint egy lövésznek, akit lehet meg sem tudnak közeliteni, már vége is a harcnak.
Unarmed képességekkel lehet tanulni néhány támadás kombót, amit megfelelő mozdulat sorral lehet elő hívni - érdekesebbé teheti a stílust, de nem elég csak célozni és lőni. Közelharcos a Fallout sorozatban csak akkor működik, ha szereted minden nehézségével együtt, és kitartasz a választott ösvényen, ami olykor nehéz, őszintén szólva, én fel is adtam, a lövész áll közelebb hozzám, lehet az hagyományos, vagy energia fegyvert használó... A lopakodás nekik is hasznos perkeket tesz elérhetővé, de nem kell testközelből pofozkodni, cazadorokkal, halálkarmokkal (amivel, ha nem végzel 1-2ütéssel, vége a harcnak)
Igazából egy amolyan "assasin" karakteren gondolkodtam el, hogy lehetséges-e. Felnyomni 100-ra a stealth és kézifegyvert. Akkor szörnyeket és/vagy bárkit le lehet vadászni?
Szereztem már Thermic lance-t. Az unarmad kategóriában van, ami a DT-t ignorálja. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.14. 12:10:43
Szerintem meg pont hogy ez az előnye ennek a résznek. Nem vezetnek a kezedet fogva, te döntheted el, hogy annak ellenére, hogy mindenki azt javasolja, egyelőre ne menj oda, te mégis odamész és igen, végeznek veled az ott található sokkal erősebb ellenfelek. RPG-t játszol, nem céllövöldét. Egyébként meg az F1-ben is simán meghalhattál egy random encounterben, akkor is, ha arra mentél, amerre azt a játék készítői elképzelték számodra. Itt ezek az utak mentén tanyázó lények a „random encounterek”, csak már messziről láthatóak, felismerhetőek, felmérhető, hogy érdemes-e összefutni velük, vagy jobb lenne későbbre hagyni és kerülni. Az F1-ben nem volt ilyen lehetőséged. Mentél valahová és kaptad a nyakadba az áldást… És igen, minden feladatnak minimum kettő, de a legtöbbnek még több megoldási lehetősége van. Vagy akár ki is hagyhatod, ha nem tetszik, nem illik a karakteredhez vagy túl nehéz az adott időpontban.
Az is arra példa, hogy nem egyféle módon lehet megoldani egy-egy faladatot. A Stripre bejutás normál esetben a Freesaidról történik, 80-as tudomány képességgel meggyőzhető a robot, hogy engedjen át, de akkor sincs semmi gond, ha ez nem megy, csak akkor szerezni kell egy belépőkártyát... a vonattal bejutás tulajdonképpen XP veszteség, de hiányzik? :-) (nem hiszem) Van feltétele a vonat használatnak, de nem különösen nehéz, véletlenül" is teljesülhet, vagy kijátszható 1 - kedvelt a karakter az NCR-nél 2 - ott van Boon is 3 - NCR páncélt visel a karakter A három közül elég egy.
A frakció páncél viseléssel bizonyos mértékig lehet álcázni, pl a légiós bérgyilkosok nem támadnak, ha légiós páncél van a karakteren, de ez kétélű dolog, mert ha meglátják olyanok, akik az adott frakcióval ellenségesek, azok támadnak rá.
Kell bármi követelmény arra, hogy a reptérről átvonatozz a Stripre? Az NCR adott szint és repu alatt nem enged be? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.14. 00:19:40
Teljesen más motor teljesen más rendszer. 2010 környékén volt egy mondat. Az Obsidian bármiből aranyat csinál. Ezt vagy el hitted vagy nem. De pár év alatt egy tele gyermekbetegségektől szenvedő motorból kihoztak egy játékot ami a gamebanshee oldalon ami nem rossz,, mai napig első helyen van a 2010 utáni játékoknál. Lehet mondani persze minden tök egyszerű lett a W3, Skyrim, DA:I, stb. Visszanézve, ez igaz ez a banda bármiből aranyat csinált. Ezt akkor érted igazán ha az FNV után belekezdesz az F3 vagy F4-be. Igen ott van a W3 sztori mikor azt mondtad utána napokig hetekig nincs mit elkezdeni mert ilyet nem találsz. Az FNV az amiért a gamebanshee oldalon az első. Van craft, jó van, sztori, jó van, karakterek jók, van questek mellék questek, minden jó. Úgy az egész nagyon jó. Ilyen nincs másik 2010 után. Mert ott van emléknek az Awakening DA:O amivel elkezdődött a zuhanás. Csak nem fogadtuk el. Ez mindegy elfogadod vagy sem. Ez a banda azért élte túl mert emberek pénzt adtak a játékra amit közösségi finanszírozásban meghirdettek. Fizettünk azért, mert én és sokan hittük megérdemlik.
Azért sokkal jobban volt felépítve a F1: ha maradtál az "úton", akkor FOLYAMATOSAN fejlődtél és ezzel együtt a kihívások is, míg itt egyre másra botlasz bele a hopp, ezt sem tudom, azt sem tudom-ba. Hiába mehetsz bármerre (a szupermutáns őrjáratoknak megfelelő cazador és halálkarom, meg óriásskorpiókon kívül), ha egyszer alig-alig akad olyan küldetés, amiben ne volna egy-egy túl magas léc (a F1-ben ehhez képest alig volt ilyesmi, mert az adott módra épített karaktereddel megoldottad a dolgot, míg itt félbe kell hagynod, mer' vmiden még nincs elég pötty). A F1-ben nem volt már a 2. helyszínen olyan elem, ami miatt ahhoz a 20. szinten kellett volna visszamenned! Sőt, maga a játék vezetett a megfelelő helyszínekre az adottról, nem kellett az adott szintedhez, felszerelésedhez és tudásodhoz illő után kajtatnod, 50x, hiába bejárva az egész térképet. De ettől függetlenül MEGTEHETTED azt: pl. ha találtál egy karavánt megtámadó raider csapatot és a háttérben meg tudtál bújni, akkor máris jobb fegyverekkel és így -eséllyel mehettél a következő helyszínre, de a fnv-ban addig kell robotolnod, bolyonganod, amíg össze nem jön annyi szint és pötty, hogy végre föl tudd törni azt a kurva zárat/terminált, ami azt a fegyvert/kódot/tárgyat rejti, amivel végre kifilézheted/megoldhatod az adott helyszínt, mert amúgy csak kóvályognál az egyik félbehagyott küldetéstől a másikig.
Sz'al a F1-2-ben gondosan ügyeltek arra, hogy mindig játszhass: vmi leküzdhető célpont mindig volt, addig a fnv-ban van azért egy olyan állapot a kezdeti helyszínek után, amikor csak vagy és "vársz" arra, hogy vmi történjen már, aztán, ha végre ez összejött és megtörtént, akkor hirtelen a ló túloldalán találod magad, tövig a dögunalomban, mert már csak hentelned kell -> a játék eleje és vége között kidolgozatlan maradt a java, a fejlődés öröme.
Fallout 1-ben is gyorsan Game Ower volt, ha rossz helyre tévedtél... már a Valultból kilépve bele lehetett futni szupermutáns őrjáratba, ha nem a megadott két irányt követted, hanem elindultál" felfedezni"., és sikerült a mutánsok útjába kerülni. Ott is ugyanúgy megvolt az, hogy nem tudtál kinyitni zárakat, terminált feltörni, kifizetni egy jobb fegyver árát - vagy vissza tértél oda később, vagy hanyagoltad.
Az meg fejlesztés technikai kérdés volt, hogyan oldják meg azt a problémát, amit a Fallout 3-ban sokan kifogásoltak: nagyon hamar lett "félisten" szinten a karakter. Erre nem találtak jobb megoldást, csak azt, hogy a NV-ban csak minden második szinten lehet perket választani. Biztos lehetett volna jobban kidolgozni a rendszert, de ahogy írtam, én nem igénylem a tökéletest, megelégszem azzal, ha valami jól működik, és azzal, hogy rengeteg a választható perk, a lehetőségek száma növekszik, és bizonyos döntések meghozatalára készteti a játékost azzal is, hogy nem választhatja az összes perket, válogathat a lehetőségek közül. A Fallout 4karakter-fejlesztési rendszere nekem semmivel nem szimpatikusabb, sőt szerintem nem is jobb, mint a New Vegasé, legfeljebb másabb, de volt néhány év gondolkodási idő, hogy miben változtassanak az elődökhöz képest.
De a F1-ben legalább működött az az egy út, de itt minden kis sallangra kell tenni: a fallout 1 (és 2)-ben jóval több pöttyöt kaptál, kevesebb perk-kel, de azoknak komoly kritériumaik és hatásuk is volt a karakterre, míg a fnv-ban látszólag kevesebb pötty kellene, de az összecsapottsága miatt jóval előbb és jóval több, mint amit ki lehet hozni a szituációkból és sok-sok perk is kell, hogy használható legyen az az egy út -> tehát a fnv-ban jóval később lesz meg pl. a jó lövészed, mert a hozzávalókhoz kell az a 30 szintnyi pötty és perk, hogy ki tudd szedni a széfekből a fegyvereket és legyen annyi (egymásra épülő) perk-ed (és pöttyöd), amivel már használható is lesz az a fegyver.
Azt értem, hogy szabad pályás, de ne kelljen már 30x körbejárni az egész térképet, mert itt sem volt meg egy csekk, meg ott is elmaradt egy! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.13. 18:23:06
Ezen én nem problémázok, bár én se igazán értem, hogy lehet szintlépés nélkül eljutni Vegasig. Még, ha szándékosan kerülsz is minden harcot, akkor is kénytelen vagy megvédeni magadat, felfedezel helyszíneket, tehát XP-z kapsz, és az elején nagyon kevés kell a szintlépéshez. Bár én nem törekedtem arra, hogy meneküljek az XP elől, és is sokszor már 4. szinten Vegasban voltam (vagyis a karakter), megvannak a lehetőségek a pénz szerzésre (pl kirabolni a Grafokat), vagy fegyverek megszerzésére (pl bejutni a Boomer bázisra), de nálam kb eddig terjed a matekozás a játékot illetően, nekem nem kell a 10-as intelligencia, szerencse, ettől függetlenül azzal sincs gondom, ha másoknak az a fontos - ez is ennek a játéknak a lényege, hogy számtalan a variáció benne. Az, hogy elmondom a véleményemet, az nem jelenti azt, hogy a másik játék stílusát megkérdőjelezem, van aki fontosnak tart valamit, a másik meg nem... ez nem egy multi, gép ellen kell játszani, a gép meg legyőzhető :-)
Nekem nincs igényem a tökéletességre, sőt onnantól nem érdemes számomra a játék, amikor már nincs hová fejlődni benne, ami azért jó messze van (50. szint elérése) Küldetést nem lehet elbukni legfeljebb némi XP-vel kevesebbet kivenni egy-egy küldetésből, de az is pótolható, respawn van, korlátlanul lehet vadászással is gyűjteni az XP-t, nem számottevő veszteség az, ha egy-egy opció az XP miatt marad iki, inkább a plusz köröket nem szeretjük (pedig abban is XP van)..
Egy szabad pályás játékot ennyi lehetséges képességgel nem lehet úgy megoldani, hogy minden feladat biztosan megoldható legyen... annak az lenne az ára, hogy megszűnne a szabad mozgás lehetősége, és a fejleszthető képességeket is töredékére kellene redukálni Már a Falluot 1 is úgy működött, hogy nem tudtál minden lehetőséget kihasználni....
Ja a Van Grafokkal szemben az a tulaj van akinek egy szexrobotot kellett vinni neki egyszer :D
A freeside-on is van kaszinó az energiafegyver-kereskedőkkel szemben: a 4k a beültetésre és a 2k a pénzcsekkolásra, hogy bejuthass A kaszinókhoz, kihozható belőle (legfeljebb egy-két fiend hulla és kilőtt karaván kifosztása kellhet hozzá, ha nagyon nem tettél pontot a luck-ra).
Az odajutás meg 1-2 oldallal előrébb van leírva! De talán van a YT-on is belőle fenn. Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2019.03.13. 18:00:59
Régen játszottam vele igaz, de Vegasba hogy is jut be a karakter lvl1-en? Mintha az ottani securitronnak fizetni kellett volna vagy valami speckó dolog kellett. Meghekkelni talán?
Igen, ezért van pl. már Primm-ben is egy 75-ös zárnyitást igénylő széf és a Mojave Outpost felé Óriásskorpiók... Én meg azt mondom, hogy nem lett jól kiegyensúlyozva az egész: legyenek nehéz helyszínek, de ott minden nehéz legyen, már a bejutás is, nehogy az egyszeri karakter betévedhessen oda, de ahova betévedhet, ott ne legyenek már ekkora különbségek! Gyakorlatilag, amíg 100-ra nem húzod a képességeidet, addig csak kóricálsz, ökörködsz - igaz, hogy vannak az alacsonyabb szintekhez is küldetések, de messze nem annyi, mint a már kész karaktereknek, hogy fel lehessen ezekből húzni a karaktert - , aztán, amikor megvannak a 100-ak, na, AKKOR kezdhetsz el játszani... Próbálkozni lehet, de amikor egy-egy küldetés felvétele már bezavarhat más küldetésekbe, akkor azért meggondolná az ember, hogy mibe is kontárkodik bele. A legtöbbet meg az teszi tönkre, hogy van benne egy-egy, akkor és ott lehetetlen pontszámot igénylő elem!
Nagyon nincs kidolgozva a kétkulacsosság se a Légió és az NCR között, mert bár vannak olyan küldetéseik, amik nem tesznek be direkt a másiknak, de ezekből kevés van - és mindenhol ott van egy-egy lehetetlen igény egy-egy képességből, ami tovább szűkíti az amúgy sem bő választékot.
Sz'al, továbbra is fenntartom, hogy nagyon jók az alapok, de messze nincs még kiegyensúlyozva a játék - és sajnos nem is lesz már... ...és ide tartozik, hogy csak az alapjátékkal nehezebb, mert a DLC-k olyan dolgokat vágnak az egyénhez, már kezdésként, amiket nem kéne -> a folyamatosságot nem lehet fellelni az egészben, hogy itt kezd el és erre visz az út, mert csak-csak akad olyan képességcsekk, amit akkor és ott nem lehet megugrani és emiatt félbe kell hagynod az adott küldetést (jó esetben félbehagyhatod, ha nem, bukod). Tehát, mint a kezdőhelyszín ellenfelei: kis skorpio, kis gekko, coyote és cazador, meg halálkarom -> nincs kellő (mennyiségű, folyamatosan növekvő kihívást jelentő) átmenet a két véglet között, csak a bolyongás, hogy hátha ez most jó lesz...
Dethclaw és egyéb szörnyek miatt egyes helyekre művészet eljutni. Bitter Spring tája is ilyen és Vegashoz én is rájöttem, hogy kerülni kell, de nagyot. Bár a mutánshokhoz nem mentem fel rendet tenni és arra sem vettem még a fáradságot, hogy a bal felső sarokban levő másik tábort meglátogassam. Hovatovább a térkép déli részén sem derítettem fel még mindent. Egész egyszerűen hatalmas a térkép, sok párbeszéd, rakat quest. Ez a gamma Witcher 3 léptékű tartalommal bír. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2019.03.13. 16:59:03